-
Відкриті торги
-
Безлотова
-
КЕП
Капітальний ремонт будівлі Народного дому на вул. С. Петлюри, у м. Рівному
Завершена
7 544 536.00
UAH з ПДВ
мін. крок: 1% або 75 445.00 UAH
мін. крок: 1% або 75 445.00 UAH
Період оскарження:
01.04.2020 16:54 - 13.04.2020 00:00
Вимога
Є відповідь
Вимога про усунення порушення
Номер:
3a74b1387c8f473598feedf1224d750a
Ідентифікатор запиту:
UA-2020-04-01-001068-c.a1
Назва:
Вимога про усунення порушення
Вимога:
Товариство з обмеженою відповідальністю «Апартменс Сільвер» (далі – ТОВ «Апартменс Сільвер»), як учасник відкритих торгів на закупівлю «Капітальний ремонт будівлі Народного дому на вул. С. Петлюри, у м. Рівному» (ідентифікатор закупівлі – UA-2020-04-01-001068-c), повідомляє, що Управлінням капітального будівництва виконавчого комітету Рівненської міської ради (далі – Замовник) були порушені права та законні інтереси ТОВ «Апартменс Сільвер», що призвело до порушення норм законодавства, у зв'язку з чим, подаємо цю вимогу на рішення Замовника щодо визнання переможцем відкритих торгів на закупівлю «Капітальний ремонт будівлі Народного дому на вул. С. Петлюри, у м. Рівному» (ідентифікатор закупівлі – UA-2020-04-01-001068-c) Товариства з обмеженою відповідальністю «РЕБЕЛС» (код ЄДРПОУ 22588078) (далі – ТОВ «РЕБЕЛС») згідно Протоколу засідання тендерного комітету управління капітального будівництва виконавчого комітету Рівненської міської ради №25 від 28 квітня 2020 року.
Вважаємо, незаконним та таким, що порушує права та законні інтереси ТОВ «Апартменс Сільвер», це рішення Замовника стосовно визнання переможцем відкритих торгів ТОВ «РЕБЕЛС» по предмету закупівлі «Капітальний ремонт будівлі Народного дому на вул. С. Петлюри, у м. Рівному» (ідентифікатор закупівлі – UA-2020-04-01-001068-c), оформлене протоколом засідання тендерного комітету управління капітального будівництва виконавчого комітету Рівненської міської ради №25 від 28 квітня 2020 року, оскільки тендерна пропозиція ТОВ «РЕБЕЛС» не відповідає вимогам тендерної документації та додатків до неї, а саме:
- ТОВ «РЕБЕЛС» не надало у складі тендерної пропозиції лист щодо незастосування до нього санкції щодо здійснення закупівель товарів, робіт і послуг у юридичних осіб-резидентів іноземної держави державної форми власності та юридичних осіб, частка статутного капіталу яких знаходиться у власності іноземної держави, а також державних закупівель у інших суб’єктів господарювання, що здійснюють продаж товарів, робіт, послуг походженням з іноземної держави, відповідно до Закону України «Про санкції»; Указу Президента України від 15 травня 2017 року №133/2017 «Про рішення Ради національної безпеки і оборони України від 28 квітня 2017 року «Про застосування персональних спеціальних економічних та інших обмежувальних заходів (санкцій)», надання якого вимагалось відповідно до абзацу 3 сторінки 14 тендерної документації. Додатково повідомляємо, що ТОВ «РЕБЕЛС» надало у складі своєї тендерної документації «Гарантійний лист щодо дотримання санкційного законодавства» Вих.№24 від 10 квітня 2020 року, однак цей документ не містить відомостей щодо незастосування до ТОВ «РЕБЕЛС» вказаний вище санкцій.
