• Відкриті торги
  • Мультилотова
  • КЕП

Нафта та дистиляти (Бензин А-92, А-95, дизельне паливо)

Завершена

671 700.00 UAH з ПДВ
мін. крок: 0% або 91.00 UAH
Номер: 533b7cf431114f3f914f868633eb25df
Ідентифікатор моніторингу: UA-M-2020-08-25-000003
Дата прийняття рішення про проведення моніторингу: 21.08.2020 00:00
Автор: Північно-східний офіс Держаудитслужби, UA-EDR 41127020
Період моніторингу: 25.08.2020 08:49 - 16.09.2020 00:00
Статус: Порушення виявлені
Опис: ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ ПІВНІЧНО – СХІДНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ УПРАВЛІННЯ ПІВНІЧНО – СХІДНОГО ОФІСУ ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ В ПОЛТАВСЬКІЙ ОБЛАСТІ НАКАЗ 21.08.2020 № 46 Полтава Про початок моніторингу закупівель Відповідно до частини другої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», пункту 10 Положення про Управління Північно-східного офісу Держаудитслужби в Полтавській області, затвердженого наказом Північно-східного офісу від 25.08.2016 № 2, НАКАЗУЮ: 1. На виконання доручення Держаудитслужби, доведеного листом від 17.08.2020 № 003100-18/3676-2020 почати моніторинг закупівель відповідно до переліку, що додається. 2. Відділу контролю у сфері закупівель забезпечити проведення моніторингу процедур закупівель, зазначених у пункті 1 цього наказу. Начальник Управління Ірина САЛОГУБ Додаток до наказу Управління Північно-східного офісу Держаудитслужби в Полтавській області від 21.08.2020 № 46 Витяг з переліку процедур закупівель № з/п Оголошення про проведення процедури закупівлі та/або повідомлення про намір укласти договір на веб-порталі Уповноваженого органу. Опис підстав для здійснення моніторингу закупівлі ідентифікатор закупівлі дата оприлюднення на веб-порталі Уповноваженого органу 1. UA-2020-04-06-002370-b, 06.04.2020, виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель. Начальник Управління Ірина САЛОГУБ
Адреса: Ukraine, Полтавська, Полтава
Контактна особа: Північно-східний офіс Держаудитслужби (Полтавська обл.), +38 (0 99) 678-30-63, gaborakdasy@ukr.net
Етапи закупівельного процесу:
  • Планування закупівлі та оприлюднення інформації про її проведення
  • Розкриття тендерних пропозицій, їх розгляд та оцінка
  • Укладання та виконання договору про закупівлю (прийняття рішення про відміну торгів)
Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:
  • Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
Детальніше

