• Відкриті торги
  • Безлотова
  • КЕП

Капітальний ремонт будівлі Народного дому на вул. С. Петлюри, у м. Рівному

Завершена

7 544 536.00 UAH з ПДВ
мін. крок: 1% або 75 445.00 UAH
Номер: b50cfc5de6e24636bc7bc4bc59a615c3
Ідентифікатор моніторингу: UA-M-2021-05-07-000017
Дата прийняття рішення про проведення моніторингу: 07.05.2021 00:00
Автор: ЗАХІДНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ, UA-EDR 40913624
Період моніторингу: 07.05.2021 14:25 - 01.06.2021 00:00
Статус: Порушення виявлені
Опис: ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ ЗАХІДНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ Н А К А З 07.05.2021 № 308 м. Рівне Про початок моніторингу закупівель Відповідно до статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», пункту 10 Положення про Управління Західного офісу Держаудитслужби в Рівненській області, затвердженого наказом Західного офісу Держаудитслужби від 02.07.2018 № 187, НАКАЗУЮ: 1. Почати моніторинг закупівель відповідно до Додатку 1, що додається. 2. Відділу контролю у сфері закупівель забезпечити проведення моніторингу закупівель, зазначеного у Додатку 1 до цього наказу. Начальник управління Західного офісу Держаудитслужби в Рівненській області Анатолій КАРП’ЮК Додаток до наказу Управління Західного офісу Держаудитслужби в Рівненській області від 07.05.2021 № 308. Витяг з переліку процедур закупівель 3 UA-2020-04-01-001068-c 01.04.2020 інформація, отримана від органів державної влади, органів місцевого самоврядування, про наявність ознак порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель № з/п Оголошення про проведення процедури закупівлі та/або повідомлення про намір укласти договір на веб-порталі Уповноваженого органу Опис підстав для здійснення моніторингу закупівлі Унікальний номер дата оприлюднення на веб-порталі Уповноваженого органу Начальник відділу контролю у сфері закупівель Управління Західного офісу Держаудитслужби в Рівненській області Віктор ГРИГОРУК
Адреса: Ukraine, Рівненська, Рівне
Контактна особа: ЗАХІДНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ (Рівненська обл.), +38 (0 67) 930-19-69, ilona_manchuk@ukr.net
Етапи закупівельного процесу:
  • Планування закупівлі та оприлюднення інформації про її проведення
  • Розкриття тендерних пропозицій, їх розгляд та оцінка
  • Укладання та виконання договору про закупівлю (прийняття рішення про відміну торгів)
Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:
  • Інформація, отримана від органів державної влади, народних депутатів України, органів місцевого самоврядування, про наявність ознак порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель
  • Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
Детальніше

Висновок про результати моніторингу

Статус порушень: Виявлені
Тип порушень:
  • Не відхилення тендерних пропозицій, які підлягали відхиленню відповідно до закону
Висновок про наявність або відсутність порушень законодавства: За результатами аналізу питання розгляду тендерних пропозицій встановлено порушення норм пунктів 1, 4 частини першої статті 30 Закону. За результатами аналізу питань дотримання замовником законодавства у сфері публічних закупівель щодо визначення предмета закупівлі, відображення закупівлі у річному плані, оприлюднення інформації про закупівлю, повноти відображення інформації про закупівлю, відповідності вимог тендерної документації вимогам Закону України «Про публічні закупівлі» в редакції, що діяла до 19.04.2020 (далі – Закон), своєчасності укладання договору про закупівлю та його оприлюднення, внесення змін до нього та їх оприлюднення, відповідності умов договору умовам тендерної пропозиції переможця – порушень законодавства у сфері публічних закупівель не установлено.
