-
Відкриті торги
-
Безлотова
-
КЕП
«Капітальний ремонт фасаду опорного закладу «Загальноосвітня школа І-ІІІ ступеня» на вул. Шкільна,40 в с. Суходоли Володимир-Волинського району Волинської області»
Завершена
3 930 000.00
UAH з ПДВ
мін. крок: 0.5% або 19 650.00 UAH
мін. крок: 0.5% або 19 650.00 UAH
Номер:
cea41bc51bfc490996462c9ded039720
Ідентифікатор моніторингу:
UA-M-2020-05-26-000049
Дата прийняття рішення про проведення моніторингу:
26.05.2020 00:00
Період моніторингу:
26.05.2020 16:55 - 17.06.2020 00:00
Статус:
Порушення виявлені
Опис:
ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ
ЗАХІДНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ
УПРАВЛІННЯ ЗАХІДНОГО ОФІСУ ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ У ВОЛИНСЬКІЙ ОБЛАСТІ
НАКАЗ
26.05.2020 № 26-од
Луцьк
Про початок
моніторингу закупівель
Відповідно до частини другої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», підпункту 15 пункту 10 Положення про Управління Західного офісу Держаудитслужби у Волинській області, затвердженого наказом Західного офісу Держаудитслужби від 02.07.2018 № 184 (із змінами, внесеними наказом Західного офісу Держаудитслужби від 14.12.2018 №291).НАКАЗУЮ:
1. Почати моніторинг закупівель відповідно до переліку, що додається.
2. Відділу контролю у сфері закупівель забезпечити проведення моніторингу закупівель, зазначеного у пункті 1 цього наказу.
Начальник Анатолій ОМЕЛЬЧУК
Додаток №1
до наказу Управління Західного офісу Держаудитслужби у
Волинській області
від 26.05.2020 № 26-од
Перелік процедур закупівель для моніторингу Управління Західного офісу Держаудитслужби у Волинській області.
Оголошення про проведення процедури закупівлі та/або повідомлення про намір укласти договір на веб-порталі Уповноваженого органу, унікальний номер та дата оприлюднення на веб-порталі Уповноваженого органу: UA-2020-03-30-000391-c від 30.03.2020. Опис підстав для здійснення моніторингу закупівлі – інформація, отримана від органів державної влади, органів місцевого самоврядування, про наявність ознак порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель
Етапи закупівельного процесу:
- Планування закупівлі та оприлюднення інформації про її проведення
- Розкриття тендерних пропозицій, їх розгляд та оцінка
- Укладання та виконання договору про закупівлю (прийняття рішення про відміну торгів)
Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:
- Інформація, отримана від органів державної влади, народних депутатів України, органів місцевого самоврядування, про наявність ознак порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель
Детальніше
Висновок про результати моніторингу
Статус порушень:
Виявлені
Тип порушень:
- Тендерна документація складена не у відповідності до вимог закону
- Не відхилення тендерних пропозицій, які підлягали відхиленню відповідно до закону
Висновок про наявність або відсутність порушень законодавства:
За результатами аналізу питання оприлюднення інформації щодо закупівлі встановлено порушення вимог частини першої статті 23 Закону.
За результатами аналізу питання дотримання Замовником вимог законодавства щодо розгляду тендерної пропозиції установлено порушення вимог частини першої статті 30 Закону.
За результатами аналізу питання дотримання Замовником законодавства у сфері публічних закупівель при плануванні закупівлі, визначенні предмета закупівлі, відображенні закупівлі у річному плані, оприлюднення інформації щодо закупівлі, правильності заповнення форм документів, затверджених Уповноваженим органом, своєчасності укладання договору про закупівлю та його оприлюднення – порушень законодавства у сфері публічних закупівель не установлено.
