• Відкриті торги з публікацією англійською мовою
  • Безлотова
  • КЕП

Поточний середній ремонт автомобільної дороги загального користування місцевого значення О 241509 Ропотуха − Ятранівка, км 0+000 − км 2+000, Уманський район, Черкаська область

Поточний середній ремонт автомобільної дороги загального користування місцевого значення О 241509 Ропотуха − Ятранівка, км 0+000 − км 2+000, Уманський район, Черкаська область

Завершена

6 663 027.60 UAH з ПДВ
мін. крок: 0.6% або 39 978.17 UAH
Номер: 0191d75b30c34c2a8092309b257fd45e
Ідентифікатор моніторингу: UA-M-2020-05-22-000060
Дата прийняття рішення про проведення моніторингу: 29.05.2020 00:00
Автор: ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ, UA-EDR 40165856
Період моніторингу: 01.06.2020 15:10 - 23.06.2020 00:00
Статус: Порушення виявлені
Опис: ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ Н А К А З 29.05.2020 № 141 Київ Про початок моніторингу закупівель Відповідно до частини другої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», пункту 9 Положення про Державну аудиторську службу України, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 03 лютого 2016 року № 43, НАКАЗУЮ: 1. Розпочати моніторинг закупівель відповідно до переліку, що додається. 2. Департаменту фінансового контролю у сфері закупівель забезпечити проведення моніторингу закупівель, зазначеного у пункті 1 цього наказу. Заступник Голови Олександр ШКУРОПАТ Додаток до наказу Державної аудиторської служби України 29.05.2020 № 141 Витяг з переліку процедур закупівель № з/п Оголошення про проведення процедури закупівлі та/або повідомлення про намір укласти договір на вебпорталі Уповноваженого органу Опис підстав для здійснення моніторингу закупівлі унікальний номер дата оприлюднення на вебпорталі Уповноваженого органу 15 UA-2020-03-31-000414-c 31.03.2020 дані автоматичних індикаторів ризиків Директор Департаменту фінансового контролю у сфері закупівель Сергій ЧЕРНЕГА
Адреса: Ukraine, Київ
Контактна особа: ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ ( обл.), +38 (0 44) 485-17-99, likhachova.monitoryng@gmail.com
Етапи закупівельного процесу:
  • Планування закупівлі та оприлюднення інформації про її проведення
  • Розкриття тендерних пропозицій, їх розгляд та оцінка
  • Укладання та виконання договору про закупівлю (прийняття рішення про відміну торгів)
Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:
  • Дані автоматичних індикаторів ризиків
Детальніше

