• Відкриті торги з публікацією англійською мовою
  • Безлотова
  • КЕП

ГБН Г.1-218-182:2011 Поточний середній ремонт автомобільної дороги загального користування місцевого значення О191208 Нова Слобода - Бунякине, км 0+100 - км 2+900, км 3+300 – км 3+900 (код ДК 021:2015 - 45233142-6 – Ремонт доріг)

Завершена

24 608 000.00 UAH з ПДВ
мін. крок: 0.5% або 123 040.00 UAH
Період оскарження: 13.04.2020 13:18 - 14.05.2020 00:00
Вимога
Вирішена

Щодо забезпечення виконання договору

Номер: 651e381ae9bf43718b428994743cd4e2
Ідентифікатор запиту: UA-2020-04-13-001169-a.c2
Назва: Щодо забезпечення виконання договору
Вимога:
Шановний Замовнику, на сьогоднішній час в державі Україна та м. Києві запроваджено карантин та здійснюються відповідні заходи щодо запобіганню поширенню коронавірусу. У зв’язку з пандемією коронавірусу, за урядовими прогнозами у 2020 році ВВП України скоротиться на 4,8%. За прогнозом Міжнародного валютного фонду (МВФ) , який було презентовано 14 квітня 2020року, падіння ВВП в Україні становитиме 7,7 %. Рівень інфляції до кінця 2020 року також збільшиться. В скрутній економічний ситуації, що склалася, відволікати значні обігові кошти на депозит та на тривалий термін для підприємств, які бажають прийняти участь у закупівлях ДП «ДОРОГИ СУМЩИНИ», на наш погляд, буде важким тягарем та нераціональним їх (обігових коштів) використанням. «Вільні» кошти мають направлятись на придбання матеріально-технічних ресурсів для будівництва об’єктів. Враховуючи такі сьогоднішні обставини, пропонуємо Замовнику внести зміни до тендерної документації та скористатися своїм правом вимагати банківську гарантію, як Забезпечення виконання договору про закупівлю. Внесення таких змін та доповнень буде відповідати ч.1 ст. 546 Цивільного кодексу України (ЦКУ), а також основним принципам здійснення закупівель, як то – відкритість та прозорість на всіх її стадіях і призведе до дієвої конкуренції серед учасників закупівлі.
Пов'язані документи:

Документів не завантажено.

Вирішення: Враховуючи ситуацію, що склалала в країні, питання щодо зміни виду забезпечення виконання договору буде розглянуто на засіданні тендерного комітету
Статус вимоги: Задоволено
Вимога
Відхилено

Щодо довідки з банку

Номер: c0a862a3e7b24c46b34c25243135fdaa
Ідентифікатор запиту: UA-2020-04-13-001169-a.c1
Назва: Щодо довідки з банку
Вимога:
1. Пунктом 2 «Інша інформація» розділу «Подання та розкриття тендерної пропозиції» передбачене наступне: У складі тендерної пропозиції учасник надає наступні документи: - довідку, видану відповідним органом Державної фіскальної служби (що діє на дату подання документу) про наявність відкритого (відкритих) рахунку (рахунків) в обслуговуючому банку (банках) та довідку з обслуговуючого банку (-ів) про відсутність (наявність) заборгованості за кредитами станом на дату, яка повинна бути не раніше дати оприлюднення оголошення про проведення закупівлі (обслуговуючий банк в розумінні тендерної документації – банк, в якому в учасника відкрито поточний / розрахунковий рахунок). Витребування довідки з обслуговуючого банку (-ів) про відсутність (наявність) заборгованості за кредитами станом на дату, яка повинна бути не раніше дати оприлюднення оголошення про проведення закупівлі, є дискримінаційної вимогою, адже ніяким чином не впливає на виконання умов договору. Просимо виключити дану довідку зі складу необхідних до подання документів та внести зміни до тендерної документації.
Пов'язані документи:

Документів не завантажено.

