-
Відкриті торги
-
Безлотова
-
КЕП
Деревина
Завершена
638 000.00
UAH з ПДВ
мін. крок: 0.5% або 3 190.00 UAH
мін. крок: 0.5% або 3 190.00 UAH
Період оскарження:
09.04.2020 15:43 - 21.04.2020 00:00
Скарга
Виконана замовником
Оскарження рішення про визнання переможцем
Номер:
eebe848576c54108927be368d539aed3
Ідентифікатор запиту:
UA-2020-04-09-002941-b.b2
Назва:
Оскарження рішення про визнання переможцем
Скарга:
09 квітня 2020 року Чижівською сільською радою (надалі – Замовник) було опубліковано оголошення (ідентифікатор закупівлі UA-2020-04-09-002941-b) щодо проведення відкритих торгів. Предмет закупівлі – Деревина(дрова паливні твердих, м'яких і середніх порід) (ДК 021:2015: 03410000-7 Деревина).
Запланована вартість закупівлі – 638 000,00 грн.
Свої тендерні пропозиції для участі в процедурі закупівлі подали:
1. Державне підприємство «Новоград-Волинське досвідне лісомисливське господарство» (далі – ДП «Новоград-Волинське господарство», Учасник);
2. Товариство з обмеженою відповідальністю «Трейдінг енд Делівері» (далі – ТОВ «ТЕД», Скаржник).
3. Державне підприємство «Городницьке лісове господарство».
За результатами аукціону, найбільш економічно вигідною було визнано тендерну пропозицію ДП «Новоград-Волинське господарство».
30 квітня 2020 року Замовник завантажив протокол засідання тендерного комітету, яким визнав ДП «Новоград-Волинське господарство» переможцем процедури закупівлі.
Однак, ТОВ «ТЕД» вважає, що тендерна пропозиція ДП «Новоград-Волинське господарство» не відповідає вимогам тендерної документації, тому визнання цього учасника переможцем тендерної закупівлі є неправомірним та таким, що порушує вимоги Закону України «Про публічні закупівлі» та права ТОВ «ТЕД», як учасника процедури закупівлі на рівну конкуренцію, з таких підстав.
Відповідно до ст. 3 Закону України «Про публічні закупівлі» (надалі – Закон), одним з принципів здійснення закупівель є об’єктивна та неупереджена оцінка тендерних пропозицій.
По-перше, згідно з умовами тендерної документації:
«Тендерна пропозиція відхиляється замовником у разі якщо:
учасник:
- не відповідає кваліфікаційним критеріям, установленим статтею 16 Закону;
- не надав забезпечення тендерної пропозиції, якщо таке забезпечення вимагалося замовником;
переможець:
- відмовився від підписання договору про закупівлю відповідно до вимог тендерної документації або укладення договору про закупівлю;
- не надав документи, що підтверджують відсутність підстав, передбачених статтею 17 Закону;
- наявні підстави, зазначені у статті 17 і частині сьомій статті 28 Закону;
- тендерна пропозиція не відповідає умовам тендерної документації.
Водночас, відповідно до положень ст. ст. 1, 17 Закону:
«Замовник приймає рішення про відмову учаснику в участі у процедурі закупівлі та зобов’язаний відхилити тендерну пропозицію учасника в разі, якщо тендерна пропозиція подана учасником процедури закупівлі, який є пов’язаною особою з іншими учасниками процедури закупівлі та/або з членом (членами) тендерного комітету, уповноваженою особою (особами) замовника.
Пов’язана особа - особа, яка відповідає будь-якій з таких ознак: юридична особа, яка здійснює контроль над учасником процедури закупівлі або контролюється таким учасником процедури закупівлі, або перебуває під спільним контролем з таким учасником процедури закупівлі. Під здійсненням контролю розуміється можливість здійснення вирішального впливу або вирішальний вплив на господарську діяльність учасника процедури закупівлі безпосередньо або через більшу кількість пов’язаних фізичних чи юридичних осіб, що здійснюється, зокрема, шляхом реалізації права володіння або користування всіма активами чи їх значною часткою, права вирішального впливу на формування складу, результати голосування, а також вчинення правочинів, що надають можливість визначати умови господарської діяльності, надавати обов’язкові до виконання вказівки або виконувати функції органу управління учасника процедури закупівлі, або володіння часткою (паєм, пакетом акцій), що становить не менше ніж 25 відсотків статутного капіталу учасника процедури закупівлі».
