• Відкриті торги
  • Безлотова
  • КЕП

Поточний ремонт приміщень амбулаторії КНП "Шалигинська АЗПСМ"

Завершена

235 000.00 UAH без ПДВ
мін. крок: 1% або 2 350.00 UAH
Номер: 55cf63ae5b0c4e97b0e16f8c52e4454c
Ідентифікатор моніторингу: UA-M-2020-05-18-000046
Дата прийняття рішення про проведення моніторингу: 18.05.2020 00:00
Автор: Північно-Східний офіс Держаудитслужби, UA-EDR 41127036
Період моніторингу: 18.05.2020 16:22 - 09.06.2020 00:00
Статус: Вирішено
Опис: ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ ПІВНІЧНО – СХІДНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ УПРАВЛІННЯ ПІВНІЧНО – СХІДНОГО ОФІСУ ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ В СУМСЬКІЙ ОБЛАСТІ НАКАЗ 18.05.2020 № 19 Суми Про початок моніторингу закупівель Відповідно до частини другої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», підпункту 14 пункту 10 Положення про Управління Північно-східного офісу Держаудитслужби в Сумській області, затвердженого наказом Північно-східного офісу Держаудитслужби від 25 серпня 2016 року № 2, НАКАЗУЮ: 1. Почати моніторинг закупівель відповідно до переліку, що додається. 2. Відділу контролю у сфері закупівель забезпечити проведення моніторингу закупівель, зазначеного у пункті 1 цього наказу. Начальник управління Наталія ШЕВЧЕНКО Додаток до наказу Управління Північно-східного офісу Держаудитслужби в Сумській області від 18.05.2020 №19 Витяг з переліку процедур закупівель № з/п Оголошення про проведення процедури закупівлі та/або повідомлення про намір укласти договір на веб-порталі Уповноваженого органу Опис підстав для здійснення моніторингу закупівлі унікальний номер дата оприлюднення на веб-порталі Уповноваженого органу 3 UA-2020-04-14-000875-c 14.04.2020 Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель Начальник відділу контролю у сфері закупівель Інна ЮРКО
Адреса: Ukraine, Сумська, Суми
Контактна особа: Північно-Східний офіс Держаудитслужби (Сумська обл.), +38 (0 54) 268-70-39, Punka_00.19.07@ukr.net
Етапи закупівельного процесу:
  • Планування закупівлі та оприлюднення інформації про її проведення
  • Розкриття тендерних пропозицій, їх розгляд та оцінка
  • Укладання та виконання договору про закупівлю (прийняття рішення про відміну торгів)
Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:
  • Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
Детальніше

