-
Відкриті торги
-
Безлотова
-
КЕП
Будівництво спортзалу в ліцеї №2 за адресою: смт Малинівка, вул. Шкільна, 120 (код ДК 021:2015: 45000000-7 — Будівельні роботи та поточний ремонт)
Торги відмінено
11 115 787.40
UAH з ПДВ
мін. крок: 0.5% або 55 578.94 UAH
мін. крок: 0.5% або 55 578.94 UAH
Номер:
ba1ed73781394ceb9a0e4e6858788ea4
Ідентифікатор моніторингу:
UA-M-2020-04-28-000058
Дата прийняття рішення про проведення моніторингу:
24.04.2020 00:00
Період моніторингу:
28.04.2020 21:02 - 21.05.2020 00:00
Статус:
Порушення виявлені
Опис:
ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ
ПІВНІЧНО-СХІДНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ
НАКАЗ
24.04.2020 №82
(дата)
Харків
Про початок
моніторингу закупівель
Відповідно до частини другої статті 7-1 Закону України «Про публічні закупівлі», пункту 9 Положення про Північно-східний офіс Держаудитслужби, затвердженого наказом Держаудитслужби від 02.06.2016 № 23,
НАКАЗУЮ:
1. Почати моніторинг закупівель відповідно до переліку, що додається.
2. Відділу контролю у сфері закупівель забезпечити проведення моніторингу закупівель, зазначеного у пункті 1 цього наказу.
Підстава: доповідна записка начальника відділу контролю у сфері закупівель Північно-східного офісу Держаудитслужби Костенко П. від 24.04.2020 року.
Начальник Станіслав КОСІНОВ
Додаток
до наказу Північно-східного
офісу Держаудитслужби
від 24.04.2020 № 82
Витяг з переліку
процедур для здійснення моніторингу закупівлі
№ з/п Оголошення про проведення процедури закупівлі та/або повідомлення про намір укласти договір на веб-порталі Уповноваженого органу Дата оприлюднення на вебпорталі Уповноваженого органу Опис підстав для здійснення моніторингу
12 UA-2020-03-27-003610-b 27.03.2020 виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель оприлюдненій в електронній системі закупівель
Начальник відділу контролю у сфері закупівель Павло КОСТЕНКО
Етапи закупівельного процесу:
- Планування закупівлі та оприлюднення інформації про її проведення
- Розкриття тендерних пропозицій, їх розгляд та оцінка
Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:
- Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
Детальніше
Висновок про результати моніторингу
Статус порушень:
Виявлені
Тип порушень:
- Не відхилення тендерних пропозицій, які підлягали відхиленню відповідно до закону
Висновок про наявність або відсутність порушень законодавства:
За наслідками моніторингу питання відповідності тендерних пропозицій умовам тендерної документації встановлено порушення пункту першого, пункту четвертого частини першої статті 30 Закону.
За результатами аналізу питання дотримання Замовником законодавства у сфері публічних закупівель щодо визначення предмета закупівлі, відображення закупівлі у річному плані (додатку), правильності заповнення форм документів, затверджених Уповноваженим органом, оприлюднення інформації щодо закупівлі, відповідності вимог тендерної документації вимогам Закону – порушень не встановлено.
Зобов’язанння щодо усунення порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель:
З огляду на встановлені порушення законодавства у сфері закупівель, керуючись статтями 2 та 5 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», Північно-східний офіс Держаудитслужби зобов’язує здійснити заходи щодо усунення виявлених порушень відповідно до законодавства та протягом п’яти робочих днів з дня оприлюднення висновку оприлюднити через електронну систему закупівель інформацію та/або документи, що свідчать про усунення порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель, викладених у висновку, або аргументовані заперечення до висновку, або інформацію про причини неможливості усунення виявлених порушень.
Інформація про результати моніторингу закупівлі у розрізі стадій проведення процедури закупівлі:
Предметом аналізу були питання: визначення предмета закупівлі, відображення закупівлі у річному плані (додатку), правильності заповнення форм документів, затверджених Уповноваженим органом, оприлюднення інформації щодо закупівлі, відповідності вимог тендерної документації вимогам Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон), розгляд тендерних пропозицій, відповідність тендерних пропозицій умовам тендерної документації.