З огляду на вищезазначене, повідомляємо Колегії, що свої тендерні пропозиції для участі в процедурі закупівлі подали два державних підприємства, а саме:
1. Державне підприємство «Новоград-Волинське досвідне лісомисливське господарство»;
2. Державне підприємство «Городницьке лісове господарство».
Відповідно до інформації з Єдиного державного реєстру юридичних осіб, фізичних осіб-підприємців та громадських формувань, єдиним засновником ДП «Новоград-Волинське господарство» є Державне агентство лісових ресурсів України, що володіє 100 відсотками статутного капіталу цього учасника. Центральним чи місцевим органом виконавчої влади, до сфери управління якого належить державне підприємство або частка держави у статутному капіталі юридичної особи, якщо ця частка становить не менше 25 відсотків, є Житомирське обласне управління лісового господарства.
Водночас, відповідно до п. 1.1. Статуту учасника, ДП «Новоград-Волинське господарство» належить до сфери управління Державного агентства лісових ресурсів України (Орган управління майном) і входить до сфери управління Житомирського обласного управління лісового та мисливського господарства (Управління). Відповідно до п. 4.3. Статуту, участь підприємства в асоціаціях, корпораціях, концернах та інших об’єднаннях здійснюється за рішенням Органу управління майном (Державне агентство лісових ресурсів України). За положеннями п. 5.4. Статуту, відчуження майна, що належить до основних фондів, що є державною власністю і закріплені за Підприємством, здійснюється за погодженням з Органом управління майном (Державне агентство лісових ресурсів України). Згідно з п. 7.1. та 7.2. Статуту, органом управління учасника є директор, наймання якого здійснюється Державним агентством лісових ресурсів України (Органом управління майном) шляхом укладання з ним контракту. Відповідно до п. 7.7. Статуту, заступники директора, головні спеціалісти призначаються та звільняються з посади директором за погодженням з Управлінням (Житомирське обласне управління лісового та мисливського господарства). Таким чином, Державне агентство лісових ресурсів України (Орган управління майном) і Житомирське обласне управління лісового та мисливського господарства (Управління) беруть безпосередню участь в управлінні ДП «Новоград-Волинське господарство», призначають та звільняють з посад директора, заступників директора, головних спеціалістів підприємства, здійснюють відчуження майна тощо. Отже, ДП «Новоград-Волинське господарство» перебуває під безпосереднім контролем зазначених органів.
Відповідно до інформації з Єдиного державного реєстру юридичних осіб, фізичних осіб-підприємців та громадських формувань, єдиним засновником державного підприємства «Городницьке лісове господарство» є Державне агентство лісових ресурсів України, що володіє 100 відсотками статутного капіталу цього учасника. Центральним чи місцевим органом виконавчої влади, до сфери управління якого належить державне підприємство або частка держави у статутному капіталі юридичної особи, якщо ця частка становить не менше 25 відсотків, є Житомирське обласне управління лісового господарства.
Водночас, відповідно до п. 1.1. Статуту учасника, державне підприємство «Городницьке лісове господарство» належить до сфери управління Державного агентства лісових ресурсів України (Орган управління майном) і входить до сфери управління Житомирського обласного управління лісового та мисливського господарства (Управління). Відповідно до п. 4.3. Статуту, участь підприємства в асоціаціях, корпораціях, концернах та інших об’єднаннях здійснюється за рішенням Органу управління майном (Державне агентство лісових ресурсів України). За положеннями п. 5.4. Статуту, відчуження майна, що належить до основних фондів, що є державною власністю і закріплені за Підприємством, здійснюється за погодженням з Органом управління майном (Державне агентство лісових ресурсів України). Згідно з п. 7.1. та 7.2. Статуту, органом управління учасника є директор, наймання якого здійснюється Державним агентством лісових ресурсів України (Органом управління майном) шляхом укладання з ним контракту. Відповідно до п. 7.7. Статуту, заступники директора, головні спеціалісти призначаються та звільняються з посади директором за погодженням з Управлінням (Житомирське обласне управління лісового та мисливського господарства). Таким чином, Державне агентство лісових ресурсів України (Орган управління майном) і Житомирське обласне управління лісового та мисливського господарства (Управління) беруть безпосередню участь в управлінні ДП «Городницьке лісове господарство», призначають та звільняють з посад директора, заступників директора, головних спеціалістів підприємства, здійснюють відчуження майна тощо. Отже, ДП «Городницьке лісове господарство» перебуває під безпосереднім контролем зазначених органів.