Зобов’язанння щодо усунення порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель: З огляду на встановлені порушення законодавства у сфері закупівель, керуючись статтями 2 та 5 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», Управління Західного офісу Держаудитслужби в Рівненській області зобов’язує здійснити заходи щодо усунення виявлених порушень в установленому законодавством порядку, зокрема здійснити заходи щодо недопущення в подальшому виявлених порушень та оприлюднити через електронну систему закупівель інформацію та/або документи, що свідчать про вжиття таких заходів.
Інформація про результати моніторингу закупівлі у розрізі стадій проведення процедури закупівлі: Дата закінчення моніторингу: 31 травня 2021 року. Предметом аналізу були питання: визначення предмета закупівлі, відображення закупівлі у річному плані, оприлюднення інформації про закупівлю, повноти відображення інформації про закупівлю, відповідності вимог тендерної документації вимогам Закону України «Про публічні закупівлі» в редакції, що діяла до 19.04.2020 (далі – Закон), розгляду тендерних пропозицій, своєчасності укладання договору про закупівлю та його оприлюднення, внесення змін до нього та їх оприлюднення, відповідності умов договору умовам тендерної пропозиції переможця. Під час моніторингу проаналізовано: річний план закупівель на 2020 рік, оголошення про проведення відкритих торгів, тендерну документацію, тендерну пропозицію учасника-переможця ТОВ «Ребелс» та відхилену пропозицію учасника ТОВ «МВП ЕНЕРГОКОНСТРУКЦІЯ» на предмет їх відповідності вимогам тендерної документації, реєстр отриманих тендерних пропозицій, протокол розкриття тендерних пропозицій, протоколи засідання тендерного комітету щодо розгляду тендерних пропозицій від 23.04.2020 №22, від 28.04.2020 №25, вимогу про усунення порушення та відповідь Замовника, повідомлення про намір укласти договір від 28.04.2020, договір підряду №17-Б від 14.05.2020, повідомлення про внесення змін до договору, додаткова угода від 29.12.2020, пояснення замовника оприлюднені в електронній системі закупівель 14.05.2020, 21.05.2020. За результатами аналізу питання відповідності тендерної пропозиції учасника - переможця торгів вимогам тендерної документації встановлено, що тендерна пропозиція ТОВ «Ребелс» не відповідає вимогам тендерної документації з наступних причин. Згідно з вимогами тендерної документації для підтвердження відповідності кваліфікаційним критеріям учасник у складі своєї тендерної пропозиції надає документи наведені в Додатку 3 до зазначеної тендерної документації (п.5 розділу «Інструкція з підготовки тендерної пропозиції»). Пунктом 1 Додатку №3 до тендерної документації визначено, що учасники на підтвердження кваліфікаційному критерію «Наявність обладнання та матеріально-технічної бази» в складі пропозиції надають довідку у формі таблиці 1, що містить інформацію про наявність в учасника основних видів машин, механізмів, техніки та обладнання, необхідних для виконання обсягів будівельно-монтажних робіт відповідно даного предмету закупівлі. Довідка наявна в складі пропозиції ТОВ «Ребелс» подана по формі таблиці 1, однак не містить інформації про модель устаткування, будівельних машин та механізмів по пунктах 5, 15, 39, 41, 45, 48, 50-60, що не відповідає вимогам пункту 1 Додатку №3 до тендерної документації та формі таблиці 1. Відповідно до п. 2 додатку №3 до тендерної документації на підтвердження кваліфікаційного критерію «Наявність працівників відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід» учасник подає довідки у формі табл. 2, 3 що містять інформацію про наявність в учасника необхідної кількості працівників відповідної кваліфікації, які знаходяться у трудових відносинах з учасником, які є в штаті або працюють за цивільно-правовими угодами, та які мають необхідні знання та досвід для виконання робіт відповідно