Під час моніторингу проаналізовано: річний план закупівель на 2020 рік; оголошення про проведення відкритих торгів; тендерну документацію, затверджену рішенням тендерного комітету Малинівська селищна рада Чугуївського району Харківської області (далі – Замовник) від 09.04.2020 року №1-09/04 (зі змінами), тендерну пропозицію тендерну пропозицію ТОВ «СХІДНЕ ПРОЕКТНО-БУДІВЕЛЬНЕ ОБ'ЄДНАННЯ «СХІДЦИВІЛЬПРОМБУД» (далі - учасник-переможець), протокол розгляду тендерних пропозицій від 28.04.2020 року №1-28/04, повідомлення про намір укласти договір від 28.04.2020 року.
За результатами моніторингу встановлено невідповідність тендерної пропозиції учасника - переможця умовам тендерної документації, а саме: учасником-переможцем, на порушення вимог підпункту (е) пункту першого розділу першого тендерної документації, у складі тендерної пропозиції не надано опис можливості перевірки електронного цифрового підпису посадової особи, на кожний завантажений документ, окрім документів, що підтверджують надання забезпечення пропозиції.
Також, на порушення вимог підпункту (q) пункту першого розділу першого тендерної документації та пункту першого розділу третього тендерної документації, у складі тендерної пропозиції учасника-переможця відсутні листи - згоди на збір та обробку персональних даних за формою визначеною Додатком 4 тендерної документації на працівників, які зазначені у довідці про наявність працівників відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід.
Крім того встановлено, що у складі тендерної пропозиції учасником-переможцем надано інформацію про наявність обладнання та матеріально-технічної бази, яка не містить даних про наявність бульдозера 79 кВт, яким згідно відомості обсягів робіт (Додаток 1 до тендерної документації) повинні виконуватись роботи з розроблення та переміщення грунту.
Таким чином, учасником-переможцем не підтверджена відповідність встановленому Замовником, підпунктом першим пункту п’ятого розділу третього тендерної документації, кваліфікаційному критерію.
Разом з тим слід зазначити, що у складі своєї тендерної пропозиції ТОВ «СХІДНЕ ПРОЕКТНО-БУДІВЕЛЬНЕ ОБ'ЄДНАННЯ «СХІДЦИВІЛЬПРОМБУД» надано файл з інформацією про технічні, якісні та кількісні характеристики предмета закупівлі та файл з технічною специфікацією, які є не читабельними.
На підставі вищевикладеного та відповідно вимог пункту першого та пункту четвертого частини 1 статті 30 Закону Замовник повинен відхилити тендерну пропозицію учасника як таку, що не відповідає кваліфікаційним (кваліфікаційному) критеріям, установлених статтею 16 Закону та умовам тендерної документації.
Період усунення порушень:
30.04.2020 17:54 - 16.05.2020 00:00
Дата публікації висновку:
30.04.2020 17:54
Запити/Пояснення
Номер:
f51fac91c1e24c66a2c0e25b4fc76a41
Назва:
Звернення
Дата опублікування:
06.05.2020 17:22
Опис:
Тендерний комітет МАЛИНІВСЬКОЇ СЕЛИЩНОЇ РАДИ ЧУГУЇВСЬКОГО РАЙОНУ ХАРКІВСЬКОЇ ОБЛАСТІ детально вивчив Висновок моніторингу ДЕРЖАВНОЇ АУДИТОРСЬКОЇ СЛУЖБИ УКРАЇНИ ПІВНІЧНО-СХІДНОГО ОФІСУ ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ від 30.04.2020 року та, керуючись ст.ст.3, 16, 22, 30 Закону України «Про публічні закупівлі» від 25.12.2015 року № 922-VIII (надалі - Закон) надає аргументовані пояснення по результатам висновку:
1) Щодо ненадання опису можливості перевірки електронного цифрового підпису посадової особи, то зазначимо, що кожен файл учасника-переможця та взагалі на всю пропозицію накладено електронний цифровий підпис. У Замовника не виникло питань щодо здійснення перевірки файлу "sign.p7s" на веб-порталі Центрального засвідчувального органу czo.gov.ua, а саме під час перевірки було встановлено:
Результат створення та перевірки підпису: Підпис створено та перевірено успішно.
