• Відкриті торги з публікацією англійською мовою
  • Безлотова
  • КЕП

ГБН Г.1-218-182:2011 Поточний дрібний ремонт автомобільних доріг загального користування місцевого значення Сумської області (код ДК 021:2015 - 45233142-6 – Ремонт доріг)

Завершена

908 459 000.00 UAH з ПДВ
мін. крок: 0.2% або 1 816 918.00 UAH
Номер: 6421d7960b0f4af8973c65b7b6e7c27b
Ідентифікатор моніторингу: UA-M-2020-06-09-000024
Дата прийняття рішення про проведення моніторингу: 09.06.2020 00:00
Автор: Північно-Східний офіс Держаудитслужби, UA-EDR 41127036
Період моніторингу: 09.06.2020 11:56 - 01.07.2020 00:00
Статус: Порушення виявлені
Опис: ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ ПІВНІЧНО – СХІДНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ УПРАВЛІННЯ ПІВНІЧНО – СХІДНОГО ОФІСУ ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ В СУМСЬКІЙ ОБЛАСТІ НАКАЗ 09.06.2020 № 22 Суми Про початок моніторингу закупівель Відповідно до частини другої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», підпункту 14 пункту 10 Положення про Управління Північно-східного офісу Держаудитслужби в Сумській області, затвердженого наказом Північно-східного офісу Держаудитслужби від 25 серпня 2016 року № 2, НАКАЗУЮ: 1. Почати моніторинг закупівель відповідно до переліку, що додається. 2. Відділу контролю у сфері закупівель забезпечити проведення моніторингу закупівель, зазначеного у пункті 1 цього наказу. Начальник управління Наталія ШЕВЧЕНКО Додаток до наказу Управління Північно-східного офісу Держаудитслужби в Сумській області від 09.06.2020 №22 Витяг з переліку процедур закупівель № з/п Оголошення про проведення процедури закупівлі та/або повідомлення про намір укласти договір на веб-порталі Уповноваженого органу Опис підстав для здійснення моніторингу закупівлі унікальний номер дата оприлюднення на веб-порталі Уповноваженого органу 1 UA-2020-04-08-002526-a 08.04.2020 Повідомлення в засобах масової інформації, що містять відомості про наявність ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель Начальник відділу контролю у сфері закупівель Інна ЮРКО
Адреса: Ukraine, Сумська, Суми
Контактна особа: Північно-Східний офіс Держаудитслужби (Сумська обл.), +38 (0 95) 420-18-76, zakupivli_sumy_2@ukr.net
Етапи закупівельного процесу:
  • Планування закупівлі та оприлюднення інформації про її проведення
  • Розкриття тендерних пропозицій, їх розгляд та оцінка
  • Укладання та виконання договору про закупівлю (прийняття рішення про відміну торгів)
Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:
  • Повідомлення в засобах масової інформації, що містять відомості про наявність ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель
  • Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
Детальніше

Висновок про результати моніторингу

Статус порушень: Виявлені
Тип порушень:
  • Не відхилення тендерних пропозицій, які підлягали відхиленню відповідно до закону
Висновок про наявність або відсутність порушень законодавства: За результатами аналізу питання розгляду тендерних пропозицій установлено порушення вимог пунктів 1, 4 та абзацу третього пункту 2 частини першої статті 30 Закону (в редакції від 02.04.2020 року). За результатами аналізу питань щодо визначення предмета закупівлі, відображення закупівлі у річному плані (додатку), оприлюднення інформації про закупівлю, правильності заповнення форм документів, затверджених Уповноваженим органом, відповідності вимог тендерної документації вимогам Закону (в редакції від 02.04.2020), своєчасності укладання договору про закупівлю та його оприлюднення, відповідності умов договору про закупівлю умовам тендерної пропозиції переможця – порушень не встановлено.