- У складі тендерної пропозиції ТОВ «РЕБЕЛС» надано «Календарний графік виконання робіт на об’єкті будівництва: «Капітальний ремонт будівлі Народного дому на вул. С. Петлюри, у м. Рівному» Вих.№29 від 10 квітня 2020 року. Однак графа 3 вказаного документу «Тривалість робіт, дні» – не заповнена, чим порушено вимоги абзацу 7 сторінки 10 тендерної документації, де вказано: «Учасник процедури закупівлі повинен надати в складі тендерної пропозиції календарний графік виконання робіт на об’єкті будівництва, розділений по основних видах робіт, виконаний по формі, викладеній в Додатку 4 до цієї тендерної документації.»
- Відповідно до абзацу 3 пункту 2 розділу «Результати торгів та укладання договору про закупівлю» тендерної документації (сторінка 15 тендерної документації) для підтвердження правомочності на укладення договору про закупівлю Учасник повинен надати у складі тендерної пропозиції довідку у довільній формі про особу, що уповноважена підписувати договір про закупівлю у разі перемоги учасника у торгах. Довідка повинна містити відомості про повноваження на підписання договору про закупівлю, наявність чи відсутність обмежень щодо можливості підписання договорів та зразок підпису. У разі обмежень щодо підписання договору, необхідності додаткового погодження з вищестоящим органом (наприклад загальними зборами, власником) тощо, додатково необхідно надати документ про наявність в особи таких повноважень. У складі тендерної пропозиції ТОВ «РЕБЕЛС» надано довідку про право на підпис документів тендерної пропозиції та договору про закупівлю Вих.№20 від 10 квітня 2020 року, в якій вказано, що уповноваженою особою підписувати договір про закупівлю у разі перемоги учасника у торгах є замісник директора Зайдель Ігор Васильович. Також у цьому документі вказано, що обмежень щодо можливості підписання договорів, необхідності додаткового погодження з вищестоящим органом (наприклад загальними зборами, власником) тощо не має. Однак, відповідно до пункту 11.1 Статуту Товариства з обмеженою відповідальністю «РЕБЕЛС», затвердженого рішенням Загальних зборів учасників згідно протоколу №10 від 26 лютого 2019 року (далі – Статут), копія якого надана у складі тендерної пропозиції ТОВ «РЕБЕЛС», виконавчим органом Товариства є директор, який призначається загальними зборами учасників Товариства. Також згідно пункту 12 абзацу 3 пункту 12.4 Статуту, директор має право укладення угод (договорів, контрактів) від імені Товариства. Тобто замісник директора не має повноважень щодо укладення угод (договорів, контрактів) від імені ТОВ «РЕБЕЛС» згідно Статуту. Крім того, такі повноваження не були надані безпосередньо заміснику директора Зайделю Ігорю Васильовичу загальними зборами учасників Товариства згідно Протоколу №3 від 6 квітня 2020 року. Також Статутом не передбачено право передоручення директором своїх повноважень шляхом видання наказів, тому замісник директора Зайдель Ігор Васильович не може посилатись на Наказ №29 від 6 квітня 2020 року для підтвердження правомочності на укладення договору про закупівлю. Отже, учасником ТОВ «РЕБЕЛС» не дотримано вимог абзацу 3 пункту 2 розділу «Результати торгів та укладання договору про закупівлю» тендерної документації (сторінка 15 тендерної документації): «…У разі обмежень щодо підписання договору, необхідності додаткового погодження з вищестоящим органом (наприклад загальними зборами, власником) тощо, додатково необхідно надати документ про наявність в особи таких повноважень…».
Отже, враховуючи вищевикладене, тендерна пропозиція ТОВ «РЕБЕЛС» не відповідає умовам тендерної документації та підлягає відхиленню.
На підставі вищевикладеного, та керуючись Законом України «Про публічні закупівлі» просимо:
- скасувати рішення про визнання переможцем відкритих торгів на закупівлю «Капітальний ремонт будівлі Народного дому на вул. С. Петлюри, у м. Рівному» (ідентифікатор закупівлі – UA-2020-04-01-001068-c) Товариства з обмеженою відповідальністю «РЕБЕЛС» (код ЄДРПОУ 22588078);
- відхилити тендерну пропозицію Товариства з обмеженою відповідальністю «РЕБЕЛС» як таку, що не відповідає умовам тендерної документації.
