-
Відкриті торги з публікацією англійською мовою
-
Безлотова
-
КЕП
- 1
Поточний середній ремонт автомобільної дороги державного значення Н-23 Кропивницький-Кривий Ріг-Запоріжжя на ділянці км 81+881-км 105+272(45233142-6 ремонт доріг)
Завершена
789 407 689.00
UAH з ПДВ
мін. крок: 0% або 78 940.77 UAH
мін. крок: 0% або 78 940.77 UAH
Номер:
89623234b36a4a8ea13e337bb697d1aa
Ідентифікатор моніторингу:
UA-M-2021-01-29-000012
Дата прийняття рішення про проведення моніторингу:
28.01.2021 00:00
Період моніторингу:
29.01.2021 16:52 - 20.02.2021 00:00
Статус:
Порушення виявлені
Опис:
28.01.2021 № 10
Дніпро
Про початок здійснення
моніторингу закупівель
Відповідно до частини другої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», пункту 9 Положення про Східний офіс Держаудитслужби, затвердженого наказом Держаудитслужби від 02.06.2016 № 23 із змінами, доручення Державної аудиторської служби України від 25.01.2021р. № 003100-18/866-2021,
НАКАЗУЮ:
1. Почати моніторинг закупівель відповідно до переліку, що додається.
2. Відділу контролю у сфері закупівель Східного офісу Держаудитслужби забезпечити проведення моніторингу закупівель, зазначеного у пункті 1 цього наказу.
Начальник Олександр ВАСИЛЬЄВ
Додаток
до наказу Східного офісу
Держаудитслужби
від 28.01.2021 № 10
Витяг з переліку процедур закупівель, щодо яких здійснюється моніторинг
№ з/п
Оголошення про проведення процедури закупівлі та/або повідомлення про намір укласти договір на веб-порталі Уповноваженого органу Опис підстав для здійснення моніторингу закупівлі
унікальний номер дата оприлюднення на веб-порталі Уповноваженого органу назва замовника
5 UA-2020-04-01-000792-a 01.04.2020 Служба автомобільних доріг у Дніпропетровській області (код за ЄДРПОУ 25843931) Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
Начальник відділу Тетяна ПЕРЕВЕРЗЄВА
Етапи закупівельного процесу:
- Планування закупівлі та оприлюднення інформації про її проведення
- Розкриття тендерних пропозицій, їх розгляд та оцінка
- Укладання та виконання договору про закупівлю (прийняття рішення про відміну торгів)
Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:
- Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
Детальніше
Висновок про результати моніторингу
Статус порушень:
Виявлені
Тип порушень:
- Не відхилення тендерних пропозицій, які підлягали відхиленню відповідно до закону
Висновок про наявність або відсутність порушень законодавства:
За результатами питання розгляду тендерної пропозицїі Консорціум «Блек Сі Консорціум» встановлено не дотримання вимоги частини п’ятої статті 28 Закону, пункту 4 частини першої статті 30 Закону.
За результатами аналізу питання визначення предмета закупівлі, відображення закупівлі у річному плані, обрання процедури закупівлі, оприлюднення інформації про закупівлю, відповідності вимог тендерної документації вимогам законодавства, правомірності відхилення тендерної пропозиції учасника закупівлі ТОВ «»Енергетично – дорожнє будівництво», розгляду тендерних пропозицій ТОВ «Автомагістраль-Південь», ТОВ «СПІЛЬНЕ УКРАЇНСЬКО-НІМЕЦЬКЕ ПІДПРИЄМСТВО «АВТОСТРАДА», ТОВ «Ростдорстрой» та ТОВ «ОНУР КОНСТРУКЦІОН ІНТЕРНЕШНЛ», своєчасності укладання договору про закупівлю та його оприлюднення, відповідності умов договору умовам тендерної пропозиції переможця - порушень не встановлено.
Зобов’язанння щодо усунення порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель:
З огляду на встановлені порушення законодавства у сфері закупівель, керуючись статтями 2 та 5 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні» Східний офіс Держаудитслужби зобов’язує здійснити заходи щодо усунення виявлених порушень в установленому законодавством порядку, зокрема, шляхом недопущення в подальшому порушень норм Закону в частині розгляду тендерних пропозицій учасників при проведені відкритих торги з публікацією англійською мовою та протягом п’яти робочих днів з дня оприлюднення висновку оприлюднити через електронну систему закупівель інформацію та/або документи, що свідчать про вжиття таких заходів.
