-
Відкриті торги
-
Безлотова
-
КЕП
М'ясо та кури
Завершена
301 600.00
UAH з ПДВ
мін. крок: 0.5% або 1 508.00 UAH
мін. крок: 0.5% або 1 508.00 UAH
Номер:
7aef46682fe446758ec520d9153e9ad4
Ідентифікатор моніторингу:
UA-M-2020-06-18-000001
Дата прийняття рішення про проведення моніторингу:
17.06.2020 00:00
Період моніторингу:
18.06.2020 10:12 - 10.07.2020 00:00
Статус:
Порушення виявлені
Опис:
17.06.2020 № 111
Дніпро
Про початок здійснення
моніторингу закупівель
Відповідно до частини другої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», пункту 9 Положення про Східний офіс Держаудитслужби, затвердженого наказом Держаудитслужби від 02.06.2016 № 23 із змінами,
НАКАЗУЮ:
1. Почати моніторинг закупівель відповідно до переліку, що додається.
2. Відділу контролю у сфері закупівель Східного офісу Держаудитслужби забезпечити проведення моніторингу закупівель, зазначеного у пункті 1 цього наказу.
Витяг з переліку процедур закупівель, щодо яких здійснюється моніторинг
№ з/п
Оголошення про проведення процедури закупівлі та/або повідомлення про намір укласти договір на веб-порталі Уповноваженого органу Опис підстав для здійснення моніторингу закупівлі
унікальний номер дата оприлюднення на веб-порталі Уповноваженого органу назва замовника
1
UA-2020-04-06-000493-b 06.04.2020 Комунальне підприємство «Дніпропетровський обласний клінічний центр кардіології та кардіохірургії» Дніпропетровської обласної ради (код ЄДРПОУ 01985370)
Інформація, отримана від громадських об’єднань, про наявність ознак порушення ( порушень) законодавства у сфері публічних закупівель
Начальник відділу Тетяна ПЕРЕВЕРЗЄВА
Начальник Олександр ВАСИЛЬЄВ
Етапи закупівельного процесу:
- Планування закупівлі та оприлюднення інформації про її проведення
- Розкриття тендерних пропозицій, їх розгляд та оцінка
- Укладання та виконання договору про закупівлю (прийняття рішення про відміну торгів)
Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:
- Інформація, отримана від громадських об'єднань, про наявність ознак порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель, виявлених за результатами громадського контролю у сфері публічних закупівель відповідно до статті 7 цього Закону
Детальніше
Висновок про результати моніторингу
Статус порушень:
Виявлені
Тип порушень:
- Тендерна документація складена не у відповідності до вимог закону
- Не відхилення тендерних пропозицій, які підлягали відхиленню відповідно до закону
Висновок про наявність або відсутність порушень законодавства:
За результатами аналізу питання щодо відхилення Замовником тендерної пропозиції учасника ФОП Бахтіна Світлана Григорівна на підставах, не передбачених законом або не у відповідності до вимог закону (безпідставне відхилення) встановлено порушення вимог статті 30 Закону.
За результатами аналізу питання щодо оприлюднення змін до тендерної документації встановлено порушення абзацу другого частини другої статті 23 Закону.
За результатами аналізу питання щодо розгляду тендерних пропозицій учасників ФОП Бахтіна Світлана Григорівна та ФОП "Рурко Юлія Андріївна" встановлено порушення вимог пункту 4 частини першої статті 30 Закону.
За результатами аналізу питання щодо розгляду тендерної пропозиції ФОП "Рурко Юлія Андріївна" встановлено порушення вимог пункту 2 частини першої статті 30 Закону.
За результатами аналізу питання дотримання замовником законодавства у сфері публічних закупівель щодо обрання процедури закупівлі, визначення предмета закупівлі, відображення закупівлі у річному плані, своєчасність укладання договору про закупівлю та його оприлюднення – порушень законодавства у сфері публічних закупівель не встановлено.