Висновок про результати моніторингу

Статус порушень: Виявлені
Тип порушень:
  • Тендерна документація складена не у відповідності до вимог закону
  • Порушення законодавства в частині не відміни замовником закупівлі
Висновок про наявність або відсутність порушень законодавства: За результатами питання відповідності тендерної документації вимогам Закону встановлено порушення абзацу 1 частини третьої статті 22 Закону. За результатами аналізу питання наявності підстав для відміни торгів встановлено порушення абзацу 3 частини першої статті 31 Закону. За результатами аналізу питання дотримання замовником законодавства у сфері публічних закупівель щодо визначення предмета закупівлі; відображення закупівлі у річному плані; оприлюднення інформації про закупівлю; правильності заповнення форм документів, затверджених Уповноваженим органом; своєчасності укладання договору та його оприлюднення; законності внесення змін до договору - порушень не встановлено.
Зобов’язанння щодо усунення порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель: З огляду на встановлені порушення законодавства у сфері закупівель, керуючись статтями 2 та 5 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», Управління Північно-східного офісу Держаудитслужби в Полтавській області зобов’язує здійснити заходи щодо усунення виявлених порушень в установленому законодавством порядку, зокрема, шляхом припинення зобов’язань за договором (розірвання договору) з дотриманням положень Господарського кодексу України і Цивільного кодексу України та протягом п’яти робочих днів з дня оприлюднення висновку оприлюднити через електронну систему закупівель інформацію та/або документи, що свідчать про усунення порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель, викладених у висновку, або аргументовані заперечення до висновку, або інформацію про причини неможливості усунення виявлених порушень.
Інформація про результати моніторингу закупівлі у розрізі стадій проведення процедури закупівлі: Дата закінчення моніторингу: 15 вересня 2020 року. Предметом аналізу були питання: визначення предмета закупівлі; відображення закупівлі у річному плані; оприлюднення інформації про закупівлю; правильності заповнення форм документів, затверджених Уповноваженим органом; відповідність тендерної документації вимогам Закону України «Про публічні закупівлі» від 25.12.2015 № 922-VIII в редакції від 02.04.2020 (далі – Закон); розгляду тендерних пропозицій; своєчасності укладання договору та його оприлюднення; законності внесення змін до договору; наявності підстав для відміни торгів. Під час моніторингу проаналізовано: річний план закупівель Комунального некомерційного підприємства «Шосткинська центральна районна лікарня» Шосткинської міської ради (далі – замовник) на 2020 рік; тендерну документацію, затверджену протокольним рішенням тендерного комітету замовника від 06.04.2020 № 38 (далі – тендерна документація); вимоги ТОВ «Голд-Петролеум» до замовника про усунення порушень від 07.05.2020 № UA-2020-04-06-002370-b.b1, від 07.05.2020 № UA-2020-04-06-002370-b.a2, рішення замовника від 12.05.2020, оприлюднені в електронній системі закупівель; тендерні пропозиції ТОВ «Голд-Петролеум» (лот 1, лот 2), ТОВ «Тайпіант» (лот 1), ТОВ «Солвінг Сістемс» (лот 1, лот 2); протоколи засідань тендерного комітету від 27.04.2020 № 50 про відхилення тендерної пропозиції ТОВ «Голд-Петролеум» (лот 1, лот 2), від 28.04.2020 № 51 про відхилення тендерної пропозиції ТОВ «Тайпіант» (лот 1); протокол від 28.04.2020 № 52 про визначення переможцем торгів ТОВ «Солвінг Сістемс» (лот 1, лот 2), повідомлення про намір укласти договір, оприлюднені 29.04.2020 (лот 1, лот 2); договір від 14.05.2020 № 480 (лот 1, лот 2); додаткові угоди до договору від 03.08.2020 № 1, від 14.05.2020 № 2. Моніторингом установлено, що замовником в тендерній документації вживається вираз «пропозиції конкурсних торгів». При цьому, вказане поняття визначалось Законом України «Про здійснення державних закупівель» від 10.04.2014 № 1197-VII, який втратив чинність 01.08.2016 на підставі Закону. Отже, тендерна документація замовника не відповідає нормам абзацу 1 частини третьої статті 22 Закону в частині включення до тендерної документації інформації не у відповідності до законодавства. Окремо слід зазначити, замовник відобразив у формі оголошення про проведення відкритих торгів інформацію про умови оплати договору – пiсляоплата 10 робочих днів. В той же час, умовами тендерної документації передбачено, що у разі попередньої оплати постачальник повертає замовнику кошти протягом трьох днів з дня розірвання цього Договору. Таким чином, інформація вказана у формі оголошення про проведення відкритих торгів не узгоджується з тендерною документацією. Також, встановлено, що замовником у тендерній документації (додаток 4 «Технічні, якісні, кількісні та інші вимоги щодо закупівлі за ДК 021: 2015 - 09130000-9 «Нафта і дистиляти: Лот № 1- бензин, Лот № 2 - дизельне паливо» до тендерної документації) передбачено вимогу проте, що предмет закупівлі передається шляхом заправки автомобілів Замовника протягом 2019 року за талонами на АЗС учасника. Водночас, в тендерній документації (пункт 4.4 розділ 1) та в оголошені про проведення відкритих торгів, зазначено, що строк поставки товарів становить: протягом 2020 року. Вказане не встановлює єдиного підходу для учасників про підготовці тендерних пропозицій. Моніторингом питання розгляду тендерних пропозицій встановлено, що відповідно до протоколів засідання тендерного комітету замовником відхилено тендерну пропозицію учасника ТОВ «Голд-Петролеум» за лотами 1, 2 (протокол від 27.04.2020 № 50) та учасника ТОВ «Тайпіант» за лотом 1 (протокол від 28.04.2020 № 51). Проаналізувавши тендерні пропозиції учасників ТОВ «Голд-Петролеум» та ТОВ «Тайпіант» на відповідність вимогам тендерної документації встановлено наявність документальних підстав для їх відхилення. Відповідно до абзацу 3 частини першої статті 31 Закону замовник відміняє процедуру закупівлі через неможливість усунення порушень, що виникли через виявлені порушення законодавства з питань закупівель, що не забезпечено замовником в порушення вказаної норми, натомість укладено договір з переможцем ТОВ «Солвінг Сістемс» (лот 1, лот 2) від 14.05.2020 № 480.
Період усунення порушень: 16.09.2020 19:17 - 01.10.2020 00:00
Дата публікації висновку: 16.09.2020 19:17

Інформація про усунення порушення

Опис звіту: На виконання рішення Управління Північно-східного офісу Держаудитслужби в Полтавській області, в якому останнє зобов’язало здійснити заходи щодо усунення виявлених порушень в установленому законодавством порядку, зокрема, шляхом припинення зобов’язань за договором (розірвання договору) №480 від 14.05.2020р
Дата публікації звіту: 23.09.2020 16:04