Інформація про результати моніторингу закупівлі у розрізі стадій проведення процедури закупівлі:
Дата закінчення моніторингу: 19 лютого 2021 року.
Предметом аналізу були питання: визначення предмета закупівлі, відображення закупівлі у річному плані, обрання процедури закупівлі, оприлюднення інформації про закупівлю, відповідності вимог тендерної документації вимогам Закону України «Про публічні закупівлі» у редакції до 19.04.2020 (далі Закон), розгляду тендерних пропозицій, своєчасності укладання договору про закупівлю та його оприлюднення, відповідності умов договору умовам тендерної пропозиції переможця.
Під час моніторингу проаналізовано: річний план закупівель Служби автомобільних доріг у Дніпропетровській області (далі Замовник) на 2020 рік, оголошення про проведення процедури закупівлі, тендерну документацію Замовника, звернення за роз’ясненнями щодо тендерної документації, роз’яснення Замовника на звернення, реєстр отриманих тендерних пропозицій, протокол розкриття тендерних пропозицій, тендерні пропозиції учасників процедури закупівлі ТОВ «СПІЛЬНЕ УКРАЇНСЬКО-НІМЕЦЬКЕ ПІДПРИЄМСТВО «АВТОСТРАДА», ТОВ «Автомагістраль – Південь», ТОВ РОСТДОРСТРОЙ», Консорціум «Блек Сі Консорціум», ТОВ «»Енергетично – дорожнє будівництво», ТОВ «ОНУР КОНСТРУКЦІОН ІНТЕРНЕШНЛ» протокол засідання тендерного комітету Замовника щодо визначення переможця та прийняття рішення про намір укласти договір від 22.06.2020 № 11, повідомлення про намір укласти договір, опубліковане в електронній системі закупівель 22.06.2020, договір про закупівлю від 08.07.2020 № ПС-А-7 та додаткові угоди до нього, відповідь Замовника, оприлюднену в електронній системі закупівель 09.02.2021.
Відповідно до вимог додатку 2.6 тендерної документації учасник в складі тендерної пропозиції повинен подати інформаційну довідку про наявність працівників відповідної кваліфікації, які мають знання та досвід, необхідні для надання послуг з наступним документальним підтвердженням. На підтвердження інформації щодо наявності у учасника працівників, яка міститься у зазначеній інформаційній довідці, йому необхідно надати копії трудових книжок та копії наказів про призначення на посаду, наказів про сумісництво або копії цивільно-правових угод з особами, що будуть задіяні учасником під час виконання договору, або інших документів, які підтверджують наявність правовідносин учасника з відповідними працівниками, зазначеними в зазначеній інформаційній довідці.
Крім того, у Додатку 2.6 тендерної документації зазначено, що до переліку обов’язкових ключових посад інженерно-технічних працівників відносяться, в тому числі: головний інженер або інша особа, яка здійснює технічне керівництво діяльністю будівельної організації (1 особа); начальник дільниці або інша особа, яка виконує його функції (1 особа); виконавець робіт або інша особа, яка виконує його функції (2 особи); інженер з якості або інша особа, яка контролює якість ремонтно-будівельних робіт (2 особи); геодезист або інша особа, яка виконує комплекс геодезичних робіт (2 особи); лаборант або інша особа, яка виконує функції лабораторного контролю (2 особи); майстер (2 особи); оператори машин та механізмів у кількості, достатній для керування машинами і механізмами, зазначеними в довідці щодо наявності обладнання та матеріально-технічної бази; дорожні робітники (47 осіб).
За результатами проведеного моніторингу установлено, невідповідність тендерної пропозиції Консорціума «Блек Сі Консорціум», умовам тендерної документації. На підтвердження вимог про надання Інформаційної довідки учасник Консорціум «Блек Сі Консорціум» надав Довідку про кваліфікацію і досвід працівників, які будуть залучені до виконання надання послуг від 19.05.2020 № 195-05/20, в якій учасник зазначив інформацію, зокрема, про дорожніх працівників (позиції 40-47 ). Проте Консорціум «Блек Сі Консорціум» не надав документи, які підтверджують взаємовідносини учасника із зазначеними працівниками, які вимагались умовами Додатку 2.6 до тендерної документації, чим недотримався зазначених вимог.
