-
Відкриті торги
-
Безлотова
-
КЕП
Придбання контейнерних модулів для збору твердих побутових відходів
Торги відмінено
711 600.00
UAH з ПДВ
мін. крок: 0.5% або 3 558.00 UAH
мін. крок: 0.5% або 3 558.00 UAH
Номер:
a1495d9de32842eaa9d9f8561b336253
Ідентифікатор моніторингу:
UA-M-2020-05-07-000004
Дата прийняття рішення про проведення моніторингу:
07.05.2020 00:00
Період моніторингу:
07.05.2020 16:01 - 29.05.2020 00:00
Статус:
Порушення виявлені
Опис:
НАКАЗ
07.05.2020 № 65
Запоріжжя
Про початок
моніторингу закупівель
Відповідно до частини другої статті 8 Закону України від 25.12.2015 № 922-VIII «Про публічні закупівлі», пункту 10 Положення про управління Східного офісу Держаудитслужби в Запорізькій області (зі змінами), затвердженого наказом Східного офісу Держаудитслужби від 29.08.2016 № 3,
НАКАЗУЮ:
1. Почати на підставі виявлених органом державного фінансового контролю ознак порушень законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель, моніторинг процедури закупівлі UA-2020-04-06-002337-b, ДК 021:2015-44610000-9 (Цистерни, резервуари, контейнери та посудини високого тиску), яка проводиться Управлінням житлово-комунального господарства виконавчого комітету Бердянської міської ради.
2. Відділу контролю у сфері закупівель забезпечити проведення моніторингу закупівлі, зазначеної у пункті 1 цього наказу.
3. Контроль за виконанням наказу залишаю за собою.
Начальник управління Геннадій ВАЩЕНКО
Етапи закупівельного процесу:
- Планування закупівлі та оприлюднення інформації про її проведення
- Розкриття тендерних пропозицій, їх розгляд та оцінка
Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:
- Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
Детальніше
Висновок про результати моніторингу
Статус порушень:
Виявлені
Тип порушень:
- Не відхилення тендерних пропозицій, які підлягали відхиленню відповідно до закону
Висновок про наявність або відсутність порушень законодавства:
За результатами аналізу питання щодо розгляду тендерної пропозиції ТОВ "ЗАПОРІЖЕНЕРГОЗАПЧАСТИНА", встановлено порушення вимог пунктів 1 частини 1 статті 31 Закону.
Зобов’язанння щодо усунення порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель:
З огляду на встановлені порушення законодавства у сфері публічних закупівель, керуючись статтями 2 та 5 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», Управління Східного офісу Держаудитслужби в Запорізькій області зобов’язує здійснити заходи щодо усунення виявлених порушень, а саме вжити заходів передбачених частиною 11 статті 29 та частиною 1 статті 31 Закону (в редакції Закону України від 19.09.2010 №114-ІХ), в установленому законодавством порядку та протягом п’яти робочих днів з дня оприлюднення висновку оприлюднити через електронну систему закупівель інформацію та/або документи, що свідчать про усунення порушень (порушення) законодавства у сфері публічних закупівель, викладених у висновку, або аргументовані заперечення до висновку, або інформацію про причини неможливості усунення виявлених порушень.
Інформація про результати моніторингу закупівлі у розрізі стадій проведення процедури закупівлі:
Предметом аналізу були питання: визначення предмета закупівлі, відображення закупівлі у річному плані (додатку), оприлюднення інформації щодо закупівлі, правильності заповнення форм документів, затверджених Уповноваженим органом, відповідність вимог тендерної документації вимогам Закону України «Про публічні закупівлі» (в редакції, що діяла до 19.04.2020), далі – Закон, розгляд тендерних пропозицій.
Під час моніторингу проаналізовано: річний план закупівель на 2020 рік; оголошення про проведення процедури закупівлі; тендерну документацію затверджену рішенням тендерного комітету Управління житлово-комунального господарства виконавчого комітету Бердянської міської ради (далі - Замовник) протокол від 14.04.2020 №41/2020, тендерну пропозицію ТОВ "ЗАПОРІЖЕНЕРГОЗАПЧАСТИНА" (далі - Учасник).
Дослідженням тендерної пропозиції ТОВ "ЗАПОРІЖЕНЕРГОЗАПЧАСТИНА" встановлено її невідповідність умовам тендерної документації Замовника.
Так, пунктом 1 Додатку 3 тендерної документації Замовника від Учасників процедури закупівлі наведено умову підтвердження відповідності кваліфікаційному критерію "Наявність документально підтвердженого досвіду виконання аналогічного договору" згідно якого Учасник повинен прикріпити до своєї тендерної пропозиції довідку в довільній формі про наявність досвіду виконання *аналогічного договору, в якій повинна бути зазначена інформація щодо замовника, суми договору, обсягів (кількості) поставки.
*Під аналогічним договором слід розуміти договори, предметом яких є поставка (продаж) товару за предметом закупівлі.
Для підтвердження відповідності даному кваліфікаційному критерію Учасник завантажив у складі своєї тендерної пропозиції Довідку про наявність досвіду виконання аналогічного договору від 17.04.2020 №7 (далі - Довідка).