даного предмету закупівлі (інженерно-технічних робітників, робочих). Подана у складі пропозиції довідка за формою табл. 3 в пунктах 28 та 29 не містить інформації про спеціальність підсобних робітників, вказано лише про наявність середньої спеціальної освіти, що не відповідає вимогам пункту 2 Додатку №3 до тендерної документації та формі таблиці 3. Пункт 6 розділу «Інструкція з підготовки тендерної пропозиції» тендерної документації містить вимогу, що учасник процедури закупівлі повинен надати в складі тендерної пропозиції календарний графік виконання робіт на об’єкті будівництва, розділений по основних видах робіт, виконаний по формі, викладеній в Додатку 4 до цієї тендерної документації. Форма календарного графіку містить 6 граф. Календарний графік виконання робіт (№29 від 10.04.2021) поданий у складі пропозиції ТОВ «Ребелс» містить не заповнену графу 3 «тривалість робіт, дні», що не відповідає вимогам пункту 6 розділу «Інструкція з підготовки тендерної пропозиції» та Додатку 4 до цієї тендерної документації. Відповідно до п. 3 розділу «Оцінка тендерної пропозиції» тендерної документації Замовником відхиляються тендерні пропозиції учасників, до яких застосовано санкції щодо здійснення закупівель товарів, робіт і послуг у юридичних осіб-резидентів іноземної держави державної форми власності та юридичних осіб, частка статутного капіталу яких знаходиться у власності іноземної держави, а також державних закупівель у інших суб’єктів господарювання, що здійснюють продаж товарів, робіт, послуг походженням з іноземної держави, відповідно до Закону України “Про санкції”; Указу Президента України від 15 травня 2017 року №133/2017 “Про рішення Ради національної безпеки і оборони України від 28 квітня 2017 року “Про застосування персональних спеціальних економічних та інших обмежувальних заходів (санкцій)”. Учасник процедури закупівлі повинен надати у складі тендерної пропозиції лист у довільній формі, щодо не застосування до нього вказаних санкцій. Наявний в складі пропозиції переможця гарантійний лист №24 від 10.04.2021 щодо дотримання санкційного законодавства не містить інформації щодо не застосування санкцій до ТОВ «Ребелс». Будь-які інші документи, що стосуються дотримання санкційного законодавства в складі пропозиції відсутні. Пункт 6 розділу «Інструкція з підготовки тендерної пропозиції» тендерної документації містить вимогу - Ціна тендерної пропозиції (договірна ціна) учасника процедури закупівлі повинна бути розрахована відповідно до ДСТУ Б Д.1.1-1:2013 «Правила визначення вартості будівництва», з урахуванням змін та доповнень. Учасник процедури закупівлі повинен надати в складі тендерної пропозиції та оприлюднити в електронній системі закупівель розрахунок договірної ціни, який складається, зокрема з розрахунку вартості експлуатації будівельних машин і механізмів; розрахунку загальновиробничих витрат (виходячи з структури будівельної організації). ТОВ «Ребелс» в складі пропозиції надано розрахунок окремих складових вартості експлуатацiї машин. Розрахункова вартiсть експлуатацiї 1 машино-години машин (Таблиця 2-1); Пiдсумкова вартiсть експлуатацiї машин (Таблиця 2-2); Данi по машинам та механiзмам, врахованим у складi загальновиробничих витрат; Контрольні ціни для орендованих машин відсутні. Водночас, вартість експлуатації будівельних машин та механізмів у складі прямих витрат визначається (розраховується) відповідно до ДСТУ Б Д.1.1-1:2013 «Правила визначення вартості будівництва», за ДСТУ-Н Б Д.1.1-4 «Настанова щодо визначення вартості експлуатації будівельних машин та механізмів у вартості будівництва». Відповідно до п. 6.2.5 ДСТУ Б Д.1.1-1:2013 «Правила визначення вартості будівництва» та п. 6.2.1.2 ДСТУ-Н Б Д.1.1-2 «Настанова щодо визначення прямих витрат у вартості будівництва» вартість експлуатації будівельних машин та механізмів у складі прямих витрат підрядник визначає (розраховує) за ДСТУ-Н Б Д. 1.1-4 «Настанова щодо визначення вартості експлуатації будівельних машин та механізмів у вартості будівництва», в якому наведені розрахунки для визначення вартості машино-години експлуатації будівельної техніки. Тобто, вартість експлуатації будівельних машин та механізмів у складі прямих витрат підрядник визначає виходячи з нормативного часу роботи машин, необхідного для виконання обсягу робіт, що пропонується, та вартості експлуатації машин за одиницю часу їх застосування (машино-година) в поточних цінах (п.6.2.1 ДСТУ-Н Б Д.1.1-2:2013, п. 4.1, 6.1 ДСТУ-Н Б Д. 1.1-4). Згідно п. 6.2 ДСТУ-Н Б Д. 1.1-4 при визначенні вартості однієї машино-години у складі прямих витрат ціни пропозиції учасника конкурсних торгів, договірної ціни розраховуються прямі та непрямі витрати у вартості експлуатації будівельних машин та механізмів. Крім того, пп. 6.2.1.2 ДСТУ-Н Б Д.1.1-2 визначено, що вартість машино-години власної будівельної техніки підрядника визначається на підставі ресурсних нормативних показників експлуатації будівельних машин та механізмів, і відповідних поточних цін на них з додаванням амортизаційних відрахувань; витрат на заміну частин, що швидко спрацьовуються; вартості матеріальних ресурсів на ремонт і технічне обслуговування та перебазування машин; інших витрат, пов'язаних з експлуатацією і утриманням будівельних машин та механізмів, що враховуються в складі прямих витрат, а саме: амортизація будівель і споруд дільниць механізації та витрати на їх утримання і експлуатацію; податків, зборів та обов'язкових платежів, установлених законодавством, що враховуються у вартості машино-години власної будівельної техніки підрядника (податок на землю, що її зайнято дільницею механізації, збір за спеціальне використання води, плата за проведення періодичних оглядів вантажопідйомних механізмів в органах виконавчої влади, що забезпечують реалізацію державної політики з промислової безпеки, охорони праці, державного гірничого нагляду, охорони надр та державного регулювання у сфері безпечного поводження з вибуховими матеріалами промислового призначення тощо). Зазначені витрати розраховуються із застосуванням ДСТУ-Н Б Д. 1.1-4. А відповідно до пп. 6.2.1.3 вартість машино-години будівельної техніки, що орендується, приймається за ціною, що склалася в регіоні, яка визначена на підставі аналізу ринку послуг з оренди будівельних машин та механізмів в регіоні та наближених до нього територіях. У цьому випадку при обчисленні загальновиробничих та адміністративних витрат, а також прибутку в цілому по будові трудовитрати робітників, зайнятих на керуванні та обслуговуванні цієї будівельної техніки, не враховуються. В наданому товариством в складі договірної ціни розрахунку загальновиробничих витрат не вказано, що розрахунок здійснений виходячи з структури будівельної організації, натомість в ньому зазначено про усереднені показники для визначення коштів на покриття статей загальновиробничих витрат. В той час як, згідно з пп. 6.2.6 пункту 6.2 ДСТУ Б Д.1.1-1:2013 загальновиробничі та адміністративні витрати в складі ціни пропозиції підрядника обчислюються на підставі положень ДСТУ-Н Б Д.1.1-3 (п. 4.3), виходячи зі структури цих витрат, яка склалася в підрядній організації за попередній період з урахуванням потужності будівельної організації-підрядника (з урахуванням трудовитрат робітників, зайнятих на керуванні і обслуговуванні власних машин та механізмів). Відповідно до пункту 6 розділу «Інструкція з підготовки тендерної пропозиції» тендерної документації учасник складає договірну ціну (ціну тендерної пропозиції), що означає суму, за яку учасник передбачає виконати всі види робіт в обсягах, що зазначені в технічній специфікації (Додаток 6 до цієї тендерної документації) та ввести об’єкт в експлуатацію. Учасник процедури закупівлі повинен надати в складі тендерної пропозиції