• Відкриті торги з публікацією англійською мовою
  • Безлотова
  • КЕП

ГБН Г.1-218-182:2011 Поточний середній ремонт автомобільної дороги загального користування місцевого значення О191208 Нова Слобода - Бунякине, км 0+100 - км 2+900, км 3+300 – км 3+900 (код ДК 021:2015 - 45233142-6 – Ремонт доріг)

Завершена

24 608 000.00 UAH з ПДВ
мін. крок: 0.5% або 123 040.00 UAH
Номер: 7f0b3b01a3b74a87b0dc2c1ddb32da4b
Ідентифікатор моніторингу: UA-M-2020-07-01-000018
Дата прийняття рішення про проведення моніторингу: 07.07.2020 00:00
Автор: ПІВДЕННИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ, UA-EDR 41168670
Період моніторингу: 07.07.2020 13:42 - 29.07.2020 00:00
Статус: Порушення виявлені
Опис: ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ ПІВДЕННИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ УПРАВЛІННЯ ПІВДЕННОГО ОФІСУ ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ В МИКОЛАЇВСЬКІЙ ОБЛАСТІ НАКАЗ 07.07.2020 № 212 Миколаїв Про початок моніторингу процедури закупівлі Відповідно до частини другої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», підпунктів 2, 15 пункту 10 Положення про Управління Південного офісу Держаудитслужби в Миколаївській області, затвердженого наказом Південного офісу Держаудитслужби 12 жовтня 2016 року № 8, та на підставі даних автоматичних індикаторів ризиків НАКАЗУЮ: 1. Почати моніторинг процедури закупівлі ID: UA-2020-04-13-001169-a, яка оприлюднена на веб-порталі Уповноваженого органу з питань закупівель 13 квітня 2020 року. 2. Відділу контролю у сфері закупівель забезпечити проведення моніторингу процедури закупівлі, що зазначена в пункті 1 цього наказу. Начальник Денис ЯКОВЛЄВ
Адреса: Ukraine, Миколаївська, Миколаїв
Контактна особа: ПІВДЕННИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ (Миколаївська обл.), +38 (0 63) 707-54-45, viktoriaaleshina.dasy@gmail.com
Етапи закупівельного процесу:
  • Планування закупівлі та оприлюднення інформації про її проведення
  • Розкриття тендерних пропозицій, їх розгляд та оцінка
Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:
  • Дані автоматичних індикаторів ризиків
Детальніше

