• Відкриті торги з публікацією англійською мовою
  • Безлотова
  • КЕП

Газове паливо (природний газ)

Завершена

6 000 000.00 UAH з ПДВ
мін. крок: 0.5% або 30 000.00 UAH
Номер: 80447906b8524e92844f60a06b620b10
Ідентифікатор моніторингу: UA-M-2020-07-31-000020
Дата прийняття рішення про проведення моніторингу: 31.07.2020 00:00
Автор: Північний офіс Держаудитслужби, UA-EDR 40919579
Період моніторингу: 31.07.2020 14:46 - 22.08.2020 00:00
Статус: Порушення виявлені
Опис: ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ ПІВНІЧНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ УПРАВЛІННЯ ПІВНІЧНОГО ОФІСУ ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ В ЖИТОМИРСЬКІЙ ОБЛАСТІ Н А К А З 31.07.2020 № 51 Житомир Про початок моніторингу закупівель Відповідно до частини другої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», підпункту 2 пункту 5 Положення про Управління Північного офісу Держаудитслужби в Житомирській області, затвердженого наказом Північного офісу Держаудитслужби від 20 жовтня 2016 року № 18 (зі змінами), НАКАЗУЮ: 1. Почати моніторинг закупівель відповідно до переліку, що додається. 2. Відділу контролю у сфері закупівель забезпечити проведення моніторингу закупівель, зазначеного у пункті 1 цього наказу. Начальник Людмила КОСТЮК Додаток до наказу Управління Північного офісу Держаудитслужби в Житомирській області від 31.07.2020 № 51. Витяг з переліку процедур закупівель № з/п Унікальний номер оголошення про проведення конкурентної процедури закупівлі, присвоєний електронною системою закупівель, та/або унікальний номер повідомлення про намір укласти договір, опис підстав для здійснення моніторингу закупівлі: 1. UA-2020-04-15-002663-b Дані автоматичних індикаторів ризиків.
Адреса: Ukraine, Житомирська, Житомир
Контактна особа: Північний офіс Держаудитслужби (Житомирська обл.), +38 (0 98) 977-36-09, galunijyasinska@ukr.net
Етапи закупівельного процесу:
  • Планування закупівлі та оприлюднення інформації про її проведення
  • Розкриття тендерних пропозицій, їх розгляд та оцінка
  • Укладання та виконання договору про закупівлю (прийняття рішення про відміну торгів)
Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:
  • Дані автоматичних індикаторів ризиків
Детальніше