Зобов’язанння щодо усунення порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель:
З огляду на встановлені порушення законодавства у сфері закупівель, керуючись статтями 2 та 5 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», Східний офіс Держаудитслужби зобов’язує здійснити заходи щодо усунення виявлених порушень в установленому законодавством порядку, зокрема в межах законодавства вжити заходів щодо розірвання договору від 08.05.2020р. №30/30, та протягом п’яти робочих днів з дня оприлюднення висновку оприлюднити через електронну систему закупівель інформацію та/або документи, що свідчать про усунення порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель, викладених у висновку, або аргументовані заперечення до висновку, або інформацію про причини неможливості усунення виявлених порушень.
Інформація про результати моніторингу закупівлі у розрізі стадій проведення процедури закупівлі:
Дата закінчення моніторингу: 02 липня 2020 року.
Предметом аналізу були такі питання: обрання процедури закупівлі, визначення предмета закупівлі, відображення закупівлі у річному плані, оприлюднення інформації про закупівлю, правильності заповнення форм документів, затверджених Уповноваженим органом, розгляд тендерних пропозицій, своєчасність укладання договору про закупівлю та його оприлюднення.
Під час моніторингу проаналізовано: річний план закупівель КОМУНАЛЬНОГО ПІДПРИЄМСТВА "ДНІПРОПЕТРОВСЬКИЙ ОБЛАСНИЙ КЛІНІЧНИЙ ЦЕНТР КАРДІОЛОГІЇ ТА КАРДІОХІРУРГІЇ" ДНІПРОПЕТРОВСЬКОЇ ОБЛАСНОЇ РАДИ" (далі – Замовник), оголошення про проведення відкритих торгів, звіт про результати проведення процедури закупівлі, тендерну документацію затверджену рішенням тендерним комітетом від 06.04.2020р., реєстр отриманих тендерних пропозицій, протокол розкриття тендерних пропозицій, протоколи засідання членів тендерного комітету від 22.04.2020р. №57 та від 24.04.2020р. №58, тендерну пропозицію ФОП Бахтіна Світлана Григорівна та ФОП "Рурко Юлія Андріївна", повідомлення про намір укласти договір, договір від 08.05.2020р. №30/30.
Відповідно до протоколу засідання членів тендерного комітету від 22.04.2020р. №57 учасник з найвигіднішою ціновою пропозицією ФОП Бахтіна Світлана Григорівна не відповідає технічним вимогам тендерної документації, а саме: у документації наданою учасником відсутній санітарний паспорт на автотранспорт виданий компетентним органом.
Згідно із пунктом 1.2. Розділу 6 «Кваліфікаційні критерії до учасників» тендерної документації копію санітарного паспорту на спеціальний автотранспорт (який підтримує необхідний температурний режим під час перевезення предмета закупівлі), яким буде здійснюватися постачання, а за відсутністю власного спеціального автотранспорту (який підтримує необхідний температурний режим під час перевезення предмета закупівлі) в учасника - надати копію договору оренди спеціального автотранспорту (який підтримує необхідний температурний режим під час перевезення предмета закупівлі) та санітарний паспорт на нього. Тобто, не зазначено вимогу про компетентний орган, щодо видання санітарних паспортів.
Учасником ФОП Бахтіна Світлана Григорівна в тендерній пропозиції було надано санітарний паспорт (файл «Санітарний паспорт.docx.pdf» 21.04.2020р. о 16:06). Дискваліфікація учасника є порушенням статті 30 Закону України «Про публічні закупівлі» (у редакції що діяла до 19.04.2020р.) (далі – Закон).
Отже, Замовник відхиляє учасника з найвигіднішою ціновою пропозицією учасника ФОП Бахтіна Світлана Григорівна на підставах не передбачених Законом.
Інформація викладена у зверненні громадської організації «Платформа Громадський Контроль» від 12.05.2020 №850d4/20 підтверджена.
