-
Відкриті торги з публікацією англійською мовою
-
Безлотова
-
КЕП
35810000 – 5 Індивідуальне обмундирування (Шолом протиударний із забралом)
Завершена
9 080 000.00
UAH з ПДВ
мін. крок: 0.5% або 45 400.00 UAH
мін. крок: 0.5% або 45 400.00 UAH
Номер:
c0d3bdd318754ae1a2ea80ac16b072e8
Ідентифікатор моніторингу:
UA-M-2020-06-05-000008
Дата прийняття рішення про проведення моніторингу:
05.06.2020 00:00
Період моніторингу:
05.06.2020 12:23 - 27.06.2020 00:00
Статус:
Вирішено
Опис:
ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ
Н А К А З
05.06.2020 № 146
Київ
Про початок
моніторингу закупівель
Відповідно до частини другої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», пункту 9 Положення про Державну аудиторську службу України, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 03 лютого 2016 року № 43,
НАКАЗУЮ:
1. Розпочати моніторинг закупівель відповідно до переліку, що додається.
2. Департаменту фінансового контролю у сфері закупівель забезпечити проведення моніторингу закупівель, зазначеного у пункті 1 цього наказу.
Заступник Голови Олександр ШКУРОПАТ
Додаток
до наказу Державної аудиторської служби України
05.06.2020 № 146
Витяг з переліку
процедур закупівель
№ з/п
Оголошення про проведення процедури закупівлі та/або повідомлення про намір укласти договір на вебпорталі Уповноваженого органу Опис підстав для здійснення моніторингу закупівлі
унікальний номер дата оприлюднення на вебпорталі Уповноваженого органу
24 UA-2020-03-25-003016-b 25.03.2020 інформація, отримана від громадських об’єднань, про наявність ознак порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель, виявлених за результатами громадського контролю у сфері публічних закупівель відповідно до статті 7 Закону України «Про публічні закупівлі»
Директор Департаменту фінансового контролю у сфері закупівель Сергій ЧЕРНЕГА
Етапи закупівельного процесу:
- Планування закупівлі та оприлюднення інформації про її проведення
- Розкриття тендерних пропозицій, їх розгляд та оцінка
- Укладання та виконання договору про закупівлю (прийняття рішення про відміну торгів)
Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:
- Інформація, отримана від громадських об'єднань, про наявність ознак порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель, виявлених за результатами громадського контролю у сфері публічних закупівель відповідно до статті 7 цього Закону
Детальніше
Висновок про результати моніторингу
Статус порушень:
Виявлені
Тип порушень:
- Не відхилення тендерних пропозицій, які підлягали відхиленню відповідно до закону
- Порушення законодавства в частині не відміни замовником закупівлі
Висновок про наявність або відсутність порушень законодавства:
За результатами аналізу питання своєчасності надання Замовником додаткової інформації стосовно причини невідповідності пропозиції учасника умовам тендерної документації установлено порушення частини третьої статті 30 Закону.
За результатами аналізу питання розгляду тендерних пропозицій
ТОВ «Спецтехника-Харьков» ТОВ та «ТЕХНОЛОГ2000» установлено порушення вимог пункту 4 частини першої статті 30 Закону.
За результатами аналізу питання визначення предмета закупівлі, відображення закупівлі у річному плані (додатку), оприлюднення інформації про закупівлю, відповідності вимог тендерної документації вимогам Закону, надання роз'яснень щодо тендерної документації та внесення змін до неї, своєчасності укладення договору про закупівлю та його оприлюднення, відповідності умов договору умовам тендерної пропозиції переможця, – порушень не установлено.
Зобов’язанння щодо усунення порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель:
З огляду на встановлені порушення законодавства у сфері закупівель, керуючись статтями 2 та 5 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», Держаудитслужба зобов’язує здійснити заходи щодо усунення виявлених порушень шляхом розірвання договору з дотриманням положень Господарського кодексу України та Цивільного кодексу України та протягом п’яти робочих днів з дня оприлюднення висновку оприлюднити через електронну систему закупівель інформацію та/або документи, що свідчать про вжиття таких заходів.
Інформація про результати моніторингу закупівлі у розрізі стадій проведення процедури закупівлі:
Дата закінчення моніторингу: 30 червня 2020 року.