Висновок про результати моніторингу

Статус порушень: Виявлені
Тип порушень:
  • Не відхилення тендерних пропозицій, які підлягали відхиленню відповідно до закону
  • Порушення законодавства в частині не відміни замовником закупівлі
Висновок про наявність або відсутність порушень законодавства: За результатами аналізу питання розгляду тендерних пропозицій ТОВ «Торговий дім «Дінастія», ДП «Сумський облавтодор» та ТОВ «РОАД КОНСТРАКШН» установлено порушення пункту четвертого частини першої статті 30 Закону. За результатами аналізу питань визначення предмета закупівлі, відображення закупівлі у річному плані, оприлюднення інформації про закупівлю, правильності заповнення форм документів, затверджених Уповноваженим органом, відповідності умов тендерної документації вимогам Закону, розгляду тендерної пропозиції ТОВ «Сучасна транспортна інфраструктура» - порушень не установлено.
Зобов’язанння щодо усунення порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель: З огляду на встановлені порушення законодавства у сфері закупівель, керуючись статтями 2 та 5 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», Управління Південного офісу Держаудитслужби в Миколаївській області зобов’язує здійснити заходи щодо усунення виявлених порушень в установленому законодавством порядку, зокрема, шляхом дотримання принципів публічних закупівель через забезпечення неупередженого розгляду і відхилення тендерних пропозицій у відповідності до вимог статті 30 Закону та недопущення таких порушень у подальшому і протягом п’яти робочих днів з дня оприлюднення висновку оприлюднити через електронну систему закупівель інформацію та/або документи щодо вжиття заходів, направлених на виконання зобов'язань.
Інформація про результати моніторингу закупівлі у розрізі стадій проведення процедури закупівлі: Дата закінчення моніторингу: 17 липня 2020 року. Предметом аналізу були питання: визначення предмета закупівлі; відображення закупівлі у річному плані; оприлюднення інформації про закупівлю; правильності заповнення форм документів, затверджених Уповноваженим органом; відповідності умов тендерної документації вимогам Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон) (в редакції від 02.04.2020); розгляду тендерних пропозицій. Під час моніторингу проаналізовані: річний план закупівель на 2020 рік Державного підприємства «ДОРОГИ СУМЩИНИ» (далі – Замовник); оголошення про проведення відкритих торгів з публікацією англійською мовою; тендерна документація зі змінами, затверджена рішенням тендерного комітету (протокол від 13.04.2020 № 13-04) (далі – тендерна документація); реєстр отриманих тендерних пропозицій; тендерні пропозиції товариства з обмеженою відповідальністю «Торговий дім «Дінастія» (далі - ТОВ «Торговий дім «Дінастія»), товариства з обмеженою відповідальністю «Сучасна транспортна інфраструктура» (далі - ТОВ «Сучасна транспортна інфраструктура»), державного підприємства «Сумський облавтодор» (далі – ДП «Сумський облавтодор»), товариства з обмеженою відповідальністю «АМК РЕМ-БУД» (далі – ТОВ «АМК РЕМ-БУД») та товариства з обмеженою відповідальністю «РОАД КОНСТРАКШН» (далі – ТОВ «РОАД КОНСТРАКШН»); протокол розгляду тендерних пропозицій, оприлюднений в електронній системі закупівель 06.07.2020; рішення Постійно діючої адміністративної колегії Антимонопольного комітету України з розгляду скарг про порушення законодавства у сфері у публічних закупівель (далі – колегія АМКУ) від 24.06.2020 № 12560 та від 24.06.2020 № 12551; протокол засідання тендерного комітету від 14.07.2020 № 14.07/7; повідомлення про намір укласти договір. Моніторинг закупівлі щодо тих порушень, обставин, підстав, які були предметом розгляду колегії АМКУ, не здійснювався. Вичерпний перелік підстав для відхилення тендерних пропозицій учасників визначено у частині першій статті 30 Закону. За результатами моніторингу процедури закупівлі установлено, що тендерні пропозиції учасників ТОВ «Торговий дім «Дінастія», ДП «Сумський облавтодор» та ТОВ «РОАД КОНСТРАКШН» не відповідають умовам тендерної документації. Відповідно до пункту 1.3 частини 1 розділу «Інструкція з підготовки тендерної пропозиції» тендерної документації «учасник надає у складі тендерної пропозиції письмове погодження з формальними (несуттєвими) помилками вказаними у даному пункті тендерної документації із обов’язковим зазначенням їх опису, та з тим, що допущення інших помилок при підготовці тендерної пропозиції буде розцінюватися як невідповідність вимогам тендерної документації та призведе до відхилення пропозиції учасника». Учасники ТОВ «Торговий дім «Дінастія» та ДП «Сумський облавтодор» у складі тендерних пропозицій не надали письмове погодження з формальними (несуттєвими) помилками, чим не дотримали вимоги пункту 1.3 частини 1 розділу «Інструкція з підготовки тендерної пропозиції» тендерної документації. Таким чином, на порушення пункту четвертого частини першої статті 30 Закону Замовник не відхилив тендерні пропозиції учасників ТОВ «Торговий дім «Дінастія» та ДП «Сумський облавтодор», як таких, що не відповідають умовам тендерної документації та допустив їх до проведення автоматичної оцінки тендерних пропозицій. Відповідно до пункту 1.2 частини 1 розділу «Інструкція з підготовки тендерної пропозиції» тендерної документації «при наданні учасником в тендерній документації персональних даних фізичних осіб, учасник повинен враховувати вимоги Законів України «Про інформацію» та «Про захист персональних даних» та подати у складі тендерної пропозиції лист-згоду на обробку персональних даних від фізичних осіб, персональні дані яких подаються у складі тендерної пропозиції». Учасником ТОВ «РОАД КОНСТРАКШН» у складі тендерної пропозиції не надано листи-згоди на обробку персональних даних від фізичних осіб, персональні дані яких подаються у складі тендерної пропозиції, зокрема на позиції 1, 3-6 та 12-42, зазначені в Довідці 14.05.2020 № 432, що не відповідає вимогам пункту 1.2 частини 1 розділу «Інструкція з підготовки тендерної пропозиції» тендерної документації. Таким чином, на порушення пункту четвертого частини першої статті 30 Закону Замовник не відхилив тендерну пропозицію учасника ТОВ «РОАД КОНСТРАКШН», як таку, що не відповідає умовам тендерної документації та допустив її до проведення автоматичної оцінки тендерних пропозицій. Відповідно до абзацу шостого частини першої статті 31 Закону Замовник відміняє торги в разі допущення до оцінки менше двох тендерних пропозицій.
Період усунення порушень: 17.07.2020 11:27 - 01.08.2020 00:00
Дата публікації висновку: 17.07.2020 11:27

