-
Відкриті торги
-
Безлотова
-
КЕП
Нове будівництво водопроводу по вул. Першотравнева від колодязя ПТ1/С3 до колодязя ПТ3,вул. Садова від колодязя Г1/П1 до колодязя С7, вул. Гоголя від колодязя Г1/П1 до колодязя Г4/К1, вул. Полтавська від колодязя Г1/П1 до колодязя П6, вул. Калинова від колодязя Г4/К1 до К7, вул. Весняна в с. Піщанка Красноградського району Харківської області
Завершена
15 245 148.00
UAH з ПДВ
мін. крок: 0.5% або 76 225.74 UAH
мін. крок: 0.5% або 76 225.74 UAH
Номер:
c0c5233ce12e4c62b803098291745a43
Ідентифікатор моніторингу:
UA-M-2020-12-11-000001
Дата прийняття рішення про проведення моніторингу:
09.12.2020 00:00
Період моніторингу:
11.12.2020 10:18 - 06.01.2021 00:00
Статус:
Порушення виявлені
Опис:
ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ
ПІВНІЧНО-СХІДНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ
НАКАЗ
09.12.2020 №262
(дата)
Харків
Про початок
моніторингу закупівель
Відповідно до частини другої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», пункту 9 Положення про Північно-східний офіс Держаудитслужби, затвердженого наказом Держаудитслужби від 02.06.2016 № 23,
НАКАЗУЮ:
1. Почати моніторинг закупівель відповідно до переліку, що додається.
2. Відділу контролю у сфері закупівель забезпечити проведення моніторингу закупівель, зазначеного у пункті 1 цього наказу.
Підстава: доповідна записка начальника відділу контролю у сфері закупівель Північно-східного офісу Держаудитслужби Костенка П. від 09.12.2020 року.
Начальник Станіслав КОСІНОВ
Додаток
до наказу Північно-східного
офісу Держаудитслужби
від 09.12.2020 №262
Витяг з переліку процедур для здійснення моніторингу закупівлі
№ з/п Оголошення про проведення процедури закупівлі та/або повідомлення про намір укласти договір на веб-порталі Уповноваженого органу Дата оприлюднення на вебпорталі Уповноваженого органу Опис підстав для здійснення моніторингу.
6 UA-2020-04-14-002398-a 14.04.2002 виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель оприлюдненій в електронній системі закупівель.
Начальник відділу
контролю у сфері закупівель Павло КОСТЕНКО
Етапи закупівельного процесу:
- Планування закупівлі та оприлюднення інформації про її проведення
- Розкриття тендерних пропозицій, їх розгляд та оцінка
- Укладання та виконання договору про закупівлю (прийняття рішення про відміну торгів)
Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:
- Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
Детальніше
Висновок про результати моніторингу
Статус порушень:
Виявлені
Тип порушень:
- Не відхилення тендерних пропозицій, які підлягали відхиленню відповідно до закону
- Укладення з учасником, який став переможцем процедури закупівлі, договору про закупівлю, умови якого не відповідають вимогам тендерної документації та/або тендерної пропозиції переможця процедури закупівлі
Висновок про наявність або відсутність порушень законодавства:
За результатами моніторингу питання розгляду тендерних пропозицій встановлено порушення вимог пункту першого та пункту четвертого частини першої статті 30 Закону.
За результатами моніторингу питання відповідності умов договору умовам тендерної пропозиції переможця встановлено порушення вимог частини четвертої статті 36 Закону.
За результатами аналізу питань дотримання Замовником законодавства у сфері публічних закупівель щодо визначення предмета закупівлі, відображення закупівлі у річному плані, правильності заповнення форм документів, затверджених Уповноваженим органом, оприлюднення інформації щодо закупівлі, відповідності вимог тендерної документації вимогам Закону, своєчасності укладання договору про закупівлю та його оприлюднення, дотримання законодавства в частині внесення змін до договору – порушень не встановлено.