Зобов’язанння щодо усунення порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель: З огляду на встановлені порушення законодавства у сфері закупівель, керуючись статтями 2 та 5 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», Управління Північно-східного офісу Держаудитслужби в Сумській області зобов’язує здійснити заходи щодо усунення виявлених порушень, зокрема шляхом припинення зобов’язань за договором з дотриманням вимог законодавства, та протягом п’яти робочих днів з дня оприлюднення висновку оприлюднити через електронну систему закупівель інформацію та/або документи, що свідчать про усунення порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель, викладених у висновку, або аргументовані заперечення до висновку, або інформацію про причини неможливості усунення виявлених порушень.
Інформація про результати моніторингу закупівлі у розрізі стадій проведення процедури закупівлі: Дата закінчення моніторингу: 30 червня 2020 року. Предметом аналізу були питання: визначення предмета закупівлі, відображення закупівлі у річному плані (додатку), оприлюднення інформації про закупівлю, правильність заповнення форм документів, затверджених Уповноваженим органом, відповідності вимог тендерної документації вимогам Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон) (в редакції від 02.04.2020), розгляду тендерних пропозицій, своєчасності укладання договору про закупівлю та його оприлюднення, відповідності умов договору про закупівлю умовам тендерної пропозиції переможця. Під час моніторингу проаналізовано: річний план закупівель (з додатками) на 2020 рік Державного підприємства «Дороги Сумщини» (далі – Замовник), оголошення про проведення відкритих торгів, тендерну документацію зі змінами, затверджену рішенням тендерного комітету Замовника від 12.05.2020 № 12.05, тендерні пропозиції дочірнього підприємства «Сумський облавтодор» відкритого акціонерного товариства «Державна акціонерна компанія «Автомобільні дороги України» (далі – ДП «Сумський облавтодор» ВАТ «ДАК» Автомобільні дороги України»), товариства з обмеженою відповідальністю «АМК РЕМ-БУД» (далі – ТОВ «АМК РЕМ-БУД»), протокол розгляду тендерних пропозиції від 20.05.2020, протокол засідання тендерного комітету від 29.05.2020 № 29.05, повідомлення про намір укласти договір від 29.05.2020, договір від 12.06.2020 № 1ПД-МД/2610. За результатами моніторингу встановлено, що Замовник у додатку 3 до тендерної документації встановив вимогу щодо надання учасниками торгів у складі тендерної пропозиції виданого відповідним уповноваженим органом дозволу на викиди забруднюючих речовин в атмосферне повітря стаціонарними джерелами (АБЗ, що буде/будуть залучений (-ні) до надання послуг по предмету закупівлі). При цьому, учасник ДП «Сумський облавтодор» ВАТ «ДАК» Автомобільні дороги України» у складі тендерної пропозиції надав дозвіл на викиди забруднюючих речовин в атмосферне повітря стаціонарними джерелами від 12.09.2014 № 5921580401-3 з додатком до нього, який завантажено не у повному обсязі (додаток не містить сторінку(и) із заходами щодо здійснення контролю за дотриманням затверджених нормативів граничнодопустимих викидів забруднюючих речовин, а також посаду, підпис та прізвище ім’я по батькові особи, якою підписано додаток), що не відповідає вимогам додатку 3 до тендерної документації Замовника. Крім того, учасником ДП «Сумський облавтодор» ВАТ «ДАК» Автомобільні дороги України» у складі тендерної пропозиції надано довідку про наявність техніки від 15.05.2020 № 527/2, в пункті 5 якої зазначено, що коток дорожній AmmannAV26-2 (2007) є власністю ДП «Сумський облавтодор» ВАТ «ДАК» Автомобільні дороги України», разом з цим, відповідно до свідоцтва про реєстрацію великотонажного транспортного засобу або іншого технологічного транспортного засобу серії ВМ № 001316 власником цього котка є ТОВ «Універбур», при цьому, договору про надання послуг/оренди/іншого права користування котком дорожнім AmmannAV26-2 (2007), а також листа-підтвердження від власника цього котка щодо незаперечення використання його машин та механізмів для надання послуг у складі