• Відкриті торги
  • Безлотова
  • КЕП

Роботи з технічного нагляду за будівництвом на об’єкті «Будівництво автомобільної дороги від автомобільної дороги державного значення Н-25 Городище – Рівне – Старокостянтинів км 146+630 до автомобільної дороги державного значення Т-18-32 /Н-22/ – Ходоси – Кустин – /Н-25/ км 8+426»

Завершена

10 229 200.00 UAH з ПДВ
мін. крок: 0.1% або 10 229.20 UAH
Номер: 8ad857a9bf434afb807881c9f941e71a
Ідентифікатор моніторингу: UA-M-2020-07-24-000040
Дата прийняття рішення про проведення моніторингу: 27.07.2020 00:00
Автор: ЗАХІДНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ, UA-EDR 40913624
Період моніторингу: 27.07.2020 16:53 - 18.08.2020 00:00
Статус: Порушення виявлені
Опис: ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ ЗАХІДНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ УПРАВЛІННЯ ЗАХІДНОГО ОФІСУ ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ В РІВНЕНСЬКІЙ ОБЛАСТІ Н А К А З 27.07.2020 № 55 м. Рівне Про початок моніторингу закупівель Відповідно до статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», пункту 10 Положення про Управління Західного офісу Держаудитслужби в Рівненській області, затвердженого наказом Західного офісу Держаудитслужби від 02.07.2018 № 187, НАКАЗУЮ: 1. Почати моніторинг закупівель відповідно до Додатку 1, що додається. 2. Відділу контролю у сфері закупівель забезпечити проведення моніторингу закупівель, зазначеного у Додатку 1 до цього наказу. Начальник управління Анатолій КАРП’ЮК Додаток 1 до наказу Управління Західного офісу Держаудитслужби в Рівненській області від 27.07.2020 № 55. Витяг з переліку процедур закупівель № з/п Оголошення про проведення процедури закупівлі та/або повідомлення про намір укласти договір на веб-порталі Уповноваженого органу Опис підстав для здійснення моніторингу закупівлі Унікальний номер дата оприлюднення на веб-порталі Уповноваженого органу 2 UA-2020-04-17-001608-c 17.04.2020 інформація, отримана від громадських об'єднань, про наявність ознак порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель, дані автоматичних індикаторів ризиків RISK 1-2-1 Начальник відділу контролю у сфері закупівель Управління Західного офісу Держаудитслужби в Рівненській області Віктор ГРИГОРУК
Адреса: Ukraine, Рівненська, Рівне
Контактна особа: ЗАХІДНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ (Рівненська обл.), +38 (0 97) 486-04-79, olya_t_05@meta.ua
Етапи закупівельного процесу:
  • Планування закупівлі та оприлюднення інформації про її проведення
  • Розкриття тендерних пропозицій, їх розгляд та оцінка
  • Укладання та виконання договору про закупівлю (прийняття рішення про відміну торгів)
Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:
  • Дані автоматичних індикаторів ризиків
  • Інформація, отримана від громадських об'єднань, про наявність ознак порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель, виявлених за результатами громадського контролю у сфері публічних закупівель відповідно до статті 7 цього Закону
Детальніше

Висновок про результати моніторингу

Статус порушень: Виявлені
Тип порушень:
  • Не відхилення тендерних пропозицій, які підлягали відхиленню відповідно до закону
  • Порушення законодавства в частині не відміни замовником закупівлі
Висновок про наявність або відсутність порушень законодавства: За результатами аналізу питання розгляду тендерної пропозиції Консорціум «ЮІ Інжиніринг» встановлено порушення норм пунктів 1, 2 частини першої статті 30 Закону. За результатами аналізу питань дотримання замовником законодавства у сфері публічних закупівель щодо визначення предмета закупівлі, відображення закупівлі у річному плані, оприлюднення інформації про закупівлю, правильності заповнення форм документів, затверджених Уповноваженим органом, відповідності вимог тендерної документації вимогам Закону, розгляду тендерних пропозицій ТОВ «Інжинірингова компанія «Автомагістраль», ТОВ «Євро Тех Експерт Буд», ТОВ «Ежіс Україна», своєчасності укладання договору про закупівлю та його оприлюднення, відповідності умов договору умовам тендерної пропозиції переможця– порушень не встановлено.
