• Відкриті торги
  • Безлотова
  • КЕП

Будівництво спортзалу в ліцеї №2 за адресою: смт Малинівка, вул. Шкільна, 120 (код ДК 021:2015: 45000000-7 — Будівельні роботи та поточний ремонт)

Торги відмінено

11 115 787.40 UAH з ПДВ
мін. крок: 0.5% або 55 578.94 UAH
Період оскарження: 27.03.2020 18:42 - 14.04.2020 00:00
Скарга
Залишено без розгляду

Будівництво спортзалу в ліцеї №2 за адресою: смт Малинівка, вул. Шкільна, 120 (код ДК 021:2015: 45000000-7 — Будівельні роботи та поточний ремонт

Номер: 7969b20d819843c9b2af50efb653d515
Ідентифікатор запиту: UA-2020-03-27-003610-b.b3
Назва: Будівництво спортзалу в ліцеї №2 за адресою: смт Малинівка, вул. Шкільна, 120 (код ДК 021:2015: 45000000-7 — Будівельні роботи та поточний ремонт
Скарга:
Учасник: не відповідає кваліфікаційним (кваліфікаційному) критеріям, установленим статтею 16 Закону України «Про публічні закупівлі»
Пов'язані документи: Учасник Орган оскарження
Дата прийняття рішення про залишення скарги без розгляду: 14.05.2020 20:36
Автор: ТОВ "НАУКОВО-ВИРОБНИЧЕ ПІДПРИЄМСТВО "УКР-НІКА", Ксенія Долбіна +30637610773 0637612017@ukr.net http://ukrnika.com.ua
Вимога
Без відповіді

Вимога Замовнику про скасування рішення про визначення переможця торгів

Номер: db10c1eeb40442949d6c470e821c3c7a
Ідентифікатор запиту: UA-2020-03-27-003610-b.b2
Назва: Вимога Замовнику про скасування рішення про визначення переможця торгів
Вимога:
Наказом від 24.04.2020 №82 «Про початок моніторингу закупівель» розпочато моніторинг закупівлі UA-2020-03-27-003610-b щодо «Будівництво спортзалу в ліцеї №2 за адресою: смт Малинівка, вул. Шкільна, 120 (код ДК 021:2015: 45000000-7 — Будівельні роботи та поточний ремонт)». У Висновку про результати моніторингу закупівлі від 30.04.2020 зазначено, що «ТОВ «СХІДНЕ ПРОЕКТНО-БУДІВЕЛЬНЕ ОБ'ЄДНАННЯ «СХІДЦИВІЛЬПРОМБУД» надано файл з інформацією про технічні, якісні та кількісні характеристики предмета закупівлі та файл з технічною специфікацією, які є не читабельними.». Також, у зазначеному висновку визначено, що Замовник на підставі вищевикладеного та відповідно вимог пункту першого та пункту четвертого частини 1 статті 30 Закону Замовник повинен відхилити тендерну пропозицію учасника як таку, що не відповідає кваліфікаційним (кваліфікаційному) критеріям, установлених статтею 16 Закону та умовам тендерної документації. Замовник порушуючи імперативні норми визначені у статті 7-1 Закону України «Про публічні закупівлі» (у редакції до 19.04.2020) (далі – ЗУ «Про публічні закупівлі») звернувся за роз'ясненням щодо висновку виклавши у ньому свої заперечення. У пункті 4 свого «зверненням за роз'ясненням» зазначив, що «4) Щодо нечитабельності окремих документів, Замовник вважає за необхідне зазначити, що серед встановлених Законом підстав для відхилення пропозиції учасників торгів, які вказані у ст. 30 Закону такої підстави для відхилення пропозиції учасника так як «наданий файл є нечитабельним» не має, крім того особисто Вами зазначено про зміст згаданих файлів, що свідчить про їх читабельність.». Із зазначеним твердженням замовника погодитись неможливо, оскільки якщо замовник самостійно оглядав документи учасника то йому б було зрозуміло, що саме НАЗВА документу «Інформація про технічні, якісні та кількісні характеристики предмету закупівлі» та «Технічна специфікація» є читабельний, а ось зміст цього документу не є читабельним. Щодо твердження замовника про неможливість відхилення у зв’язку із відсутності підстав для відхилення пропозиції учасників торгів, які вказані у ст. 30 ЗУ «Про публічні закупівлі» такої підстави для відхилення пропозиції учасника так як «наданий файл є нечитабельним» не має, є безпідставною та необґрунтованою думкою замовника. Пунктом 1 правил організації діловодства та архівного зберігання документів у державних органах, органах місцевого самоврядування, на підприємствах, в установах і організаціях, затверджених наказом Міністерства юстиції України 18.06.2015 № 1000/5, зареєстрованого в Міністерстві юстиції України 22 червня 2015 р. за № 736/27181 визначено, що ці Правила є нормативно-правовим актом, обов’язковим для виконання всіма установами, у тому числі органами місцевого самоврядування яким є замовник. Правилами організації діловодства та архівного зберігання документів у державних органах, органах місцевого самоврядування, на підприємствах, в установах і організаціях, визначено, що копія документа - документ, що містить точне знакове відтворення змісту чи документної інформації іншого документа і в окремих випадках - деяких його зовнішніх ознак. Отже, копія того чи іншого документу має містити чітке відображення наявної на оригіналі інформації. Таким чином, надані учасником, неякісні та нечитаємі копії документів щодо «Інформації про технічні, якісні та кількісні характеристики предмету закупівлі» та «Технічної специфікації», з яких не можливо встановити зміст цих документів та обсяг робіт, з якими погодився учасник, не може вважатись належним виконанням вимог тендерної документації, оскільки не відображає інформацію, що міститься на оригіналі такого документи наданого учасником. Окрім того, варто зазначити, що замовником під час оголошення надано технічне завдання належної якості, а отже учасник не був позбавлений можливості додати до тендерної пропозиції копії документів із чітким відображенням інформації. Зазначена правова позиція викладена у відповідному рішенні суду, яке набрало законної сили та у разі необхідності буде надана органу державного фінансового контролю. У разі ігнорування замовником вимог діючого законодавства України, який регламентує його діяльність, вимушені звернутися до органу державного фінансового контролю щодо притягнення винних осіб до відповідальності передбаченої Кодексом України про адміністративні правопорушення. Також, звертаємо увагу замовника на те, що надання учасником не читабельних документів щодо технічних, якісні та кількісних характеристик предмету закупівлі не може бути формальною помилкою та може свідчить виключно про те, що учасник навмисно вводить замовника в оману. Учасник зазначив у своїй пропозиції аномально низьку ціну без надання підтверджуючих розрахунків. Замовник не має документального підтвердження, що учасник у зазначених не читабельних документах включив усі витрати та об’єми робіт по закупівлі, а тому зазначена ціна учасника не може розглядатися як найбільш вигідна пропозиція. Ціна пропозиції учасника є необґрунтованою, яка свідчить про можливе ухиленні від виконання усього об’єму робіт, зриву та затягування строку виконання робіт у тому числі, що не є виключенням, бажанням отримання авансу після підписання договору та не виконання взятих на себе зобов’язань. Враховуючи зазначене, вимагаємо відхилити пропозицію ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "СХІДНЕ ПРОЕКТНО-БУДІВЕЛЬНЕ ОБ'ЄДНАННЯ "СХІДЦИВІЛЬПРОМБУД", як таку, що не відповідає умовам тендерної документації.
Пов'язані документи:

