-
Відкриті торги з публікацією англійською мовою
-
Безлотова
-
КЕП
Поточний середній ремонт автомобільної дороги загального користування місцевого значення О 241509 Ропотуха − Ятранівка, км 0+000 − км 2+000, Уманський район, Черкаська область
Поточний середній ремонт автомобільної дороги загального користування місцевого значення О 241509 Ропотуха − Ятранівка, км 0+000 − км 2+000, Уманський район, Черкаська область
Завершена
6 663 027.60
UAH з ПДВ
мін. крок: 0.6% або 39 978.17 UAH
мін. крок: 0.6% або 39 978.17 UAH
Номер:
0191d75b30c34c2a8092309b257fd45e
Ідентифікатор моніторингу:
UA-M-2020-05-22-000060
Дата прийняття рішення про проведення моніторингу:
29.05.2020 00:00
Період моніторингу:
01.06.2020 15:10 - 23.06.2020 00:00
Статус:
Порушення виявлені
Опис:
ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ
Н А К А З
29.05.2020 № 141
Київ
Про початок
моніторингу закупівель
Відповідно до частини другої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», пункту 9 Положення про Державну аудиторську службу України, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 03 лютого 2016 року № 43,
НАКАЗУЮ:
1. Розпочати моніторинг закупівель відповідно до переліку, що додається.
2. Департаменту фінансового контролю у сфері закупівель забезпечити проведення моніторингу закупівель, зазначеного у пункті 1 цього наказу.
Заступник Голови Олександр ШКУРОПАТ
Додаток
до наказу Державної аудиторської служби України
29.05.2020 № 141
Витяг з переліку
процедур закупівель
№ з/п
Оголошення про проведення процедури закупівлі та/або повідомлення про намір укласти договір на вебпорталі Уповноваженого органу Опис підстав для здійснення моніторингу закупівлі
унікальний номер дата оприлюднення на вебпорталі Уповноваженого органу
15 UA-2020-03-31-000414-c 31.03.2020 дані автоматичних індикаторів ризиків
Директор Департаменту фінансового контролю у сфері закупівель Сергій ЧЕРНЕГА
Етапи закупівельного процесу:
- Планування закупівлі та оприлюднення інформації про її проведення
- Розкриття тендерних пропозицій, їх розгляд та оцінка
- Укладання та виконання договору про закупівлю (прийняття рішення про відміну торгів)
Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:
- Дані автоматичних індикаторів ризиків
Детальніше
Висновок про результати моніторингу
Статус порушень:
Виявлені
Тип порушень:
- Тендерна документація складена не у відповідності до вимог закону
- Інші порушення законодавства у сфері закупівель
Висновок про наявність або відсутність порушень законодавства:
За результатами аналізу питання щодо надання роз'яснень до тендерної документації та внесення до неї змін установлено порушенная норм частини першої та абзацу другого частини другої статті 23 Закону (в редакції
від 17.03.2020).
За результатами аналізу питання щодо надання пояснень, інформації і документів у випадках, передбачених Законом, установлено порушення частини п’ятої статті 8 Закону в частині перевищення терміну надання відповіді на запит органу державного фінансового контролю.
За результатами аналізу питання визначення предмета закупівлі, відображення закупівлі у річному плані (додатку), оприлюднення інформації про закупівлю, правильності заповнення форм документів, затверджених Уповноваженим органом, відповідності вимог тендерної документації вимогам Закону, розгляду тендерних пропозицій, своєчасності укладання договору про закупівлю та його оприлюднення, відповідності умов договору умовам тендерної пропозиції переможця, – порушень не встановлено.
Зобов’язанння щодо усунення порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель:
З огляду на встановлені порушення законодавства у сфері закупівель, керуючись статтями 2 та 5 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», Держаудитслужба зобов’язує здійснити заходи щодо усунення виявлених порушень в установленому законодавством порядку, зокрема, шляхом недопущення таких порушень та протягом п’яти робочих днів з дня оприлюднення висновку оприлюднити через електронну систему закупівель інформацію та/або документи, що свідчать про вжиття таких заходів.