тендерної пропозиції ДП «Сумський облавтодор» ВАТ «ДАК» Автомобільні дороги України» не надано, чим не дотримано вимоги додатку 2 до тендерної документації Замовника. Також, у складі тендерної пропозиції ДП «Сумський облавтодор» ВАТ «ДАК» Автомобільні дороги України» надано копію договору від 01.04.2020 № 0104-1 на оренду асфальтоукладальника Cаterpillar AP555Е строком дії по 31.12.2020, що не відповідає вимогам додатку 2 до тендерної документації Замовника, яким, зокрема, вимагалось у разі залучення техніки надати копію договору про надання послуг/оренди/іншого права користування технікою на кожну одиницю техніки, вказану в таблиці Учасника, дійсного та чинного протягом всього строку виконання договору про закупівлю (відповідно до пункту 4.4 розділу «Загальні положення» тендерної документації Замовника строк виконання договору про закупівлю – 31.12.2021 року). Крім того, за результатами моніторингу установлено, що документи тендерної пропозиції учасника ДП «Сумський облавтодор» ВАТ «ДАК» Автомобільні дороги України» підписано головним інженером Шамрай В.М., при цьому, надані у складі тендерної пропозиції документи (накази на призначення директора від 05.06.2014 № 68-ВК, від 03.06.2019 № 75-ВК; накази на призначення головного інженера від 30.01.2013 № 3-к, від 30.01.2013 № 10-ВК, статут, витяг та виписка з Єдиного державного реєстру юридичних осіб, фізичних осіб-підприємців та громадських формувань) не підтверджують повноваження посадової особи учасника процедури закупівлі (головного інженера Шамрай В.М.) щодо підпису документів тендерної пропозиції, що не відповідає підпункту 1.1 розділу «Інструкція з підготовки тендерної пропозиції» тендерної документації Замовника. Аналізом тендерної пропозиції ТОВ «АМК РЕМ-БУД» установлено, що у складі тендерної пропозиції учасником ТОВ «АМК РЕМ-БУД» на окремі залучені одиниці техніки надано договори про надання послуг, які не є чинними протягом всього строку виконання договору про закупівлю (договір з ТОВ «ДП Меридіан» надання послуг автотранспортом, машинами та механізмами від 01.04.2020 № 01/04 терміном дії до 31.12.2020, договір з ТОВ «СПЕЦ КОМПЛЕКТ ПОСТАЧ» про надання послуг по експлуатації будівельних машин та механізмів від 28.04.2020 № 28/04/20 строком дії до 31.12.2020), що не відповідає вимогам додатку 2 до тендерної документації Замовника, яким, зокрема, вимагалось у разі залучення техніки надати копію договору про надання послуг/оренди/іншого права користування технікою на кожну одиницю техніки, вказану в таблиці Учасника, дійсного та чинного протягом всього строку виконання договору про закупівлю (відповідно до пункту 4.4 розділу «Загальні положення» тендерної документації Замовника строк виконання договору про закупівлю – 31.12.2021 року). Однак на порушення пунктів 1 та 4 частини першої статті 30 Закону (в редакції від 02.04.2020) Замовник не відхилив тендерні пропозиції ДП «Сумський облавтодор» ВАТ «ДАК» Автомобільні дороги України» та ТОВ «АМК РЕМ-БУД» як такі, що не відповідають кваліфікаційним критеріям та умовам тендерної документації, не відмінив торги відповідно до абзацу шостого частини першої статті 31 Закону (в редакції від 02.04.2020) та допустив ДП «Сумський облавтодор» ВАТ «ДАК» Автомобільні дороги України» і ТОВ «АМК РЕМ-БУД» до аукціону. Крім того, установлено, що ТОВ «АМК РЕМ-БУД», як переможець торгів, не надав належного документального підтвердження відсутності підстави, визначеної частиною другою статті 17 Закону (в редакції від 02.04.2020), а саме надав довідку про відсутність заборгованості з платежів, контроль за справлянням яких покладено на контролюючі органи від 29.05.2020 № 13327, яка не підписана ЕЦП/КЕП відповідного уповноваженого органу, що не відповідає вимогам підпункту 5.4 пункту 5 розділу «Інструкція з підготовки тендерної пропозиції» тендерної документації Замовника. Однак на порушення абзацу третього пункту 2 частини першої статті 30 Закону (в редакції від 02.04.2020) Замовник не відхилив тендерну пропозицію ТОВ «АМК РЕМ-БУД» та уклав з ним договір від 12.06.2020 № 1ПД-МД/2610 на суму 701 000 000,00 гривень.