Документів не завантажено.

Вимога
Без відповіді

Вимога Замовнику про скасування рішення про визначення переможця торгів

Номер: 514892b3c01b440788219d9ae326d2a3
Ідентифікатор запиту: UA-2020-03-27-003610-b.c1
Назва: Вимога Замовнику про скасування рішення про визначення переможця торгів
Вимога:
Вих. №1/1 від 08.05.2020р. Голові тендерного комітету Малинівської селищної ради Чугуївського району Харківської області М.І. Семер’янову Вимога Замовнику торгів про скасування рішення про визначення переможця торгів Учасник ТОВ «ХАРКІВБУДСЕРВІС» вимагає від Малинівської селищної ради Чугуївського району Харківської області - Замовника процедури закупівлі робіт «Будівництво спортзалу в ліцеї №2 за адресою: смт Малинівка, вул. Шкільна, 120.» (код ДК 021:2015: 45000000-7 — Будівельні роботи та поточний ремонт) скасувати рішення про визначення переможцем торгів щодо закупівлі «Будівництво спортзалу в ліцеї №2 за адресою: смт Малинівка, вул. Шкільна, 120.» (код ДК 021:2015: 45000000-7 — Будівельні роботи та поточний ремонт) учасника ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ «СХІДНЕ ПРОЕКТНО-БУДІВЕЛЬНЕ ОБ'ЄДНАННЯ «СХІДЦИВІЛЬПРОМБУД», яке затверджене у Протоколі № 1-28/04 від 28.04.2020р. та продовжити розгляд пропозицій інших учасників процедури закупівлі у зв’язку з настуним: На вимогу Розділу 3. «Інструкція з підготовки тендерної пропозиції» Тендерної документації Замовника Учасники повинні надати у складі тендерної пропозиції письмові згоди на обробку наявних персональних даних згідно додатку №4 Тендерної документації. У тендерній пропозиції ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ «СХІДНЕ ПРОЕКТНО-БУДІВЕЛЬНЕ ОБ'ЄДНАННЯ «СХІДЦИВІЛЬПРОМБУД» у завантаженому файлі «Р_шення Сх_дцив_ль» (Протокол №1 від 19.05.2014р.) містяться персональні дані Шерстюка В’ячеслава Олександровича, у завантаженому файлі «Протокол про перейменування» (Протокол №12/01-18 від 12.01.2018р.) містяться персональні дані Міщаненко Елени Олегівни. Письмові згоди на обробку наявних персональних даних від вказаних осіб відсутні у складі пропозиції цього Учасника, що є порушенням Закону України «Про захист персональних даних», та що не відповідає умовам Тендерної документації та є порушенням умов тендеру. У зв’язку з наведеними вище фактами, Учасник ТОВ «ХАРКІВБУДСЕРВІС» вимагає від Замовника скасувати рішення про визначення переможця торгів, яке затверджене у Протоколі № 1-28/04 від 28.04.2020р. та продовжити розгляд пропозицій інших учасників процедури закупівлі. Директор ТОВ «ХАРКІВБУДСЕРВІС» Стасюк С.О.