Зобов’язанння щодо усунення порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель: З огляду на встановлені порушення законодавства у сфері закупівель, керуючись статтями 2 та 5 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», Управління Західного офісу Держаудитслужби в Рівненській області зобов’язує здійснити заходи щодо усунення виявлених порушень в установленому законодавством порядку, зокрема в межах законодавства вжити заходів щодо розірвання договору відповідно до законодавства, та протягом п’яти робочих днів з дня оприлюднення висновку оприлюднити через електронну систему закупівель інформацію та/або документи, що свідчать про усунення порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель, викладених у висновку, або аргументовані заперечення до висновку, або інформацію про причини неможливості усунення виявлених порушень.
Інформація про результати моніторингу закупівлі у розрізі стадій проведення процедури закупівлі: Дата закінчення моніторингу: 06 серпня 2020 року. Предметом аналізу були питання: визначення предмета закупівлі, відображення закупівлі у річному плані, оприлюднення інформації про закупівлю, правильності заповнення форм документів, затверджених Уповноваженим органом, відповідності вимог тендерної документації вимогам Закону України «Про публічні закупівлі» (в редакції, що діяла до 19.04.2020) (далі – Закон), розгляду тендерних пропозицій, своєчасності укладання договору про закупівлю та його оприлюднення, відповідності умов договору умовам тендерної пропозиції переможця. Під час моніторингу проаналізовано: річний план закупівель Служби автомобільних доріг у Рівненській області (далі – Замовник) на 2020 рік, оголошення про проведення відкритих торгів, тендерну документацію, затверджену рішенням тендерного комітету (протокол від 15.05.2020 № 156) та зміни до неї, реєстр отриманих тендерних пропозицій, тендерні пропозиції учасників: Товариство з обмеженою відповідальністю (далі - ТОВ) «Інжинірингова компанія «Автомагістраль», ТОВ «Євро Тех Експерт Буд», ТОВ «Ежіс Україна», Консорціум «ЮІ Інжиніринг», протоколи засідання тендерного комітету від 03.06.2020 № 186, від 11.06.2020 № 202, від 17.06.2020 № 212 від 23.06.2020 № 220, повідомлення про намір укласти договір, договір 09.07.2020 № 17, пояснення Замовника, отримане через електронну систему закупівель 30.07.2020. За результатами аналізу питання розгляду тендерних пропозицій встановлено наступне. Згідно п. 1 розділу III тендерної документації «Інструкція з підготовки тендерної пропозиції» тендерна пропозиція подається в електронному вигляді шляхом заповнення електронних форм з окремими полями, у яких зазначається інформація про ціну, інші критерії оцінки (у разі їх установлення замовником), та завантаження файлу(ів), який(і) повинен(ні) містити, зокрема: інформацію та документи, що підтверджують відповідність учасника кваліфікаційним критеріям (згідно з переліком додатку №2). Пунктом 5 даного розділу передбачено, що для підтвердження відповідності кваліфікаційним критеріям учасник у складі своєї тендерної пропозиції надає інформацію (документи) у формах, зазначених у Додатку № 2 цієї тендерної документації. Переможцем торгів - Консорціум «ЮІ Інжиніринг» у складі тендерної пропозиції завантажено інформаційну довідку від 25.05.2020 № 8, в якій зазначено 8 працівників, які мають необхідні знання та досвід та будуть залучені для виконання робіт. Відповідно до п. 1.3 Додатку № 2 до тендерної документації Замовником встановлена вимога про перелік обов’язкових працівників для надання послуг, що є предметом закупівлі, зокрема, сертифікований інженер з технічного нагляду, який має право виконувати технічний нагляд за будівництвом автомобільних доріг об’єктів класу наслідків СС3 - не менше 2 осіб. Учасником Консорціум «ЮІ Інжиніринг» подано інформацію про сертифікованого інженера з технічного нагляду, який має право виконувати технічний нагляд за будівництвом автомобільних доріг об’єктів класу наслідків СС3 лише щодо 1 особи – Самсонова В.