Період усунення порушень: 01.07.2020 18:36 - 16.07.2020 00:00
Дата публікації висновку: 01.07.2020 18:36

Оскарження висновку в суді

Опис: ДП "Дороги Сумщини" повідомляє, що відповідно до ч.10 ст.8 Закону України "Про публічні закупівлі" висновок Управління Північно-східного офісу Держаудитслужби в Сумській області від 01.07.2020 оскаржено в судовому порядку (номер адміністративної справи 480/44/07/20 від 15.07.2020)
Дата публікації: 16.07.2020 11:56

Інформація про усунення порушення

Опис звіту: За результатами розгляду висновку Управління Північно-східного офісу Держаудитслужби в Сумській області щодо проведення моніторингу закупівлі послуг з поточного дрібного ремонту автомобільних доріг загального користування місцевого значення Сумської області повідомляємо про наступне. Щодо невідповідності тендерної пропозиції ДП "Сумський облавтодор" В наданому висновку про проведення моніторингу закупівлі послуг ГБН Г.1-218-182:2011 Поточний дрібний ремонт автомобільних доріг загального користування місцевого значення Сумської області (код ДК 021:2015 - 45233142-6 – Ремонт доріг) Управлінням Північно-східного офісу Держаудитслужби в Сумській області вказано про невідповідність тендерної пропозиції ДП "Сумський облавтодор". 1. Щодо дозвілу на викиди Органом державного фінансового контролю зазначається, що «за результатами моніторингу встановлено, що Замовник у додатку 3 до тендерної документації встановив вимогу щодо надання учасниками торгів у складі тендерної пропозиції виданого відповідним уповноваженим органом дозволу на викиди забруднюючих речовин в атмосферне повітря стаціонарними джерелами (АБЗ, що буде/будуть залучений (-ні) до надання послуг по предмету закупівлі. При цьому учасник ДП «Сумський облавтодор» ВАТ «ДАК» Автомобільні дороги України» у складі тендерної пропозиції надав дозвіл на викиди забруднюючих речовин в атмосферне повітря стаціонарними джерелами від 12.09.2014 №5921580401-3 з додатком до нього, який завантажено не у повному обсязі (додаток не містить сторінку (и) із заходами щодо здійснення контролю за дотриманням затверджених нормативів граничнодопустимих викидів забруднюючих речовин, а також посаду, підпис та прізвище, ім’я по батькові особи, якою підписано додаток), що не відповідає вимогам додатку 3 до тендерної документації Замовника». Варто зауважити, що вказане твердження є хибним та таким, що не відповідає дійсності виходячи з наступного. Відповідно до п. 5.1.1 частини 5 «Кваліфікаційні критерії до учасників та вимоги, установлені статтею 17 Закону» Розділу «Інструкція з підготовки тендерної пропозиції» для підтвердження відповідності кваліфікаційному критерію «Наявність обладнання та матеріально-технічної бази» учасники у складі тендерної пропозиції повинні надати, крім іншого, довідку про наявність асфальтобетонного заводу (-ів) (АБЗ) відповідно до Додатку 3 до тендерної документації. Додатком 3 до тендерної документації вказано, що у разі якщо АБЗ є власністю учасника, в складі тендерної документації надається копія свідоцтва про право власності АБЗ або інший документ, що підтверджує право власності. Крім того всі учасники в складі тендерної пропозиції надають копії наступних документів: - атестат виробництва, виданий відповідним уповноваженим органом; - виданий відповідним уповноваженим органом дозвіл на викиди забруднюючих речовин в атмосферне повітря стаціонарними джерелами (АБЗ, що буде/будуть залучений (-ні) до надання послуг по предмету закупівлі). Виходячи з положень тендерної документації, замовником встановлена вимога щодо надання виданого відповідним уповноваженим органом дозволу на викиди забруднюючих речовин в атмосферне повітря стаціонарними джерелами. Вимоги щодо надання додатків до вказаного дозволу в тендерній документації не передбачено. Крім того, тендерна документація замовника не містить вимог щодо кількості асфальтобетонних заводів, які повинен мати учасник процедури закупівлі для надання послуг за