Таким чином, юридичні особи - ДП «Новоград-Волинське господарство» та державне підприємство «Городницьке лісове господарство» мають одного засновника – Державне агентство лісових ресурсів України, що володіє 100% часткою статутного капіталу цих підприємств та здійснює вирішальний вплив на їхню господарську діяльність. Водночас, учасники перебувають під спільним управлінням Житомирського управління лісового господарства.
З огляду на зазначене, учасники ДП «Новоград-Волинське господарство» та державне підприємство «Городницьке лісове господарство» є пов’язаними особами в розумінні Закону. Отже, Замовник повинен був відхилити тендерну пропозицію ДП «Новоград-Волинське господарство» у зв’язку з наявністю підстав, що зазначені у статті 17 і частині сьомій статті 28 Закону.
По-друге, відповідно до умов примітки форми тендерної пропозиції:
«Ціна тендерної пропозиції подається учасником шляхом заповнення електронної форми через електронну систему закупівель; цінова пропозиція за даною формою заповнюється та подається у складі тендерної пропозиції та повторно після аукціону (не пізніше наступного робочого дня), під час підготовки документального підтвердження розрахунку зменшеної ціни».
Так, відповідно до інформації з веб-порталу Уповноваженого органу, аукціон у процедурі закупівлі UA-2020-04-09-002941-b відбувся 27.04.2020 року. З огляду на це, кінцевим терміном для подання учасником оновленої тендерної пропозиції з урахуванням зменшеної ціни було 28.04.2020 року.
Повідомляємо Колегії, що ДП «Новоград-Волинське господарство» не надало оновленої тендерної пропозиції з ціновими показниками за результатами аукціону, а тому пропозиція цього учасника не відповідає умовам тендерної документації.
По-третє, відповідно до умов тендерної документації:
«Відповідно до частини першої статті 5 Закону України “Про санкції”, доручення Прем’єр-міністра України від 24.09.2015 № 39207/1/1-15 та наказу Міністерства оборони України від 29.09.2015 № 518 “Питання виконання Указу Президента України від 16.09.2015 № 549/2015”, Указу Президента №133/2014 від 15.05.2017, Рішення Ради національної безпеки і оборони України від 28.04.2017, інших обмежувальних нормативно-правових актів щодо неприпустимості закупівлі товарів, що мають походження від юридичних осіб – резидентів Російської Федерації державної форми власності та юридичних осіб, частка статутного капіталу яких перебуває у власності Російської Федерації, а також в інших суб’єктів господарювання, що здійснюють продаж товарів, робіт і послуг походженням з Російської Федерації, крім випадків, коли заміщення таких предметів закупівлі іншими неможливе, що підтверджено Міністерством економічного розвитку і торгівлі України. Учасники повинні письмово гарантувати, що товари мають походження з території України та відповідно виготовлені або поставлені українським суб’єктом господарювання».
Повідомляємо Колегії, що ДП «Новоград-Волинське господарство» не надав у складі тендерної пропозиції письмових гарантій про те, що його товар має походження з території України та відповідно виготовлений або поставлений українським суб’єктом господарювання, а отже, тендерна пропозиція цього учасника не відповідає вимогам тендерної документації.
По-четверте, згідно з умовами тендерної документації:
«Відповідно до ст.7 Закону України «Про електронні документи та електронний документообіг», оригіналом електронного документа вважається електронний примірник документа з обов’язковими реквізитами, у тому числі з електронним підписом автора або підписом, прирівняним до власноручного підпису відповідно до Закону України «Про електронний цифровий підпис». Таким чином, тендерна документація повинна передбачати подання тендерних пропозицій з накладанням електронного цифрового підпису. Тендерна пропозиція подається в електронному вигляді шляхом заповнення електронних форм з окремими полями, у яких зазначається інформація про ціну та завантажуються файли з:
- титульної сторінки тендерної пропозиції оформленої у довільній формі, і рахується як перша сторінка тендерної пропозиції».