Зобов’язанння щодо усунення порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель:
З огляду на встановлені порушення законодавства у сфері закупівель, керуючись статтями 2 та 5 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», Північно-східний офіс Держаудитслужби зобов’язує здійснити заходи щодо усунення виявлених порушень в установленому законодавством порядку, зокрема шляхом припинення зобов’язань за договором з дотриманням положень Господарського кодексу України та Цивільного кодексу України та протягом п’яти робочих днів з дня оприлюднення висновку оприлюднити через електронну систему закупівель інформацію та/або документи, що свідчать про усунення порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель, викладених у висновку, або аргументовані заперечення до висновку, або інформацію про причини неможливості усунення виявлених порушень.
Інформація про результати моніторингу закупівлі у розрізі стадій проведення процедури закупівлі:
Дата закінчення моніторингу: 23 грудня 2020 року.
Предметом аналізу були питання: визначення предмета закупівлі, відображення закупівлі у річному плані, правильності заповнення форм документів, затверджених Уповноваженим органом, оприлюднення інформації щодо закупівлі, відповідності вимог тендерної документації вимогам Закону України «Про публічні закупівлі» від 25.12.2015 № 922-VIII (редакція до 19.04.2020) (далі – Закон), своєчасності надання роз’яснень та своєчасності надання відповіді на вимоги до процедури закупівлі, розгляду тендерних пропозицій, правомірності відхилення тендерних пропозицій, своєчасності укладання договору про закупівлю та його оприлюднення, відповідності умов договору умовам тендерної пропозиції переможця, дотримання законодавства в частині внесення змін до договору.
Під час моніторингу проаналізовано: річний план закупівель Піщанської сільської ради (далі – Замовник) на 2020 рік, оголошення про проведення відкритих торгів, тендерну документацію, затверджену рішенням тендерного комітету Замовника від 14.04.2020 № 12, роз’яснення до процедури закупівлі, відповіді на вимоги про усунення порушення, тендерні пропозиції Товариства з обмеженою відповідальністю «Компанія «ТАРВОС», Товариства з обмеженою відповідальністю «ГОЛДЕН КОНСТРАКТ», Приватного підприємства «НІКА» та Товариства з обмеженою відповідальністю «СТАН» (далі ТОВ «СТАН»), протоколи засідання тендерного комітету Замовника від 13.05.2020 №17, від 18.05.2020 №18, від 25.05.2020 №19 та від 01.06.2020 №20, повідомлення про намір укласти договір від 01.06.2020 року, договір про закупівлю робіт від 17.06.2020 №01, додаткові угоди від 19.06.2020 №2, від 09.10.2020 №3, від 23.10.2020 №4, від 19.11.2020 №5 та від 07.12.2020 №6, звіт про результати проведення процедури закупівлі від 17.06.2020 року.
Моніторингом питання розгляду тендерних пропозицій встановлено, що в технічному завданні (додаток 3 до тендерної документації) зазначено про виконання робіт з засипки траншей і котлованів бульдозерами потужністю 79 кВт з переміщенням ґрунту до 5 м. Проте, надана ТОВ «СТАН» довідка про наявність в учасника торгів обладнання та матеріально-технічної бази, необхідних для виконання робіт за предметом закупівлі від 30.04.2020 №3004-1/1 не містить інформації щодо наявності в учасника зазначених бульдозерів.
Вимогами пункту 1 додатку 2 до тендерної документації зазначено, що для підтвердження наявності в учасника матеріально-технічної бази (складів, гаражів, офісних приміщень тощо) він у складі тендерної пропозиції повинен надати копію документа, який підтверджує право власності або право користування зазначеною матеріально-технічною базою (копію витягу про реєстрацію права власності / копію свідоцтва про право власності або копію договору оренди). Так, на виконання зазначеної вимоги ТОВ «СТАН» у складі тендерної пропозиції надано договір суборенди нерухомого майна від 01.01.2020 №270, який є не читабельним. Також, учасником не надано договір оренди майна МКП «Агропромислове об’єднання», яке зазначено у договорі від 01.01.2020 №270 для підтвердження законних підстав передачі цього майна у суборенду ТОВ «СТАН».
