• Відкриті торги з публікацією англійською мовою
  • Безлотова
  • КЕП

Поточний середній ремонт автомобільної дороги загального користування державного значення Т-16-27 Контрольно-пропускний пункт «Серпневе»-Тарутине-Арциз-Сарата, км 70+414 – км 81+370

Завершена

262 797 958.00 UAH з ПДВ
мін. крок: 3% або 7 800 000.00 UAH
Номер: 97e407829740460f9bbf427a0db25268
Ідентифікатор моніторингу: UA-M-2020-10-02-000008
Дата прийняття рішення про проведення моніторингу: 02.10.2020 00:00
Автор: ПІВДЕННИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ, UA-EDR 40477150
Період моніторингу: 02.10.2020 14:43 - 26.10.2020 23:00
Статус: Порушення не виявлені
Опис: ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ ПІВДЕННИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ НАКАЗ 02.10.2020 Одеса № 337 Про початок моніторингу процедур закупівель Відповідно до частини другої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», пункту 9 Положення про Південний офіс Держаудитслужби, затвердженого наказом Державної аудиторської служби України від 02.06.2016 № 23, НАКАЗУЮ: 1. Почати моніторинг процедур закупівель відповідно до переліку, що додається. 2. Відділу контролю у сфері закупівель забезпечити проведення моніторингу процедур закупівель, зазначених у пункті 1 цього наказу. 3. Оприлюднити цей наказ в електронній системі закупівель протягом двох робочих днів. 4. Контроль за виконанням цього наказу залишаю за собою. Підстава: службова записка заступника начальника відділу контролю у сфері закупівель Південного офісу Держаудитслужби Світлани САМОКІШ від 02.10.2020, службова записка завідувача сектору перевірок закупівель відділу контролю у сфері закупівель Південного офісу Держаудитслужби Андрія НОТЄВСЬКОГО від 02.10.2020. Начальник Олег МУРАТОВ Додаток до наказу Південного офісу Держаудитслужби від 02.10.2020 № 337 Витяг з переліку процедур закупівель щодо яких здійснюється моніторинг процедури закупівлі № з/п Оголошення про проведення процедури закупівлі та/ або повідомлення про намір укласти договір на веб-порталі Уповноваженого органу (унікальний номер дата оприлюднення) Опис підстав для здійснення моніторингу закупівлі 1 2 3 4 1 UA-2020-04-17-004798-b 17.04.2020 Інформація, отримана від органів державної влади, народних депутатів України, органів місцевого самоврядування, про наявність ознак порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель. Заступник начальника відділу контролю у сфері закупівель Світлана САМОКІШ
Адреса: Ukraine, Одеська, Одеса
Контактна особа: ПІВДЕННИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ (Одеська обл.), +38 (0 48) 724-35-76, annushka_8212@ukr.net
Етапи закупівельного процесу:
  • Планування закупівлі та оприлюднення інформації про її проведення
  • Розкриття тендерних пропозицій, їх розгляд та оцінка
  • Укладання та виконання договору про закупівлю (прийняття рішення про відміну торгів)
Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:
  • Інформація, отримана від органів державної влади, народних депутатів України, органів місцевого самоврядування, про наявність ознак порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель
Детальніше

Висновок про результати моніторингу

Статус порушень: Не виявлені
Висновок про наявність або відсутність порушень законодавства: За результатами аналізу питання дотримання замовником законодавства у сфері публічних закупівель щодо визначення предмета закупівлі, відображення закупівлі у річному плані (додатку), оприлюднення інформації про закупівлю, відповідності вимог ТД вимогам Закону, розгляду тендерних пропозицій, своєчасності укладання договору про закупівлю та його оприлюднення, відповідності умов договору умовам тендерної пропозиції переможця, внесення змін до договору, своєчасності надання інформації та документів у випадках, визначених Законом - порушень не установлено.
Інформація про результати моніторингу закупівлі у розрізі стадій проведення процедури закупівлі: Дата закінчення моніторингу: 23 жовтня 2020 року. Предметом аналізу були питання: визначення предмета закупівлі, відображення закупівлі у річному плані (додатку), оприлюднення інформації про закупівлю, відповідності вимог тендерної документації вимогам Закону України «Про публічні закупівлі» (у редакції, чинній на момент оголошення процедури закупівлі) (далі – Закон), розгляду тендерних пропозицій, своєчасності укладання договору про закупівлю та його оприлюднення, відповідності умов договору умовам тендерної пропозиції переможця, внесення змін до договору, своєчасності надання інформації та документів у випадках, визначених Законом. Під час моніторингу проаналізовано: річний план закупівель Служби автомобільних доріг в Одеській області (далі – Замовник) на 2020 рік, оголошення про проведення відкритих торгів, тендерну документацію, затверджену рішенням тендерного комітету Замовника від 16.04.2020, тендерні пропозиції учасників ТОВ «Ростдорстрой», ТОВ «Миколаївбудцентр», ТОВ «Автомагістраль-Південь», протокол (рішення) тендерного комітету Замовника від 02.06.2020 № 4, повідомлення про намір укласти договір від 02.06.2020, договір підряду від 19.06.2020 № 5П/20, повідомлення про внесення змін до договору від 20.10.2020, пояснення Замовника на запит Південного офісу Держаудитслужби від 12.10.2020, отримані через електронну систему закупівель. З метою з’ясування питання неоприлюднення Замовником на веб-порталі Уповноваженого органу проектно-кошторисної документації разом із договором підряду від 19.06.2020 № 5П/20 Південним офісом Держаудитслужби у межах проведення моніторингу було надано Замовнику запит на пояснення від 12.10.2020. Замовником надано відповідь на запит на пояснення від 16.10.2020, в якій зазначено, що на веб-порталі Уповноваженого органу, зокрема, оприлюднюється договір з додатками до нього. Відповідно до п. 20.11. договору, додатками до нього є договірна ціна, календарний план та план фінансування. Усі ці документи Замовником оприлюднено. Обов’язковість публікації інших документів, в тому числі і проектно-кошторисної документації, чинним законодавством не передбачена. За результатами моніторингу встановлено, що проектно-кошторисна документація не є додатком до договору підряду від 19.06.2020 № 5П/20 та його невід’ємною частиною, отже не потребує оприлюднення.
Період усунення порушень: 23.10.2020 13:58 - 28.10.2020 23:00
Дата публікації висновку: 23.10.2020 13:58

Запити/Пояснення