І. Управлінням Західного офісу Держаудитслужби в Рівненській області оприлюднено запит від 27.07.2020 про надання пояснення щодо відповідності тендерної пропозиції учасника консорціум «ЮІ Інжиніринг» умовам тендерної документації в частині підтвердження інформації по кваліфікаційному критерію «наявність працівників відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід», а саме наявності не менше 2 сертифікованих інженерів з технічного нагляду, які має право виконувати технічний нагляд за будівництвом автомобільних доріг об’єктів класу наслідків СС3. Згідно наданих пояснень Замовника «….Відповідно до Порядку проведення професійної атестації відповідальних виконавців окремих робіт (послуг), пов’язаних із створенням об’єктів архітектури, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 23.05.2011 року № 554 та ст. 17 Закону України «Про архітектурну діяльність», після проходження професійної атестації у встановленому законом порядку, інженеру з технічного нагляду видається кваліфікаційний сертифікат, що є документом установленого зразка, який підтверджує відповідність виконавця кваліфікаційним характеристикам професій працівників та його спроможності виконувати окремі робіт (послуг), пов’язаних із створенням об’єктів архітектури, тобто технічний нагляд за будівництвом будівель і споруд, або технічний нагляд за будівництвом автомобільних доріг. Відповідно до ст. 17 Закону України «Про архітектурну діяльність», Зміни № 11 до розділу І «Керівники, професіонали, фахівці» Випуску 64 «Будівельні, монтажні та ремонтно-будівельні роботи» Довідника кваліфікаційних характеристик працівників, затвердженої наказом Мінрегіону від 08.08.2017р. № 192 та рішення Атестаційної архітектурно-будівельної комісії від 17.09.2016р, Протокол № 19 відповідальні виконавці, які одержали відповідний кваліфікаційний сертифікат, виконують ті види робіт(послуг), право виконання яких визначено кваліфікаційним сертифікатом. Кваліфікаційні сертифікати, відповідно до кваліфікаційних вимог і спеціалізації розподіляються за категоріями інженерів з технічного нагляду, встановленими Зміною № 11 до розділу 1 «Керівники, професіонали, фахівці» Довідника кваліфікаційних характеристик професій працівників Випуск 64 «Будівельні, монтажні та ремонтно-будівельні роботи», затвердженої наказом Міністерства регіонального розвитку, будівництва та житлово-комунального господарства України від 08.08.2017 року № 192. Таким чином, згідно вимог тендерної документації кількість сертифікованих інженерів має становити не менше 5 осіб. В складі тендерної пропозиції Консорціум «ЮІ Інжиніринг» подано інформацію в довідці та підтверджено відповідними документами 7 сертифікованих інженерів. Відповідно до умов тендерної документації загальна (максимальна) кількість осіб, які мають право виконувати технічний нагляд об’єктів класу наслідків СС3 повинен становити 3 особи. В складі тендерної пропозиції Консорціум «ЮІ Інжиніринг» підтверджено відповідними документами наявність 3 осіб (Самсонова В.І.; Сєдих І.А., Шаповала О.М. ) , які мають право виконувати технічний нагляд об’єктів класу наслідків СС3. Відповідно до зазначеного Консорціум «ЮІ Інжиніринг» повністю підтвердило кваліфікаційні вимоги встановлені в тендерній документації до учасників. В замовника відсутні підстави для відхилення тендерної пропозиції учасника стосовно зазначеного питання». З приводу наданого пояснення слід зазначити, що учасником Консорціум «ЮІ Інжиніринг» у складі тендерної пропозиції надано кваліфікаційні сертифікати працівників, в тому числі: провідний інженер з технічного нагляду (будівництво) Самсонов В.І.– технічний нагляд за будівництвом автомобільних доріг щодо об’єктів класу наслідків (відповідальності СС1 (незначні наслідки), СС2 (середні наслідки), СС3 (значні наслідки); провідний інженер з технічного нагляду (будівництво) Сєдих І.А. - технічний нагляд за будівництвом будівель та споруд щодо об’єктів класу наслідків (відповідальності) СС1 (незначні наслідки), СС2 (середні наслідки), СС3 (значні наслідки); провідний інженер-проектувальник Шаповал О.