Інформація про результати моніторингу закупівлі у розрізі стадій проведення процедури закупівлі:
Дата закінчення моніторингу: 18 червня 2020 року.
Предметом аналізу були питання: визначення предмета закупівлі, відображення закупівлі у річному плані (додатку), оприлюднення інформації про закупівлю, правильності заповнення форм документів, затверджених Уповноваженим органом, відповідності вимог тендерної документації вимогам Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон) (в редакції від 17.03.2020), розгляду тендерних пропозицій, своєчасності укладання договору про закупівлю та його оприлюднення, відповідності умов договору умовам тендерної пропозиції переможця, надання інформації, документів у випадках, передбачених законодавством.
Під час моніторингу проаналізовано: річний план закупівель Департаменту будівництва Черкаської обласної державної адміністрації (далі – Замовник) на 2020 рік, оголошення про проведення відкритих торгів, тендерну документацію зі змінами, затверджену рішенням уповноваженої особи Замовника від 24.04.2020, тендерні пропозиції приватного акціонерного товариства Уманський «Агрошляхбуд», товариства з обмеженою відповідальністю «ШРБУ-48», приватного підприємства «Дорстрой», товариства з обмеженою відповідальністю «Будстандарт ЛТД», протокол розгляду тендерних пропозицій від 29.05.2020, протокол визначення переможця від 05.06.2020, повідомлення про намір укласти договір від 05.06.2020, договір про закупівлю послуг за державні кошти від 16.06.2020 № 31, пояснення Замовника, отримане через електронну систему закупівель 11.06.2020.
За результатами моніторингу установлено, що Замовник 24.04.2020 на вебпорталі Уповноваженого органу оприлюднив нову редакцію тендерної документації та перелік змін, що вносяться до неї, проте положення тендерної документації, до яких вносилися зміни, не відображено у вигляді закреслених даних, чим порушив вимоги абзацу другого частини другої статті 23 Закону (в редакції від 17.03.2020).
Також установлено, що Замовник на звернення за роз’ясненнями до тендерної документації та вимогу про усунення порушення, які оприлюднені в електронній системі закупівель 13.04.2020 та 14.04.2020 відповідно, оприлюднив роз’яснення 22.04.2020 та 23.04.2020 відповідно з перевищенням терміну (три робочих дні), чим порушив вимогу частини першої статті 23 Закону (в редакції від 17.03.2020).
Крім того, на запит Держаудитслужби від 04.06.2020 про надання пояснень щодо розрахунку та визначення очікуваної вартості предмета закупівлі Замовник на порушення вимог частини п’ятої статті 8 Закону надав пояснення 11.06.2020 через електронну систему закупівель з недотриманням терміну (трьох робочих днів).
Ознаку порушення законодавства у сфері публічних закупівель щодо якої спрацював автоматичний індикатор ризиків RISK-1-5-2 – не підтверджено.
Період усунення порушень:
19.06.2020 17:27 - 04.07.2020 00:00
Дата публікації висновку:
19.06.2020 17:27
Інформація про усунення порушення
Опис звіту:
За результатами проведеного моніторингу проведено нараду. Інформацію взято до відома.
Уповноваженим особам та голові тендерного комітету наголошено на посилені контролю за дотриманням законодавства у сфері публічних закупівель, зокрема за дотриманням вимог частини першої статті 23, вимог частини п’ятої статті 8 Закону, а саме за дотриманням строків надання роз'яснень щодо тендерної документації та надання відповідних пояснень (інформації, документів) через електронну систему закупівель та недопущенню в подальшому порушень.