Звертаємо увагу Колегії, що у складі пропозиції ДП «Новоград-Волинське господарство» відсутня титульна сторінка, а отже, тендерна пропозиція цього учасника не відповідає умовам тендерної документації.
По-п’яте, відповідно до положень тендерної докумнетації:
«Відповідно до ст.7 Закону України «Про електронні документи та електронний документообіг», оригіналом електронного документа вважається електронний примірник документа з обов’язковими реквізитами, у тому числі з електронним підписом автора або підписом, прирівняним до власноручного підпису відповідно до Закону України «Про електронний цифровий підпис». Таким чином, тендерна документація повинна передбачати подання тендерних пропозицій з накладанням електронного цифрового підпису. Тендерна пропозиція подається в електронному вигляді шляхом заповнення електронних форм з окремими полями, у яких зазначається інформація про ціну та завантажуються файли з інформацією про застосування заходів охорони довкілля».
Звертаємо увагу Колегії, що у складі пропозиції ДП «Новоград-Волинське господарство» відсутня інформація про застосування учасником заходів охорони довкілля, а отже, тендерна пропозиція цього учасника не відповідає умовам тендерної документації.
По-шосте, згідно з положеннями Додатку 2 до тендерної документації учасники повинні були надати:
4. Інші документи 4.1. Копія статуту або іншого установчого документу (із змінами у разі наявності; для фізичної особи – копія паспорту та ідентифікаційного коду).
4.2. Копія дозволу або ліцензії на провадження певного виду господарської діяльності, якщо отримання такого дозволу або ліцензії на провадження такого виду діяльності передбачено законодавством.
4.3. Лист згода з істотними умовами договору (Додаток 7).
4.4. Довідка, яка містить загальні відомості про учасника торгів (Додаток 10).
Водночас, відповідно до вимог примітки Додатку 2 до тендерної документації:
«Примітка
• Якщо Учасник відповідно до чинного законодавства України не подає документ, який вимагає Замовник, то Учасник надає довідку у довільній формі про підстави ненадання у складі тендерної пропозиції зазначеного документа з посиланням на норми відповідних законодавчих (нормативно-правових) актів України.
• Документи, які не передбачені законодавством для суб'єктів підприємницької діяльності та фізичних осіб, не подаються останніми в складі тендерної пропозиції.
• Учасник-нерезидент повинен надати зазначені вище документи з урахуванням особливостей законодавства його країни походже
Пов'язані документи:
Учасник
- Виписка з реєстру юр.осіб.PDF 10.05.2020 10:25
- ДОКУМЕНТАЦІЯ1.pdf 10.05.2020 10:25
- Наказ про призначення директора.PDF 10.05.2020 10:25
- Наказ_ Статут.PDF 10.05.2020 10:25
- Платіжне доручення.pdf 10.05.2020 10:25
- Скарга.pdf 10.05.2020 10:25
- Скарга.docx 10.05.2020 10:25
- Платіжне доручення.pdf 10.05.2020 10:25
- Рішення від 14.05.2020 № 9396 + лист замовнкиу.pdf 14.05.2020 22:20
- Рішення від 27.05.2020 № 10427 .pdf 27.05.2020 21:28
- Про перенесення розгляду Скарги UA-2020-04-09-002941-b.b2.pdf 27.05.2020 23:24
- Інформація про резолютивну частину рішення від 28.05.2020 №10584.pdf 29.05.2020 19:35
- рішення від 28.05.2020 № 10584.pdf 02.06.2020 20:59
- Пояснення по суті скарги.rtf 19.05.2020 14:57
- пояснення по суті скарги.pdf 19.05.2020 14:57
- протокол 0406.pdf 04.06.2020 16:03
Дата прийняття скарги до розгляду:
10.05.2020 10:25
Дата прийняття рішення про прийняття скарги до розгляду:
14.05.2020 22:20
Дата прийняття рішення про вирішення скарги:
02.06.2020 21:00
Дата виконання рішення Замовником:
04.06.2020 16:03
Коментар замовника щодо усунення порушень:
Проведено засідання тендерного комітету. Прийняте відповідне рішення про повернення на кваліфікацію відхилено тендерну пропозицію переможця та розгляду наступного учасника.
