• Відкриті торги
  • Безлотова
  • КЕП

Будівництво спортзалу в ліцеї №2 за адресою: смт Малинівка, вул. Шкільна, 120 (код ДК 021:2015: 45000000-7 — Будівельні роботи та поточний ремонт)

Торги відмінено

11 115 787.40 UAH з ПДВ
мін. крок: 0.5% або 55 578.94 UAH
Номер: ba1ed73781394ceb9a0e4e6858788ea4
Ідентифікатор моніторингу: UA-M-2020-04-28-000058
Дата прийняття рішення про проведення моніторингу: 24.04.2020 00:00
Автор: ПІВНІЧНО-СХІДНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ, UA-EDR 40478572
Період моніторингу: 28.04.2020 21:02 - 21.05.2020 00:00
Статус: Порушення виявлені
Опис: ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ ПІВНІЧНО-СХІДНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ НАКАЗ 24.04.2020 №82 (дата) Харків Про початок моніторингу закупівель Відповідно до частини другої статті 7-1 Закону України «Про публічні закупівлі», пункту 9 Положення про Північно-східний офіс Держаудитслужби, затвердженого наказом Держаудитслужби від 02.06.2016 № 23, НАКАЗУЮ: 1. Почати моніторинг закупівель відповідно до переліку, що додається. 2. Відділу контролю у сфері закупівель забезпечити проведення моніторингу закупівель, зазначеного у пункті 1 цього наказу. Підстава: доповідна записка начальника відділу контролю у сфері закупівель Північно-східного офісу Держаудитслужби Костенко П. від 24.04.2020 року. Начальник Станіслав КОСІНОВ Додаток до наказу Північно-східного офісу Держаудитслужби від 24.04.2020 № 82 Витяг з переліку процедур для здійснення моніторингу закупівлі № з/п Оголошення про проведення процедури закупівлі та/або повідомлення про намір укласти договір на веб-порталі Уповноваженого органу Дата оприлюднення на вебпорталі Уповноваженого органу Опис підстав для здійснення моніторингу 12 UA-2020-03-27-003610-b 27.03.2020 виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель оприлюдненій в електронній системі закупівель Начальник відділу контролю у сфері закупівель Павло КОСТЕНКО
Адреса: Ukraine, Харківська, Харків
Контактна особа: ПІВНІЧНО-СХІДНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ (Харківська обл.), +38 (0 50) 607-06-26, kurgan_anna@ukr.net
Етапи закупівельного процесу:
  • Планування закупівлі та оприлюднення інформації про її проведення
  • Розкриття тендерних пропозицій, їх розгляд та оцінка
Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:
  • Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
Детальніше

Висновок про результати моніторингу

Статус порушень: Виявлені
Тип порушень:
  • Не відхилення тендерних пропозицій, які підлягали відхиленню відповідно до закону
Висновок про наявність або відсутність порушень законодавства: За наслідками моніторингу питання відповідності тендерних пропозицій умовам тендерної документації встановлено порушення пункту першого, пункту четвертого частини першої статті 30 Закону. За результатами аналізу питання дотримання Замовником законодавства у сфері публічних закупівель щодо визначення предмета закупівлі, відображення закупівлі у річному плані (додатку), правильності заповнення форм документів, затверджених Уповноваженим органом, оприлюднення інформації щодо закупівлі, відповідності вимог тендерної документації вимогам Закону – порушень не встановлено.
Зобов’язанння щодо усунення порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель: З огляду на встановлені порушення законодавства у сфері закупівель, керуючись статтями 2 та 5 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», Північно-східний офіс Держаудитслужби зобов’язує здійснити заходи щодо усунення виявлених порушень відповідно до законодавства та протягом п’яти робочих днів з дня оприлюднення висновку оприлюднити через електронну систему закупівель інформацію та/або документи, що свідчать про усунення порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель, викладених у висновку, або аргументовані заперечення до висновку, або інформацію про причини неможливості усунення виявлених порушень.
Інформація про результати моніторингу закупівлі у розрізі стадій проведення процедури закупівлі: Предметом аналізу були питання: визначення предмета закупівлі, відображення закупівлі у річному плані (додатку), правильності заповнення форм документів, затверджених Уповноваженим органом, оприлюднення інформації щодо закупівлі, відповідності вимог тендерної документації вимогам Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон), розгляд тендерних пропозицій, відповідність тендерних пропозицій умовам тендерної документації. Під час моніторингу проаналізовано: річний план закупівель на 2020 рік; оголошення про проведення відкритих торгів; тендерну документацію, затверджену рішенням тендерного комітету Малинівська селищна рада Чугуївського району Харківської області (далі – Замовник) від 09.04.2020 року №1-09/04 (зі змінами), тендерну пропозицію тендерну пропозицію ТОВ «СХІДНЕ ПРОЕКТНО-БУДІВЕЛЬНЕ ОБ'ЄДНАННЯ «СХІДЦИВІЛЬПРОМБУД» (далі - учасник-переможець), протокол розгляду тендерних пропозицій від 28.04.2020 року №1-28/04, повідомлення про намір укласти договір від 28.04.2020 року. За результатами моніторингу встановлено невідповідність тендерної пропозиції учасника - переможця умовам тендерної документації, а саме: учасником-переможцем, на порушення вимог підпункту (е) пункту першого розділу першого тендерної документації, у складі тендерної пропозиції не надано опис можливості перевірки електронного цифрового підпису посадової особи, на кожний завантажений документ, окрім документів, що підтверджують надання забезпечення пропозиції. Також, на порушення вимог підпункту (q) пункту першого розділу першого тендерної документації та пункту першого розділу третього тендерної документації, у складі тендерної пропозиції учасника-переможця відсутні листи - згоди на збір та обробку персональних даних за формою визначеною Додатком 4 тендерної документації на працівників, які зазначені у довідці про наявність працівників відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід. Крім того встановлено, що у складі тендерної пропозиції учасником-переможцем надано інформацію про наявність обладнання та матеріально-технічної бази, яка не містить даних про наявність бульдозера 79 кВт, яким згідно відомості обсягів робіт (Додаток 1 до тендерної документації) повинні виконуватись роботи з розроблення та переміщення грунту. Таким чином, учасником-переможцем не підтверджена відповідність встановленому Замовником, підпунктом першим пункту п’ятого розділу третього тендерної документації, кваліфікаційному критерію. Разом з тим слід зазначити, що у складі своєї тендерної пропозиції ТОВ «СХІДНЕ ПРОЕКТНО-БУДІВЕЛЬНЕ ОБ'ЄДНАННЯ «СХІДЦИВІЛЬПРОМБУД» надано файл з інформацією про технічні, якісні та кількісні характеристики предмета закупівлі та файл з технічною специфікацією, які є не читабельними. На підставі вищевикладеного та відповідно вимог пункту першого та пункту четвертого частини 1 статті 30 Закону Замовник повинен відхилити тендерну пропозицію учасника як таку, що не відповідає кваліфікаційним (кваліфікаційному) критеріям, установлених статтею 16 Закону та умовам тендерної документації.
Період усунення порушень: 30.04.2020 17:54 - 16.05.2020 00:00
Дата публікації висновку: 30.04.2020 17:54

Запити/Пояснення