Отже на етапі прекваліфікації учасника торгів Консорціум «Блек Сі Консорціум» Замовником не дотримано вимоги частини п’ятої статті 28 Закону та тендерну пропозицію учасника допущено до оцінки, що суперечить нормі пункту 4 частини першої статті 30 Закону.
Період усунення порушень:
19.02.2021 16:41 - 06.03.2021 00:00
Дата публікації висновку:
19.02.2021 16:41
Запити/Пояснення
Номер:
92b03456be53492184fae5a90869b8cd
Назва:
Про надання пояснень
Дата опублікування:
08.02.2021 11:03
Дата до якої повинна бути надана відповідь:
12.02.2021 00:00
Опис:
У межах проведення моніторингу закупівлі послуг з поточного середнього ремонту автомобільної дороги державного значення Р-23 Кропивницький – Кривий Ріг – Запоріжжя на ділянці 81+ 881-км 105-272 (45233142-6 ремонт доріг) (інформацію опубліковано в системі електронних закупівель за номером ID:UA-2020-04-01-000792-а) та відповідно до пунктів 6 та 11 статті 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», частини п’ятої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон) постала потреба в отриманні пояснень з наступного питання.
Відповідно до протоколу розгляду тендерних пропозицій, опублікованому в електронній системі закупівель тендерну пропозицію ТОВ «Енергетично- дорожнє будівництво» відхилено, як таку, що не відповідає вимогам тендерної документації на підставі п.4 частини 1 ст. 30 Закону України «Про публічні закупівлі».
Поясніть, які документи або їх відсутність у тендерній пропозиції учасника ТОВ «Енергетично- дорожнє будівництво» не відповідають вимогам тендерної документації Замовника (з вказанням розділу, пункту, Додатку тендерної документації).
Пояснення необхідно надати через електронну систему закупівель протягом трьох робочих днів з дня отримання цього запиту. При цьому до пояснень може бути долучено їх документальне підтвердження.
Номер:
9dcb82a900434a59b6fff2a69d27df4b
Назва:
Пояснення щодо запиту
Дата опублікування:
09.02.2021 11:49
Опис:
Щодо Запиту від Східного офісу Держаудитслужби:
У межах проведення моніторингу закупівлі послуг з поточного середнього ремонту автомобільної дороги державного значення Р-23 Кропивницький – Кривий Ріг – Запоріжжя на ділянці 81+ 881-км 105-272 (45233142-6 ремонт доріг) (інформацію опубліковано в системі електронних закупівель за номером ID:UA-2020-04-01-000792-а) та відповідно до пунктів 6 та 11 статті 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», частини п’ятої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон) постала потреба в отриманні пояснень з наступного питання. Відповідно до протоколу розгляду тендерних пропозицій, опублікованому в електронній системі закупівель тендерну пропозицію ТОВ «Енергетично- дорожнє будівництво» відхилено, як таку, що не відповідає вимогам тендерної документації на підставі п.4 частини 1 ст. 30 Закону України «Про публічні закупівлі». Поясніть, які документи або їх відсутність у тендерній пропозиції учасника ТОВ «Енергетично- дорожнє будівництво» не відповідають вимогам тендерної документації Замовника (з вказанням розділу, пункту, Додатку тендерної документації). Пояснення необхідно надати через електронну систему закупівель протягом трьох робочих днів з дня отримання цього запиту. При цьому до пояснень може бути долучено їх документальне підтвердження.