предметом закупівлі. На виконання вимог тендерної документації учасником у складі тендерної пропозиції надано наступні документи: - довідку про наявність асфальтобетонних заводів від 15.05.2020 №527/4 в якій зазначається про залучення 4-х асфальтобетонних заводів до надання послуг за предметом закупівлі; - атестат виробництва від 22.08.2019 на асфальтобетонний завод по філії «Сумська ДЕД» - дозвіл №5924755800-5 від 03.12.2015 на викиди забруднюючих речовин в атмосферне повітря стаціонарними джерелами; - атестат виробництва від 22.08.2019 на асфальтобетонний завод по філії «Конотопський райавтодор»; - дозвіл №5922081501-1 від 05.10.2016 на викиди забруднюючих речовин в атмосферне повітря стаціонарними джерелами; - атестат виробництва від 29.07.2019 на асфальтобетонний завод по філії «Климентівська ДЕД»; - дозвіл №5920300000-32 від 02.11.2016 на викиди забруднюючих речовин в атмосферне повітря стаціонарними джерелами; - атестат виробництва від 22.08.2019 на асфальтобетонний завод по філії «Глухівська ДЕД»; - дозвіл №5921580401-3 від 12.09.2014 на викиди забруднюючих речовин в атмосферне повітря стаціонарними джерелами. Враховуючи викладене, учасником процедури закупівлі - ДП "Сумський облавтодор" в повній мірі виконані вимоги тендерної документації в частині надання документів, що підтверджують наявність асфальтобетонного заводу (-ів) (АБЗ) відповідно до Додатку 3 до тендерної документації, а відтак причини для відхилення тендерної пропозиції ДП "Сумський облавтодор" з цієї підстави відсутні. 2. Щодо строку дії договорів Органом державного фінансового контролю вказується, що «у складі тендерної пропозиції ДП «Сумський облавтодор» ВАТ «ДАК» Автомобільні дороги України» надано копію договору від 01.04.2020 №0104-1 на оренду асфальтоукладальника Caterpillar АР 555Е строком дії по 31.12.2020, що не відповідає вимогам додатку 2 до тендерної документації Замовника, яким, зокрема, вимагалось у разі залучення техніки надати копію договору про надання послуг/оренди/іншого права користування технікою на кожну одиницю техніки, вказану в таблиці Учасника, дійсного та чинного протягом всього строку виконання договору про закупівлю (відповідно до пункту 4.4 розділу «Загальні положення» тендерної документації Замовника строк виконання договору про закупівлю – до 31.12.2021 року)». Відповідно до п. 5.1.1 частини 5 «Кваліфікаційні критерії до учасників та вимоги, установлені статтею 17 Закону» Розділу «Інструкція з підготовки тендерної пропозиції» для підтвердження відповідності кваліфікаційному критерію «Наявність обладнання та матеріально-технічної бази» учасники у складі тендерної пропозиції повинні надати, крім іншого, довідку про наявність техніки відповідно до Додатку 2 до тендерної документації. Додатком 2 до тендерної документації передбачено, що у разі залучення техніки учасником в складі тендерної пропозиції надається: - копія договору про надання послуг/оренди/іншого права користування технікою на кожну одиницю техніки, вказану в таблиці Учасника, дійсного та чинного протягом всього строку виконання договору про закупівлю (з усіма додатками до договору, змінами та доповненнями)(договори за участю фізичної особи посвідчуються нотаріально); - лист-підтвердження від власника транспортних засобів (на кожну одиницю техніки, вказану в таблиці Учасника) щодо незаперечення використання його машин та механізмів для надання послуг учасником за предметом закупівлі на весь строк надання послуг за договором з наданням документів, що підтверджують право володіння цією технікою. На підтвердження залученої техніки учасником в складі тендерної пропозиції надано наступні документи: - довідку від 15.05.2020 №527/2, в якій вказано про залучення за договором оренди асфальтоукладальника Caterpillar АР 555Е у ТОВ «Універбур»; - договір оренди від 01.04.2020 №0104-1 з ТОВ «Універбур», в пункті 3.1 якого вказано, що «засіб надається на строк з 01 квітня 2020 року по 31 грудня 2020 