• Відкриті торги з публікацією англійською мовою
  • Безлотова
  • КЕП

35810000 – 5 Індивідуальне обмундирування (Шолом протиударний із забралом)

Завершена

9 080 000.00 UAH з ПДВ
мін. крок: 0.5% або 45 400.00 UAH
Номер: c0d3bdd318754ae1a2ea80ac16b072e8
Ідентифікатор моніторингу: UA-M-2020-06-05-000008
Дата прийняття рішення про проведення моніторингу: 05.06.2020 00:00
Автор: ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ, UA-EDR 40165856
Період моніторингу: 05.06.2020 12:23 - 27.06.2020 00:00
Статус: Вирішено
Опис: ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ Н А К А З 05.06.2020 № 146 Київ Про початок моніторингу закупівель Відповідно до частини другої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», пункту 9 Положення про Державну аудиторську службу України, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 03 лютого 2016 року № 43, НАКАЗУЮ: 1. Розпочати моніторинг закупівель відповідно до переліку, що додається. 2. Департаменту фінансового контролю у сфері закупівель забезпечити проведення моніторингу закупівель, зазначеного у пункті 1 цього наказу. Заступник Голови Олександр ШКУРОПАТ Додаток до наказу Державної аудиторської служби України 05.06.2020 № 146 Витяг з переліку процедур закупівель № з/п Оголошення про проведення процедури закупівлі та/або повідомлення про намір укласти договір на вебпорталі Уповноваженого органу Опис підстав для здійснення моніторингу закупівлі унікальний номер дата оприлюднення на вебпорталі Уповноваженого органу 24 UA-2020-03-25-003016-b 25.03.2020 інформація, отримана від громадських об’єднань, про наявність ознак порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель, виявлених за результатами громадського контролю у сфері публічних закупівель відповідно до статті 7 Закону України «Про публічні закупівлі» Директор Департаменту фінансового контролю у сфері закупівель Сергій ЧЕРНЕГА
Адреса: Ukraine, Київ
Контактна особа: ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ ( обл.), +38 (0 44) 485-17-99, likhachova.monitoryng@gmail.com
Етапи закупівельного процесу:
  • Планування закупівлі та оприлюднення інформації про її проведення
  • Розкриття тендерних пропозицій, їх розгляд та оцінка
  • Укладання та виконання договору про закупівлю (прийняття рішення про відміну торгів)
Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:
  • Інформація, отримана від громадських об'єднань, про наявність ознак порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель, виявлених за результатами громадського контролю у сфері публічних закупівель відповідно до статті 7 цього Закону
Детальніше

