• Відкриті торги
  • Мультилотова
  • КЕП

Засоби навчання та обладнання для навчальних кабінетів початкової школи

Джерело фінансування: державний та місцевий бюджет

Пропозиції розглянуті

період кваліфікації завершився 1 919 днів назад

270 000.00 UAH з ПДВ
мін. крок: 0.1% або 358.87 UAH
Номер: 2420fcf91f384fcb8857351e0bcc7572
Ідентифікатор моніторингу: UA-M-2020-06-04-000021
Дата прийняття рішення про проведення моніторингу: 04.06.2020 00:00
Автор: ПІВДЕННИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ, UA-EDR 41168685
Період моніторингу: 04.06.2020 12:30 - 26.06.2020 00:00
Статус: Порушення виявлені
Опис: ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ ПІВДЕННИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ УПРАВЛІННЯ ПІВДЕННОГО ОФІСУ ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ В ХЕРСОНСЬКІЙ ОБЛАСТІ Н А К А З 04.06.2020 № 110 Херсон Про початок моніторингу закупівель Відповідно до частини другої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», підпункту 15 пункту 10 Положення про Управління Південного офісу Держаудитслужби в Херсонській області, затвердженого наказом Південного офісу Держаудитслужби 12 жовтня 2016 року № 8 НАКАЗУЮ: 1. Почати моніторинг закупівлі ID: UA-2020-04-15-000008-b. Підставою для здійснення моніторингу закупівлі є: - дані автоматичних індикаторів ризиків. 2. Відділу контролю у сфері закупівель забезпечити проведення моніторингу закупівлі, зазначеної у пункті 1 цього наказу. Начальник управління Дмитро КРУКОВСЬКИЙ
Адреса: Ukraine, Херсонська, Херсон
Контактна особа: ПІВДЕННИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ (Херсонська обл.), +38 (0 99) 923-05-86, mynewliferomashka@gmail.com
Етапи закупівельного процесу:
  • Планування закупівлі та оприлюднення інформації про її проведення
  • Розкриття тендерних пропозицій, їх розгляд та оцінка
Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:
  • Дані автоматичних індикаторів ризиків
Детальніше

Висновок про результати моніторингу

Статус порушень: Виявлені
Тип порушень:
  • Тендерна документація складена не у відповідності до вимог закону
  • Не відхилення тендерних пропозицій, які підлягали відхиленню відповідно до закону
Висновок про наявність або відсутність порушень законодавства: За результатами аналізу питання дотримання замовником законодавства у сфері публічних закупівель щодо відповідності вимог тендерної документації вимогам Закону встановлено порушення норми абзацу першого частини третьої статті 17 та пункту 2 частини другої статті 22 Закону. За результатами аналізу питання дотримання замовником законодавства у сфері публічних закупівель щодо розгляду тендерних пропозицій та їх оцінки встановлено порушення пункту 4 частини першої статті 30 Закону. За результатами аналізу питань щодо дотримання замовником законодавства у сфері публічних закупівель щодо, визначення предмета закупівлі, відображення закупівлі у річному плані, оприлюднення інформації щодо закупівлі, правильність заповнення форм документів, затверджених Уповноваженим органом, порушень законодавства у сфері публічних закупівель не встановлено.
Зобов’язанння щодо усунення порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель: З огляду на встановлені порушення законодавства у сфері публічних закупівель, керуючись статтями 2 та 5 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», Управління Південного офісу Держаудитслужби в Херсонській області зобов’язує здійснити заходи щодо усунення виявлених порушень в установленому законодавством порядку, зокрема вжити заходів щодо скасування попереднього рішення замовника та повторного розгляду тендерної пропозиції або заходів передбачених частиною першою статті 31 Закону, та протягом п’яти робочих днів з дня оприлюднення висновку оприлюднити через електронну систему закупівель інформацію та/або документи, що свідчать про усунення порушення законодавства у сфері публічних закупівель, викладеного у висновку, або аргументовані заперечення до висновку, або інформацію про причини неможливості усунення виявленого порушення.
Інформація про результати моніторингу закупівлі у розрізі стадій проведення процедури закупівлі: Предметом аналізу були питання: визначення предмета закупівлі; відображення закупівлі у річному плані; оприлюднення інформації щодо закупівлі; правильність заповнення форм документів, затверджених Уповноваженим органом; відповідності вимог тендерної документації вимогам Закону України «Про публічні закупівлі» в редакції, яка була чинна на дату початку проведення процедури (станом на 15.04.2020) (далі – Закон); розгляд тендерних пропозиції та їх оцінка. Під час моніторингу проаналізовано: річний план закупівель на 2020 рік; оголошення про проведення відкритих торгів; тендерну документацію затверджену засіданням тендерного комітету КУ Бериславський районний центр по обслуговуванню закладів освіти (далі – Замовник); тендерні пропозиції ФОП Боков Ю.Л., ТОВ «Вордком», ТОВ «Ардент», ПП «Укрдидактик», ФОП Білецька Т.І., ФОП Прокопів О.М., ФОП Мокряк К.О.; протоколи засідань тендерного комітету; пояснення, отримане через електронну систему закупівель 09.06.2020. За результатами проведеного моніторингу встановлено, що на порушення вимог абзацу першого частини третьої статті 17 та пункту 2 частини другої статті 22 Закону, тендерна документація містить вимогу до переможця торгів щодо надання ним документального підтвердження інформації про відсутність підстав, передбачених пунктом 2 частини першої статті 17 Закону, що міститься у відкритому єдиному державному реєстрі, доступ до якого є вільним. За результатом проведеного аналізу відповідності відхиленої пропозиції учасника торгів, ТОВ «Ардент», вимогам тендерної документації встановлено наступне. На підставі Протоколів засідання тендерного комітету від 18.05.2020, 19.05.2020, 21.05.2020 без номерів по лотам 1, 2, 3, 5, 6 Замовником відхилено пропозицію ТОВ «Ардент», з причини що тендерна пропозиція не містить найменування предмету закупівлі, одиницю виміру, ціну за одиницю предмету закупівлі згідно оголошення про закупівлю, пропозиція надана на комплектацію предмету закупівлі. Проте, подана пропозиція ТОВ «Ардент» щодо лотів 1, 2, 3, 5, 6 містить найменування предмету закупівлі, одиницю виміру, ціну за одиницю предмету закупівлі та відповідає вимогам пп.1 п.2 Розділу 5 Тендерної документації. Відхиливши найбільш економічно вигідну пропозицію ТОВ «Ардент» щодо лотів 1, 2, 3, 5, 6, як таку, що не відповідає умовам тендерної документації, Замовником порушено вимоги пункту 4 частини першої статті 30 Закону.
Період усунення порушень: 11.06.2020 17:19 - 26.06.2020 00:00
Дата публікації висновку: 11.06.2020 17:19

Інформація про усунення порушення

Опис звіту: Замовник не згоден з даним висновком, аргументація викладена в заперечені
Дата публікації звіту: 17.06.2020 15:15

Підтвердження факту усунення порушення

Результат: Усунуто
Результат по типу порушення:
  • corruptionBiddingDocuments: Так
  • corruptionAwarded: Так
Опис: Порушення усунуто шляхом відміни процедури закупівлі
Дата публікації: 24.06.2020 08:42

Запити/Пояснення