Вимога
Є відповідь
Оскарження рішення про визнання переможцем
Номер:
6654aaea482d42f18c0dbe39dca8c8e8
Ідентифікатор запиту:
UA-2020-04-09-002941-b.b1
Назва:
Оскарження рішення про визнання переможцем
Вимога:
Чижівською сільською радою оголошено закупівлю товару деревина (дрова паливні твердих,м'яких і середніх порід) (ДК 021:2015: 03410000-7 Деревина).
Проаналізувавши відповідність документів тендерної пропозиції державного підприємства «Новоград-Волинське досвідне лісомисливське господарство» (надалі – ДП «Новоград-Волинське господарство», Учасник) вимогам тендерної документації ми переконані, що тендерна пропозиція переможця не відповідає вимогам тендерної документації та Закону України «Про публічні закупівлі» з таких підстав.
Відповідно до ст. 3 Закону України «Про публічні закупівлі», одним з принципів здійснення закупівель є об’єктивна та неупереджена оцінка тендерних пропозицій.
По-перше, відповідно до умов примітки форми тендерної пропозиції:
«Ціна тендерної пропозиції подається учасником шляхом заповнення електронної форми через електронну систему закупівель; цінова пропозиція за даною формою заповнюється та подається у складі тендерної пропозиції та повторно після аукціону (не пізніше наступного робочого дня), під час підготовки документального підтвердження розрахунку зменшеної ціни».
Так, відповідно до інформації з веб-порталу Уповноваженого органу, аукціон у процедурі закупівлі UA-2020-04-09-002941-b відбувся 27.04.2020 року. З огляду на це, кінцевим терміном для подання учасником оновленої тендерної пропозиції з урахуванням зменшеної ціни було 28.04.2020 року.
Звертаємо увагу Замовника, що ДП «Новоград-Волинське господарство» не надало оновленої тендерної пропозиції з ціновими показниками за результатами аукціону, а тому пропозиція цього учасника не відповідає умовам тендерної документації.
По-друге, відповідно до умов тендерної документації:
«Відповідно до частини першої статті 5 Закону України “Про санкції”, доручення Прем’єр-міністра України від 24.09.2015 № 39207/1/1-15 та наказу Міністерства оборони України від 29.09.2015 № 518 “Питання виконання Указу Президента України від 16.09.2015 № 549/2015”, Указу Президента №133/2014 від 15.05.2017, Рішення Ради національної безпеки і оборони України від 28.04.2017, інших обмежувальних нормативно-правових актів щодо неприпустимості закупівлі товарів, що мають походження від юридичних осіб – резидентів Російської Федерації державної форми власності та юридичних осіб, частка статутного капіталу яких перебуває у власності Російської Федерації, а також в інших суб’єктів господарювання, що здійснюють продаж товарів, робіт і послуг походженням з Російської Федерації, крім випадків, коли заміщення таких предметів закупівлі іншими неможливе, що підтверджено Міністерством економічного розвитку і торгівлі України. Учасники повинні письмово гарантувати, що товари мають походження з території України та відповідно виготовлені або поставлені українським суб’єктом господарювання».
Повідомляємо Замовнику, що ДП «Новоград-Волинське господарство» не надав у складі тендерної пропозиції письмових гарантій про те, що його товар має походження з території України та відповідно виготовлений або поставлений українським суб’єктом господарювання, а отже, тендерна пропозиція цього учасника не відповідає вимогам тендерної документації.
По-третє, згідно з умовами тендерної документації:
«Відповідно до ст.7 Закону України «Про електронні документи та електронний документообіг», оригіналом електронного документа вважається електронний примірник документа з обов’язковими реквізитами, у тому числі з електронним підписом автора або підписом, прирівняним до власноручного підпису відповідно до Закону України «Про електронний цифровий підпис». Таким чином, тендерна документація повинна передбачати подання тендерних пропозицій з накладанням електронного цифрового підпису. Тендерна пропозиція подається в електронному вигляді шляхом заповнення електронних форм з окремими полями, у яких зазначається інформація про ціну та завантажуються файли з:
- титульної сторінки тендерної пропозиції оформленої у довільній формі, і рахується як перша сторінка тендерної пропозиції».