Висновок про результати моніторингу

Статус порушень: Виявлені
Тип порушень:
  • Тендерна документація складена не у відповідності до вимог закону
  • Не відхилення тендерних пропозицій, які підлягали відхиленню відповідно до закону
Висновок про наявність або відсутність порушень законодавства: За результатами аналізу питання відповідності вимог тендерної документації вимогам Закону установлено порушення вимог пункту 13 частини другої статті 22 Закону. За результатами аналізу питання розгляду тендерної пропозиції установлено порушення вимог пункту 4 частини першої статті 30 Закону. За результатами аналізу питань дотримання замовником законодавства у сфері публічних закупівель щодо визначення предмета закупівлі, відображення закупівлі у річному плані (додатку), оприлюднення інформації про закупівлю, правильність заповнення форм документів, затверджених Уповноваженим органом, своєчасності укладання договору про закупівлю та його оприлюднення – порушень не встановлено.
Зобов’язанння щодо усунення порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель: З огляду на встановлені порушення законодавства у сфері закупівель, керуючись статтями 2 та 5 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», Управління Північно-східного офісу Держаудитслужби в Сумській області зобов’язує здійснити заходи щодо усунення виявлених порушень в установленому законодавством порядку, зокрема в межах законодавства вжити заходів щодо розірвання договору, та протягом п’яти робочих днів з дня оприлюднення висновку оприлюднити через електронну систему закупівель інформацію та/або документи, що свідчать про усунення порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель, викладених у висновку, або аргументовані заперечення до висновку, або інформацію про причини неможливості усунення виявлених порушень.
Інформація про результати моніторингу закупівлі у розрізі стадій проведення процедури закупівлі: Дата закінчення моніторингу: 21 травня 2020 року. Предметом аналізу були питання: визначення предмета закупівлі, відображення закупівлі у річному плані (додатку), оприлюднення інформації про закупівлю, правильність заповнення форм документів, затверджених Уповноваженим органом, відповідності вимог тендерної документації вимогам Закону України «Про публічні закупівлі» (в редакції, що діяла до 19.04.2020 року) (далі – Закон), розгляду тендерної пропозиції, своєчасності укладання договору про закупівлю та його оприлюднення, відповідності умов договору про закупівлю умовам тендерної пропозиції переможця. Під час моніторингу проаналізовано: річний план закупівель (з додатками) на 2020 рік Комунального некомерційного підприємства Шалигинської селищної ради «Амбулаторія загальної практики - сімейної медицини» (далі – Замовник), оголошення про проведення відкритих торгів, тендерну документацію, затверджену рішенням тендерного комітету Замовника від 14.04.2020, тендерну пропозицію приватного підприємства «Глухіврембуд» (далі – ПП «Глухіврембуд», учасник), протокол засідання тендерного комітету від 30.04.2020 б/н, повідомлення про намір укласти договір від 30.04.2020, договір від 13.05.2020 № 14. Моніторингом установлено, що Замовником у пункті 1 розділу «Подання та розкриття тендерної пропозиції» тендерної документації не зазначено кінцевий строк подання тендерних пропозицій, чим не дотримано вимоги пункту 13 частини другої статті 22 Закону. Аналізом тендерної пропозиції ПП «Глухіврембуд» установлено її невідповідність вимогам тендерної документації Замовника, а саме: учасником у складі тендерної пропозиції не надано документів, що підтверджують його відповідність кваліфікаційному критерію «Наявність обладнання та матеріально-технічної бази», зокрема, не надано інформаційну довідку, складену у довільній формі, із зазначенням наявних власних чи орендованих складських приміщень, обладнання, транспорту для доставки товару, що не відповідає вимогам пункту 1 додатку 3 тендерної документації Замовника; для підтвердження відповідності кваліфікаційному критерію «Наявність документально підтвердженого досвіду виконання аналогічних договорів» ПП «Глухіврембуд» у складі тендерної пропозиції надано довідку від 22.04.2020 № 12, в якій зазначено про виконання одного аналогічного договору, що не відповідає вимогам пункту 3 додатку 3 тендерної документації Замовника, яким, зокрема, вимагалось надання інформації про виконання аналогічних договорів за наведеною формою (не менше двох); крім того, учасником надано копію зазначеного у довідці договору підряду від 08.10.2019 № 27 без кошторису на виконання робіт, який згідно пункту 6.4 цього договору є його невід’ємною частиною, що не відповідає вимогам пункту 3 додатку 3 тендерної документації Замовника, яким, зокрема, вимагалось надати копію аналогічного договору з усіма додатками, які зазначені в договорі; учасником у складі тендерної пропозиції не надано технічної специфікації (з інформацією відповідно до додатку 2 тендерної документації) та довідки у довільній формі про те, що під час виконання договору про закупівлю учасник зобов’язується дотримуватись передбачених чинним законодавством вимог щодо застосування заходів із захисту довкілля, чим не дотримано вимоги підпунктів 6.1 та 6.2 пункту 6 розділу «Інструкція з підготовки тендерної пропозиції» тендерної документації Замовника. Однак на порушення пункту 4 частини першої статті 30 Закону Замовник не відхилив тендерну пропозицію ПП «Глухіврембуд» як таку, що не відповідає умовам тендерної документації та уклав з ним договір від 13.05.2020 № 14 на суму 204 990,00 гривень.
Період усунення порушень: 21.05.2020 11:37 - 05.06.2020 00:00
Дата публікації висновку: 21.05.2020 11:37

Інформація про усунення порушення

Опис звіту: На виконання листа Північно-східного офісу Держаудитслужби в Сумській області від 21.05.2020 року зобов'язання, щодо усунення порушень виявлених під час моніторингу закупівлі усунуті, шляхом розірвання договору.
Дата публікації звіту: 26.05.2020 15:24

Підтвердження факту усунення порушення

Результат: Усунуто
Результат по типу порушення:
  • corruptionBiddingDocuments: Так
  • corruptionAwarded: Так
Опис: .
Дата публікації: 26.05.2020 15:29