Предметом аналізу були питання: визначення предмета закупівлі, відображення закупівлі у річному плані (додатку), оприлюднення інформації про закупівлю, відповідності вимог тендерної документації вимогам Закону України «Про публічні закупівлі» (в редакції від 17.03.2020) (далі – Закон), надання роз'яснень щодо тендерної документації та внесення змін до неї, розгляду тендерних пропозицій, своєчасності надання Замовником додаткової інформації стосовно причини невідповідності пропозиції учасника умовам тендерної документації, своєчасності укладення договору про закупівлю та його оприлюднення, відповідності умов договору умовам тендерної пропозиції переможця.
Під час моніторингу проаналізовано: річний план закупівель Служби судової охорони (далі – Замовник) на 2020 рік, оголошення про проведення відкритих торгів, тендерну документацію затверджену рішенням тендерного комітету від 25.03.2020, 2 роз’яснення до процедури (від 30.03.2020 та 16.04.2020) та вимоги про усунення порушення за номерами ID: UA-2020-03-25-003016-b.c1 і UA-2020-03-25-003016-b.b2, протокол розгляду тендерних пропозицій, тендерні пропозиції товариств з обмеженою
відповідальністю «Спецтехника-Харьков» (далі – ТОВ «Спецтехника-Харьков»), «ТЕХНОЛОГ2000» (далі – ТОВ «ТЕХНОЛОГ2000») та «
ТД «Редут» (далі – ТОВ «ТД «Редут»), вимога учасника ТОВ «ТД «Редут» за номером ID: UA-2020-03-25-003016-b.b2, повідомлення про намір укласти договору 06.05.2020, договір про закупівлю за державні кошти від 25.05.2020 № 84 ССО-20.
За результатами моніторингу установлено, що Замовник на вимогу учасника ТОВ «ТД «Редут» щодо отримання додаткової інформації стосовно причини невідповідності його пропозиції умовам тендерної документації за номером ID: UA-2020-03-25-003016-b.b2, яка оприлюднена в електронній системі закупівель 30.04.2020, станом на дату закінчення моніторингу процедури закупівлі (25.06.2020) не надав відповідь з такою інформацією, чим порушив норми частини третьої статті 30 Закону.
Також установлено, що Замовник під час розгляду тендерних пропозицій на відповідність технічним вимогам, визначеним у тендерній документації не відхилив та допустив до аукціону тендерні пропозиції учасників
ТОВ «Спецтехника-Харьков» та ТОВ «ТЕХНОЛОГ2000», які не відповідали умовам тендерної документації, зокрема.
Відповідно до пункту 2.4 таблиці 3 Додатку 2 до тендерної документації Замовник установив вимогу щодо подання учасниками копії технічних умов на товар (ТУ) (обов’язково мають міститись розділи: загальні положення, технічні характеристики, гарантійні зобов’язання, маркування та пакування товару).
Водночас відповідно до протоколу випробувань шоломів протиударних Ш-30-01С1 виробництва ПВП «Технолог» від 12.03.2020 № 64122.20 (далі -Протокол), що поданий у складі тендерних пропозицій, здійснено перевірку зразка за показниками узгодженими з ПВП «Технолог» на відповідність до ТУ. У 3.04-00237663-049-98 зі змінами № 2, № 3, № 4 «Шоломи протиударні».
Однак, у складі тендерних пропозицій учасники ТОВ «Спецтехника-Харьков» та ТОВ «ТЕХНОЛОГ2000» надали копії ТУ. У 3.04-00237663-049-98 лише зі змінами № 2:2017 та без змін № 3, № 4, що не відповідає вимогам пункту 2.4 таблиці 2 Додатку 2 до тендерної документації, оскільки вони надані не в повному обсязі, що підтверджується інформацією, зазначеною в Протоколі.
Відповідно до пункту 2.5 таблиці 3 Додатку 2 до тендерної документації Замовник установив вимогу щодо подання учасниками копії висновку державної санітарно-епідеміологічної експертизи на товар (або погодження СЕС нормативної документації на виробництво товару), чинного на дату подачі тендерної пропозиції.
Учасники ТОВ «Спецтехника-Харьков» та ТОВ «ТЕХНОЛОГ2000» у складі своїх тендерних пропозицій надали (16.04.2020 та 17.04.2020) копію висновку державної санітарно-епідеміологічної експертизи від 30.07.2018 № 602-123-20-1/33119 (на шолом протиударний Ш307, виготовлений у відповідності з ТУ. У 3.04-00237663-049-98 «Шоломи протиударні»), що дійсний на період терміну дії ТУ. У 3.04-00237663-049-98 «Шоломи протиударні».
