• Відкриті торги з публікацією англійською мовою
  • Безлотова
  • КЕП

Шкільні меблі

Завершена

5 000 000.00 UAH з ПДВ
мін. крок: 0.5% або 25 000.00 UAH
Номер: 592280329b7545448e5564e2373befdb
Ідентифікатор моніторингу: UA-M-2020-06-22-000049
Дата прийняття рішення про проведення моніторингу: 22.06.2020 00:00
Автор: ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ, UA-EDR 40165856
Період моніторингу: 22.06.2020 18:38 - 14.07.2020 00:00
Статус: Порушення виявлені
Опис: ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ Н А К А З 22.06.2020 № 162 Київ Про початок моніторингу процедур закупівель Відповідно до частини другої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», пункту 9 Положення про Державну аудиторську службу України, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 03 лютого 2016 року № 43, НАКАЗУЮ: 1. Розпочати моніторинг процедур закупівель відповідно до переліку, що додається. 2. Департаменту фінансового контролю у сфері закупівель забезпечити проведення моніторингу закупівель, зазначеного у пункті 1 цього наказу. Заступник Голови Олександр ШКУРОПАТ Додаток до наказу Державної аудиторської служби України 22.06.2020 № 162 Витяг з переліку процедур закупівель № з/п Оголошення про проведення процедури закупівлі та/або повідомлення про намір укласти договір на вебпорталі Уповноваженого органу Опис підстав для здійснення моніторингу закупівлі унікальний номер дата оприлюднення на вебпорталі Уповноваженого органу 71 UA-2020-03-27-002607-b 27.03.2020 виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель Директор Департаменту фінансового контролю у сфері закупівель Сергій ЧЕРНЕГА
Адреса: Ukraine, Київ
Контактна особа: ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ ( обл.), +38 (0 44) 485-17-99, hutoranska.monitoryng@gmail.com
Етапи закупівельного процесу:
  • Планування закупівлі та оприлюднення інформації про її проведення
  • Розкриття тендерних пропозицій, їх розгляд та оцінка
  • Укладання та виконання договору про закупівлю (прийняття рішення про відміну торгів)
Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:
  • Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
Детальніше

Висновок про результати моніторингу

Статус порушень: Виявлені
Тип порушень:
  • Інші порушення законодавства у сфері закупівель
Висновок про наявність або відсутність порушень законодавства: За результатами аналізу питання щодо надання роз'яснень до тендерної документації та внесення до неї змін установлено порушення норм частини першої статті 23 Закону. За результатами аналізу питань дотримання Замовником законодавства у сфері публічних закупівель щодо визначення предмета закупівлі, відображення закупівлі у річному плані (додатку), оприлюднення інформації про закупівлю, правильності заповнення форм документів, затверджених Уповноваженим органом, відповідності вимог тендерної документації вимогам Закону, розгляду тендерних пропозицій ТОВ «НІКАН ГРУП», ТОВ «Комфорт Меблі Плюс», ТОВ НВП «ПРОМІНЬ», своєчасності укладання договору про закупівлю та його оприлюднення, відповідності умов договору умовам тендерної пропозиції – порушень не встановлено.
Зобов’язанння щодо усунення порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель: З огляду на встановлене порушення законодавства у сфері закупівель, керуючись статтями 2 та 5 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», Держаудитслужба зобов’язує здійснити заходи щодо усунення виявлених порушень у встановленому законом порядку, зокрема шляхом вжиття заходів з недопущення їх в подальшому, та протягом п’яти робочих днів з дня оприлюднення висновку оприлюднити через електронну систему закупівель інформацію та/або документи, що свідчать про вжиття таких заходів.
Інформація про результати моніторингу закупівлі у розрізі стадій проведення процедури закупівлі: Дата закінчення моніторингу: 09 липня 2020 року. Предметом аналізу були питання: визначення предмета закупівлі, відображення закупівлі у річному плані, оприлюднення інформації про закупівлю, правильності заповнення форм документів, затверджених Уповноваженим органом, відповідності вимог тендерної документації вимогам Закону України «Про публічні закупівлі» (в редакції від 17.03.2019) (далі –Закон), надання роз'яснень щодо тендерної документації та внесення змін до неї, розгляду тендерних пропозицій, своєчасності укладання договору про закупівлю та його оприлюднення, відповідності умов договору умовам тендерної пропозиції переможця. Під час моніторингу проаналізовано: річний план закупівель Департаменту освіти, науки та молодіжної політики Івано-Франківської обласної державної адміністрації (далі – Замовник) на 2020 рік, оголошення про проведення відкритих торгів, тендерну документацію (із змінами), затверджену рішенням тендерного комітету Замовника від 27.03.2020 № 9 (далі – тендерна документація), звернення за роз’ясненням щодо тендерної документації від 31.03.2020 та 07.04.2020, роз'яснення Замовника від 03.04.2020 та 16.04.2020, тендерні пропозиції товариства з обмеженою відповідальністю «НІКАН ГРУП» (далі – ТОВ «НІКАН ГРУП»), товариства з обмеженою відповідальністю «Комфорт Меблі Плюс» (далі – ТОВ «Комфорт Меблі Плюс»), товариства з обмеженою відповідальністю «НАУКОВО-ВИРОБНИЧЕ ПІДПРИЄМСТВО «ПРОМІНЬ» (далі – ТОВ НВП «ПРОМІНЬ»), протокол засідання тендерного комітету від 28.05.2020 № 25, повідомлення про намір укласти договір від 28.05.2020, договір про закупівлю від 16.06.2020 № 2607-в. За результатами моніторингу процедури закупівлі встановлено, що Замовник на звернення за роз’ясненням щодо тендерної документації, яке оприлюднене в електронній системі закупівель 07.04.2020 оприлюднив відповідь 16.04.2020 з перевищенням терміну (три робочі дні), чим порушив норми частини першої статті 23 Закону.
Період усунення порушень: 13.07.2020 19:17 - 28.07.2020 00:00
Дата публікації висновку: 13.07.2020 19:17

Інформація про усунення порушення

Опис звіту: У відповідь на висновок про результати моніторингу закупівлі від 13 липня 2020 року Департамент освіти, науки та молодіжної політики Івано-Франківської обласної державної адміністрації (далі – Замовник) повідомляє наступне: Так у зв'язку з неможливістю надання відповіді на запитання учасника через карантинні обмеження, запровадженні в Департаменті, у визначені Законом кінцевий строк, відповідь була надані в повному обсязі при відновленні роботи. Крім того, слід наголосити, що у разі несвоєчасного надання або ненадання замовником роз’яснень щодо змісту тендерної документації строк подання тендерних пропозицій автоматично продовжується електронною системою не менш як на сім днів. Разом з цим, у зв’язку з тим, що відповідь була надана задовго до закінчення терміну подання пропозицій, підстав для продовження терміну не було. Враховуючи, що карантинні обмеження уже усі знято, Департаментом будуть вживатися заходи з недопущення аналогічних ситуацій в подальшому.
Дата публікації звіту: 17.07.2020 14:11