М. – інженерно-будівельне проектування у частині забезпечення механічного опору та стійкості щодо об’єктів будівництва класу наслідків СС3 (значні наслідки). При цьому, в тендерній документації, а саме в п. 1.3 Додатку № 2 Замовником вимагається, зокрема, не менше 1 особи сертифікованого інженера з технічного нагляду, який має право виконувати технічний нагляд за будівництвом будівель та споруд об’єктів класу наслідків СС3; не менше 2 осіб сертифікованих інженерів з технічного нагляду, які мають право виконувати технічний нагляд за будівництвом автомобільних доріг об’єктів класу наслідків СС3. Також, в складі тендерної пропозиції завантажений кваліфікаційний сертифікат від 20.10.2016 № 006154, виданий інженеру з технічного нагляду (будівництво) Жовтобрюху Ю.Г., дана особа може виконувати технічний нагляд за будівництвом автомобільних доріг, проте без вказаного класу наслідків. Кваліфікаційні сертифікати, відповідно до кваліфікаційних вимог і спеціалізації розподіляються за категоріями інженерів з технічного нагляду, встановленими Зміною № 11 до розділу 1 «Керівники, професіонали, фахівці» Довідника кваліфікаційних характеристик професій працівників Випуск 64 «Будівельні, монтажні та ремонтно-будівельні роботи», затвердженої наказом Міністерства регіонального розвитку, будівництва та житлово-комунального господарства України від 08.08.2017 року № 192, зокрема: - провідний інженер з технічного нагляду: наявність кваліфікаційного сертифіката на виконання відповідних робіт щодо об'єктів будівництва класу наслідків (відповідальності) СС3 (значні наслідки); - інженер з технічного нагляду І категорії: наявність кваліфікаційного сертифіката на виконання відповідних робіт щодо об'єктів будівництва класу наслідків (відповідальності) СС2 (середні наслідки); - інженер з технічного нагляду ІІ категорії: наявність кваліфікаційного сертифіката на виконання відповідних робіт щодо об'єктів будівництва класу наслідків (відповідальності) СС1 (незначні наслідки); - інженер з технічного нагляду. Отже, Жовтобрюх Ю.Г. не може здійснювати технічний нагляд за будівництвом автомобільних доріг щодо об’єктів класу наслідків СС3, оскільки він не має відповідної категорії «провідний інженер з технічного нагляду». Крім того, відповідно до статті 17 Закону України «Про архітектурну діяльність», громадяни, які одержали відповідний кваліфікаційний сертифікат, можуть виконувати окремі види робіт (послуг), пов`язані із створенням об`єкта архітектури, право виконання яких визначено кваліфікаційним сертифікатом. Виходячи з вищевикладеного, тендерна пропозиція учасника Консорціум «ЮІ Інжиніринг» підлягала відхиленню відповідно до пункту 1 частини першої статті 30 Закону, у зв’язку з невідповідністю кваліфікаційному критерію наявність працівників відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід, встановленому п.5 розділу ІІІ та Додаткок 2 тендерної документації. Відповідно до вимог п. 5 розділу III тендерної документації «Інструкція з підготовки тендерної пропозиції» переможець торгів у строк, що не перевищує 5 (п'яти) днів з дати оприлюднення на веб-порталі Уповноваженого органу повідомлення про намір укласти договір, повинен надати замовнику документи, що підтверджують відсутність підстав, визначених пунктами 2, 3, 5, 6 і 8 частини першої та частиною другою статті 17 Закону (завантажити в Систему файли із сканованими документами). Для підтвердження відсутності підстав для відмови в участі у торгах, Учасник у складі своєї тендерної пропозиції надає документи, зазначені у Додатку №2 (пункт 2.1.) до цієї тендерної документації. Переможець у встановлені законодавством строки надає документи, зазначені у Додатку № 2 (пункт 2.2.) до цієї тендерної документації. Якщо вказані у Додатку № 2 до цієї тендерної документації документи Переможцем не подані (не подані/не подані у строк, встановлений Законом/не відповідають вимогам, встановленим Замовником