-
Відкриті торги
-
Безлотова
-
КЕП
Деревина
Завершена
638 000.00
UAH з ПДВ
мін. крок: 0.5% або 3 190.00 UAH
мін. крок: 0.5% або 3 190.00 UAH
Номер:
d0ea17df7c4c4e0e8386448325c950ef
Ідентифікатор моніторингу:
UA-M-2020-05-12-000028
Дата прийняття рішення про проведення моніторингу:
12.05.2020 00:00
Період моніторингу:
12.05.2020 15:48 - 03.06.2020 00:00
Статус:
Порушення виявлені
Опис:
ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ
ПІВНІЧНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ
УПРАВЛІННЯ ПІВНІЧНОГО ОФІСУ ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ
В ЖИТОМИРСЬКІЙ ОБЛАСТІ
Н А К А З
12.05.2020
№ 30
Житомир
Про початок
моніторингу закупівель
Відповідно до частини другої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», підпункту 2 пункту 5 Положення про Управління Північного офісу Держаудитслужби в Житомирській області, затвердженого наказом Північного офісу Держаудитслужби від 20 жовтня 2016 року № 18 (зі змінами),
НАКАЗУЮ:
1. Почати моніторинг закупівель відповідно до переліку, що додається.
2. Відділу контролю у сфері закупівель забезпечити проведення моніторингу закупівель, зазначеного у пункті 1 цього наказу.
В.о. начальника Сергій ДАВИДЮК
Додаток до наказу Управління Північного офісу Держаудитслужби в Житомирській області від 12.05.2020 № 30.
Витяг з переліку процедур закупівель
№ з/п
Унікальний номер оголошення про проведення конкуретної процедури закупівлі, присвоєний електронною системою закупівель, та/або унікальний номер повідомлення про намір укласти договір, опис підстав для здійснення моніторингу закупівлі:
3. UA-2020-04-09-002941-b Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель.
Етапи закупівельного процесу:
- Планування закупівлі та оприлюднення інформації про її проведення
- Розкриття тендерних пропозицій, їх розгляд та оцінка
Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:
- Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
Детальніше
Висновок про результати моніторингу
Статус порушень:
Виявлені
Тип порушень:
- Тендерна документація складена не у відповідності до вимог закону
- Порушення законодавства в частині не відміни замовником закупівлі
- Інші порушення законодавства у сфері закупівель
Висновок про наявність або відсутність порушень законодавства:
За результатами аналізу питання відповідності тендерної документації законодавству у сфері закупівель установлено, що зміст тендерної документації Замовника не відповідає нормам частини 3 статті 17, пункту 2 частини 2 статті 22 та абзацу 1 частини 3 статті 22 Закону.
За результатами аналізу питання оприлюднення інформації щодо закупівлі встановлено порушення вимог частини 5 статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі».
За результатами аналізу питання дотримання замовником законодавства у сфері публічних закупівель щодо визначення предмета закупівлі, відображення закупівлі у річному плані, правильності заповнення форм документів, затверджених Уповноваженим органом та розгляду та оцінки тендерних пропозицій, - порушень не установлено.
Зобов’язанння щодо усунення порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель:
З огляду на встановлені порушення законодавства у сфері закупівель, керуючись статтями 2 та 5 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», Управління Північного офісу Держаудитслужби в Житомирській області зобов’язує здійснити заходи щодо усунення виявлених порушень в установленому законодавством порядку, зокрема в межах законодавства вжити заходів щодо відміни торгів та протягом п’яти робочих днів з дня оприлюднення висновку оприлюднити через електронну систему закупівель інформацію та/або документи, що свідчать про усунення порушень законодавства у сфері публічних закупівель, викладених у висновку, або аргументовані заперечення до висновку, або інформацію про причини неможливості усунення виявлених порушень.
Інформація про результати моніторингу закупівлі у розрізі стадій проведення процедури закупівлі:
Дата закінчення моніторингу: 16 червня 2020 року.
Предметом аналізу були питання: визначення предмета закупівлі, відображення закупівлі у річному плані, відповідність тендерної документації законодавству у сфері закупівель, правильність заповнення форм документів, затверджених Уповноваженим органом, оприлюднення інформації щодо закупівлі, розгляд та оцінка тендерних пропозицій.
Під час моніторингу проаналізовані: річний план закупівель на 2020 рік, оголошення про проведення відкритих торгів, тендерна документація, тендерна пропозиція учасника-переможця торгів ТОВ «ТЕД», протоколи засідань тендерного комітету від 04.06.2020 року та від 09.06.2020 року та повідомлення про намір укласти договір від 09.06.2020 року.
За результатами аналізу відповідності тендерної документації Чижівської сільської ради (далі – Замовник) законодавству у сфері закупівель встановлено, що в порушення вимог частини 3 статті 17 та пункту 2 частини 2 статті 22 Закону України «Про публічні закупівлі» (в редакції чинній до 19.04.2020 року, далі – Закон), в пункті 1 розділу 3 та Додатку №3 тендерної документації встановлено умову про надання учасниками у складі тендерних пропозицій інформації в довільній формі, для підтвердження відсутності підстав, зазначених у статті 17 Закону, яка міститься у відкритих єдиних державних реєстрах, доступ до яких є вільний, а саме про те, що:
- юридичну особу, яка є учасником, не внесено до Єдиного державного реєстру осіб, які вчинили корупційні або пов’язані з корупцією правопорушення;
- фізичну особу, яка є учасником, не було притягнуто згідно із законом до відповідальності за вчинення корупційного правопорушення у сфері публічних закупівель;
- суб’єкт господарювання (учасник) протягом останніх трьох років не притягувався до відповідальності за порушення, передбачене пунктом 4 частини другої статті 6, пунктом 1 статті 50 Закону України "Про захист економічної конкуренції", у вигляді вчинення антиконкурентних узгоджених дій, що стосуються спотворення результатів торгів (тендерів);
- учасник не визнаний у встановленому законом порядку банкрутом та стосовно нього не відкрита ліквідаційна процедура;
- у Єдиному державному реєстрі юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань наявна/відсутня інформація, передбачена пунктом 9 частини другої статті 9 Закону України «Про державну реєстрацію юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань».