року. Строк використання засобу може бути продовжено шляхом укладання додаткової угоди до цього договору»; - лист-підтвердження від 19.05.2020 №030, в якому вказується, що ТОВ «Універбур» гарантує надати в оренду асфальтоукладальник Caterpillar АР 555Е за договором №0104-1 від 01.04.2020 для надання послуг за предметом закупівлі на весь строк надання послуг за договором. Таким чином виходячи з положень договору оренди, сторонами передбачена можливість продовження строку дії договору, що додатково підтверджено орендодавцем в листі-погодженні надання техніки в оренду. Виходячи в викладеного, тендерна пропозиція ДП "Сумський облавтодор" відповідає вимогам тендерної документації в цій частині. 3. Щодо права підпису головного інженера Шамрая В.М. В наданому висновку органом державного фінансового контролю вказується, що «документи тендерної пропозиції ДП «Сумський облавтодор» ВАТ «ДАК» Автомобільні дороги України» підписано головним інженером Шамрай В.М., при цьому, надані у складі тендерної пропозиції документи (накази на призначення директора від 05.06.2014 №68-ВК, від 03.06.2019 №75-ВК; накази на призначення головного інженера від 30.01.2013 №3-к, від 30.01.2013 №10-ВК, статут, витяг та виписка з Єдиного державного реєстру юридичних осіб, фізичних осіб-підприємців та громадських формувань) не підтверджують повноваження посадової особи учасника процедури закупівлі (головного інженера Шамрай В.М.) щодо підпису документів тендерної пропозиції, що не відповідає підпункту 1.1 розділу «Інструкція з підготовки тендерної пропозиції» тендерної документації Замовника. У відповідь на вказане варто зауважити про наступне. Відповідно до п. 1.1. частини 1 «Зміст і спосіб подання тендерної пропозиції» Розділу «Інструкція з підготовки тендерної пропозиції» тендерної документації, тендерна пропозиція подається в електронному вигляді шляхом заповнення електронних форм з окремими полями, у яких зазначається інформація про ціну, та завантаження файлів з, крім іншого, - документами, що підтверджують повноваження посадової особи або представника учасника процедури закупівлі щодо підпису документів тендерної пропозиції за результатами процедури закупівлі та договору (повноваження щодо підпису вказаних документів підтверджується випискою з протоколу засновників та наказом про призначення, довіреністю, дорученням або іншим документом, що підтверджує повноваження посадової особи учасника на підписання вказаних документів). На підтвердження вказаної вимоги замовника, учасником у складі тендерної пропозицї надано наступні документи: - наказ від 05.06.2014 №68-ВК про призначення Гайдаша Сергія Михайловича на посаду директора дочірнього підприємства «Сумський облавтодор» ВАТ «ДАК «Автомобільні дороги України»; - наказ від 03.06.2019 №75-ВК про продовження терміну перебування на посаді Гайдаша Сергія Михайловича; - наказ від 30.01.2013 №3-к про призначення на посаду головного інженера дочірнього підприємства «Сумський облавтодор» ВАТ «ДАК «Автомобільні дороги України» Шамрая Володимира Михайловича; - довіреність від 27.04.2020 №2704 в якій директор Гайдаш Сергій Михайлович доручає Шамраю Володимиру Михайловичу представляти інтереси ДП «Сумський облавтодор» ВАТ «ДАК «Автомобільні дороги України» у відкритих торгах, що проводяться Державним підприємством «Дороги Сумщини» на закупівлю послуг: поточний дрібний ремонт автомобільних доріг загального користування місцуевого значення Сумської області. Для чого наділяється наступними повноваженнями: надавати від імені підприємства заяви, довідки та інші документи, отримувати необхідні документи, підписувати всі документи без виключення, завіряти копії документів, а також користуватися іншими правами, наданими діючим законодавством України. Довіреність дійсна до тридцять першого грудня дві тисячі двадцятого року. Враховуючи викладене, учасником торгів - ДП «Сумський облавтодор» виконані вимоги тендерної документації замовника в частині