Зобов’язанння щодо усунення порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель:
З огляду на встановлене порушення законодавства у сфері закупівель, керуючись статтями 2 та 5 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», Управління Західного офісу Держаудитслужби у Волинській області зобов’язує здійснити заходи щодо усунення виявлених порушень в установленому законодавством порядку, зокрема, шляхом розірвання договору відповідно до законодавства та протягом п’яти робочих днів з дня оприлюднення висновку оприлюднити через електронну систему закупівель інформацію та/або документи, що свідчать про усунення порушення законодавства у сфері публічних закупівель, викладеного у висновку, або аргументовані заперечення до висновку, або інформацію про причини неможливості усунення виявленого порушення.
Інформація про результати моніторингу закупівлі у розрізі стадій проведення процедури закупівлі:
Дата закінчення моніторингу: 16 червня 2020 року.
Предметом аналізу були питання: визначення предмету закупівлі, відображення закупівлі у річному плані (додатку), оприлюднення інформації щодо закупівлі, правильності заповнення форм документів, затверджених Уповноваженим органом, відповідності вимог тендерної документації вимогам Закону України «Про публічні закупівлі» в редакції, що діяла на момент оприлюднення Зарічанською сільською радою оголошення про проведення закупівлі (далі – Закон), розгляду тендерних пропозицій, своєчасності оприлюднення повідомлення про намір укласти договір та договору про закупівлю.
Під час моніторингу проаналізовано: річний план закупівель Зарічанської сільської ради (далі – Замовник) на 2020 рік, оголошення про проведення відкритих торгів, тендерну документацію, затверджену рішенням тендерного комітету Замовника від 30.03.2020 (із змінами від 03.04.2020), реєстр отриманих тендерних пропозицій, тендерні пропозиції приватного підприємства «Константа-М», підприємства об'єднання громадян (релігійної організації, профспілки) «Святобор Л» (далі - ПОГ «Святобор Л»), підприємства «ПІК» («Пошук, Ініціатива, Контакт») Волинської обласної організації всеукраїнської організації інвалідів «Союз організацій інвалідів України», товариства з обмеженою відповідальністю «ВО ІНЖЕНІРІНГ», центру соціально-трудової реабілітації інвалідів «ЕНЕРГІЯ-І» Волинської обласної організації всеукраїнської організації інвалідів «Союз організацій інвалідів України» (далі - ЦСТРІ «ЕНЕРГІЯ-І» ВОО ВОІ СОІУ), товариства з обмеженою відповідальністю «СМ-РЕМБУД» (далі – ТОВ «СМ-РЕМБУД», Товариство), протоколи засідання тендерного комітету Замовника від 22.04.2020 б/н, від 23.04.2020 б/н, від 23.04.2020 б/н, від 27.04.2020 б/н, від 28.04.2020 б/н, від 05.05.2020 б/н, повідомлення про намір укласти договір від 05.05.2020, договір підряду від 19.05.2020 №12/2020, додаткова угода від 20.05.2020 №1 до договору підряду від 19.05.2020 №12/2020.
За результатами моніторингу закупівлі установлено, що на звернення учасника за роз'ясненнями щодо тендерної документації та вимоги про усунення порушення, які оприлюднені в інформаційній системі закупівель 05.05.2020, Замовником не оприлюднено роз'яснення станом на 29.05.2020, чим порушено вимоги частини першої статті 23 Закону через несвоєчасне надання роз'яснень щодо тендерної документації та внесення до неї змін.
Проведеним моніторингом установлено, що тендерну пропозицію учасника торгів ПОГ «Святобор Л» відхилено Замовником з наступних підстав: відсутність інформації про наявність власного чи орендованого риштування та не надання дозволу на виконання робіт підвищеної небезпеки (декларацію відповідності матеріально-технічної бази вимогам з питань охорони праці).
Однак, проведеним аналізом тендерної документації установлено, що Замовником в розділі III «Інструкція з підготовки тендерної пропозиції» та інших розділах тендерної документації не вимагалось надання інформації про наявність власного чи орендованого риштування та надання дозволу на виконання робіт підвищеної небезпеки (декларацію відповідності матеріально-технічної бази вимогам з питань охорони праці).