Поряд з цим, за результатами моніторингу установлено порушення вимог абзацу другого частини другої статті 23 Закону, а саме: Замовником оприлюднена інформація для учасників у вигляді нової редакції тендерної документації додатково до її початкової редакції, проте, внесені до тендерної документації зміни не відображені у вигляді закреслених даних.
Водночас, відповідно до пункту 7 «Інформація про необхідні технічні, якісні та кількісні характеристики предмета закупівлі» розділу 3 тендерної документації «Якість товару повинні відповідати технічній документації, діючим на території України державним стандартам, вимогам до якості, умовам Договору та підтверджується декларацією виробника, сертифікатом якості виробника або сертифікатами відповідності, обов’язково прикріпити в електронному вигляді».
Згідно із «Довідкою про відповідність тендерної пропозиції учасника якісним, кількісним та іншим вимогам до предмета закупівлі, встановленим згідно п.7 ї тендерної документації» (файл «кількісні.pdf» 21.04.2020 о 16:06) яку надав учасник ФОП Бахтіна Світлана Григорівна зазначено «Якість товару повинна відповідати діючим на території України державним стандартам, вимогам до якості, умовам Договору та підтверджується документами (декларація виробника, копії сертифіката (паспорта) якості виробника, висновку державної санітарно-епідеміологічної експертизи Державної санітарно-епідеміологічної служби Міністерства охорони здоров’я України, ветеринарного свідоцтва та/або іншими документами). Копії додаються у складі тендерної пропозиції Учасника.
Проте, учасник ФОП Бахтіна Світлана Григорівна не надав у складі тендерної пропозиції копії сертифіката (паспорта) якості виробника, висновку державної санітарно-епідеміологічної експертизи Державної санітарно-епідеміологічної служби Міністерства охорони здоров’я України, ветеринарного свідоцтва та/або іншими документами, як було зазначено, отже, тендерна пропозиція не відповідає до пункту 7 «Інформація про необхідні технічні, якісні та кількісні характеристики предмета закупівлі» розділу 3 тендерної документації та згідно із пунктом 4 частини першої статті 30 Закону Замовник відхиляє тендерну пропозицію в разі якщо тендерна пропозиція не відповідає умовам тендерної документації.
Таким чином, пропозиція учасника ФОП Бахтіна Світлана Григорівна не відповідає умовам тендерної документації в цій частині та підлягає відхиленню на підставі вимог пункту 4 частини першої статті 30 Закону.
Відповідно до пункту 7 «Інформація про необхідні технічні, якісні та кількісні характеристики предмета закупівлі» розділу 3 тендерної документації «Якість товару повинні відповідати технічній документації, діючим на території України державним стандартам, вимогам до якості, умовам Договору та підтверджується декларацією виробника, сертифікатом якості виробника або сертифікатами відповідності, обов’язково прикріпити в електронному вигляді».
Згідно із «Інформацією про кількісні характеристики предмету закупівлі 15110000-2 М'ясо та кури» (файл «тех вимоги.pdf» 21.04.2020 о 09:11) яку надав учасник ФОП "Рурко Юлія Андріївна" зазначено «Якість товару повинна відповідати діючим на території України державним стандартам, вимогам до якості, умовам Договору та підтверджується документами (декларація виробника, копії сертифіката (паспорта) якості виробника, висновку державної санітарно-епідеміологічної експертизи Державної санітарно-епідеміологічної служби Міністерства охорони здоров’я України, ветеринарного свідоцтва та/або іншими документами). Копії додаються у складі тендерної пропозиції Учасника.
Проте, учасник ФОП "Рурко Юлія Андріївна" не надав у складі тендерної пропозиції копії сертифіката (паспорта) якості виробника, висновку державної санітарно-епідеміологічної експертизи Державної санітарно-епідеміологічної служби Міністерства охорони здоров’я України, ветеринарного свідоцтва та/або іншими документами, як було зазначено, отже, тендерна пропозиція не відповідає до пункту 7 «Інформація про необхідні технічні, якісні та кількісні характеристики предмета закупівлі» розділу 3 тендерної документації та згідно із пунктом 4 частини першої статті 30 Закону Замовник відхиляє тендерну пропозицію в разі якщо тендерна пропозиція не відповідає умовам тендерної документації.
