• Відкриті торги
  • Безлотова
  • КЕП

Послуги з покосу трави

Обсяг надання послуг: згідно з Додатком №4 до тендерної документації

Завершена

300 000.00 UAH з ПДВ
мін. крок: 1% або 3 000.00 UAH
Номер: f7173e271c084a1592e42a81f862cc3e
Ідентифікатор моніторингу: UA-M-2020-05-28-000048
Дата прийняття рішення про проведення моніторингу: 28.05.2020 00:00
Автор: СХІДНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ, UA-EDR 41127371
Період моніторингу: 28.05.2020 17:24 - 19.06.2020 00:00
Статус: Порушення виявлені
Опис: НАКАЗ 28.05.2020 № 99 Запоріжжя Про початок моніторингу закупівель Відповідно до частини другої статті 8 Закону України від 25.12.2015 № 922-VIII «Про публічні закупівлі» (в редакції Закону України від 19.09.2019 №114-IX), пункту 10 Положення про управління Східного офісу Держаудитслужби в Запорізькій області (зі змінами), затвердженого наказом Східного офісу Держаудитслужби від 29.08.2016 № 3, НАКАЗУЮ: 1. Почати на підставі виявлених органом державного фінансового контролю ознак порушень законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель, моніторинг процедури закупівлі UA-2020-04-14-002497-b, ДК 021:2015: 77310000-6 — Послуги з озеленення територій та утримання зелених насаджень, яка проводиться Районною адміністрацією Запорізької міської ради по Олександрівському району. 2. Відділу контролю у сфері закупівель забезпечити проведення моніторингу закупівлі, зазначеної у пункті 1 цього наказу. 3. Контроль за виконанням наказу залишаю за собою. Начальник управління Геннадій ВАЩЕНКО
Адреса: Ukraine, Запорізька, Запоріжжя
Контактна особа: СХІДНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ (Запорізька обл.), +38 (0 95) 234-11-70, golubvaleriy82@i.ua
Етапи закупівельного процесу:
  • Планування закупівлі та оприлюднення інформації про її проведення
  • Розкриття тендерних пропозицій, їх розгляд та оцінка
Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:
  • Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
Детальніше