у тендерній документації), Замовник відхиляє тендерну пропозицію такого Переможця та визначає Переможця серед тих Учасників, строк дії тендерної пропозиції яких ще не минув. Згідно п. 2.2 Додатку № 2 до тендерної документації учасник-переможець для підтвердження відсутності підстав для відмови в участі у торгах повинен надати, в тому числі, довідку (оригінал, або нотаріально завірена копія), яка датована не раніше дати оприлюднення на веб-порталі Уповноваженого органу оголошення про проведення процедури закупівлі, видана уповноваженим державним органом, про те, чи була засуджена особа учасника, яка підписала тендерну пропозицію, за злочин, вчинений з корисливих мотивів, судимість з якої не знято або не погашено у встановленому законом порядку (для юридичних осіб). Учасником-переможцем Консорціум «ЮІ Інжиніринг» завантажено в складі тендерної пропозиції довідку, видану Департаментом інформатизації МВС України на громадянина Шаповал О.М. Відповідно до завантажених документів учасником-переможцем (відомості про учасника, протокол загальних зборів учасників від 25.05.2020 № 4) уповноважений представник Учасника на підписання тендерної пропозиції та на укладення та підписання договору - Сєдих І.А. Щодо вищевикладеного Замовником надано пояснення, зокрема, що згідно відомостей у системі моніторингу державних реєстрів Opendatabot, 01.06.2020 року відбулася зміна керівництва даного консорціуму, тобто замість Сєдих Ігоря Андрійовича керівником став Шаповал Олександр Миколайович. Також, у поясненні зазначено, що згідно відомостей з Єдиного державного реєстру юридичних осіб, фізичних осіб-підприємців та громадських формувань керівником Консорціум «ЮІ Інжиніринг» є Шаповал О.М. Переможцем тендеру надано документи на директора Консорціуму Шаповала О.М., чим підтверджується відсутність підстав для відхилення пропозиції переможця. Враховуючи пояснення надані Замовником, варто зазначити, що вимога тендерної документації була про надання довідки про судимість на особу, яка підписала тендерну пропозицію. Згідно протоколу загальних зборів учасників від 25.05.2020 № 4, Сєдих І.А. уповноважений на підписання тендерної пропозиції, укладення та підписання договору з Службою автомобільних доріг в Рівненській області по закупівлі за номером UA-2020-04-17-001608-c. Також, дана інформація зазначена і у відомостях про учасника, яка завантажена Консорціумом «ЮІ Інжиніринг» в складі тендерної пропозиції. Відповідно до пункту 2 частини першої статті 30 Закону Замовник відхиляє тендерну пропозицію, в разі якщо переможець не надав документів, що підтверджують відсутність підстав, передбачених статтею 17 цього Закону. За результатами аналізу питання розгляду (підстав відхилення) тендерних пропозицій встановлено, що тендерні пропозиції учасників ТОВ «Інжинірингова компанія «Автомагістраль», ТОВ «Євро Тех Експерт Буд», ТОВ «Ежіс Україна» відхилені згідно інформації вказаної у протоколах засідання тендерного комітету від 03.06.2020 № 186, від 11.06.2020 № 202, від 17.06.2020 № 212 відповідно. Відповідно до вимог частини першої статті 31 Закону замовник відміняє торги в разі відхилення всіх тендерних пропозицій згідно з цим Законом. За результатами проведення відкритих торгів між Замовником та переможцем торгів - Консорціум «ЮІ Інжиніринг» укладено договір від 09.07.2020 № 17. Ознаки порушення законодавства у сфері публічних закупівель щодо яких спрацювали автоматичні індикатори ризику не підтверджено, а саме - RISK1-2_1.
Період усунення порушень: 06.08.2020 15:07 - 21.08.2020 00:00
Дата публікації висновку: 06.08.2020 15:07

Інформація про усунення порушення

Опис звіту: На виконання Висновку про результати моніторингу закупівлі від 06.08.2020 року Служба автомобільних доріг у Рівненській області повідомляє про усунення виявлених порушень в установленому законодавством порядку, зокрема в межах законодавства було вжито заходів щодо розірвання договору відповідно до законодавства.
Дата публікації звіту: 13.08.2020 17:44

Запити/Пояснення