Цілісність даних підтверджено
Підписувач: БОРОВИЙ СЕРГІЙ ОЛЕКСАНДРОВИЧ
П.І.Б.: БОРОВИЙ СЕРГІЙ ОЛЕКСАНДРОВИЧ
РНОКПП: 3034413878
Організація (установа): ТОВ "СПБО "СХІДЦИВІЛЬПРОМБУД"
Код ЄДРПОУ: 39224677
Посада: Директор
Час підпису (підтверджено кваліфікованою позначкою часу для даних від Надавача): 18:07:21 17.04.2020
Сертифікат виданий: АЦСК ТОВ "Центр сертифікації ключів "Україна"
Серійний номер: 4B6FE20600000000000000000000000000000001
Тип носія особистого ключа: Незахищений
Алгоритм підпису: ДСТУ-4145
Назва файлу з підписом: sign (56).p7s
Розмір файлу з підписом: 110.2 КБ
Аналогічно з файлами тендерної пропозиції учасника-переможця з розширенням «*.pdf.p7s».
За результатами перевірки вказані файли було збережено і відкрито в текстовому форматі та виявлено, що зазначений файл містить перелік файлів, що надані у складі Пропозиції ТОВ "СХІДНЕ ПРОЕКТНО-БУДІВЕЛЬНЕ ОБ'ЄДНАННЯ "СХІДЦИВІЛЬПРОМБУД" ", із посиланням на індивідуальні адреси місцезнаходження таких файлів.
Враховуючи викладене, Учасник-переможець не порушив умови Документації в цій частині. Вищезазначене підтверджується сталою практикою Органу оскарження у сфері публічних закупівель - Постійно діючої адміністративної колегії Антимонопольного комітету України з розгляду скарг про порушення законодавства у сфері публічних закупівель (зокрема, Рішення №18790-р/пк-пз від 17.12.2019).
2) Згідно з п.1 розділу І тендерної документації суб’єкти персональних даних, які зазначені учасником у його пропозиції (працівники учасника та працівники субпідрядника, а також фізичні особи за цивільноправовими договорами) надають згоду на обробку персональних даних за формою визначеною тендерною документацією.
По-перше, Форма письмової згоди на обробку наявних персональних даних відповідно до Закону України «Про захист персональних даних», що затверджена Додатоком 4 до тендерної документації не є встановленою формою «згодою на обробку персональних даних», яка мається на увазі у п.1 Розділу 1 тендерної документації, так як у вказаному пункті відсутнє посилання та додаток 4 та назва документу згідно Додатку 4 не співпадає з назвою документу згідно п.1 розділу І тендерної документації. По-друге, учасником переможцем надано відповідні згоди у складі тендерної пропозиції, а те, що вони надані не по формі Додатку 4 є формальною помилкою згідно з п.2 розділу 5 тендерної документації.
3) Умовами тендерної документації було встановлено підтвердження такого кваліфікаційного критерію як «наявність обладнання та матеріально-технічної бази» наступними документами:
- інформація про наявність обладнання та матеріально-технічної бази, відповідно до встановленої форми та на підтвердження наявності власної техніки надання учасником оборотно-сальдової відомості по рахунку 10, 11 бухгалтерського обліку за підписом уповноваженої особи Учасника, що свідчить про те, що техніка наявна у Учасника та знаходиться на балансі, та/або у разі залучення орендованої техніки обов’язково надаються копії документів про залучення техніки (копія договору (-ів) оренди, лізингу, найму тощо), що мають бути чинними не менш ніж до 31.12.2020 року.
Враховуючи таке формулювання вимоги у тендерній документації - умовами тендерної документації не встановлювалася вимога наявності всієї необхідної матеріально-технічної бази (зокрема техніки) для виконання всього обсягу робіт, що є предметом закупівлі та вказаний у Додатку № 1 до тендерної документації. Таким чином, підстав для відхилення тендерної пропозиції учасника-переможця в цій частині у Замовника не має.
4) Щодо нечитабельності окремих документів, Замовник вважає за необхідне зазначити, що серед встановлених Законом підстав для відхилення пропозиції учасників торгів, які вказані у ст. 30 Закону такої підстави для відхилення пропозиції учасника так як «наданий файл є нечитабельним» не має, крім того особисто Вами зазначено про зміст згаданих файлів, що свідчить про їх читабельність.
Зважаючи на все вищенаведене, у Замовника відсутні законні, правові підстави для відхилення тендерної пропозиції визначеного у законному порядку Учасника-переможця торгів, який надав найменшу цінову пропозицію та тим самим зекономив Замовнику майже 22% від очікуваної вартості бюджетних коштів.