При цьому учасники у складі тендерних пропозицій не надали копій висновку державної санітарно-епідеміологічної експертизи на шолом, виготовлений у відповідності з ТУ. У 3.04-00237663-049-98 «Шоломи протиударні» зі зміни № 2 № 3, № 4 (або погодження СЕС нормативної документації на виробництво), що не відповідає вимогам пункту 2.5 таблиці 3 Додатку 2 до тендерної документації.
Отже, на порушення пункту 4 частини першої статті 30 Закону Замовник не відхилив тендерні пропозиції учасників ТОВ «Спецтехника-Харьков» та ТОВ «ТЕХНОЛОГ2000», як такі, що не відповідали умовам тендерної документації та допустив їх до оцінки.
Відповідно абзацу сьомого частини першої статті 31 Закону Замовник відміняє торги у разі відхилення всіх тендерних пропозицій згідно з цим Законом.
Період усунення порушень:
02.07.2020 21:10 - 17.07.2020 00:00
Дата публікації висновку:
02.07.2020 21:10
Інформація про усунення порушення
Опис звіту:
Службою судової охорони, на виконання зобов’язання Державної аудиторської служби, про усунення порушення законодавства у сфері публічних закупівель, викладеного у висновку про результати моніторингу, здійснено заходи щодо усунення виявлених порушень шляхом розірвання договору з дотриманням положень Господарського кодексу України та Цивільного кодексу України.
Дата публікації звіту:
07.07.2020 16:15
Підтвердження факту усунення порушення
Результат:
Усунуто
Результат по типу порушення:
- corruptionAwarded: Так
- corruptionCancelled: Так
Опис:
Порушення в моніторингу усунуто шляхом розірвання договору
Дата публікації:
12.08.2020 16:11
Запити/Пояснення
Номер:
55719ced2bfa4326b686701f23b548f0
Назва:
Про надання пояснень
Дата опублікування:
10.06.2020 18:53
Дата до якої повинна бути надана відповідь:
16.06.2020 00:00
Опис:
У межах проведення моніторингу закупівлі індивідуального обмундирування (шолом протиударний із забралом), очікуваною вартістю
9 080 000,00 грн (інформацію опубліковано в електронній системі закупівель за номером ID: UA-2020-03-25-003016-b) та відповідно до пунктів 6 та 11 статті 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», частини п’ятої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», підпунктів 2 та 9 пункту 6 Положення про Державну аудиторську службу України, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України
від 03 лютого 2016 року № 43, постала потреба в отриманні пояснення (інформації та документів), яким чином та на підставі яких документів, вами здійснено розрахунок та визначена очікувана вартість предмета закупівлі?
Пояснення, інформацію та документи необхідно надати через електронну систему закупівель протягом трьох робочих днів з дня оприлюднення цього запиту.
Номер:
65250daea4954d96b617e1240c55c158
Назва:
Пояснення на звернення
Дата опублікування:
15.06.2020 16:17
Опис:
20.10.2019 набрав чинності Закон України "Про внесення змін до Закону України "Про публічні закупівлі" та деяких інших законодавчих актів України щодо вдосконалення публічних закупівель" від 19.09.2019 № 114-ІХ (далі – нова редакція Закону).
Згідно з Розділом "Прикінцеві та перехідні положення" нової редакції Закону, цей Закон набирає чинності з дня, наступного за днем його опублікування, та вводиться в дію через шість місяців з дня його опублікування, а саме з 19.04.2020, розділ VI – через 12 місяців з дня його опублікування, тобто з 19.10.2020.
Відповідно до пункту 5 Розділу X "Прикінцеві та перехідні положення" нової редакції Закону, процедури закупівель товарів, робіт і послуг, розпочаті до введення в дію цього Закону, завершуються відповідно до порядку, що діяв до введення в дію цього Закону.
Процедура закупівель за кодом ДК 021:2015 – 35810000 – 5 Індивідуальне обмундирування (Шолом протиударний із забралом) розпочата 25.03.2020 відповідно до частини 4 статті 10 Закону, та до моменту введення в дію нової редакція Закону.
Для визначення очікуваної вартості вищевказаної закупівлі, Служба судової охорони (далі – Замовник) орієнтувалась на Примірну методику визначення вартості предмета закупівлі затвердженої наказом Міністерства розвитку економіки, торгівлі та сільського господарства України 18.02.2020 № 275 (далі – Примірна методика), а відповідно до неї визначення замовником очікуваної вартості предмета закупівлі (в даному випадку товару) може здійснюватись трьома методами.