Вирішення: Замовником встановлено вимогу щодо надання довідки з обслуговуючого банку (-ів) про відсутність (наявність) заборгованості за кредитами станом на дату, яка повинна бути не раніше дати оприлюднення оголошення про проведення закупівлі з метою вивчення інформації про майбутнього контрагента – отримувача бюджетних коштів, оцінити ризики та передбачити можливі шляхи зменшення їх впливу у подальшій роботі, зокрема чи не накладено на кошти учасника, що знаходяться на банківських рахунках арешт, адже відповідно до п. 8 наказу Міністерства юстиції України за №512/5 від 02.04.2012 р. «Про затвердження Інструкції з організації примусового виконання рішень» на кошти та інші цінності боржника, що перебувають на рахунках та на зберіганні у банках чи інших фінансових установах, на рахунках у цінних паперах у депозитарних установах, накладається арешт, про що виноситься Постанова виконавця. Разом з тим, вказану Постанову мають змогу бачити виключно сторони виконавчого провадження. У свою чергу, наявність об’єктивної інформації з банківської установи унеможливлює здійснення банківських операцій з бюджетними коштами на рахунок, який може бути потенційно арештованим. Замовник перевіряє спроможність Учасника вести господарську діяльність та виключення можливості банкрутства та ліквідації суб’єкта господарювання під час надання послуг та виконання зобов’язань за договором.
Статус вимоги: Відхилено
Скарга
Виконана замовником

Скарга на дії Замовника

Номер: 50808999119445c78ee61addf5b3067a
Ідентифікатор запиту: UA-2020-04-13-001169-a.a4
Назва: Скарга на дії Замовника
Скарга:
Оскарження результатів прекваліфікації
Пов'язані документи: Учасник Орган оскарження
Дата прийняття рішення про прийняття скарги до розгляду: 11.06.2020 22:02
Дата прийняття рішення про вирішення скарги: 01.07.2020 00:09
Дата виконання рішення Замовником: 06.07.2020 18:31
Коментар замовника щодо усунення порушень: На виконання рішення Постійно діючої адміністративної колегії Антимонопольного комітету України з розгляду скарг про порушення законодавства у сфері публічних закупівель від 24.06.2020 № 12560-р/пк-пз тендерним комітетом ДП "Дороги Сумщини" прийнято рішення скасувати рішення про відхилення тендерної пропозиції ТОВ «РОАД КОНСТРАКШН» та рішення про допущення до аукціону тендерної пропозиції ТОВ «АМК РЕМ-БУД». Тендерну пропозицію ТОВ «РОАД КОНСТРАКШН» допустити до аукціону.
Задовільнена: Так
Автор: ТОВ РОАД КОНСТРАКШН, Гончаренко Тетяна Миколаївна +380993020333 sumyroad@gmail.com https://roadk.com.ua
Скарга
Виконана замовником

Скарга на дії Замовника

Номер: e853a094f82440a89c5d0c160e5713c2
Ідентифікатор запиту: UA-2020-04-13-001169-a.c3
Назва: Скарга на дії Замовника
Скарга:
Оскарження результатів прекваліфікації
Пов'язані документи: Учасник Орган оскарження Замовник
Дата прийняття рішення про прийняття скарги до розгляду: 11.06.2020 22:03
Дата прийняття рішення про вирішення скарги: 01.07.2020 00:10
Дата виконання рішення Замовником: 06.07.2020 18:29
Коментар замовника щодо усунення порушень: На виконання рішення Постійно діючої адміністративної колегії Антимонопольного комітету України з розгляду скарг про порушення законодавства у сфері публічних закупівель від 24.06.2020 № 12551-р/пк-пз тендерним комітетом ДП "Дороги Сумщини" прийнято рішення скасувати рішення про відхилення тендерної пропозиції ДП «Сумський облавтодор». Тендерну пропозицію ДП «Сумський облавтодор» допустити до аукціону.
Задовільнена: Так
Автор: ДП"Сумський облавтодор", Жанна Олексіївна Смірнова tender_sumy_oblad@ukr.net