-
Відкриті торги
-
Безлотова
-
КЕП
Послуги зі встановлення протипожежного устаткування
Завершена
933 000.00
UAH з ПДВ
мін. крок: 2.9% або 27 000.00 UAH
мін. крок: 2.9% або 27 000.00 UAH
Номер:
02a6f7647a64421e8c4c627ba15ffc87
Ідентифікатор моніторингу:
UA-M-2020-05-13-000071
Дата прийняття рішення про проведення моніторингу:
13.05.2020 00:00
Період моніторингу:
13.05.2020 18:45 - 04.06.2020 00:00
Статус:
Порушення виявлені
Опис:
ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ
ПІВНІЧНО-СХІДНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ
НАКАЗ
13.05.2020 № 91
(дата)
Харків
Про початок
моніторингу закупівель
Відповідно до частини другої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», пункту 9 Положення про Північно-східний офіс Держаудитслужби, затвердженого наказом Держаудитслужби від 02.06.2016 № 23,
НАКАЗУЮ:
1. Почати моніторинг закупівель відповідно до переліку, що додається.
2. Відділу контролю у сфері закупівель забезпечити проведення моніторингу закупівель, зазначеного у пункті 1 цього наказу.
Підстава: доповідна записка начальника відділу контролю у сфері закупівель Північно-східного офісу Держаудитслужби Костенко П. від 13.05.2020 року.
Начальник Станіслав КОСІНОВ
Додаток
до наказу Північно-східного
офісу Держаудитслужби
від 13.05.2020 № 91
Витяг з переліку
процедур для здійснення моніторингу закупівлі
№ з/п Оголошення про проведення процедури закупівлі та/або повідомлення про намір укласти договір на веб-порталі Уповноваженого органу Дата оприлюднення на вебпорталі Уповноваженого органу Опис підстав для здійснення моніторингу
6 UA-2020-04-03-000010-b 03.04.2020 виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель оприлюдненій в електронній системі закупівель
Начальник відділу контролю у сфері закупівель Павло КОСТЕНКО
Етапи закупівельного процесу:
- Планування закупівлі та оприлюднення інформації про її проведення
- Розкриття тендерних пропозицій, їх розгляд та оцінка
- Укладання та виконання договору про закупівлю (прийняття рішення про відміну торгів)
Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:
- Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
Детальніше
Висновок про результати моніторингу
Статус порушень:
Виявлені
Тип порушень:
- Не відхилення тендерних пропозицій, які підлягали відхиленню відповідно до закону
Висновок про наявність або відсутність порушень законодавства:
За наслідками моніторингу питання відповідності тендерних пропозицій умовам тендерної документації встановлено порушення пунктів першого та четвертого частини першої статті 30 Закону.
За результатами аналізу питання дотримання Замовником законодавства у сфері публічних закупівель щодо визначення предмета закупівлі, відображення закупівлі у річному плані (додатку), правильності заповнення форм документів, затверджених Уповноваженим органом, оприлюднення інформації щодо закупівлі, відповідності вимог тендерної документації вимогам Закону – порушень не встановлено.
Зобов’язанння щодо усунення порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель:
З огляду на встановлені порушення законодавства у сфері закупівель, керуючись статтями 2 та 5 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», Північно-східний офіс Держаудитслужби зобов’язує здійснити заходи щодо усунення виявлених порушень відповідно до законодавства та протягом п’яти робочих днів з дня оприлюднення висновку оприлюднити через електронну систему закупівель інформацію та/або документи, що свідчать про усунення порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель, викладених у висновку, або аргументовані заперечення до висновку, або інформацію про причини неможливості усунення виявлених порушень.
Інформація про результати моніторингу закупівлі у розрізі стадій проведення процедури закупівлі:
Предметом аналізу були питання: визначення предмета закупівлі, відображення закупівлі у річному плані (додатку), правильності заповнення форм документів, затверджених Уповноваженим органом, оприлюднення інформації щодо закупівлі, відповідності вимог тендерної документації вимогам Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон), розгляд тендерних пропозицій, відповідність тендерних пропозицій умовам тендерної документації.
Під час моніторингу проаналізовано: річний план закупівель на 2020 рік; оголошення про проведення відкритих торгів; тендерну документацію, затверджену рішенням тендерного комітету Управління освіти адміністрації Московського району Харківської міської ради, (далі – Замовник) від 03.04.2020 року №93, тендерну пропозицію Товариства з обмеженою відповідальністю «Охорона Мастерс Сервіс» (далі – ТОВ «Охорона Мастерс Сервіс»), повідомлення про намір укласти договір від 30 квітня 2020 року.
В ході моніторингу питання відповідності тендерної пропозиції умовам тендерної документації встановлено, що тендерна пропозиція учасника ТОВ «Охорона Мастерс Сервіс» не відповідає вимогам тендерної документації.