Замовник, згідно Розділу ІІІ Примірної методики, для розрахунку очікуваної вартості застосував метод порівняння ринкових цін (визначення очікуваної вартості на підставі даних ринку, а саме загальнодоступної відкритої інформації про ціни та інформації з отриманих цінових пропозицій та прас-листів на момент вивчення ринку).
Замовником було здійснено пошук, збір та аналіз загальнодоступної інформації про ціну товару, а саме шоломів протиударних із забралом, що міститься в мережі Інтернет у відкритому доступі, в тому числі на сайтах виробників та постачальників та в електронній системі закупівель "Prozorro" (інформація додається в окремому файлі у форматі PDF) та проведено розрахунок очікуваної вартості згідно з Примірною методикою.
Номер:
1900cbcb55b3498ead1b7ea14a49b419
Назва:
Про надання пояснень
Дата опублікування:
25.06.2020 11:56
Дата до якої повинна бути надана відповідь:
01.07.2020 00:00
Опис:
У межах проведення моніторингу закупівлі індивідуального обмундирування (інформацію опубліковано в електронній системі закупівель за номером ID: UA-2020-03-25-003016-b) та відповідно до пунктів 6 та 11 статті 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», частини п’ятої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», підпунктів 2 та 9 пункту 6 Положення про Державну аудиторську службу України, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України
від 03 лютого 2016 року № 43, постала потреба в отриманні пояснення щодо причин відхилення тендерної пропозиції товариства з обмеженою відповідальністю «ТД «Редут» (з посиланням на відповідні пункти тендерної документації та документи учасника, які не відповідали вимогам тендерної документації).
Пояснення, інформацію та документи необхідно надати через електронну систему закупівель протягом трьох робочих днів з дня оприлюднення цього запиту.
Номер:
6774903072764eb180db0f443a2ec80d
Назва:
Пояснення на звернення
Дата опублікування:
26.06.2020 16:21
Опис:
Процедура закупівлі за кодом ДК 021:2015 – 35810000 – 5 Індивідуальне обмундирування (Шолом протиударний із забралом), оголошення UA-2020-03-25-003016-b, з очікуваною вартістю закупівлі 9 080 000,00 гривень з ПДВ, було оголошено відповідно до частини першої статті 10 Закону України «Про публічні закупівлі» (редакція до 19.04.2020 року) (далі – Закон), тому що очікувана вартість закупівлі перевищує суму еквівалентну для товарів – 133 тисячам євро (частина четверта стаття 10 Закону).
Відповідно до частини першої статті 27 Закону, у разі, якщо оголошення про проведення процедури закупівлі оприлюднюється відповідно до положень частини четвертої статті 10 Закону у день та час закінчення строку подання тендерних пропозицій, зазначених в оголошенні про проведення процедури закупівлі, електронною системою закупівель автоматично розкривається частина тендерної пропозиції з інформацією та документами, що підтверджують відповідність учасника кваліфікаційним критеріям, та інформацією і документами, що містять технічний опис предмета закупівлі.
Згідно з частиною п’ятою статті 28 Закону, замовником було розглянуто тендерні пропозиції на відповідність технічним вимогам, визначеним у тендерній документації, відповідність учасників кваліфікаційним критеріям та відсутність підстав для відмови в участі згідно статті 17 Закону, до проведення автоматичної оцінки тендерних пропозицій (електронного аукціону).
З приводу причин відхилення тендерної пропозиції товариства з обмеженою відповідальністю «ТД «Редут» надсилаємо у сканованому вигляді з оригіналу окремим файлом у форматі PDF протокол розгляду учасників на відповідність технічним вимогам, визначеним у тендерній документації, відповідність учасників кваліфікаційним критеріям та відсутність підстав для відмови в участі, згідно статті 17 Закону, до проведення автоматичної оцінки тендерних пропозицій.
Номер:
f0edf77fcf074b439b1bdd7fa13cf1c9
Назва:
Про усунення порушення
Дата опублікування:
14.07.2020 11:45
Опис:
Повідомляємо про повне усунення порушення законодавства у сфері публічних закупівель, викладеного у висновку про результати моніторингу, шляхом розірвання договору. Просимо підтвердити факт усунення замовником порушення законодавства у сфері публічних закупівель, викладених у висновку, про що зазначити в електронній системі закупівель.