• Відкриті торги
  • Безлотова
  • КЕП

Поточний ремонт тротуарів (з використанням асфальтобетону)

Завершена

685 942.00 UAH з ПДВ
мін. крок: 0.5% або 3 429.71 UAH
Номер: 6682f7098cf24cb7b1a79302042ed435
Ідентифікатор моніторингу: UA-M-2020-06-24-000003
Дата прийняття рішення про проведення моніторингу: 22.06.2020 00:00
Автор: Північно-Східний офіс Держаудитслужби, UA-EDR 41127036
Період моніторингу: 24.06.2020 08:55 - 16.07.2020 00:00
Статус: Вирішено
Опис: ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ ПІВНІЧНО – СХІДНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ УПРАВЛІННЯ ПІВНІЧНО – СХІДНОГО ОФІСУ ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ В СУМСЬКІЙ ОБЛАСТІ НАКАЗ 22.06.2020 № 23 Суми Про початок моніторингу закупівель Відповідно до частини другої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», підпункту 14 пункту 10 Положення про Управління Північно-східного офісу Держаудитслужби в Сумській області, затвердженого наказом Північно-східного офісу Держаудитслужби від 25 серпня 2016 року № 2, НАКАЗУЮ: 1. Почати моніторинг закупівель відповідно до переліку, що додається. 2. Відділу контролю у сфері закупівель забезпечити проведення моніторингу закупівель, зазначеного у пункті 1 цього наказу. В. о. начальника управління Дмитро БОРОЗЕНЕЦЬ Додаток до наказу Управління Північно-східного офісу Держаудитслужби в Сумській області від 22.06.2020 №23 Витяг з переліку процедур закупівель № з/п Оголошення про проведення процедури закупівлі та/або повідомлення про намір укласти договір на веб-порталі Уповноваженого органу Опис підстав для здійснення моніторингу закупівлі унікальний номер дата оприлюднення на веб-порталі Уповноваженого органу 2 UA-2020-03-31-001873-a 31.03.2020 Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель Начальник відділу контролю у сфері закупівель Інна ЮРКО
Адреса: Ukraine, Сумська, Суми
Контактна особа: Північно-Східний офіс Держаудитслужби (Сумська обл.), +38 (0 95) 420-18-76, zakupivli_sumy_2@ukr.net
Етапи закупівельного процесу:
  • Планування закупівлі та оприлюднення інформації про її проведення
  • Розкриття тендерних пропозицій, їх розгляд та оцінка
  • Укладання та виконання договору про закупівлю (прийняття рішення про відміну торгів)
Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:
  • Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
Детальніше