та оприлюднити в електронній системі локальні кошториси. Оприлюднені учасником в електронній системі в складі пропозиції локальні кошториси не містять позицій 360-369 додатку №6 «Технічна специфікація» до тендерної документації. Викладені вище невідповідності пропозиції учасника-переможця вимогам тендерної документації не відносяться до переліку визначених Замовником формальних (несуттєвих) помилок, що не впливають на зміст пропозиції, а саме: технічні помилки та описки. З огляду на вищевикладене, тендерна пропозиція учасника ТОВ «Ребелс», якого було визнано переможцем торгів, не відповідає вимогам тендерної документації (кваліфікаційним критеріям та умовам тендерної документації). При цьому, у разі невідповідності пропозиції учасника згідно пункті 1 та 4 частини першої статті 30 Закону замовник повинен відхилити таку пропозицію. Також, пунктом 1 розділу «Інструкція з підготовки тендерної пропозиції» тендерної документації передбачено, що неспроможність учасника подати всю інформацію, яка вимагається тендерною документацією, або надання в складі тендерної пропозиції інформації, що не відповідає вимогам документації, приведуть до відхилення такої пропозиції. Однак в порушення вимог частини першої статті 30 Закону Замовником не відхилено тендерну пропозицію учасника ТОВ «Ребелс», як таку, що не відповідає вимогам тендерної документації. Аналізом відхиленої Замовником тендерної пропозиції учасника ТОВ «МВП ЕНЕРГОКОНСТРУКЦІЯ» установлено, що пропозиція даного учасника не відповідає вимогам тендерної документації та підлягала відхиленню відповідно до частини першої статті 30 Закону. Пояснення надані Замовником під час проведення моніторингу процедури закупівлі щодо викладених у висновку порушень не підтверджують надання переможцем всієї інформації, яка вимагається тендерною документацією.
Період усунення порушень: 02.06.2021 17:20 - 17.06.2021 00:00
Дата публікації висновку: 02.06.2021 17:20

Інформація про усунення порушення

Опис звіту: За результатами моніторингу закупівлі робіт «Капітальний ремонт будівлі Народного дому на вул. С. Петлюри, у м. Рівному» (код ДК 021:2015 - 45453000-7 Капітальний ремонт та реставрація), ідентифікатор закупівлі в електронній системі закупівель: UA-2020-04-01-001068-c, 02.06.2021 року Управлінням Західного офісу Держаудитслужби в Рівненській області був оприлюднений висновок в електронній системі закупівель. Було встановлено порушення законодавства у сфері публічних закупівель в частині розгляду та/або відхилення (не відхилення) замовником тендерної (тендерних) пропозиції (пропозицій), а саме: невідхилення пропозиції ТОВ «Ребелс» та надане зобов’язання здійснити заходи щодо усунення виявлених порушень в установленому законодавством порядку, зокрема здійснити заходи щодо недопущення в подальшому виявлених порушень. Управління капітального будівництва виконавчого комітету Рівненської міської ради зобов’язується в подальшому запобігти недопущенню встановлених порушень. Закупівлі будуть проводитись відповідно до чинного законодавства України. Визначення переможця буде виконуватись об’єктивно і неупереджено за принципами, визначеними в статті 5 Закону України «Про публічні закупівлі». Крім того, повідомляємо, що переможець закупівлі ТОВ «Ребелс» сумлінно виконує умови договору підряду відповідно до поданої пропозиції. Товариство показало себе кваліфікованим та добросовісним виконавцем. Зміна підрядника на даному етапі зумовить проведення нового тендеру. Зупинка робіт та продовження виконання незавершених робіт іншим виконавцем може призвести до погіршення технічнних та якісних характеристик предмета закупівлі. Зміна підрядника призведе до внесення змін до дозволу на виконання будівельних робіт. Це унеможливить освоєння виділених бюджетних коштів і призведе до здорожчення вартості виконаних робіт.
Дата публікації звіту: 09.06.2021 17:21

Запити/Пояснення