Звертаємо увагу тендерного комітету, що у складі пропозиції ДП «Новоград-Волинське господарство» відсутня титульна сторінка, а отже, тендерна пропозиція цього учасника не відповідає умовам тендерної документації.
По-четверте, відповідно до положень тендерної докумнетації:
«Відповідно до ст.7 Закону України «Про електронні документи та електронний документообіг», оригіналом електронного документа вважається електронний примірник документа з обов’язковими реквізитами, у тому числі з електронним підписом автора або підписом, прирівняним до власноручного підпису відповідно до Закону України «Про електронний цифровий підпис». Таким чином, тендерна документація повинна передбачати подання тендерних пропозицій з накладанням електронного цифрового підпису. Тендерна пропозиція подається в електронному вигляді шляхом заповнення електронних форм з окремими полями, у яких зазначається інформація про ціну та завантажуються файли з інформацією про застосування заходів охорони довкілля».
Звертаємо увагу тендерного комітету, що у складі пропозиції ДП «Новоград-Волинське господарство» відсутня інформація про застосування учасником заходів охорони довкілля, а отже, тендерна пропозиція цього учасника не відповідає умовам тендерної документації.
По-п’яте, згідно з положеннями Додатку 2 до тендерної документації учасники повинні були надати:
4. Інші документи 4.1. Копія статуту або іншого установчого документу (із змінами у разі наявності; для фізичної особи – копія паспорту та ідентифікаційного коду).
4.2. Копія дозволу або ліцензії на провадження певного виду господарської діяльності, якщо отримання такого дозволу або ліцензії на провадження такого виду діяльності передбачено законодавством.
4.3. Лист згода з істотними умовами договору (Додаток 7).
4.4. Довідка, яка містить загальні відомості про учасника торгів (Додаток 10).
Водночас, відповідно до вимог примітки Додатку 2 до тендерної документації:
«Примітка
• Якщо Учасник відповідно до чинного законодавства України не подає документ, який вимагає Замовник, то Учасник надає довідку у довільній формі про підстави ненадання у складі тендерної пропозиції зазначеного документа з посиланням на норми відповідних законодавчих (нормативно-правових) актів України.
• Документи, які не передбачені законодавством для суб'єктів підприємницької діяльності та фізичних осіб, не подаються останніми в складі тендерної пропозиції.
• Учасник-нерезидент повинен надати зазначені вище документи з урахуванням особливостей законодавства його країни походження. У разі відсутності аналогів зазначених документів Учасник-нерезидент повинен надати замість нього лист з поясненням відсутності ненаданого документа.
• Вимога, щодо скріплення документа печаткою не стосується учасників, які здійснюють діяльність без печатки згідно з чинним законодавством, за винятком оригіналів чи нотаріально завірених документів, виданих учаснику іншими організаціями (підприємствами, установами).
Так, повідомляємо тендерному комітету, що у складі тендерної пропозиції ДП «Новоград-Волинське господарство» відсутня копія дозволу або ліцензії на провадження певного виду господарської діяльності, а також відсутня довідка у довільній формі про підстави ненадання у складі тендерної пропозиції зазначеного документа з посиланням на норми відповідних законодавчих (нормативно-правових) актів України.
Таким чином, тендерна пропозиція цього учасника не відповідає умовам тендерної документації.
По-шосте, згідно з вимогами тендерної документації, учасники повинні були підтвердити відповідність кваліфікаційним критеріям Замовника шляхом надання:
3. Наявність документально підтвердженого досвіду виконання аналогічного договору 3.1. Довідка про виконання аналогічного договору (аналогічних договорів), де зазначено повне найменування замовника згідно такого договору; його адреса та контактний номер телефону; відомості про найменування поставлених товарів (крім відомостей, що становлять комерційну таємницю чи конфіденційну інформацію).
3.2. Копії аналогічного договору(аналогічних договорів) про поставку товарів необхідних замовнику.