Висновок про результати моніторингу

Статус порушень: Виявлені
Тип порушень:
  • Тендерна документація складена не у відповідності до вимог закону
  • Не відхилення тендерних пропозицій, які підлягали відхиленню відповідно до закону
Висновок про наявність або відсутність порушень законодавства: За результатами аналізу питання відповідності вимог тендерної документації вимогам Закону (в редакції від 17.03.2020) установлено порушення пункту 10 частини першої статті 17, абзацу першого частини третьої статті 22 Закону (в редакції від 17.03.2020 року). За результатами аналізу питання розгляду тендерних пропозицій установлено порушення пункту 4 частини першої статті 30 Закону (в редакції від 17.03.2020) при розгляді тендерної пропозиції ТОВ «ІНЕЙТС». За результатами аналізу питань щодо визначення предмета закупівлі, відображення закупівлі у річному плані (додатку), оприлюднення інформації про закупівлю, правильності заповнення форм документів, затверджених Уповноваженим органом, своєчасності укладання договору про закупівлю та його оприлюднення, відповідності умов договору про закупівлю умовам тендерної пропозиції переможця – порушень не встановлено.
Зобов’язанння щодо усунення порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель: З огляду на встановлені порушення законодавства у сфері закупівель, керуючись статтями 2 та 5 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», Управління Північно-східного офісу Держаудитслужби в Сумській області зобов’язує здійснити заходи щодо усунення виявлених порушень в установленому законодавством порядку, зокрема в межах законодавства вжити заходів щодо розірвання договору, та протягом п’яти робочих днів з дня оприлюднення висновку оприлюднити через електронну систему закупівель інформацію та/або документи, що свідчать про усунення порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель, викладених у висновку, або аргументовані заперечення до висновку, або інформацію про причини неможливості усунення виявлених порушень.
Інформація про результати моніторингу закупівлі у розрізі стадій проведення процедури закупівлі: Дата закінчення моніторингу: 30 червня 2020 року. Предметом аналізу були питання: визначення предмета закупівлі, відображення закупівлі у річному плані (додатку), оприлюднення інформації про закупівлю, правильність заповнення форм документів, затверджених Уповноваженим органом, відповідності вимог тендерної документації вимогам Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон) (в редакції від 17.03.2020), розгляду тендерних пропозицій, своєчасності укладання договору про закупівлю та його оприлюднення, відповідності умов договору про закупівлю умовам тендерної пропозиції переможця. Під час моніторингу проаналізовано: річний план закупівель (з додатками) на 2020 рік Управління житлово-комунального господарства Роменської міської ради (далі – Замовник), оголошення про проведення відкритих торгів, тендерну документацію зі змінами, затверджену рішенням тендерного комітету Замовника від 31.03.2020 (протокол №57), тендерні пропозиції дочірнього підприємства «Лохвицький шлях» приватного акціонерного товариства «Облшляхрембуд», товариства з обмеженою відповідальністю «ІНЕЙТС» (далі – ТОВ «ІНЕЙТС»), протоколи засідань тендерного комітету від 27.04.2020 № 80, від 29.04.2020 №№ 84,85, повідомлення про намір укласти договір від 29.04.2020, договір від 12.05.2020 № 85. За результатами моніторингу установлено, що тендерна документація Замовника не відповідає нормам абзацу першого частини третьої статті 22 Закону (в редакції від 17.03.2020) в частині включення до неї інформації не у відповідності до законодавства, а саме: пункт 4 розділу VI тендерної документації містить підставу зміни істотних умов договору відповідно до пункту 2 частини четвертої статті 36 Закону (в редакції від 17.03.2020) у той час, як підстави зміни істотних умов договору про закупівлю, визначені цим пунктом, можуть застосовуватись замовниками виключно в разі, якщо предметом закупівлі є товари, а не послуги. Крім того, Замовник на порушення пункту 10 частини першої статті 17 Закону (в редакції від 17.03.2020) у додатку 2 до тендерної документації вимагає від учасників торгів надати у складі тендерної пропозиції копію наказу про призначення уповноваженого з антикорупційної програми юридичної особи, а також копію антикорупційної програми юридичної особи, в той час як зазначена інформація повинна вимагатися, якщо вартість закупівлі товару (товарів), послуги (послуг) або робіт дорівнює чи перевищує 20 мільйонів гривень (очікувана вартість закупівлі послуг з поточного ремонту тротуарів становить 685 942,00 грн та не перевищує 20 млн гривень). За результатами моніторингу установлено, що Замовником відповідно до підпункту 1.2 розділу ІІІ тендерної документації вимагалося надання у складі тендерних пропозицій учасників витягу з реєстру платників ПДВ (якщо учасник є платником ПДВ) або платника єдиного податку (якщо учасник є платником єдиного податку), а також відомостей з Єдиного державного реєстру підприємств та організацій України, виданих уповноваженим органом. Крім того, у підпункті 1.2 розділу ІІІ тендерної документації визначено, що у випадку надання у складі тендерної пропозиції документів з відомостями з єдиних державних реєстрів, документів отриманих від сторонніх організацій безпосередньо для участі у даній процедурі закупівлі, такі документи повинні бути видані не раніше ніж за десять днів до кінцевої дати подання тендерних пропозицій (07.04.2020), якщо інше не зазначено в змісті тендерної документації. Поряд з цим, учасник ТОВ «ІНЕЙТС», якого визначено переможцем торгів, у складі тендерної пропозиції надав витяг з реєстру платників податку на додану вартість № 1926514500559, виданий ДПІ у Дарницькому районі м. Києва ГУ ДФС у м. Києві 24.05.2019, та відомості з єдиного державного реєстру підприємств та організацій України за реєстраційним номером ГУС_3.1-919, видані Головним управлінням статистики у м. Києві 19.03.2020, тобто раніше ніж за десять днів до кінцевої дати подання тендерних пропозицій, чим не дотримано вимоги підпункту 1.2 розділу ІІІ тендерної документації Замовника. Однак, на порушення пункту 4 частини першої статті 30 Закону (в редакції від 17.03.2020) Замовник не відхилив тендерну пропозицію ТОВ «ІНЕЙТС» як таку, що не відповідає умовам тендерної документації, не відмінив торги через відхилення всіх тендерних пропозицій відповідно до абзацу сьомого частини першої статті 31 Закону (в редакції від 17.03.2020) та уклав з ТОВ «ІНЕЙТС» договір від 12.05.2020 № 85 на суму 564 382,09 гривень.
Період усунення порушень: 30.06.2020 09:58 - 15.07.2020 00:00
Дата публікації висновку: 30.06.2020 09:58

Інформація про усунення порушення

Опис звіту: 08.07.2020 року було направлено лист № 463/1 переможцю відкритих торгів - ТОВ "ІНЕЙТС" щодо розірвання доровору № 85 від 12.05 2020 року.
Дата публікації звіту: 09.07.2020 17:13

Підтвердження факту усунення порушення

Результат: Усунуто
Результат по типу порушення:
  • corruptionBiddingDocuments: Так
  • corruptionAwarded: Так
Опис: .
Дата публікації: 18.08.2020 14:32