Висновок про результати моніторингу

Статус порушень: Виявлені
Тип порушень:
  • Тендерна документація складена не у відповідності до вимог закону
  • Інші порушення законодавства у сфері закупівель
Висновок про наявність або відсутність порушень законодавства: За результатами аналізу питання щодо надання роз'яснень до тендерної документації та внесення до неї змін установлено порушенная норм частини першої та абзацу другого частини другої статті 23 Закону (в редакції від 17.03.2020). За результатами аналізу питання щодо надання пояснень, інформації і документів у випадках, передбачених Законом, установлено порушення частини п’ятої статті 8 Закону в частині перевищення терміну надання відповіді на запит органу державного фінансового контролю. За результатами аналізу питання визначення предмета закупівлі, відображення закупівлі у річному плані (додатку), оприлюднення інформації про закупівлю, правильності заповнення форм документів, затверджених Уповноваженим органом, відповідності вимог тендерної документації вимогам Закону, розгляду тендерних пропозицій, своєчасності укладання договору про закупівлю та його оприлюднення, відповідності умов договору умовам тендерної пропозиції переможця, – порушень не встановлено.
Зобов’язанння щодо усунення порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель: З огляду на встановлені порушення законодавства у сфері закупівель, керуючись статтями 2 та 5 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», Держаудитслужба зобов’язує здійснити заходи щодо усунення виявлених порушень в установленому законодавством порядку, зокрема, шляхом недопущення таких порушень та протягом п’яти робочих днів з дня оприлюднення висновку оприлюднити через електронну систему закупівель інформацію та/або документи, що свідчать про вжиття таких заходів.
Інформація про результати моніторингу закупівлі у розрізі стадій проведення процедури закупівлі: Дата закінчення моніторингу: 18 червня 2020 року. Предметом аналізу були питання: визначення предмета закупівлі, відображення закупівлі у річному плані (додатку), оприлюднення інформації про закупівлю, правильності заповнення форм документів, затверджених Уповноваженим органом, відповідності вимог тендерної документації вимогам Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон) (в редакції від 17.03.2020), розгляду тендерних пропозицій, своєчасності укладання договору про закупівлю та його оприлюднення, відповідності умов договору умовам тендерної пропозиції переможця, надання інформації, документів у випадках, передбачених законодавством. Під час моніторингу проаналізовано: річний план закупівель Департаменту будівництва Черкаської обласної державної адміністрації (далі – Замовник) на 2020 рік, оголошення про проведення відкритих торгів, тендерну документацію зі змінами, затверджену рішенням уповноваженої особи Замовника від 24.04.2020, тендерні пропозиції приватного акціонерного товариства Уманський «Агрошляхбуд», товариства з обмеженою відповідальністю «ШРБУ-48», приватного підприємства «Дорстрой», товариства з обмеженою відповідальністю «Будстандарт ЛТД», протокол розгляду тендерних пропозицій від 29.05.2020, протокол визначення переможця від 05.06.2020, повідомлення про намір укласти договір від 05.06.2020, договір про закупівлю послуг за державні кошти від 16.06.2020 № 31, пояснення Замовника, отримане через електронну систему закупівель 11.06.2020. За результатами моніторингу установлено, що Замовник 24.04.2020 на вебпорталі Уповноваженого органу оприлюднив нову редакцію тендерної документації та перелік змін, що вносяться до неї, проте положення тендерної документації, до яких вносилися зміни, не відображено у вигляді закреслених даних, чим порушив вимоги абзацу другого частини другої статті 23 Закону (в редакції від 17.03.2020). Також установлено, що Замовник на звернення за роз’ясненнями до тендерної документації та вимогу про усунення порушення, які оприлюднені в електронній системі закупівель 13.04.2020 та 14.04.2020 відповідно, оприлюднив роз’яснення 22.04.2020 та 23.04.2020 відповідно з перевищенням терміну (три робочих дні), чим порушив вимогу частини першої статті 23 Закону (в редакції від 17.03.2020). Крім того, на запит Держаудитслужби від 04.06.2020 про надання пояснень щодо розрахунку та визначення очікуваної вартості предмета закупівлі Замовник на порушення вимог частини п’ятої статті 8 Закону надав пояснення 11.06.2020 через електронну систему закупівель з недотриманням терміну (трьох робочих днів). Ознаку порушення законодавства у сфері публічних закупівель щодо якої спрацював автоматичний індикатор ризиків RISK-1-5-2 – не підтверджено.
Період усунення порушень: 19.06.2020 17:27 - 04.07.2020 00:00
Дата публікації висновку: 19.06.2020 17:27

Інформація про усунення порушення

Опис звіту: За результатами проведеного моніторингу проведено нараду. Інформацію взято до відома. Уповноваженим особам та голові тендерного комітету наголошено на посилені контролю за дотриманням законодавства у сфері публічних закупівель, зокрема за дотриманням вимог частини першої статті 23, вимог частини п’ятої статті 8 Закону, а саме за дотриманням строків надання роз'яснень щодо тендерної документації та надання відповідних пояснень (інформації, документів) через електронну систему закупівель та недопущенню в подальшому порушень.
Дата публікації звіту: 26.06.2020 17:14

Запити/Пояснення