Довідка містить інформацію про виконання аналогічного договору від 20.03.2019 №2003-2 із ТОВ "АПЕКС". Дана Довідка супроводжується сканованою копією договору від 20.03.2019 №2003-2 із ТОВ "АПЕКС" (далі - Договір).
Проте, у пункті 1.1 розділу 1 Договору вказано предмет договору згідно Єдиного закупівельного словника за кодом ДК 021: 2015 - 44210000-5 (Конструкції та їх частини), що не відповідає предмету закупівлі даної процедури закупівлі ДК 021:2015-44610000-9 (Цистерни, резервуари, контейнери та посудини високого тиску).
Таким чином, тендерна пропозиція ТОВ "ЗАПОРІЖЕНЕРГОЗАПЧАСТИНА" не відповідає кваліфікаційному критерію "Наявність документально підтвердженого досвіду виконання аналогічного договору" та повинна бути відхилена згідно пункту 1 частини 1 статті 31 Закону.
За результатами аналізу питання дотримання замовником законодавства у сфері публічних закупівель щодо визначення предмета закупівлі та відображення закупівлі у річному плані, оприлюднення інформації щодо зазначеної закупівлі, правильності заповнення форм документів, затверджених Уповноваженим органом, відповідність вимог тендерної документації вимогам Закону порушень не установлено.
Період усунення порушень:
12.05.2020 09:31 - 27.05.2020 00:00
Дата публікації висновку:
12.05.2020 09:31
Інформація про усунення порушення
Опис звіту:
Розглянувши висновок про результати моніторингу закупівлі UA-2020-04-06-002337-b, ДК 021:2015-44610000-9 (Цистерни, резервуари, контейнери та посудини високого тиску), яка проводиться Управлінням житлово-комунального господарства виконавчого комітету Бердянської міської ради, вважаємо за необхідне повідомити наступне.
Відповідно до Закону України «Про публічні закупівлі» предмет закупівлі - товари, роботи чи послуги, що закуповуються замовником у межах єдиної процедури закупівлі, щодо яких учасникам дозволяється подавати тендерні пропозиції або пропозиції на переговорах (у разі застосування переговорної процедури закупівлі). Предмет закупівлі визначається замовником у порядку, встановленому Уповноваженим органом
Предметом закупівлі UA-2020-04-06-002337-b, ДК 021:2015-44610000-9 (Цистерни, резервуари, контейнери та посудини високого тиску) визначено придбання контейнерних модулів для збору твердих побутових відходів – за ДК 021:2015-44610000-9 (Цистерни, резервуари, контейнери та посудини високого тиску).
За результатами розгляду Висновку про результати моніторингу закупівлі UA-2020-04-06-002337-b встановлено, що ТОВ «Запоріженергозапчастина» за договором поставки від 20.03.2019 № 2003-2 взяла на себе зобов’язання поставити товар за кодом ДК 021: 2015 - 44210000-5 (Конструкції та їх частини); номенклатура товару за видами визначається Специфікацією, що є Додатком 1 до цього Договору (п. 1.2. Договору). Як виходить зі Специфікації найменування товару, що поставляється визначено як контейнери для роздільного збору сміття секційні.
Однак, враховуючи, що код ДК, який зазначено в предметі договору Учасника від 20.03.2019 № 2003-2 (ДК 021: 2015 - 44210000-5 (Конструкції та їх частини) не співпадає з кодом ДК за яким визначено Замовником предмет оголошеної закупівлі, а саме 021:2015-44610000-9, з метою недопущення порушення вимог чинного законодавства у сфері публічних закупівель тендерним комітетом управління житлово-комунального господарства виконавчого комітету Бердянської міської ради прийнято рішення про скасування рішення тендерного комітету управління житлово-комунального господарства виконавчого комітету Бердянської міської ради від 04.05.2020 року №50/2020 про визначення переможцем процедури закупівлі № UA-2020-04-06-002337-b, «Придбання контейнерних модулів для збору твердих побутових відходів – за ДК 021:2015-44610000-9 (Цистерни, резервуари, контейнери та посудини високого тиску)» - ТОВ «ЗАПОРІЖЕНЕРГОЗАПЧАСТИНА» (ID: 7ff53cd6a3ea4a728166acf5919c5fe8, код згідно з ЄДРПОУ 33377809, юридична адреса: вул. КОТЛЯРЕВСЬКОГО, будинок 11 А, м. Запоріжжя, Запорізька область, Україна, 69096); та відхилення тендерної пропозиції ТОВ «Запоріженергозапчастина» на підставі п. 1 ч. 1 ст. 31 Закону України «Про публічні закупівлі» - учасник процедури закупівлі не відповідає кваліфікаційним критеріям, установленим ст. 16 цього Закону (учасником не підтверджено відповідність кваліфікаційному критерію «наявність документально підтвердженого досвіду виконання аналогічного договору» – надано копію договору, який не є аналогічним предмету закупівлі).
Дата публікації звіту:
15.05.2020 15:50