-
Відкриті торги з публікацією англійською мовою
-
Мультилотова
-
КЕП
- 1
юридичні послуги та консультації (послуги зовнішнього юридичного радника) щодо представництва інтересів АТ «Укрзалізниця» в іноземних юрисдикціях, у тому числі в іноземних судах та арбітражах, а також у відносинах з іншими юридичними та фізичними особами з усіх питань, що виникають у процесі такого представництва (власні кошти)
Завершена
14 999 999.60
UAH з ПДВ
мін. крок: 0% або 4 225.35 UAH
мін. крок: 0% або 4 225.35 UAH
Номер:
097efeb4d2a4438c9490f7f7276724d8
Ідентифікатор моніторингу:
UA-M-2020-06-02-000002
Дата прийняття рішення про проведення моніторингу:
05.06.2020 00:00
Період моніторингу:
05.06.2020 12:20 - 27.06.2020 00:00
Статус:
Порушення не виявлені
Опис:
ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ
Н А К А З
05.06.2020 № 146
Київ
Про початок
моніторингу закупівель
Відповідно до частини другої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», пункту 9 Положення про Державну аудиторську службу України, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 03 лютого 2016 року № 43,
НАКАЗУЮ:
1. Розпочати моніторинг закупівель відповідно до переліку, що додається.
2. Департаменту фінансового контролю у сфері закупівель забезпечити проведення моніторингу закупівель, зазначеного у пункті 1 цього наказу.
Заступник Голови Олександр ШКУРОПАТ
Додаток
до наказу Державної аудиторської служби України
05.06.2020 № 146
Витяг з переліку
процедур закупівель
№ з/п
Оголошення про проведення процедури закупівлі та/або повідомлення про намір укласти договір на вебпорталі Уповноваженого органу Опис підстав для здійснення моніторингу закупівлі
унікальний номер дата оприлюднення на вебпорталі Уповноваженого органу
6 UA-2020-04-01-001077-c 01.04.2020 дані автоматичних індикаторів ризиків
Директор Департаменту фінансового контролю у сфері закупівель Сергій ЧЕРНЕГА
Етапи закупівельного процесу:
- Планування закупівлі та оприлюднення інформації про її проведення
- Розкриття тендерних пропозицій, їх розгляд та оцінка
Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:
- Дані автоматичних індикаторів ризиків
Детальніше
Висновок про результати моніторингу
Статус порушень:
Не виявлені
Висновок про наявність або відсутність порушень законодавства:
За результатами аналізу питання дотримання Замовником законодавства у сфері публічних закупівель щодо визначення предмета закупівлі, відображення закупівлі у річному плані (додатку), правильності заповнення форм документів, оприлюднення інформації про закупівлю, відповідності вимог тендерної документації вимогам Закону, розгляду тендерних пропозицій за лотом № 1, своєчасності укладання договору про закупівлю та його оприлюднення – порушень не установлено.
Інформація про результати моніторингу закупівлі у розрізі стадій проведення процедури закупівлі:
Дата закінчення моніторингу: 23 червня 2020 року.
Предметом аналізу були питання: визначення предмета закупівлі, відображення закупівлі у річному плані (додатку), оприлюднення інформації про закупівлю, правильності заповнення форм документів, затверджених Уповноваженим органом, відповідності вимог тендерної документації вимогам Закону України «Про публічні закупівлі» (в редакції від 17.03.2020) (далі – Закон), розгляду тендерних пропозицій, своєчасності укладання договору про закупівлю та його оприлюднення, відповідності умов договору умовам тендерної пропозиції переможця.
Під час моніторингу проаналізовано: річний план закупівель філії «Центр сервісного забезпечення» публічного акціонерного товариства «Українська залізниця» (далі – Замовник) на 2020 рік, оголошення про проведення відкритих торгів, тендерну документацію (зі змінами), затверджену рішенням тендерного комітету б/д б/н, тендерні пропозиції за лотом № 1 адвокатського об’єднання «Етерна Ло», компанії VAIL DISPUTE RESOLUTION LTD, адвокатського об’єднання «Хіллмонт Партнерс», адвокатського об’єднання «Еверлігал», компанії ENYO LAW LLP та адвокатського об’єднання «Ей.Джи.Ей та партнери», протокол розгляду тендерних пропозицій від 27.05.2020, протокол засідання тендерного комітету від 03.06.2020 № ЦН-01/30-1/13, повідомлення про намір укласти договір від 03.06.2020, договір про закупівлю від 22.06.2020 № Ф/ЦН-Т-229/20, пояснення, отримані 15.06.2020 через електронну систему закупівель.
Ознака порушення законодавства у сфері публічних закупівель, щодо якої спрацював автоматичний індикатор ризику RISK-2-14-1 - не підтверджена.
Період усунення порушень:
26.06.2020 19:17 - 02.07.2020 00:00
Дата публікації висновку:
26.06.2020 19:17
Запити/Пояснення
Номер:
08b72ef3505b4397ba3b0742801e03d0
Назва:
Запит про надання пояснень
Дата опублікування:
11.06.2020 09:44
Дата до якої повинна бути надана відповідь:
17.06.2020 00:00
Опис:
У межах проведення моніторингу закупівлі юридичних послуг та консультації (послуг зовнішнього юридичного радника) щодо представництва інтересів АТ «Укрзалізниця» в іноземних юрисдикціях, у тому числі в іноземних судах та арбітражах, а також у відносинах з іншими юридичними та фізичними особами з усіх питань, що виникають у процесі такого представництва, 3 лоти (інформацію оприлюднено в електронній системі закупівель за номером ID: UA-2020-04-01-001077-c) та відповідно до пунктів 6 та 11 статті 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», частини п’ятої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», підпунктів 2 та 9 пункту 6 Положення про Державну аудиторську службу України, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 03 лютого 2016 р. № 43, постала потреба в отриманні пояснень (інформації та документів) щодо наступного питання:
Яким чином та на підставі яких документів вами здійснено розрахунок та визначена очікувана вартість предмета закупівлі?
Пояснення, інформацію та документи необхідно надати через електронну систему закупівель протягом трьох робочих днів з дня оприлюднення цього запиту.