Висновок про результати моніторингу

Статус порушень: Виявлені
Тип порушень:
  • Тендерна документація складена не у відповідності до вимог закону
  • Не відхилення тендерних пропозицій, які підлягали відхиленню відповідно до закону
  • Порушення законодавства в частині не відміни замовником закупівлі
Висновок про наявність або відсутність порушень законодавства: За результатами аналізу питання дотримання Замовником законодавства у сфері публічних закупівель щодо відповідності тендерної документації законодавству установлено, що тендерна документація не відповідає нормам частини 3 статті 17 та пункту 2 частини 2 статті 22 Закону. За результатами аналізу питання дотримання Замовником законодавства у сфері публічних закупівель щодо розгляду та оцінки тендерних пропозицій встановлено, що Замовником, на порушення вимог пунктів 1 та 4 частини 1 статті 30 Закону, допущено до електронного аукціону та не відхилено тендерні пропозиції учасників ТОВ «ГАЗБУДКОМПАНІ» та ТОВ «ЕКОТЕХНОІНВЕСТ», а також визнано переможцем учасника ТОВ «ЕКОТЕХНОІНВЕСТ». За результатами аналізу питання дотримання Замовником законодавства в сфері публічних закупівель щодо визначення предмета закупівель, відображення закупівлі у річному плані (додатку), оприлюднення інформації щодо закупівлі, правильності заповнення форм документів, затверджених Уповноваженим органом, своєчасності надання інформації та документів у випадках, передбачених законодавством, своєчасності укладання договору про закупівлю, його оприлюднення та відповідності умов договору умовам тендерної пропозиції переможця, - порушень законодавства у сфері публічних закупівель не установлено.
Зобов’язанння щодо усунення порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель: З огляду на встановлені порушення законодавства у сфері закупівель, керуючись статтями 2 та 5 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», Управління Північного офісу Держаудитслужби в Житомирській області зобов’язує здійснити заходи щодо усунення виявлених порушень в установленому законодавством порядку, зокрема, в межах законодавства вжити заходів щодо розірвання договору про закупівлю від 03.08.2020 року № 20-08-03, та протягом п’яти робочих днів з дня оприлюднення висновку оприлюднити через електронну систему закупівель інформацію та/або документи, що свідчать про усунення порушень законодавства у сфері публічних закупівель, викладених у висновку, або аргументовані заперечення до висновку, або інформацію про причини неможливості усунення виявлених порушень.
Інформація про результати моніторингу закупівлі у розрізі стадій проведення процедури закупівлі: Дата закінчення моніторингу: 14 серпня 2020 року. Предметом аналізу були питання: визначення предмета закупівлі, відображення закупівлі у річному плані, відповідність тендерної документації законодавству у сфері закупівель, оприлюднення інформації щодо закупівлі, правильність заповнення форм документів, затверджених Уповноваженим органом, своєчасність надання інформації та документів у випадках, передбачених законодавством, розгляд та оцінка тендерних пропозицій, своєчасність укладання договору про закупівлю, його оприлюднення та відповідність умов договору умовам тендерної пропозиції переможця. Під час моніторингу проаналізовані: річний план закупівель на 2020 рік, оголошення про проведення відкритих торгів, тендерна документація Відділу освіти Новомосковської районної державної адміністрації (далі – Замовник), тендерні пропозиції учасників ТОВ «ЕНЕРДЖІ ТРЕЙД ГРУП», ТОВ «Дніпропетровськгаз збут», ТОВ «Енергія України», ТОВ «ГАЗБУДКОМПАНІ», ТОВ «ЕКОТЕХНОІНВЕСТ», протокол розгляду тендерних пропозицій, протоколи засідання тендерного комітету, повідомлення про намір укласти договір від 14.07.2020 року, договір від 03.08.2020 року № 20-08-03, додаткова угода від 03.08.2020 року № 1, рішення Постійно діючої адміністративної колегії Антимонопольного комітету України з розгляду скарг про порушення законодавства у сфері публічних закупівель від 30.06.2020 року № 12764, пояснення Замовника від 10.08.2020 року. За результатами моніторингу відповідності тендерної документації Замовника законодавству у сфері закупівель установлено, що на порушення вимог частини 3 статті 17 та пункту 2 частини 2 статті 22 Закону України «Про публічні закупівлі» (в редакції чинній до 19.04.2020 року, далі - Закон), в підпункті 5.2 пункту 5 розділу ІІІ тендерної документації Замовником встановлено вимогу щодо надання переможцем торгів у строк, що не перевищує п’яти днів з дати оприлюднення на веб-порталі Уповноваженого органу (далі – веб-портал) повідомлення про намір укласти договір, довідки у довільній формі про те, що відомості про юридичну особу, яка є учасником, не вносились до Єдиного державного реєстру осіб, які вчинили корупційні або пов’язані з корупцією правопорушення, тобто надання документального підтвердження інформації, яка міститься у відкритих єдиних державних реєстрах, доступ до яких є вільний. Слід відмітити, що відповідно до протоколу розгляду тендерних пропозицій, Замовником розглянуто тендерні пропозиції ТОВ «ЕНЕРДЖІ ТРЕЙД ГРУП», ТОВ «Дніпропетровськгаз збут», ТОВ «Енергія України», ТОВ «ГАЗБУДКОМПАНІ», ТОВ «ЕКОТЕХНОІНВЕСТ» на відповідність технічним вимогам, визначеним у тендерній документації, та відповідність кваліфікаційним критеріям і прийнято рішення щодо відхилення тендерних пропозицій учасників ТОВ «ЕНЕРДЖІ ТРЕЙД ГРУП», ТОВ «Дніпропетровськгаз збут», ТОВ «Енергія України» та допущення тендерних пропозицій учасників ТОВ «ГАЗБУДКОМПАНІ» та ТОВ «ЕКОТЕХНОІНВЕСТ» до електронного аукціону. За результатами аналізу питання дотримання Замовником законодавства у сфері публічних закупівель щодо розгляду та оцінки тендерних пропозицій встановлено наступне. Відповідно до пунктів 1 та 5 розділу ІІІ та пункту 3 Додатку № 2 тендерної документації, на відповідність кваліфікаційному критерію - «наявність документально підтвердженого досвіду виконання аналогічних договорів», від учасників у складі