• Відкриті торги
  • Безлотова
  • КЕП

Охоронні послуги (Послуги з охорони приміщень та відеоспостереження)

Завершена

969 000.00 UAH з ПДВ
мін. крок: 0.5% або 4 845.00 UAH
Номер: 17c59d9adfa84e56acf41c2466250976
Ідентифікатор моніторингу: UA-M-2020-06-15-000014
Дата прийняття рішення про проведення моніторингу: 15.06.2020 00:00
Автор: ЗАХІДНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ, UA-EDR 40913645
Період моніторингу: 15.06.2020 14:37 - 07.07.2020 00:00
Статус: Порушення не виявлені
Опис: УПРАВЛІННЯ ЗАХІДНОГО ОФІСУ ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ В ХМЕЛЬНИЦЬКІЙ ОБЛАСТІ Н А К А З 15.06.2020 № 36 Хмельницький Про початок моніторингу закупівель Відповідно до частини другої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», статті 2 та статті 5 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», підпункту 2 пункту 4 Положення про Управління Західного офісу Держаудитслужби в Хмельницькій області, затвердженого наказом Західного офісу Держаудитслужби від 02 липня 2018 року № 189 НАКАЗУЮ: 1. Розпочати моніторинг закупівель відповідно до переліку, що додається. 2. Відділу контролю у сфері закупівель забезпечити проведення моніторингу закупівель, зазначеного у пункті 1 цього наказу. Заступник начальника Західного офісу Держаудитслужби Анатолій МАРЦЕНЮК Додаток до наказу Управління Західного офісу Держаудитслужби в Хмельницькій області від 15.06.2020 № 36 Витяг з переліку процедур закупівель, щодо яких виявлені ознаки порушень законодавства у сфері публічних закупівель № з/п Оголошення про проведення процедури закупівлі та/або повідомлення про намір укласти договір на веб-порталі Уповноваженого органу Опис підстав для здійснення моніторингу закупівлі Працівник, відповідальний за здійснення моніторингу унікальний номер дата оприлюднення на веб-порталі Уповноваженого органу публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель. 6 UA-2020-04-15-001786-b 15.04.2020 інформація, отримана від органів державної влади, народних депутатів України, органів місцевого самоврядування, про наявність ознак порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель Сабадаш Д. О. В. о. начальника відділу контролю у сфері закупівель Наталія БОЛДЕЦЬКА
Адреса: Ukraine, Хмельницька, Хмельницький
Контактна особа: ЗАХІДНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ (Хмельницька обл.), +38 (0 38) 276-55-94, sabdima@gmail.com
Етапи закупівельного процесу:
  • Планування закупівлі та оприлюднення інформації про її проведення
  • Розкриття тендерних пропозицій, їх розгляд та оцінка
  • Укладання та виконання договору про закупівлю (прийняття рішення про відміну торгів)
Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:
  • Інформація, отримана від органів державної влади, народних депутатів України, органів місцевого самоврядування, про наявність ознак порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель
Детальніше

Висновок про результати моніторингу

Статус порушень: Не виявлені
Висновок про наявність або відсутність порушень законодавства: За результатами аналізу питання визначення предмета закупівлі; відображення закупівлі у річному плані закупівель; оприлюднення інформації щодо закупівлі; правильності заповнення форм документів, затверджених Уповноваженим органом; відповідності вимог тендерної документації вимогам Закону; дотримання порядку надання роз’яснень щодо тендерної документації; розгляду тендерної пропозиції; своєчасності укладення договору про закупівлю та його оприлюднення; відповідності умов договору умовам тендерної пропозиції переможця - порушень не встановлено.
Інформація про результати моніторингу закупівлі у розрізі стадій проведення процедури закупівлі: Дата закінчення моніторингу: 25 червня 2020 року. Предметом аналізу були питання: визначення предмета закупівлі; відображення закупівлі у річному плані закупівель; оприлюднення інформації щодо закупівлі; правильності заповнення форм документів, затверджених Уповноваженим органом; відповідності вимог тендерної документації вимогам Закону України «Про публічні закупівлі» в редакції від 02.04.2020 (далі – Закон); дотримання порядку надання роз’яснень щодо тендерної документації; розгляду тендерної пропозиції; своєчасності укладення договору про закупівлю та його оприлюднення; відповідності умов договору умовам тендерної пропозиції переможця. Під час моніторингу проаналізовано: річний план закупівель на 2020 рік Управління освіти і науки Кам'янець-Подільської міської ради Хмельницької області (далі – Замовник); оголошення про проведення відкритих торгів; тендерну документацію, затверджену рішенням тендерного комітету Замовника від 15.04.2020 №117; звернення за роз'ясненнями щодо тендерної документації від 15.04.2020; роз'яснення Замовника від 17.24.2020; протоколи засідань тендерного комітету Замовника від 06.05.2020 №141 та від 08.05.2020 №143; повідомлення про намір укласти договір від 08.05.2020; договір про закупівлю від 06.05.2020 №227; пояснення та документи, отримані від Замовника через електронну систему закупівель від 24.06.2020.
Період усунення порушень: 25.06.2020 15:23 - 01.07.2020 00:00
Дата публікації висновку: 25.06.2020 15:23

Запити/Пояснення