надання документів, що підтверджують повноваження посадової особи або представника учасника процедури закупівлі щодо підпису документів тендерної пропозиції за результатами процедури закупівлі та договору, а відтак пропозиція учасника не підлягала відхиленню. Щодо невідповідності тендерної пропозиції ТОВ "АМК РЕМ-БУД" В наданому висновку про проведення моніторингу закупівлі послуг ГБН Г.1-218-182:2011 Поточний дрібний ремонт автомобільних доріг загального користування місцевого значення Сумської області (код ДК 021:2015 - 45233142-6 – Ремонт доріг) Управлінням Північно-східного офісу Держаудитслужби в Сумській області вказано про невідповідність тендерної пропозиції ТОВ "АМК РЕМ-БУД". Так, зазначено, що «аналізом тендерної пропозиції ТОВ "АМК РЕМ-БУД" установлено, що у складі тендерної пропозиції учасником на окремі залучені одиниці техніки надано договори про надання послуг, які не є чинними протягом всього строку виконання договору про закупівлю (договір з ТОВ «ДП Меридіан» надання послуг автотранспортом, машинами та механізмами від 01.04.2020 №01/04 терміном дії до 31.12.2020, договір з ТОВ «СПЕЦ КОМПЛЕКТ ПОСТАЧ» про надання послуг по експлуатації будівельних машин та механізмів від 28.04.2020 №28/04/20 строком дії до 31.12.2020), що не відповідає вимогам додатку 2 до тендерної документації Замовника». Натомість при аналізі вказаних договорів замовником встановлена автоматична пролонгація договорів на надання послуг залученою технікою. Крім того, в складі тендерної пропозиції учасником надано листи-погодження від власників техніки щодо не заперечення на використання техніки за предметом даної закупівлі на весь строк надання послуг за договором. Щодо невідповідності довідки про відсутність заборгованості вимогам тендерної документації Відповідно до п. 5.4 частини 5 «Кваліфікаційні критерії до учасників та вимоги, установлені статтею 17 Закону» Розділу «Інструкція з підготовки тендерної пропозиції» тендерної документації замовника встановлено, що переможець торгів у строк, що не перевищує п’яти днів з дати оприлюднення на веб-порталі Уповноваженого органу повідомлення про намір укласти договір, повинен надати замовнику через електронну систему закупівель* документальне підтвердження відсутності підстав, передбачених пунктами 5, 6 частини першої та частиною 2 ст. 17 Закону, а саме: - довідку, видану уповноваженим органом, з інформацією про те, що фізичну особу, яка є учасником, не було засуджено за злочин, учинений з корисливих мотивів, судимість з якої не знято або не погашено у встановленому законом порядку (для учасників фізичних осіб); - довідку, видану уповноваженим органом, з інформацією про те, що службову (посадову) особу учасника, яка підписала тендерну пропозицію, не було засуджено за злочин, вчинений з корисливих мотивів, судимість з якої не знято або не погашено у встановленому законом порядку (для учасників юридичних осіб); - довідку/лист про наявність/відсутність заборгованості з податків і зборів (обов’язкових платежів), видану (ний) відповідним органом Державної податкової інспекції, що діє на дату подання документу. * Всі документи згідно пункту 5.4 цього розділу у відповідності до статті 14 Закону надаються в електронному вигляді шляхом завантаження відповідних файлів в електронній системі закупівель. На виконання вимог замовника переможцем процедури закупівлі в встановлений вимогами абзацу 2 частини 3 статті 17 Закону України «Про публічні закупівлі» (в редакції до 19.04.2020) (далі – Закон) та тендерної документації замовника строк завантажено документи, що підтверджують відсутність підстав для відхилення, передбачених п. 6 частини першої та частиною 2 ст. 17 Закону, а саме: - довідку про відсутність заборгованості з платежів, контроль за справлянням яких покладено на контролюючі органи від 29.05.2020 №13327, видану ГУ ДПС у Київській області; - довідку МВС України про те, що директор Куковенко Андрія Михайловича, 22.02.1982 року