Поряд із зазначеним, відповідно до частини 6 «Кваліфікаційні критерії до учасників» Розділу 3 «Порядок подання тендерних пропозицій» до тендерної документації «Переможець торгів у строк, що не перевищує п’яти днів з дати оприлюднення на веб-порталі Уповноваженого органу повідомлення про намір укласти договір, повинен надати замовнику документи(документи повинні бути викладені у ситему prozorro)? що підтверджують відсутність підстав, визначених пунктами 2, 3, 5, 6 і 8 частини першої цієї статті».
Моніторингом встановлено, що переможець ФОП "Рурко Юлія Андріївна" не завантажив документи, які вимагалися у частині 6 «Кваліфікаційні критерії до учасників» Розділу 3 «Порядок подання тендерних пропозицій» тендерної документації.
Згідно з пунктами 2 частини першої статті 30 Закону, частини 4 «Відхилення тендерних пропозицій» Розділу 5 «Розгляд та оцінка тендерних пропозицій» тендерної документації, Замовник відхиляє тендерну пропозицію в разі якщо переможець не надав документи, що підтверджують відсутність підстав, передбачених статтею 17 Закону. Натомість між Замовником та переможцем ФОП "Рурко Юлія Андріївна" був укладений договір від 08.05.2020р. №30/30.
Період усунення порушень:
02.07.2020 13:44 - 17.07.2020 00:00
Дата публікації висновку:
02.07.2020 13:44
Інформація про усунення порушення
Опис звіту:
Договір №30/30 від 08.05.2020 року між КП "ДОКЦКК"ДОР" та ФОП "Рурко Юлія Андріївна" було розірвано.
Дата публікації звіту:
08.07.2020 12:59
Підтвердження факту усунення порушення
Результат:
Усунуто
Результат по типу порушення:
- corruptionBiddingDocuments: Так
- corruptionAwarded: Так
Опис:
На підставі додаткової угоди від 08.07.2020 №1 порушення усунуті
Дата публікації:
10.07.2020 10:03
Запити/Пояснення
Номер:
a1bea6a5f05745fc87e769fedf9b8c54
Назва:
Щодо заперечення висновку про порушення
Дата опублікування:
03.07.2020 14:15
Опис:
КП «Дніпропетровський обласний клінічний центр кардіології та кардіохірургії» ДОР» розглянув Ваш висновок щодо усунення порушення після моніторингу закупівлі товару UA-2020-04-06-000493-b М'ясо та кури та повідомляє наступне.
По-перше, щодо документації зазначеної у п. 1.2. Розділу 6 (Копію санітарного паспорту на спеціальний автотранспорт (який підтримує необхідний температурний режим під час перевезення предмета закупівлі), яким буде здійснюватися постачання, а за відсутністю власного спеціального автотранспорту (який підтримує необхідний температурний режим під час перевезення предмета закупівлі) в учасника - надати копію договору оренди спеціального автотранспорту (який підтримує необхідний температурний режим під час перевезення предмета закупівлі) та санітарний паспорт на нього), то обов'язок мати санітарний паспорт автомобіля, призначеного для перевезення харчових продуктів, передбачено підзаконним актом - Правилами перевезень вантажів автомобільним транспортом в Україні, затвердженими наказом Міністерства транспорту України від 14.10.1997 №363.
Так, згідно з пунктом 12.3 вказаних Правил, забороняється використання рухомого складу, призначеного для перевезення харчових продуктів, для перевезення інших вантажів.
Рухомий склад, що перевозить харчові продукти, повинен мати санітарний паспорт автомобіля та спеціальне маркування ("хліб", "молоко", "риба" тощо).