3.3. Відгук / рекомендаційний лист про належне виконання Учасником договору зазначеного в довідці (оформлений за підписом керівника або уповноваженої особи замовника та печаткою).
Примітки:
* у випадку, якщо у предметі договору не зазначається конкретна назва товару, які постачалися за договором – учасник обов’язково до копії такого договору долучає належним чином оформлені додатки (тобто додатки, які підписані обома сторонами договору), з яких Замовник зможе визначити товари, які постачалися учасником;
** у випадку, якщо у предметі договору зазначається конкретні найменування товару, який постачався за договором – учасники мають право подавати копію(копії) договору (договорів) без додатків.
*** Аналогічними договором(договорами) відповідно до умов цієї Документації є договори, які підтверджують наявність в учасника досвіду щодо постачання того ж товару, що є предметом закупівлі / або товару з найбільш схожими характеристиками чи призначенням.
На виконання зазначеної вимоги, ДП «Новоград-Волинське господарство» надало у складі тендерної пропозиції довідку за вих. №264 від 24.04.2020 року інформацію про досвід виконання аналгічних договорів.
Однак, звертаємо увагу тендерного комітету, що вищезазначена довідка не містить інформації про адресу та контактні номери телефонів замовників за аналогічними договорами, що не відповідає умовам тендерної документації.
Таким чином, ДП «Новоград-Волинське господарство» не підтвердив відповідність кваліфікаційним критеріям, що зазначені у тендерній документації.
Згідно з умовами тендерної документації та Закону України «Про публічні закупівлі», тендерна пропозиція відхиляється Замовником в разі якщо:
1) Учасник:
- не відповідає кваліфікаційним (кваліфікаційному) критеріям, установленим статтею 16 Закону та зазначеними у цій Документації;
2) переможець:
- відмовився від підписання договору про закупівлю відповідно до вимог тендерної документації або укладення договору про закупівлю;
- не надав документи, що підтверджують відсутність підстав, передбачених статтею 17 Закону, відповідно до тендерної документації;
3) наявні підстави, зазначені у статті 17 і частині сьомій статті 28 Закону;
4) тендерна пропозиція не відповідає умовам тендерної документації.
У разі відхилення тендерної пропозиції, що за результатами оцінки визначена найбільш економічно вигідною, Замовник розглядає наступну тендерну пропозицію з переліку Учасників, що вважається найбільш економічно вигідною.
У зв’язку з вищенаведеним, просимо відхилити тендерну пропозицію учасника державне підприємство «Новоград-Волинське досвідне лісомисливське господарство» та перейти до розгляду наступної економічно доцільної тендерної пропозиції. У випадку невиконання вимог, ТОВ «ТЕД» буде вимушене звернутися із скаргою до Антимонопольного комітету України та Державної аудиторської служби України для захисту своїх порушених прав.
Водночас повідомляємо Замовнику, що згідно з ч.1 ст. 164-14 КпАП України встановлено, що порушення законодавства про закупівлі, а саме: здійснення закупівлі товарів, робіт і послуг без застосування визначених законодавством процедур закупівель; оцінка пропозицій конкурсних торгів (кваліфікаційних пропозицій), тендерних пропозицій не за критеріями та методикою оцінки для визначення найкращої пропозиції конкурсних торгів (кваліфікаційної пропозиції), тендерної пропозиції, що міститься в документації конкурсних торгів (кваліфікаційній документації), тендерній документації; укладення з учасником, який став переможцем торгів, договору про закупівлю за цінами і обсягами, що не відповідають вимогам документації конкурсних торгів (кваліфікаційної документації), тендерної документації; неоприлюднення або порушення порядку оприлюднення інформації про закупівлі відповідно до вимог законодавства; ненадання інформації, документів та матеріалів у випадках, передбачених законом, - тягнуть за собою накладення штрафу на службових (посадових), уповноважених осіб від семисот до тисячі неоподатковуваних мінімумів доходів громадян.
Пов'язані документи:
Учасник
- Вимога.pdf 06.05.2020 19:29
- відповідь.pdf 08.05.2020 11:55
Дата подачі:
06.05.2020 19:29
Вирішення:
відповідь на вимогу описана в прикріпленому файлі
Статус вимоги:
Відхилено