Оскарження висновку в суді

Опис: Подано позов про оскарження висновку до суду
Дата публікації: 31.07.2020 20:58

Інформація про усунення порушення

Опис звіту: Заперечення до висновку Щодо невідповідності пропозиції ТОВ РОАД КОНСТРАКШН вимогам тендерної документації Пунктом 5.1.2 частини 5 «Кваліфікаційні критерії до учасників та вимоги, установлені статтею 17 Закону» Розділу «Інструкція з підготовки тендерної пропозиції» тендерної документації для підтвердження відповідності кваліфікаційному критерію «Наявність працівників відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід» учасники у складі тендерної пропозиції повинні надати довідку про кваліфікацію і досвід працівників, які будуть залучені до надання послуг відповідно до Додатку 3 до тендерної документації. В додатку 3 до тендерної документації наведений перелік обов'язкових ключових посад інженерно-технічних працівників, які повинні бути залучені до надання послуг за предметом закупівлі, а саме: - головний інженер або інша особа, яка здійснює технічне керівництво діяльністю будівельної організації; - начальник дільниці/виконавець робіт, або інша особа, яка виконує такі функції; - майстер/геодезист, або інша особа, яка виконує такі функції. При поданні інформації учаснику необхідно враховувати, що мінімально необхідна кількість інженерно-технічних працівників становить не менше 1 (одного) працівника по кожній ключовій посаді з вищенаведеного переліку обов'язкових ключових посад інженерно-технічних працівників. Крім того даним додатком висунуто вимогу до учасника в частині наявності у інженерно-технічних працівників, наведених в переліку вищої або неповної вищої освіти з кваліфікацією будівельник, або освіти за спеціальністю пов’язаною з будівництвом в дорожній галузі, це може бути «Автомобільні дороги», «Мости та тунелі» тощо. На підтвердження кваліфікації/освіти учасником в складі тендерної пропозиції надаються копії дипломів (сторона на якій міститься інформація щодо кваліфікації). Відповідно до встановлених замовником вимог, в складі тендерної документації ТОВ РОАД КОНСТРАКШН надано довідку від 14.05.2020 №433, в якій наведено перелік інженерно-технічних працівників, що будуть залучені до надання послуг за предметом закупівлі та копії дипломів про наявність відповідної кваліфікації, що містить сукупність відомостей про фізичну особу – працівника підприємства (ПІП, освіту, кваліфікацію, навчальний заклад, в якому особа здобула освіту, рік закінчення навчання), у зв’язку з чим, на виконання вимог п. 1.2 частини 1 «Зміст і спосіб подання тендерної пропозиції» Розділу «Інструкція з підготовки тендерної пропозиції» тендерної документації в складі тендерної пропозиції містяться листи-згоди на обробку персональних даних таких працівників. Ненадання в складі тендерної пропозиції листів-згод на обробку персональних даних від інших працівників пояснюється відсутністю в складі тендерної пропозиції документів та інформації, що дозволяє ідентифікувати таку особу, а саме: паспортні дані, ідентифікаційний код, інформація про освіту, національність, адресу, дата і місце народження та інше. В складі тендерної пропозиції учасником надано лише документи, що підтверджують факт наявності у учасника певних працівників (накази про призначення на посади). Варто зауважити, що відповідно до визначення, закріпленого в Законі України «Про захист персональних даних», персональні дані - відомості чи сукупність відомостей про фізичну особу, яка ідентифікована або може бути конкретно ідентифікована. Законодавством України не встановлено і не може бути встановлено чіткого переліку відомостей про фізичну особу, які є персональними даними, задля можливості застосування положень Закону України «Про захист персональних даних» до різноманітних ситуацій, в тому числі при обробці персональних даних в інформаційних (автоматизованих) базах та картотеках персональних даних, що можуть виникнути у майбутньому, у зв’язку зі зміною в технологічній, соціальній, економічній та інших сферах суспільного життя. Аналізуючи норми чинного законодавства первинними джерелами відомостей про фізичну особу є: видані на її ім'я документи; відомості, які особа надає про себе (анкети, біографія тощо). Проте, якщо сукупність певних даних не дає змогу ідентифікувати особу, то їх обробка не захищається Законом «Про захист персональних даних». Хочемо звернути увагу, що така ж позиція викладена і в Регламенті Європейського Парламенту і Ради (ЄС) 2016/679 – головному документі ЄС, що регулює захист прав фізичних осіб під час обробки персональних даних. Це, зокрема стосується і даних, які були деперсоналізовані (стали анонімними). Крім того Міністерство Юстиції України надало роз'яснення від 21.12.2011 