Крім того, пунктом 2 частини 2 статті 22 Закону, встановлено імперативну умову, що тендерна документація, зокрема має містити вимоги встановлені статтею 17 цього Закону.
Однак, за результатами аналізу відповідності тендерної документації законодавству у сфері закупівель установлено, що на порушення вимог пункту 2 частини 2 статті 22 Закону, тендерна документація Замовника не містить вимог встановлених частинами 1 та 2 статті 17 Закону.
Також, Замовником на порушення вимог абзацу 1 частини 3 статті 22 Закону, в Додатку 4 тендерної документації вимагається дотримання учасниками норм ГОСТу 3243-88 «Дрова паливні», при тому, що зазначений нормативний документ, наказом ДП «Український науково-дослідний і навчальний центр проблем стандартизації, сертифікації та якості» від 14.12.2015 року №184, скасований.
За результатами аналізу оприлюднення інформації щодо закупівлі встановлено, що в порушення частини 5 статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», Замовником не надано відповіді на запит про надання пояснень посадової особи органу державного фінансового контролю від 09.06.2020 року протягом 3 днів з дня його оприлюднення.
Разом з тим, відповідно до вимог абзацу 3 частини 1 статті 31 Закону визначено, що у разі неможливості усунення порушень, що виникли через виявлені порушення законодавства з питань публічних закупівель замовник відміняє торги.
Період усунення порушень:
16.06.2020 17:43 - 01.07.2020 00:00
Дата публікації висновку:
16.06.2020 17:43
Запити/Пояснення
Номер:
00916301eec448b9921c2bc9bc2dd401
Назва:
Про зупинення рішення про початок моніторингу закупівлі
Дата опублікування:
19.05.2020 10:56
Дата до якої повинна бути надана відповідь:
23.05.2020 00:00
Опис:
ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ
ПІВНІЧНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ
УПРАВЛІННЯ ПІВНІЧНОГО ОФІСУ ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ
В ЖИТОМИРСЬКІЙ ОБЛАСТІ
Н А К А З
15.05.2020 № 31-а
Житомир
Про зупинення рішення
про початок моніторингу
закупівлі
Відповідно до частини 13 статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», з огляду на розміщення суб’єктом оскарження скарги за номером UA-2020-04-09-002941-b.b2 в електронній системі закупівель,
НАКАЗУЮ:
Зупинити рішення про початок моніторингу закупівлі за унікальним номером оголошення про проведення процедури закупівлі UA-2020-04-09-002941-b (оприлюднене на веб-порталі Уповноваженого органу 12 травня 2020 року), прийняте наказом Управління Північного офісу Держаудитслужби в Житомирській області від 12 травня 2020 року № 30 «Про початок моніторингу закупівель», до моменту опублікування рішення органу оскарження.
В.о. начальника Сергій ДАВИДЮК
Номер:
a669cda22ad04146bc3473cde7fa5e3b
Назва:
Пояснення по суті скарги
Дата опублікування:
19.05.2020 15:14
Опис:
Опис в сканованій копії що додається
Номер:
0e1875db218a47ba8dd232090b02366e
Назва:
Запит про надання пояснень
Дата опублікування:
09.06.2020 16:49
Опис:
У межах проведення моніторингу закупівлі по предмету «Деревина» (інформацію оприлюднено в інформаційно-телекомунікаційній системі закупівель Prozorro за номером ID: UA-2020-04-09-002941-b) та відповідно до пунктів 6, та 11 статті 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», частини п’ятої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», підпунктів 2 та 9 пункту 6 та пункту 7 Положення про Державну аудиторську службу України, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 03 лютого 2016 р. № 43, постала потреба в отриманні пояснення до наступних питань.
1. Відповідно до Додатку 4 тендерної документації Чижівської сільської ради (далі – Замовник) передбачена технічна специфікація до предмету закупівель, зокрема, зазначено наступне: «Дрова у вигляді стовбурів, колод, полін, довжиною не менше 1,2 метра та не більше 2 метрів, товщиною від 10 см, допускається наявність кори не більше 5% на 1 м. куб., вологість не більше 50%, якість яких відповідає ГОСТ 3243-88 «Дрова паливні» і ТУУ 56.196-95 «Дрова технологічні».
Проте, наказом ДП «Український науково-дослідний і навчальний центр проблем стандартизації, сертифікації та якості» від 14.12.2015 року №184 міжнародний стандарт ГОСТ 3243-88 «Дрова паливні» скасований.
Враховуючи викладене, прошу пояснити чому встановлено Замовником вимогу щодо відповідності продукції запропонованої учасниками вимогам стандарту, який на момент проведення процедури закупівлі втратив свою чинність?
2. Відповідно до пунктів 5, 6 та 7 форми оголошення про проведення відкритих торгів та тендерної документації, Замовником планується придбання Деревини (ДК 021:2015: 03410000-7), зокрема, дрова паливні твердих, м'яких і середніх порід в загальній кількості 1450 м. куб.
Враховуючи різну вартість на кожну зі вказаних порід, чому Замовником в оголошенні про проведення процедури закупівлі та в тендерній документації конкретно не зазначено кількість деревини по кожній із даних груп?