Пов'язані документи:
Замовник
- Відповідь на скаргу 30.04.2020 17:24
Дата подачі:
30.04.2020 11:16
Вирішення:
Відповідно до п. 2 ст. 28 Закону України «Про публічні закупівлі» (у редакції, чинній на дату оголошення про проведення закупівлі) до початку проведення електронного аукціону в електронній системі закупівель автоматично розкривається інформація про ціну та перелік усіх цін пропозицій, розміщений у порядку від найнижчої до найвищої ціни без зазначення найменувань та інформації про учасників.
Під час проведення електронного аукціону в електронній системі відображаються значення ціни пропозиції учасника та приведеної ціни.
Згідно п.4 ст. 28 Закону України «Про публічні закупівлі» Після оцінки пропозицій замовник розглядає тендерні пропозиції на відповідність вимогам тендерної документації з переліку учасників, починаючи з учасника, пропозиція якого за результатом оцінки визначена найбільш економічно вигідною.
Згідно реєстру отриманих пропозицій закупівлі UA-2020-04-01-001068-c найбільш економічно вигідною пропозицією була остаточна пропозиція ТОВ МВП ЕНЕРГОКОНСТРУКЦІЯ у розмірі 5 849 990,00 з ПДВ.
Розглянувши тендерну пропозицію ТОВ МВП ЕНЕРГОКОНСТРУКЦІЯ Замовником встановлено, що остання не відповідає вимогам тендерної документації, що зазначено у протоколі відхилення тендерної пропозиції.
Згідно ч.2 п.4 ст. 28 Закону України «Про публічні закупівлі» У разі відхилення тендерної пропозиції, що за результатами оцінки визначена найбільш економічно вигідною, замовник розглядає наступну тендерну пропозицію з переліку учасників, що вважається найбільш економічно вигідною.
Згідно реєстру отриманих пропозицій закупівлі UA-2020-04-01-001068-c найбільш економічно вигідною пропозицією після пропозиції ТОВ МВП ЕНЕРГОКОНСТРУКЦІЯ була остаточна пропозиція ТОВ «Ребелс» у розмірі 5 850 000,00 з ПДВ.
Згідно п.6 ст. 28 Закону України «Про публічні закупівлі» За результатами розгляду та оцінки тендерної пропозиції замовник визначає переможця та приймає рішення про намір укласти договір згідно з цим Законом.
Замовником встановлено, що тендерна пропозиція ТОВ «Ребелс» відповідає кваліфікаційним критеріям, встановленим в тендерній документації. Відсутні підстави для відмови, установлені ст. 17 Закону України «Про публічні закупівлі», про що зазначено у протоколі визначення переможця.
Відповідно, Замовником надане повідомлення про намір укласти договір про закупівлю з ТОВ «Ребелс».
Згідно ч.3 ст. 30 Закону України «Про публічні закупівлі» якщо учасник, тендерна пропозиція якого відхилена, вважає недостатньою аргументацію, зазначену в повідомленні, такий учасник може повторно звернутися до замовника з вимогою надати додаткову інформацію стосовно причини невідповідності його пропозиції умовам тендерної документації, зокрема, технічній специфікації та/або його невідповідності кваліфікаційним критеріям, а замовник зобов’язаний надати йому відповідь з такою інформацією не пізніше ніж через п’ять днів з дня надходження такого звернення через електронну систему закупівель.
ТОВ «Апартменс Сільвер» подано вимогу про усунення порушення, яка не містить вимог, що передбачені у вищенаведеній статті закону, а за своєю суттю є скаргою на дії Замовника, яка повинна подаватись на розгляд до органу оскарження
Окрім того, законом не передбачено підстави звернення учасника, тендерна пропозиція якого не розглянута та не відхилена.
Таким чином, у Замовника відсутні підстави для розгляду вимоги ТОВ «Апартменс Сільвер» про усунення порушення.
Статус вимоги:
Не задоволено