• Відкриті торги
  • Безлотова
  • КЕП

Поточний ремонт тротуарів (з використанням асфальтобетону)

Завершена

685 942.00 UAH з ПДВ
мін. крок: 0.5% або 3 429.71 UAH
Період оскарження: 31.03.2020 15:31 - 13.04.2020 00:00
Вимога
Вирішена

Порушення умов процедури закупівлі

Номер: 4914b9ab3d8740eb99685af2d353c3e1
Ідентифікатор запиту: UA-2020-03-31-001873-a.a2
Назва: Порушення умов процедури закупівлі
Вимога:
1. В п.6 розділі ІІІ тендерної документації наведено перелік розрахунків, які потрібно додати до пропозиції учасника, зокрема: «- договірну ціну та пояснювальну записку до договірної ціни; - локальні кошториси; - відомості трудомісткості і заробітної плати; - підсумкова відомість ресурсів; - розрахунок вартості експлуатації будівельних машин і механізмів; - розрахунок загально-виробничих витрат (виходячи із структури будівельної організації); - розрахунок коштів на покриття адміністративних витрат будівельно-монтажних організацій (виходячи із структури будівельної організації); - розрахунок коштів на покриття інших витрат; (за наявності) - розрахунок податків, зборів, обов'язкових платежів; - розрахунок економічно обґрунтованого прибутку (в межах усереднених показників); - календарний графік надання послуг складається з урахуванням обсягів запланованих робіт).» При цьому зазначається що: « В складі тендерної пропозиції обов’язково мають бути надані, наведені вище, розрахунки за статтями витрат договірної ціни виконані у відповідності до ДСТУ БД.1.1-1:2013, з урахуванням змін та доповнень.» Але вимоги розділу 6.2 ДСТУ Б Д.1.1-1 не передбачають надання окремого розрахунку - «розрахунок податків, зборів, обов'язкових платежів», програмним комплексом АВК також не передбачено такого розрахунку. Розділ 6.2 ДСТУ Б Д.1.1-1 (п.6.2.13) та Форми 9 ( Додаток Г ДСТУ Б Д.1.1-1) п.6.2.13. встановлюють що складовою договірної ціни є «Податки, збори, обов'язкові платежі встановлені чинним законодавством не враховані складовими вартості будівництва (крім ПДВ)» (п.11, розрахунок 13). Вимога в тендерної документації щодо надання «розрахунку податків, зборів, обов'язкових платежів» неправомірна та суперечить вимогам нормативної документації. Вимагаємо привести назву розрахунку у відповідність до положень п.6.2.13. ДСТУ Б Д.1.1-1:2013 та Додатку С ДСТУ Б Д.1.1-1:2013. В переліку діючих нормативних документів відступний документ з шифром ДСТУ БД.1.1-1:2013, є ДСТУ Б Д.1.1-1:2013. Прохання, для уникнення скарг щодо посилань, на неіснуючий норматив, внести зміни та виправити помилки в тексті документації.
Пов'язані документи:

Документів не завантажено.

Вирішення: Будуть внесені зміни до тендерної документації.
Статус вимоги: Задоволено
Дата виконання рішення Замовником: 08.04.2020 09:03
Підтвердження вирішення: Будуть внесені зміни до тендерної документації.
Вимога
Вирішена

Неможливість виконання умов тендерної документації

Номер: eb400940b12d4d2ca86020dec5654297
Ідентифікатор запиту: UA-2020-03-31-001873-a.a1
Назва: Неможливість виконання умов тендерної документації
Вимога:
Після запровадження Карантину на території Україні і , зокрема, на території Сумської області теж, стало не можливим надання довідки МВС у паперовому вигляді. Тому вимагаємо внести зміни у Тендерну Документацію, так як ненадання довідки у паперовому вигляді Переможцем дає право відхилити пропозиці Переможця.
Пов'язані документи:

Документів не завантажено.

Вирішення: У зв"язку з введенням Карантину на території України будуть внесені зміни до тендерної документації щодо форми надання довідок, які вимагаються від переможця відкритих торгів.
Статус вимоги: Задоволено
Дата виконання рішення Замовником: 08.04.2020 09:04
Підтвердження вирішення: У зв"язку з введенням Карантину на території України будуть внесені зміни до тендерної документації щодо форми надання довідок, які вимагаються від переможця відкритих торгів.