року шодо деяких питань практичного застосування Закону України "Про захист персональних даних" (з яким можна ознайомитись,перейшовши за посиланням на офіційний веб-сайт органу державної влади https://zakon.rada.gov.ua/laws/show/n0076323-11#Text, де зазначено, що відповідно до статті 24 Кодексу законів про працю України ( 322-08 ) громадянин при укладенні трудового договору зобов'язаний подати паспорт або інший документ, що посвідчує особу, трудову книжку, а у випадках, передбачених законодавством, - також документ про освіту (спеціальність, кваліфікацію), про стан здоров'я та інші документи. У зв'язку з цим персональні дані працівника, які містяться в паспорті або документі, що посвідчує особу, в трудовій книжці, документі про освіту (спеціальність, кваліфікацію), документі про стан здоров'я та інших документах, які він подав при укладенні трудового договору, обробляються володільцем бази персональних даних на підставі статті 24 Кодексу законів про працю України ( 322-08 ) виключно для здійснення повноважень володільця бази персональних даних у сфері правовідносин, які виникли в нього з працівником на підставі трудового договору (контракту). Враховуючи викладене, тендерна пропозиція ТОВ РОАД КОНСТРАКШН відповідає умовам тендерної документації замовника, містить вичепний перелік необхідної замовнику інформації та не підлягає відхиленню. Щодо невідповідності ТОВ «Торговий дім «Дінастія» та ДП «Сумський облавтодор» вимогам тендерної документації Управлінням Південного офісу Держаудитслужби в Миколаївській області в висновку про проведення моніторингу вказується на ненадання у складі тендерної пропозиції «Торговий дім «Дінастія», ДП «Сумський облавтодор» письмового погодження з формальними (несуттєвими) помилками. Замовник не погоджується з висновком органу оскарження та зауважує про наступне. Законом України «Про публічні закупівлі» (в редакції, що діяла до 19.04.2020) (далі – Закон) встановлено правові та економічні засади здійснення закупівель товарів, робіт і послуг для забезпечення потреб держави та територіальної громади. Перелік підстав для відхилення пропозицій визначений частиною першою статті 30 Закону є вичерпним. Виходячи зі змісту пункту 30 частини першої статті 1 Закону учасник подає замовнику тендерну пропозицію щодо предмета закупівлі або його частини (лота) відповідно до вимог тендерної документації. Частиною другою статтею 22 Закону визначено перелік складових, які повинна містити тендерна документація. Також, замовник може самостійно зазначати вимоги у тендерній документації щодо тендерних пропозицій учасників, а також конкретизує, які документи повинні бути завантажені обов’язково, а які ні, при цьому не порушуючи вимог діючого законодавства України, отже, в тендерній документації Замовником встановлено право, а не обов’язок (що повинен надати) учасника надати у складі пропозиції письмове погодження з формальними (несуттєвим) помилками, вказаними у цій Документації та з тим, що допущення інших помилок при підготовці пропозиції буде розцінюватись як невідповідність вимогам Документації та призведе до відхилення пропозиції учасника. Звертаємо увагу, що відповідно до вищевикладеного, передбачається, що учасником були завантажені документи, які не порушують вимоги Документації Замовника, в першу чергу що стосується технічних та якісних вимог, які були встановлені до предмета закупівлі. Повідомляємо, що положеннями частини другої пункту 4 статті 16 Закону передбачено, що відсутність документів, які не передбачені законодавством для учасників – юридичних, фізичних осіб, у тому числі фізичних осіб – підприємців, у складі пропозиції не може бути підставою для її відхилення. Пунктом другим частиною третьою статтею 22 Закону № 922-VIII визначено, що формальними (несуттєвими) вважаються помилки, що пов’язані з оформленням тендерної пропозиції та не впливають на зміст пропозиції, а саме – технічні помилки й описки. Приймаючи участь у закупівлі, будь-який учасник автоматично погоджується з цією нормою Закону й визнає можливість наявності технічних помилок та описок, у зв’язку з чим, Замовник вважає, що учасниками ТОВ «Торговий дім «Дінастія» та ДП «Сумський облавтодор» вимоги тендерної документації не порушено, учасники керувалися нормами чинного законодавства України, що передбачає в першу чергу закупівлю за такими принципами, як максимальна економія та ефективність Варто звернути угагу, що зазначена позиція замовника підтверджується практикою органу оскарження, зокрема рішенням органу оскарження від 08.04.2020 №6744-р/пк-пз (ідентифікатор закупівлі UA-2020-02-14-003270-с), в якому розглянуто аналогічне питання (копія додається).
Дата публікації звіту: 24.07.2020 15:09

Запити/Пояснення