Пояснення :
Відповідно до протоколу розгляду тендерних пропозицій, опублікованому в електронній системі закупівель тендерну пропозицію ТОВ «Енергетично- дорожнє будівництво» відхилено, як таку, що не відповідає вимогам тендерної документації на підставі п.4 частини 1 ст. 30 Закону України «Про публічні закупівлі»,а саме:
Учасник ТОВ «Енергетично- дорожнє будівництво» не долучив до аналогічного договору 27-11/17ЕДБ від 27.11.2017р. невід’ємні додатки: договірна ціна, календарний план виконання робіт
до аналогічного договору субвиконання 135/19-П/СВ від 10.09.2019р. відсутні невід’ємні додатки до договору : договірна ціна, календарний графік виконання робіт
Згідно додатку 2.7.до тендерної документації учасник повинен для підтвердження інформації, що зазначена у довідці, Учасник надати наступні документи:копiю(ї) аналогічного(их) договору(ів) з усіма додатками та невід’ємними частинами до договору;
Відповідно до ч. 5 розділу 10 Закону в новій редакції «Прикінцеві та перехідні положення» процедури закупівель товарів, робіт і послуг, розпочаті до введення в дію цього Закону, завершуються відповідно до порядку, що діяв до введення в дію цього Закону. Таким чином, якщо замовник розпочав процедуру закупівлі та розмістив відповідне оголошення до 18.04.2020 включно, то проведення такої закупівлі (внесення змін, розгляд скарг та звернень, розгляд та оцінка тендерних пропозицій, підписання договору про закупівлю та його виконання тощо) відбуватиметься згідно з положеннями Закону в поточній редакції, а не в новій редакції.Виходячи з вищенаведеного закупівля «Поточний середній ремонт автомобільної дороги державного значення Н-23 Кропивницький-Кривий Ріг-Запоріжжя на ділянці км 81+881-км 105+272(45233142-6 ремонт доріг)» була оголошена 01.04.2020р.тому створити учаснику повідомлення з вимогою усунути недоліки Служба автомобільних доріг у Дніпропетровській області не мала змоги, бо цей функціонал на майданчиках був доступний лише в тих закупівлях, які розпочалися після 19 квітня 2020 року.
Номер:
a3368dce53c74e6da4150c989094e99a
Назва:
Надання заперечень на висновок
Дата опублікування:
25.02.2021 16:38
Опис:
Начальнику
Східного офісу Держаудитслужби
О. Васильєву
Про надання
заперечень на висновок
Служба автомобільних доріг у Дніпропетровській області розглянула висновок Східного офісу Держаудитслужби від 19.02.2021 року про результати моніторингу процедури закупівлі «Поточний середній ремонт автомобільної дороги державного значення Н-23 Кропивницький-Кривий Ріг-Запоріжжя на ділянці км 81+881-км 105+272 (45233142-6 ремонт доріг)( UA-2020-04-01-000792-a) та надає заперечення до нього.
Так, за результатами проведеного моніторингу установлено невідповідність тендерної пропозиції Консорціума «Блек Сі Консорціум», умовам Додатку 2.6 до тендерної документації. Зокрема, у висновку зазначено, що на підтвердження вимог про надання Інформаційної довідки учасник Консорціум «Блек Сі Консорціум» надав Довідку про кваліфікацію і досвід працівників, які будуть залучені до виконання надання послуг від 19.05.2020 №195-05/20, в якій учасник зазначив інформацію про дорожніх працівників (позиції 40-47). Проте Консорціум «Блек Сі Консорціум» не надав документи, які підтверджують взаємовідносини учасника із зазначеними працівниками, які вимагались умовами тендерної документації, чим недотримався зазначених вимог. Отже на етапі прекваліфікації учасника торгів Консорціум «Блек Сі Консорціум» Замовником не дотримано вимоги частини п’ятої статті 28 Закону України «Про публічні закупівлі» та тендерну пропозицію учасника допущено до оцінки, що суперечить пункту 4 частини першої статті 30 Закону України «Про публічні закупівлі».
Служба автомобільних доріг у Дніпропетровській області вважає, що учасником Консорціум «Блек Сі Консорциум» було дотримано усіх вимог тендерної документації. Учасником надано лист-пояснення (вих. № 178-05/20 від 17.05.2020) згідно вимог п. 7 розділу «Загальні положення» тендерної документації, що оскільки Учасник являється Консорциумом, до складу якого входить компанія – нерезидент, його документи надаються з урахуванням особливостей законодавства країни, в якій він зареєстрований. Вся надана учасником інформація засвідчена спеціальним штампом «Apostille» (апостиль) з дотриманням всіх вимог тендерної документації. Замовник перевіривши наявність інформації учасника Консорціум « Блек Сі Консорциум» на відповідність вимогам тендерної документації, не знайшов підстав для відхилення цього учасника згідно п.4 ст.30 Закону України «Про публічні закупівлі».
З огляду на вищевикладене, підстави для відхилення тендерної пропозиції учасника Консорціум «Блек Сі Консорциум» відсутні.
З повагою
в.о.начальника О.А.Коломійцев