народження до кримінальної відповідальності не притягувався, незнятої чи непогашеної судимості не має та в розшуку не перебуває. Таким чином переможцем процедури закупівлі виконані умови тендерної документації та абзацу 2 частини 3 статті 17 Закону в частині надання документів, що підтверджують відсутність підстав для відхилення, передбачених п. 6 частини першої та частиною 2 ст. 17 Закону. Крім того, після визначення переможця в електронній системі автоматично формується інформація про відсутність або наявність заборгованості (податкового боргу) із сплати податків, зборів, платежів, контроль за якими покладено на органи Державної фіскальної служби, в учасника процедури закупівлів якій вказується про відсутність/наявність заборгованості. За результатами сформованої 01.06.2020 довідки встановлено відсутність заборгованості із сплати податків, зборів, платежів у переможця процедури закупівлі - ТОВ "АМК РЕМ-БУД". Щодо оформлення наданих довідок зазначаємо, що статтею 30 Закону визначений виключний перелік при яких замовник має право відхилити тендерну пропозицію переможця, а саме: - відмовився від підписання договору про закупівлю відповідно до вимог тендерної документації або укладання договору про закупівлю; - не надав документи, що підтверджують відсутність підстав, передбачених статтею 17 цього Закону. З наведеного слідує, що підстави для відхилення тендерної пропозиції переможця з підстав невідповідності наданих довідок умовам тендерної документації положеннями Закону не передбачені. Щодо усунення виявлених порушень шляхом припинення зобов’язань за договором з дотриманням вимог законодавства повідомляємо про наступне. За результатами проведеної процедури закупівлі між ДП «Дороги Сумщини» в особі директора Бесараба С.О. та ТОВ "АМК РЕМ-БУД" в особі директора Куковенко А.В. укладено договір від 12.06.2020№ 1ПД-МД/2610 (далі – Договір). Відповідно до статті 629 Цивільного кодексу України договір є обов'язковим для виконання сторонами. Строком договору є час, протягом якого сторони можуть здійснити свої права і виконати обов'язки відповідно до договору згідно з ч. 1 ст. 631 Цивільного кодексу України. Зміна або розірвання договору допускається лише за згодою сторін, якщо інше не встановлено договором або законом. Договір може бути змінено або розірвано за рішенням суду на вимогу однієї із сторін у разі істотного порушення договору другою стороною та в інших випадках, встановлених договором або законом (ст. 651 ЦКУ). Відповідно до умов договору про надання послуг з поточного дрібного ремонту автомобільних доріг загального користування місцевого значення Сумської області № 1ПД-МД/2610 від 12.06.2020, Замовник має право достроково розірвати цей Договір у разі: невиконання або неналежного виконання зобов’язань Виконавцем, повідомивши пор це його у строк до 15 робочих днів» (п.п. 6.2.1. п. 6.2. Договору); у разі неодноразового (більше двох випадків) невиконання Виконавцем взятих зобов’язань (п.9.4. Договору); при відсутності подальшої потреби у закупівлі послуг, відсутності фінансування, відставання з вини Виконавця щодо строків надання послуг більш ніж на 1 місяць, якщо таке відставання не пов’язане з відсутністю фінансування, неодноразового порушення виконавцем будівельних норм і правил (п.10.5 Договору). Зміни у Договір можуть бути внесені за домовленістю Сторін, згідно чинного законодавства, в тому числі норм Цивільного та Господарського кодексів України. Отже виходячи з положень Договору та Цивільного кодексу, підстав для розірвання договору, зокрема при виявленні органами державного фінансового контролю, не передбачено. З метою виконання вимог органу державного фінансового контролю та з метою недопущення порушень чинного законодавства щодо порядку розірвання договору, ДП «Дороги Сумщини» до ТОВ "АМК РЕМ-БУД" буде направлено лист та проект додаткової угоди про дострокове припинення дії Договору.
Дата публікації звіту: 03.07.2020 19:21

Запити/Пояснення