• Відкриті торги
  • Безлотова
  • КЕП

Шкільні меблі (парта/стіл учнівський, стілець учнівський, відкрита шафа для зберігання засобів навчання, стіл, стілець для вчителя)

Торги відмінено

708 436.00 UAH з ПДВ
мін. крок: 0.5% або 3 543.00 UAH
Номер: 9d60aa246a6841cbb987a11fe437d996
Ідентифікатор моніторингу: UA-M-2020-06-19-000009
Дата прийняття рішення про проведення моніторингу: 19.06.2020 00:00
Автор: СХІДНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ, UA-EDR 41127371
Період моніторингу: 19.06.2020 11:20 - 11.07.2020 00:00
Статус: Порушення не виявлені
Опис: НАКАЗ 19.06.2020 № 122 Запоріжжя Про початок моніторингу закупівель Відповідно до частини другої статті 8 Закону України від 25.12.2015 № 922-VIII «Про публічні закупівлі» (в редакції Закону України від 19.09.2019 №114-IX), пункту 10 Положення про управління Східного офісу Держаудитслужби в Запорізькій області (зі змінами), затвердженого наказом Східного офісу Держаудитслужби від 29.08.2016 № 3, НАКАЗУЮ: 1. Почати на підставі даних автоматичних індикаторів ризиків моніторинг процедур закупівель відповідно до переліку, що додається. 2. Відділу контролю у сфері закупівель забезпечити проведення моніторингу закупівель, зазначених у пункті 1 цього наказу. 3. Контроль за виконанням наказу залишаю за собою. Начальник управління Геннадій ВАЩЕНКО Додаток до наказу управління Східного офісу Держаудитслужби в Запорізькій області від 19.06.2020 №122 Перелік процедур закупівель, які підлягають моніторингу 1) UA-2020-04-16-003063-a, Територіальний відділ освіти Олександрівського району департаменту освіти і науки Запорізької міської ради, код ДК 021:2015: 39160000-1 — Шкільні меблі;
Адреса: Ukraine, Запорізька, Запоріжжя
Контактна особа: СХІДНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ (Запорізька обл.), +38 (0 95) 234-11-70, golubvaleriy82@i.ua
Етапи закупівельного процесу:
  • Планування закупівлі та оприлюднення інформації про її проведення
  • Розкриття тендерних пропозицій, їх розгляд та оцінка
Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:
  • Дані автоматичних індикаторів ризиків
Детальніше

Висновок про результати моніторингу

Статус порушень: Не виявлені
Висновок про наявність або відсутність порушень законодавства: За результатами аналізу питань дотримання Замовником законодавства у сфері публічних закупівель щодо визначення предмета закупівлі, відображення закупівлі у річному плані, оприлюднення інформації про закупівлю, правильності складання форм документів, затверджених Уповноваженим органом відповідності тендерної документації вимогам Закону, розгляду тендерних пропозицій учасників – порушень не встановлено.
Інформація про результати моніторингу закупівлі у розрізі стадій проведення процедури закупівлі: Предметом аналізу були питання: визначення предмета закупівлі, відображення закупівлі у річному плані, оприлюднення інформації про закупівлю, правильності заповнення форм документів, затверджених Уповноваженим органом, відповідності вимог тендерної документації вимогам Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон). Під час моніторингу проаналізовано: річний план закупівель Територіального відділу освіти Олександрівського району департаменту освіти і науки Запорізької міської ради (далі - Замовник) на 2020 рік; оголошення про проведення відкритих торгів; тендерну документацію, затверджену рішенням тендерного комітету Замовника від 16.04.2020 № 24, зміни до тендерної документації, тендерні пропозиції учасників. RISK2-13 Замовник відхилив тендерні пропозиції всіх учасників закупівлі товарів або послуг, крім переможця, не підтверджено.
Період усунення порушень: 02.07.2020 17:56 - 08.07.2020 00:00
Дата публікації висновку: 02.07.2020 17:56