Таким чином, Замовник відхилив тендерну пропозицію ПОГ «Святобор Л» за відсутності підстав, визначених у частині першій статті 30 Закону.
За результатами моніторингу на стадії розкриття тендерних пропозицій, їх розгляду і оцінки встановлено, що Замовником відповідно протоколу від 05.05.2020 б/н визначено переможцем відкритих торгів ТОВ «СМ-РЕМБУД», опубліковано 05.05.2020 повідомлення про намір укласти договір та укладено договір підряду від 19.05.2020 №12/2020 з ТОВ «СМ-РЕМБУД» на суму 2 450 846,29 гривень.
При цьому проведеним моніторингом тендерної пропозиції ТОВ «СМ-РЕМБУД» установлено, що Товариство у складі своєї пропозиції надано інформації про кваліфікацію і досвід працівників робочих професій, що будуть залучені до виконання обсягів робіт (Таблиця 3 тендерної документації), яка не відповідає вимогам тендерної документації, а саме: не надано інформації про досвід роботи працівників робочих професій на даній посаді.
Крім того, проведеним моніторингом тендерної пропозиції ТОВ «СМ-РЕМБУД» установлено, що Товариством не підтверджено повноваження посадової особи – директора Мазуркевича Олександра Ярославовича щодо підпису документів тендерної пропозиції, оскільки відповідно наказу від 01.02.2017 №1 «Про прийняття на роботу» та пункту 5.6 Статуту ТОВ «СМ-РЕМБУД» термін перебування директора на посаді сплив 01.02.2020 та на момент подання тендерної пропозиції - 10.04.2020.
Таким чином, керуючись вимогами пункту 4 частини першої статті 30 Закону тендерна пропозиція ТОВ «СМ-РЕМБУД» підлягає відхиленню. Однак, Замовник за результатами процедури закупівель на порушення вимог пункту 4 частини першої статті 30 Закону визнав переможцем ТОВ «СМ-РЕМБУД» і уклав договір підряду від 19.05.2020 №12/2020 на суму 2 450 846,29 гривень.
Період усунення порушень:
16.06.2020 14:21 - 01.07.2020 00:00
Дата публікації висновку:
16.06.2020 14:21
Інформація про усунення порушення
Опис звіту:
Згідно висновку про результати моніторингу закупівлі від 16.06.2020, проведеного управлінням Західного офісу ДАСУ у Волинській області, за результатами аналізу питання оприлюднення інформації щодо закупівлі встановлено порушення вимог частини першої статті 23 Закону. За результатами аналізу питання дотримання Замовником вимог законодавства щодо розгляду тендерної пропозиції установлено порушення вимог частини першої статті 30 Закону, а саме встановлено порушення законодавства в частині розгляду та/або відхилення (не відхилення) замовником тендерної (тендерних) пропозиції (пропозицій). Відповідно до пункту 4 частини першої статті 30 Закону, замовник відхиляє тендерну пропозицію в разі її невідповідності умовам тендерної документації. З огляду на викладене, тендерна пропозиція ТзОВ «СМ –Рембуд» підлягає відхиленню на підставі пункту 4 частини 1 статті 30 Закону. Члени тендерного комітету Зарічанської сільської ради повністю погодились з викладеними у висновку твердженнями. Для запобігання випадків порушення законодавства з питань публічних закупівель у майбутньому проведено роз’яснювальну роботу. В зв’язку з неможливістю усунення порушення (відхилення тендерної пропозиції) на даному етапі, тендерним комітетом Зарічанської сільської ради прийнято рішення про розірвання договору підряду від 19.05.2020 №12/20, укладеного Зарічанською сільською радою та ТзОВ «СМ –Рембуд» по причині встановлених порушень за результатами проведення моніторингу. Копія протоколу засідання тендерного комітету від 22.06.2020 року додається.
Дата публікації звіту:
23.06.2020 13:34