Крім того, відповідно до вимог пункту 5 розділу 3 тендерної документації, для участі у процедурі закупівлі, Замовником встановлено кваліфікаційні критерії, які зазначено в додатку 2 до тендерної документації. Так, згідно з вимогами пункту 1 додатку 2 до тендерної документації учасник для документального підтвердження наявності досвіду виконання аналогічних договорів повинен надати довідку за формою, зазначеною у цьому пункті, що містить інформацію про укладені договори на виконання аналогічних робіт. Одночасно додаються завірені підписом уповноваженої особи учасника копії договорів з числа перелічених в довідці.
Проте, довідка про наявність в учасника торгів документально підтвердженого досвіду виконання аналогічного договору від 30.04.2020 №3004-1/7, надана ТОВ «СТАН» не за формою визначеною пунктом 1 додатку 2 до тендерної документації та не містить інформації в якості підрядної чи субпідрядної організації учасник виконував роботи.
Водночас, зазначені у довідці договори надані ТОВ «СТАН» без додатків, які є їх невід’ємною частиною. Так, договори від 28.12.2017 № 68122807 та № 68122806 надані без календарного графіку та договірної ціни, які згідно пункту 2.1 розділу 2 та пункту 3.1 розділу 3 договорів відповідно, являються їх невід’ємною частиною. Договори про закупівлю від 12.06.2018 №36/1 та від 18.09.2018 №62/1 надані без проектно-кошторисної документації та договірної ціни, які згідно розділу 1 зазначених договорів являються їх невід’ємною частиною. Таким чином, договори на підтвердження досвіду виконання аналогічних робіт у складі тендерної пропозиції ТОВ «СТАН» надані не у повному обсязі (без додатків які являються їх невід’ємною частиною), що унеможливлює дослідження їх у повній мірі.
Крім того, вимогами пункту 3 розділу «Результати торгів та укладання договору про закупівлю» зазначено, що учасник повинен надати заповнений проект договору. Проте, наданий у складі тендерної пропозиції ТОВ «СТАН» проект договору про закупівлю робіт не містить інформації щодо місця виконання робіт (пункт 1.4 розділу 1 договору), джерела фінансування робіт (пункт 4.1 розділу 4 договору), строку дії договору (пункт 14.1 розділу 14 договору) та не містить у назві по якому саме об’єкту укладається договір. Також, ТОВ «СТАН» не надано додатки 1 та 2 до проекту договору, які являються його невід’ємною частиною.
Відповідно до вимог пункту 1 розділу «Порядок унесення змін та надання роз’яснень до тендерної документації» тендерної документації учасники у складі тендерної пропозиції повинні надати довідку про згоду з тим, що звернення до Замовника може відбуватися виключно через електронну систему закупівель. Проте, на порушення вимог тендерної документації ТОВ «СТАН» зазначену довідку не надано.
Також, відповідно до вимог пункту 6 розділу «Інструкція з підготовки тендерної пропозиції» тендерної документації, на підтвердження згоди з вимогою, що тендерна пропозиція, яка не відповідає технічним вимогам, викладеним у додатку 3 до тендерної документації буде відхилена учасник повинен надати гарантійний лист. Проте, у складі тендерної пропозиції ТОВ «СТАН» зазначений гарантійний лист відсутній.
Крім того, учасником на порушення вимог визначених пунктом 6 розділу «Інструкція з підготовки тендерної пропозиції» тендерної документації надано довідку від 29.04.2020 №3004-4/10 про уповноважену особу на підписання договору без надання документів, які її посвідчують.
Вимогами пункту 4 додатку 2 до тендерної документації від учасника вимагалися скан-копія свідоцтва про сплату єдиного податку та скан-копія оригіналу витягу з реєстру платників податку на додану вартість (у разі ненадання, хоча б одного з документів визначених в цьому пункті, учасник має надати пояснення з посиланням на норми діючого законодавства, які містять обґрунтування підстав ненадання вказаних документів). Проте, учасником у складі тендерної пропозиції не надано пояснення щодо причини не подання ним скан-копії свідоцтва про сплату єдиного податку.