Так, технічними вимогами, що містяться в Додатку 4 до тендерної документації та підпунктом 4 пункту 1 розділу ІІІ тендерної документації передбачено надання копії сертифікатів на обладнання, яке буде використовуватись при встановленні системи пожежної сигналізації.
При цьому, у складі тендерної пропозиції учасником ТОВ «Охорона Мастерс Сервіс» не надано на окреме обладнання, а саме: сертифікати на акумулятор та антену до Лунь-9С, що не відповідає Додатку 4 до тендерної документації та підпункту 4 пункту 1 розділу ІІІ тендерної документації
Відповідно до пунктів першого та четвертого частини першої статті 30 Закону, замовник відхиляє тендерну пропозицію учасника у разі, якщо вона не відповідає кваліфікаційним критеріям, установленим статтею 16 Закону, та відхиляє тендерну пропозицію в разі, якщо тендерна пропозиція не відповідає умовам тендерної документації.
Однак, на порушення пунктів першого та четвертого частини першої статті 30 Закону, Замовник не відхилив пропозицію учасника ТОВ «Охорона Мастерс Сервіс», а оприлюднив повідомлення про намір укласти договір від 30 квітня 2020 року.
Період усунення порушень:
19.05.2020 17:23 - 03.06.2020 00:00
Дата публікації висновку:
19.05.2020 17:23
Інформація про усунення порушення
Опис звіту:
Тендерний комітет Управління освіти адміністрації Московського району Харківської міської ради за результатами Моніторингу ДЕРЖАВНОЇ АУДИТОРСЬКОЇ СЛУЖБИ УКРАЇНИ ПІВНІЧНО-СХІДНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ UA-M-2020-05-13-000071 від 13.05.2020 року щодо закупівлі код ДК 021:2015: 51700000-9 - Послуги зі встановлення протипожежного устаткування (надалі - Моніторинг) вважає за необхідне надати наступні пояснення:
- тендерна документація Замовника щодо закупівлі код ДК 021:2015: 51700000-9 - Послуги зі встановлення протипожежного устаткування складена та затверджена рішенням тендерного комітету 03.04.2020 року № 93. Додатком 4 до тендерної документації та підпунктом 4 пункту 1 розділу ІІІ тендерної документації передбачено надання копії сертифікатів на обладнання, яке буде використовуватись при встановленні системи пожежної сигналізації. У складі тендерної пропозиції учасником ТОВ «ОХОРОНА МАСТЕРС СЕРВІС» надані копії сертифікатів на обладнання, що буде використовуватися при встановлені системи пожежної сигналізації.
Щодо відсутності у складі пропозиції учасника сертифікатів на акумулятор та антену до Лунь-9С, поясняємо наступне:
У складі тендерної пропозиції учасником наданий файл «3 кількісні_якісні.pdf», в якому на с. 15 надана завірена, відповідно до вимог тендерної документації, копія Сертифікату відповідності на пристрій передавання пожежної тривоги та попередження про несправність (прилад сполучення об’єктовий) «Лунь-9С». Антена до Лунь-9С не є окремим обладнанням, оскільки, входить до складу приладу передавання пожежної тривоги Лунь-9С, на який учасником копія відповідного сертифікату надана.
Згідно термінології - акумулятор (лат. Accumulator збирач, від лат. Accumulo збираю, накопляю) - пристрій для накопичення енергії з метою її подальшого використання. Акумулятор використовується як складова частина приладів приймально-контрольних пожежних та блоків живлення, має значно менший строк експлуатації, ніж прилади, потребує періодичної заміни, без зміни системи пожежної сигналізації. Для роботи обладнання системи пожежної сигналізації підходить акумулятор будь-якого виробника з відповідними характеристиками. Таким чином, акумулятор не є обладнанням, оскільки є змінним джерелом живлення, яке може бути замінено без зміни конструктиву системи самої пожежної сигналізації.
Враховуючи те, що Замовником було встановлено у тендерній документації, що учасник у складі тендерної пропозиції має надати копії сертифікатів на обладнання, яке буде використовуватись при встановленні системи пожежної сигналізації, а учасником – переможцем процедури закупівлі ТОВ «ОХОРОНА МАСТЕРС СЕРВІС» надані копії сертифікатів саме на обладнання, що буде використовуватися при встановлені системи пожежної сигналізації, а не на складові його частини (акумулятор та антену), зазначене у висновку Моніторингу порушення в цій частині не є таким, що не відповідає умовам тендерної документації та не може розглядатися Замовником як підстава для відхилення тендерної пропозиції учасника торгів ТОВ «ОХОРОНА МАСТЕРС СЕРВІС». Замовником не було порушено п.1 та п. 4 ч.1 ст. 30 Закону України «Про публічні закупівлі».
Дата публікації звіту:
22.05.2020 15:40