тендерної пропозиції імперативно вимагалось надання довідки у довільній формі про досвід виконання аналогічного (их) договору (ів). Поряд з цим, на підтвердження інформації, зазначеної у вищевказаній довідці, встановлено імперативну умову щодо надання у складі тендерних пропозицій учасників не менше одного повністю виконаного аналогічного договору з документами, що засвідчують факт його повного виконання, та позитивних відгуків від замовників на кожен аналогічний договір, що подається учасником у складі тендерної пропозиції з інформацією про якість поставленої продукції, своєчасність поставок, найменування та кількість поставлених товарів згідно договору. Також, слід зазначити, що відповідно до пункту 2 розділу І Правил організації діловодства та архівного зберігання документів у державних органах, органах місцевого самоврядування, на підприємствах, в установах і організаціях, затверджених наказом Міністерства юстиції України від 18.06.2015 року №1000/5, який зареєстровано в Міністерстві юстиції України 22.06.2015 за № 736/27181, зокрема, визначено, що копія документа – це документ, що містить точне знакове відтворення змісту чи документальної інформації іншого документа і в окремих випадках – деяких його зовнішніх ознак. Відповідно до частини 2 статті 27 Закону визначено, що конфіденційною не може бути визначена інформація, зокрема, яка підтверджує відповідність кваліфікаційним критеріям відповідно до статті 16 Закону. Так, на виконання вищевказаних вимог, у складі тендерної пропозиції учасника ТОВ «ГАЗБУДКОМПАНІ» надано довідку від 14.05.2020 року № 8/05-ТП про виконання двох аналогічних договорів, копії аналогічних договорів від 31.01.2020 року № 03/012020-ППГ та від 11.02.2020 року № 02/012020-ППГ, листи-відгуки від 26.02.2020 року № 66/03 та від 26.02.2020 року № 91. Однак, моніторингом встановлено, що надані учасником ТОВ «ГАЗБУДКОМПАНІ» копії аналогічних договорів виконані не повністю, дії яких до 31.12.2020 року, та не містять точного знакового відтворення змісту та документальної інформації вказаних договорів, зокрема, відсутня інформація щодо обсягів постачання, ціни на товар за одиницю, загальної вартості договору. Також, моніторингом установлено, що у наданих у складі тендерної пропозиції учасника ТОВ «ГАЗБУДКОМПАНІ» листах-відгуках відсутня інформація про кількість поставлених товарів згідно договорів, що не відповідає вимогам пунктів 1 та 5 розділу ІІІ та пункту 3 Додатку № 2 тендерної документації та кваліфікаційному критерію, установленому статтею 16 Закону. Крім того, моніторингом установлено, що учасником ТОВ «ГАЗБУДКОМПАНІ» до складу тендерної пропозиції не додано ряд документів, що вимагалися тендерною документацією Замовника, а саме: - на порушення вимог підпункту 11 пункту 1 розділу ІІІ тендерної документації у складі тендерної пропозиції не надано копію чинного договору із ТОВ «Оператор ГТС України» на транспортування природного газу; - на порушення вимог підпункту 12 пункту 1 розділу ІІІ тендерної документації у складі тендерної пропозиції не надано копію чинного договору із АТ «УКРТРАНСГАЗ» на зберігання (закачування, зберігання, відбір) природного газу; - на порушення вимог пункту 7 розділу V тендерної документації у складі тендерної пропозиції не надано копію діючого договору на виконання робіт з припинення (обмеження) газопостачання, що укладений із відповідним оператором ГРМ, що здійснює ліцензовану діяльність з розподілу природного газу на території, на якій розташовані об’єкти газоспоживання Замовника. За результатами аналізу розгляду та оцінки тендерної пропозиції ТОВ «ЕКОТЕХНОІНВЕСТ» встановлено, що у Єдиному державному реєстрі юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань станом на 16.05.2020 року (дата подання тендерної пропозиції ТОВ «ЕКОТЕХНОІНВЕСТ») та станом на 13.08.2020 року відсутня інформація, передбачена пунктом 9 частини другої статті 9 Закону України «Про державну реєстрацію юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань», а саме: дата народження, серія та номер паспорта громадянина України, реєстраційний номер облікової картки платника податків (за наявності) кінцевого бенефіціарного власника юридичної особи ТОВ «ЕКОТЕХНОІНВЕСТ» Русанова Романа Миколайовича, а також відсутня інформація щодо кінцевого бенефіціарного власника (контролера) засновника учасника - переможця ТОВ «ЕКОТЕХНОІНВЕСТ», юридичної особи – ТОВ «ОКСАМИТ- СХІД». Таким чином, моніторингом установлено підстави відмови учаснику ТОВ «ЕКОТЕХНОІНВЕСТ» в участі у процедурі закупівлі згідно вимог пункту 9 частини 1 статті 17 Закону. Отже, за результатами аналізу питання дотримання Замовником законодавства у сфері публічних закупівель щодо розгляду та оцінки тендерних пропозицій встановлено, що Замовником, на порушення вимог пунктів 1 та 4 частини 1 статті 30 Закону, допущено до електронного аукціону та не відхилено тендерні пропозиції учасників ТОВ «ГАЗБУДКОМПАНІ» та ТОВ «ЕКОТЕХНОІНВЕСТ», а також визнано переможцем учасника ТОВ «ЕКОТЕХНОІНВЕСТ». Разом з тим, відповідно до вимог абзацу 3 частини 1 статті 31 Закону визначено, що у разі неможливості усунення порушень, що виникли через виявлені порушення законодавства з питань публічних закупівель, замовник відміняє торги.
Період усунення порушень: 14.08.2020 14:09 - 01.09.2020 00:00
Дата публікації висновку: 14.08.2020 14:09

Інформація про усунення порушення

Опис звіту: Савватєєвій Д.С. юристу-консульту направити на адресу ТОВ «ЕКОТЕХНОІНВЕСТ» додаткову угоду на розірвання Договору № 20-08-03 від 03.08.2020 року стосовно закупівлі ДК 021:2015 код 09120000-6 Газове паливо (природний газ) Gas fuel (Natural gas) Ідентифікатор закупівлі: UA-2020-04-15-002663-b.
Дата публікації звіту: 18.08.2020 15:40

Підтвердження факту усунення порушення

Результат: Усунуто
Результат по типу порушення:
  • corruptionBiddingDocuments: Так
  • corruptionAwarded: Так
  • corruptionCancelled: Так
Опис: Порушення усунуто шляхом розірвання договору.
Дата публікації: 06.10.2020 17:02

Запити/Пояснення