Також, відповідно до вимог розділу «Інструкція з підготовки тендерної пропозиції» тендерної документації усі сторінки тендерної пропозиції учасника, які містять інформацію, повинні бути пронумеровані. У випадку подання тендерної пропозиції у вигляді файлів/частин, кожна частина/файл, повинні мати окрему нумерацію сторінок. Проте, на порушення зазначеної вимоги тендерної документації ТОВ «СТАН» у складі тендерної пропозиції надано файл «10. Копії документів наявних працівників.pdf» сторінки якого не містять нумерації.
Таким чином, відповідно до вимог пунктів першого та четвертого частини першої статті 30 Закону, замовник відхиляє тендерну пропозицію учасника у разі, якщо вона не відповідає кваліфікаційним (кваліфікаційному) критеріям, установленим статтею 16 цього Закону та умовам тендерної документації.
Однак, на порушення вимог пункту першого та пункту четвертого частини першої статті 30 Закону, Замовник не відхилив тендерну пропозицію ТОВ «СТАН», визначив його переможцем та уклав з ним договір про закупівлю робіт від 17.06.2020 № 01 на загальну суму 12 555 000,00 гривень.
Моніторингом питання відповідності умов договору умовам тендерної пропозиції переможця встановлено, що календарний графік (додаток 1 до укладеного договору від 17.06.2020 № 01) не відповідає календарному графіку, який ТОВ «СТАН» надано у складі тендерної пропозиції в частині строків виконання робіт. Так, наприклад, в календарному графіку, наданому у складі тендерної пропозиції ТОВ «СТАН» для виконання робіт з улаштування сталевих водопровідних труб з гідравлічним випробуванням, діаметр труб 100 мм (демонтаж) потрібен один місяць (травень), а в календарному графіку який являється додатком 1 до укладеного договору зазначено, що на виконання цих же робіт з таким же об’ємом ТОВ «СТАН» потрібно чотири місяці (червень-вересень). Таким чином, Замовником порушено вимоги частини четвертої статті 36 Закону.
Період усунення порушень:
23.12.2020 11:07 - 13.01.2021 00:00
Дата публікації висновку:
23.12.2020 11:07
Інформація про усунення порушення
Опис звіту:
Піщанська сільська рада, Замовник закупівлі розглянувши висновок моніторингу від 23.12.2020, Північно-східного офісу Держаудитслужби за закупівлею UA-2020-04-14-002398-a «Нове будівництво водопроводу по вул. Першотравнева від колодязя ПТ1/С3 до колодязя ПТ3, вул. Садова від колодязя Г1/П1 до колодязя С7, вул. Гоголя від колодязя Г1/П1 до колодязя Г4/К1, вул. Полтавська від колодязя Г1/П1 до колодязя П6, вул. Калинова від колодязя Г4/К1 до К7, вул. Весняна в с. Піщанка Красноградського району Харківської області», повідомляє:
Відповідно до ст. 525, 651, 654 Цивільного кодексу України, згідно ст. 188 Господарського кодексу України і п. 13.1. Договору № 01 від 17.06.2020 року (надалі – Договір), розірвання Договору в односторонньому порядку на вимогу Держаудитслужби є неможливим, у зв’язку з чим Піщанською сільською радою Генеральному підряднику - товариству з обмеженою відповідальністю «Стан», було направлено лист № 2465 від 30.12.2020 року з пропозицією, щодо розірвання зазначеного Договору.
Ураховуючи вищевикладене про усунення порушень у закупівлі UA-2020-04-14-002398-a «Нове будівництво водопроводу по вул. Першотравнева від колодязя ПТ1/С3 до колодязя ПТ3, вул. Садова від колодязя Г1/П1 до колодязя С7, вул. Гоголя від колодязя Г1/П1 до колодязя Г4/К1, вул. Полтавська від колодязя Г1/П1 до колодязя П6, вул. Калинова від колодязя Г4/К1 до К7, вул. Весняна в с. Піщанка Красноградського району Харківської області» вас буде повідомлено додатково.
Дата публікації звіту:
30.12.2020 16:27