Дата публікації звіту:
26.06.2020 17:14
Запити/Пояснення
Номер:
8a51b101fc92466ab3f390d6bba45d93
Назва:
Про надання пояснень
Дата опублікування:
04.06.2020 17:35
Дата до якої повинна бути надана відповідь:
10.06.2020 00:00
Опис:
У межах проведення моніторингу закупівлі послуг з поточного середнього ремонту автомобільної дороги загального користування місцевого значення О 241509 Ропотуха - Ятранівка, км 0+000 - км 2+000, Уманський район, Черкаська (інформацію оприлюднено в електронній системі закупівель за номером ID: UA-2020-03-31-000414-с) та відповідно до пунктів 6 та 11 статті 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», частини п’ятої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», підпунктів 2 та 9 пункту 6 Положення про Державну аудиторську службу України, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 03 лютого 2016 р. № 43, постала потреба в отриманні пояснень (інформації та документів) щодо питання:
Яким чином та на підставі яких документів, вами здійснено розрахунок та визначена вартість предмета закупівлі?
Пояснення, інформацію та документи необхідно надати через електронну систему закупівель протягом трьох робочих днів з дня оприлюднення цього запиту.
Номер:
940d6e33762b4416a619e0f3ddfec172
Назва:
пояснення
Дата опублікування:
11.06.2020 23:26
Опис:
Завданням середнього ремонту є відновлення необхідних транспортно-експлуатаційних показників проїзної частини (рівності та шорсткості удосконалених капітальних та полегшених покриттів і доведення коефіцієнта зчеплення до встановлених нормативів для забезпечення безпечних умов руху автотранспорту).
Середній ремонт виконується на підставі проекту або кошторису робіт, що складений на підставі дефектного акта.
Система ціноутворення в будівництві базується на нормативно-розрахункових показниках і поточних цінах трудових та матеріально-технічних ресурсів. Нормативними показниками є ресурсні елементні кошторисні норми. На підставі цих норм і поточних цін на трудові та матеріально-технічні ресурси визначаються прямі витрати у вартості будівництва.
Згідно до ГБН Г.1-2018-182:2011 для визначення переліку необхідних робіт з поточного середнього ремонту автомобільної дороги технічними спеціалістами департаменту спільно з представниками місцевих органів влади та представниками “КоСТ” було проведено огляд вказаної ділянки дороги на предмет визначення переліку та обсягу необхідних робіт. За результатами огляду складено акт дефектів у якому визначені фізичні об’єми робіт та умови їх виконання.
Для визначення очікуваної вартості предмета закупівлі (в частині будівельно монтажних робіт) проведені розрахунки по актам дефектів відповідно до СОУ 42.1 – 37641918 - 085:2018 п.1.1, п.1.2 та на підставі ресурсних елементних кошторисних норм СОУ 42.1 – 37641918 -035:2018 та СОУ 42.1 – 37641918 -071:2018, та складено технічне завдання на виконання робіт.
Вартість проектно-кошторисних робіт та експертизи проекту визначено на підставі ДСТУ Б Д.1.1-7:2013 “Правила визначення вартості проектних робіт та експертизи проектів будівництва”. Ціна пропозиції учасника конкурсних торгів на виконання проектно-вишукувальних робіт визначалася виходячи з кошторисної вартості цих робіт, обгрунтовуючих розрахунків складових структури витрат, поточних цін на трудові та матеріальні ресурси.
Авторський нагляд здійснюється архітектором — автором проекту об'єкта архітектури, іншими розробниками затвердженого проекту або уповноваженими особами відповідно до законодавства та договору із замовником протягом усього періоду будівництва і передбачає контроль за відповідністю будівельно-монтажних робіт проекту.
Вартість авторського нагляду – це сума коштів, необхідних для відшкодування прямих та загальновиробничих витрат, понесених проектувальною організацією при виконанні зазначених робіт, з урахування витрат матеріально-технічних ресурсів, податків, зборів та обов’язкових платежів, економічно обґрунтованого прибутку та адміністративних витрат. Витрати труда авторського нагляду визначаються за даними графіка відвідувань з урахуванням можливих викликів замовника.
Розрахунок проводився на підставі ДСТУ “Правила визначення вартості проектних робіт та експертизи проектів будівництва” за усередненим показником кошторисної вартості в розрахунку на 1 людино-день у розмірі 1350 грн.