Висновок про результати моніторингу

Статус порушень: Виявлені
Тип порушень:
  • Не відхилення тендерних пропозицій, які підлягали відхиленню відповідно до закону
Висновок про наявність або відсутність порушень законодавства: За результатами аналізу питання розгляду тендерної пропозиції ФОП Фетісова Тетяна Вікторівна встановлено порушення вимог статті 3 Закону.
Зобов’язанння щодо усунення порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель: 3. З огляду на встановлені порушення законодавства у сфері публічних закупівель, керуючись статтями 2 та 5 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», Управління Східного офісу Держаудитслужби в Запорізькій області зобов’язує здійснити заходи щодо усунення виявлених порушень в установленому законодавством порядку, а саме: вжити заходів щодо розірвання договору відповідно до законодавства, та протягом п’яти робочих днів з дня оприлюднення висновку оприлюднити через електронну систему закупівель інформацію та/або документи, що свідчать про усунення порушень (порушення) законодавства у сфері публічних закупівель, викладених у висновку, або аргументовані заперечення до висновку, або інформацію про причини неможливості усунення виявлених порушень
Інформація про результати моніторингу закупівлі у розрізі стадій проведення процедури закупівлі: Предметом аналізу були питання: визначення предмета закупівлі, відображення закупівлі у річному плані, оприлюднення інформації щодо зазначеної закупівлі, правильності заповнення форм документів, затверджених Уповноваженим органом, відповідності вимог тендерної документації вимогам Закону України «Про публічні закупівлі» (в редакції, що діяла до 18.04.2020), далі – Закон, розгляду тендерних пропозицій. Під час моніторингу проаналізовано: річний план закупівель на 2020 рік; оголошення про проведення процедури закупівлі; тендерну документацію (далі - ТД), затверджену рішенням тендерного комітету Районної адміністрації Запорізької міської ради по Олександрівському району (далі – Замовник), що оформлено протоколом від 14.04.2020 № 45; тендерну пропозицію учасника ФОП Фетісова Тетяна Вікторівна, протокол засідання тендерного комітету від 08.05.2020 № 52, вимогу про надання додаткової аргументації, додаткову інформацію щодо невідповідності пропозиції ФОП Фетісова Тетяна Вікторівна. Моніторингом установлено, що тендерним комітетом безпідставно відхилено тендерну пропозицію ФОП Фетісова Тетяна Вікторівна, чим порушено основні принципи здійснення закупівель, визначені статтею 3 Закону, а саме: максимальна економія та ефективність; об’єктивна та неупереджена оцінка тендерних пропозицій. Так, відповідно до протоколу засідання тендерного комітету Замовника від 08.05.2020 № 52, тендерну пропозицію ФОП Фетісова Тетяна Вікторівна відхилено з наступних підстав: 1) у складі тендерної пропозиції не надані копії всіх сторінок паспорту громадянина України, а саме сторінки 8,9,14,15,16, що не відповідає вимогам п.п.6 п. 1 розділу ІІІ «Інструкція з підготовки тендерної пропозиції» ТД; 2) у складі тендерної пропозиції надано договірну ціну, складену в поточних цінах станом на 26.04.2020, в якій не вказаний замовник, підрядник, прізвище та ініціали уповноваженої особи учасника/фізичної особи-підприємця, що не відповідає п.1 розділу ІІІ «Інструкція з підготовки тендерної пропозиції» ТД, в частині того, що всі документи тендерної пропозиції, що готуються безпосередньо Учасником, повинні містити дату складання, подаються на фірмовому бланку Учасника, із зазначенням прізвища та ініціалів уповноваженої особи Учасника, за підписом уповноваженої особи учасника. Щодо першої підстави, умовами ТД передбачено, якщо Учасником при оформленні допущені формальні (несуттєві) помилки, що пов’язані з оформленням тендерної пропозиції, та не впливають на зміст пропозиції, така пропозиція не відхиляється Замовником. Однією з формальних (несуттєвих) помилок ТД визначено технічні, механічні та інші помилки, допущені учасниками в документах, які вони подали в складі тендерної пропозиції, і такі, що не нівелюють технічний потенціал та конкурентоздатність Учасника, а саме недотримання форми документу, що встановлена тендерною документацією, у разі якщо зміст такого документа повністю відповідає вимогам цієї документації. Відсутність сторінок 7-8 паспорту («Особливі відмітки», на яких зазначаються за проханням громадян дані про дітей, групу крові і резус-фактор, згоди або незгоди на посмертне донорство анатомічних матеріалів) не впливає на зміст пропозиції та не нівелює технічний потенціал та конкурентоздатність учасника щодо надання послуг з покосу трави. Відсутність сторінок 14,15,16 паспорту («Місце проживання») також не впливає на зміст пропозиції та не нівелює технічний потенціал та конкурентоздатність учасника щодо надання послуг з покосу трави. Щодо другої підстави, умовами ТД визначено обов’язок Учасника щодо розміщення (завантаження) в електронній системі закупівель ProZorro (далі – ProZorro) всіх документів, передбачених цією тендерною документацією у сканованому вигляді, з накладанням ЕЦП/КЕП (електронного цифрового підпису/кваліфікованого електронного підпису) особи, яка уповноважена Учасником на підпис документів тендерної пропозиції. Тендерні пропозиції подаються з урахуванням вимог Закону України «Про електронні документи та електронний документообіг». Статтею 6 Закону України «Про електронні документи та електронний документообіг» передбачено застосування електронного підпису для ідентифікації автора електронного документа. За даними електронної системи закупівель ProZorro на всі файли тендерної пропозиції ФОП Фетісова Тетяна Вікторівна, в тому числі на договірну ціну (файл «Договірна ціна.pdf») накладений електронний цифровий підпис/кваліфікований електронний підпис особи, яка уповноважена учасником на підпис документів тендерної пропозиції. За результатами аналізу питання дотримання замовником законодавства у сфері публічних закупівель щодо визначення предмета закупівлі та відображення закупівлі у річному плані, правильності заповнення форм документів, затверджених Уповноваженим органом, оприлюднення інформації щодо зазначеної закупівлі - порушень не установлено.
Період усунення порушень: 29.05.2020 08:57 - 13.06.2020 00:00
Дата публікації висновку: 29.05.2020 08:57

Інформація про усунення порушення

Опис звіту: За результатами розгляду «Висновку про результати моніторингу закупівлі» від 29.05.2020 за процедурою відкритих торгів (ID: UA-2020-04-14-002497-b) щодо закупівлі послуг з покосу трави за кодом CPV за ДК 021:2015 -77310000-6 (Послуги з озеленення територій та утримання зелених насаджень), наданого управлінням Східного офісу Держаудитслужби в Запорізькій області, на засіданні тендерного комітету прийнято рішення від 02.06.2020 ( протокол №61), розірвати договір 28.05.2020 № 50 про закупівлю послуг, укладений між районною адміністрацією Запорізької міської ради по Олександрівському району та ПП «ЕКОМРІЯ».
Дата публікації звіту: 02.06.2020 15:31