Висновок про результати моніторингу

Статус порушень: Виявлені
Тип порушень:
  • Не відхилення тендерних пропозицій, які підлягали відхиленню відповідно до закону
  • Порушення законодавства в частині не відміни замовником закупівлі
Висновок про наявність або відсутність порушень законодавства: За результатами аналізу питання своєчасності надання Замовником додаткової інформації стосовно причини невідповідності пропозиції учасника умовам тендерної документації установлено порушення частини третьої статті 30 Закону. За результатами аналізу питання розгляду тендерних пропозицій ТОВ «Спецтехника-Харьков» ТОВ та «ТЕХНОЛОГ2000» установлено порушення вимог пункту 4 частини першої статті 30 Закону. За результатами аналізу питання визначення предмета закупівлі, відображення закупівлі у річному плані (додатку), оприлюднення інформації про закупівлю, відповідності вимог тендерної документації вимогам Закону, надання роз'яснень щодо тендерної документації та внесення змін до неї, своєчасності укладення договору про закупівлю та його оприлюднення, відповідності умов договору умовам тендерної пропозиції переможця, – порушень не установлено.
Зобов’язанння щодо усунення порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель: З огляду на встановлені порушення законодавства у сфері закупівель, керуючись статтями 2 та 5 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», Держаудитслужба зобов’язує здійснити заходи щодо усунення виявлених порушень шляхом розірвання договору з дотриманням положень Господарського кодексу України та Цивільного кодексу України та протягом п’яти робочих днів з дня оприлюднення висновку оприлюднити через електронну систему закупівель інформацію та/або документи, що свідчать про вжиття таких заходів.
Інформація про результати моніторингу закупівлі у розрізі стадій проведення процедури закупівлі: Дата закінчення моніторингу: 30 червня 2020 року. Предметом аналізу були питання: визначення предмета закупівлі, відображення закупівлі у річному плані (додатку), оприлюднення інформації про закупівлю, відповідності вимог тендерної документації вимогам Закону України «Про публічні закупівлі» (в редакції від 17.03.2020) (далі – Закон), надання роз'яснень щодо тендерної документації та внесення змін до неї, розгляду тендерних пропозицій, своєчасності надання Замовником додаткової інформації стосовно причини невідповідності пропозиції учасника умовам тендерної документації, своєчасності укладення договору про закупівлю та його оприлюднення, відповідності умов договору умовам тендерної пропозиції переможця. Під час моніторингу проаналізовано: річний план закупівель Служби судової охорони (далі – Замовник) на 2020 рік, оголошення про проведення відкритих торгів, тендерну документацію затверджену рішенням тендерного комітету від 25.03.2020, 2 роз’яснення до процедури (від 30.03.2020 та 16.04.2020) та вимоги про усунення порушення за номерами ID: UA-2020-03-25-003016-b.c1 і UA-2020-03-25-003016-b.b2, протокол розгляду тендерних пропозицій, тендерні пропозиції товариств з обмеженою відповідальністю «Спецтехника-Харьков» (далі – ТОВ «Спецтехника-Харьков»), «ТЕХНОЛОГ2000» (далі – ТОВ «ТЕХНОЛОГ2000») та « ТД «Редут» (далі – ТОВ «ТД «Редут»), вимога учасника ТОВ «ТД «Редут» за номером ID: UA-2020-03-25-003016-b.b2, повідомлення про намір укласти договору 06.05.2020, договір про закупівлю за державні кошти від 25.05.2020 № 84 ССО-20. За результатами моніторингу установлено, що Замовник на вимогу учасника ТОВ «ТД «Редут» щодо отримання додаткової інформації стосовно причини невідповідності його пропозиції умовам тендерної документації за номером ID: UA-2020-03-25-003016-b.b2, яка оприлюднена в електронній системі закупівель 30.04.2020, станом на дату закінчення моніторингу процедури закупівлі (25.06.2020) не надав відповідь з такою інформацією, чим порушив норми частини третьої статті 30 Закону. Також установлено, що Замовник під час розгляду тендерних пропозицій на відповідність технічним вимогам, визначеним у тендерній документації не відхилив та допустив до аукціону тендерні пропозиції учасників ТОВ «Спецтехника-Харьков» та ТОВ «ТЕХНОЛОГ2000», які не відповідали умовам тендерної документації, зокрема. Відповідно до пункту 2.4 таблиці 3 Додатку 2 до тендерної документації Замовник установив вимогу щодо подання учасниками копії технічних умов на товар (ТУ) (обов’язково мають міститись розділи: загальні положення, технічні характеристики, гарантійні зобов’язання, маркування та пакування товару). Водночас відповідно до протоколу випробувань шоломів протиударних Ш-30-01С1 виробництва ПВП «Технолог» від 12.03.2020 № 64122.20 (далі -Протокол), що поданий у складі тендерних пропозицій, здійснено перевірку зразка за показниками узгодженими з ПВП «Технолог» на відповідність до ТУ. У 3.04-00237663-049-98 зі змінами № 2, № 3, № 4 «Шоломи протиударні». Однак, у складі тендерних пропозицій учасники ТОВ «Спецтехника-Харьков» та ТОВ «ТЕХНОЛОГ2000» надали копії ТУ. У 3.04-00237663-049-98 лише зі змінами № 2:2017 та без змін № 3, № 4, що не відповідає вимогам пункту 2.4 таблиці 2 Додатку 2 до тендерної документації, оскільки вони надані не в повному обсязі, що підтверджується інформацією, зазначеною в Протоколі. Відповідно до пункту 2.5 таблиці 3 Додатку 2 до тендерної документації Замовник установив вимогу щодо подання учасниками копії висновку державної санітарно-епідеміологічної експертизи на товар (або погодження СЕС нормативної документації на виробництво товару), чинного на дату подачі тендерної пропозиції. Учасники ТОВ «Спецтехника-Харьков» та ТОВ «ТЕХНОЛОГ2000» у складі своїх тендерних пропозицій надали (16.04.2020 та 17.04.2020) копію висновку державної санітарно-епідеміологічної експертизи від 30.07.2018 № 602-123-20-1/33119 (на шолом протиударний Ш307, виготовлений у відповідності з ТУ. У 3.04-00237663-049-98 «Шоломи протиударні»), що дійсний на період терміну дії ТУ. У 3.04-00237663-049-98 «Шоломи протиударні». При цьому учасники у складі тендерних пропозицій не надали копій висновку державної санітарно-епідеміологічної експертизи на шолом, виготовлений у відповідності з ТУ. У 3.04-00237663-049-98 «Шоломи протиударні» зі зміни № 2 № 3, № 4 (або погодження СЕС нормативної документації на виробництво), що не відповідає вимогам пункту 2.5 таблиці 3 Додатку 2 до тендерної документації. Отже, на порушення пункту 4 частини першої статті 30 Закону Замовник не відхилив тендерні пропозиції учасників ТОВ «Спецтехника-Харьков» та ТОВ «ТЕХНОЛОГ2000», як такі, що не відповідали умовам тендерної документації та допустив їх до оцінки. Відповідно абзацу сьомого частини першої статті 31 Закону Замовник відміняє торги у разі відхилення всіх тендерних пропозицій згідно з цим Законом.
Період усунення порушень: 02.07.2020 21:10 - 17.07.2020 00:00
Дата публікації висновку: 02.07.2020 21:10

Інформація про усунення порушення

Опис звіту: Службою судової охорони, на виконання зобов’язання Державної аудиторської служби, про усунення порушення законодавства у сфері публічних закупівель, викладеного у висновку про результати моніторингу, здійснено заходи щодо усунення виявлених порушень шляхом розірвання договору з дотриманням положень Господарського кодексу України та Цивільного кодексу України.
Дата публікації звіту: 07.07.2020 16:15

Підтвердження факту усунення порушення

Результат: Усунуто
Результат по типу порушення:
  • corruptionAwarded: Так
  • corruptionCancelled: Так
Опис: Порушення в моніторингу усунуто шляхом розірвання договору
Дата публікації: 12.08.2020 16:11

Запити/Пояснення