Отже, санітарний паспорт на рухомий склад згідно пункту 12.3 Правил перевезень вантажів автомобільним транспортом в Україні фактично є дозвільним документом, оскільки без цього документа забороняється використання рухомого складу, призначеного для перевезення харчових продуктів.
Статтею 1 Закону України "Про дозвільну систему у сфері господарської діяльності" у редакції Закону України від 26.11.2015 №835-VIII передбачено, що документ дозвільного характеру - дозвіл, висновок, рішення, погодження, свідоцтво, інший документ в електронному вигляді (запис про наявність дозволу, висновку, рішення, погодження, свідоцтва, іншого документа в Єдиному державному реєстрі юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань), який дозвільний орган зобов'язаний видати суб'єкту господарювання у разі надання йому права на провадження певних дій щодо здійснення господарської діяльності або видів господарської діяльності та/або без наявності якого суб'єкт господарювання не може проваджувати певні дії щодо здійснення господарської діяльності або видів господарської діяльності.
Статтею 4 названого Закону визначено, що виключно законами, які регулюють відносини, пов'язані з одержанням документів дозвільного характеру, встановлюються: необхідність одержання документів дозвільного характеру та їх види; дозвільний орган, уповноважений видавати документ дозвільного характеру.
Крім того, частинами шостою - восьмою цієї статті визначено, що встановлення інших видів документів дозвільного характеру у сфері господарської діяльності може здійснюватися шляхом внесення відповідних змін до цього Закону.
На викладені обставини також звернуто увагу у листі Державної служби України з питань безпечності харчових продуктів та захисту споживачів від 29.06.2016 №15-1-2-6/4653.
Тобто ФОП Бахтіна Світлана Григорівна не має права сама собі виписувати санітарний паспорт на автотранспорт.
По-друге, щодо порушення вимог абзацу другого частини другої ст. 23 Закону України «Про публічні закупівлі» від 25.12.2015 року № 922-VIII, то детально перевіривши внесені нами зміни, можемо впевнено заперечити щодо наявності порушення вищевказаної статті. Замовником було оприлюднено нову редакції тендерної документації та зміни відображено саме у вигляді закреслених даних.
По-третє, щодо документації про якість товару згідно розділу 7 «Інформація про необхідні технічні, якісні та кількісні характеристики предмета закупівлі», то Замовником чітко вказано, що «Якість товару повинна відповідати діючим на території України державним стандартам, вимогам до якості, умовам Договору та підтверджується документами (декларація виробника, копії сертифіката (паспорта) якості виробника, висновку державної санітарно-епідеміологічної експертизи Державної санітарно-епідеміологічної служби Міністерства охорони здоров’я України, ветеринарного свідоцтва та/або іншими документами). Копії додаються у складі тендерної пропозиції Учасника». Тобто Учасник може надати або вищевказані документи, або інші згідно законодавства. ФОП «Рурко Юлія Андріївна» надала документи якості, дотримавшись вимог Тендерної документації.
По-четверте, переможець торгів ФОП «Рурко Юлія Андріївна» у строк п’яти днів завантажила усі необхідні документи згідно сайту Prozorro по ст. 17 Закону, а саме оригінал довідки, виданої Управлінням інформаційно-аналітичного забезпечення ГУМВС України з інформацією про те, що фізичну особу, яка є переможцем або службову (посадову) особу переможця, яку уповноважено переможцем представляти його інтереси під час проведення процедури закупівлі, до кримінальної відповідальності не було притягнуто, засуджено (за кримінальними справами), що вона в розшуку не значиться та не перебуває.
Оригінал або нотаріально завірена копія довідки про відсутність, заборгованості з податків і зборів (обов’язкових платежів), видана відповідною Державною податковою інспекцією, що діє станом на дату подання документа.
На підтвердження надаємо копії скрінів з сайту.
Просимо відтермінувати виконання висновку, а саме термін розірвання Договору до встановлення фактичних порушень.