• Відкриті торги
  • Безлотова
  • КЕП

«Нове Будівництво водопроводу від вул. Арктична до вул. Незалежності України та вул. Заповідна, вул. Соколина, вул. Виноградна в смт. Брюховичі Львівської області»

Під кількістю 1 робота слід розуміти обсяг робіт визначений Додатком 2 Технічне завдання

Завершена

3 949 999.20 UAH з ПДВ
мін. крок: 0.5% або 19 750.00 UAH
Номер: 1acb7c807f5e40cfa2b4b1d2e66a4c36
Ідентифікатор моніторингу: UA-M-2020-09-08-000016
Дата прийняття рішення про проведення моніторингу: 07.09.2020 00:00
Автор: ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ, UA-EDR 40165856
Період моніторингу: 08.09.2020 16:53 - 30.09.2020 00:00
Статус: Порушення виявлені
Опис: ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ Н А К А З 07.09.2020 № 252 Київ Про початок моніторингу процедур закупівель Відповідно до частини другої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», пункту 9 Положення про Державну аудиторську службу України, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 03 лютого 2016 року № 43, НАКАЗУЮ: 1. Розпочати моніторинг процедур закупівель відповідно до переліку, що додається. 2. Департаменту фінансового контролю у сфері закупівель забезпечити проведення моніторингу процедур закупівель, зазначених у пункті 1 цього наказу. Заступник Голови Олександр ШКУРОПАТ Додаток до наказу Державної аудиторської служби України від 07.09.2020 № 252 Витяг з переліку процедур закупівель № з/п Оголошення про проведення процедури закупівлі та/або повідомлення про намір укласти договір на вебпорталі Уповноваженого органу Опис підстав для здійснення моніторингу закупівлі унікальний номер дата оприлюднення на вебпорталі Уповноваженого органу 9 UA-2020-03-24-001509-a 24.03.2020 виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель Директор Департаменту фінансового контролю у сфері закупівель Сергій ЧЕРНЕГА
Адреса: Ukraine, Київ
Контактна особа: ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ ( обл.), +38 (0 44) 485-17-99, nalesnay.monitoryng@gmail.com
Етапи закупівельного процесу:
  • Планування закупівлі та оприлюднення інформації про її проведення
  • Розкриття тендерних пропозицій, їх розгляд та оцінка
  • Укладання та виконання договору про закупівлю (прийняття рішення про відміну торгів)
Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:
  • Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
Детальніше

Висновок про результати моніторингу

Статус порушень: Виявлені
Тип порушень:
  • Не відхилення тендерних пропозицій, які підлягали відхиленню відповідно до закону
Висновок про наявність або відсутність порушень законодавства: За результатами аналізу питання розгляду тендерної пропозиції ПрАТ «Львівське СБМУ № 1» встановлено порушення вимог пункту 4 частини першої статті 30 Закону (в редакції від 17.03.2020). За результатами аналізу питання визначення предмета закупівлі, відображення закупівлі у річному плані (додатку), оприлюднення інформації про закупівлю, правильності заповнення форм документів, затверджених Уповноваженим органом, відповідності вимог тендерної документації вимогам Закону, розгляду тендерної пропозиції ТОВ «ІК «Укрбудсервіс», своєчасності укладання договору про закупівлю та його оприлюднення, відповідності умов договору умовам тендерної пропозиції переможця – порушень не встановлено.
Зобов’язанння щодо усунення порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель: З огляду на встановлене порушення законодавства у сфері закупівель, керуючись статтями 2 та 5 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», Держаудитслужба зобов’язує здійснити заходи щодо усунення виявленого порушення в установленому законодавством порядку, зокрема шляхом припинення зобов'язань за договором з дотриманням положень Господарського кодексу України і Цивільного кодексу України та протягом п’яти робочих днів з дня оприлюднення висновку оприлюднити через електронну систему закупівель інформацію та/або документи, що свідчать про усунення порушення законодавства у сфері публічних закупівель, викладеного у висновку, або аргументовані заперечення до висновку, або інформацію про причини неможливості усунення виявленого порушення.
Інформація про результати моніторингу закупівлі у розрізі стадій проведення процедури закупівлі: Дата закінчення моніторингу: 22 вересня 2020 року. Предметом аналізу були питання: визначення предмета закупівлі, відображення закупівлі у річному плані (додатку), оприлюднення інформації про закупівлю, правильності заповнення форм документів, затверджених Уповноваженим органом, відповідності вимог тендерної документації вимогам Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон) (в редакції від 17.03.2020), розгляду тендерних пропозицій, своєчасності укладання договору про закупівлю та його оприлюднення, відповідності умов договору умовам тендерної пропозиції переможця. Під час моніторингу проаналізовано: річний план закупівель Департаменту розвитку та експлуатації житлово-комунального господарства Львівської обласної державної адміністрації (далі – Замовник) на 2020 рік, оголошення про проведення відкритих торгів, тендерну документацію, затверджену рішенням тендерного комітету Замовника від 24.03.2020 (далі – тендерна документація), звернення приватного акціонерного товариства «Львівське спеціалізоване будівельно-монтажне управління № 1» (далі – ПрАТ«Львівське СБМУ № 1») з вимогами щодо усунення порушень під час проведення процедури закупівлі від 23.04.2020, рішення Замовника від 28.04.2020, тендерні пропозиції ПрАТ «Львівське СБМУ № 1» та товариства з обмеженою відповідальністю «Інвестиційна компанія «Укрбудсервіс» (далі – ТОВ «ІК «Укрбудсервіс»), протоколи розгляду тендерних пропозицій від 16.04.2020 б/н (далі – протокол від 16.04.2020) та від 23.04.2020 б/н, повідомлення про намір укласти договір, договір підряду від 07.05.2020 № 3, пояснення Замовника, оприлюднені на вебпорталі Уповноваженого органу від 18.09.2020. За результатами моніторингу установлено, що відповідно до протоколу від 16.04.2020, Замовник відхилив найбільш економічно-вигідну тендерну пропозицію учасника ПрАТ «Львівське СБМУ № 1», як таку, що не відповідала умовам тендерної документації з наступних причин: - учасник документально не підтвердив наявність обладнання та матеріально-технічної бази, яку він планує залучити до виконання робіт (пункти 3, 4, 27, 28, 33, 36, 37, 39, 45, 46, 47 «Інформаційної довідки про наявність обладнання та матеріально-технічної бази, необхідних для виконання даного виду робіт» від 03.04.2020 № 122/03) (далі – довідка № 122/03), чим не дотримано вимоги додатку 1 до тендерної документації; - інформація зазначена у пунктах 6, 35, 43, 47, 63, 74, 75, 76, 78, 84, 92, 98 кошторису, поданому учасником, для підтвердження відповідності тендерної пропозиції технічним, якісним, кількісним та іншим вимогам замовника, не відповідає відповідним пунктам технічного завдання, чим не дотримано вимоги пункту 3 частини 6 розділу «Інструкція з підготовки тендерної пропозиції» тендерної документації та додатку 2 до неї. Проте, ПрАТ «Львівське СБМУ № 1» у складі тендерної пропозиції відповідно до вимог частини 5 розділу «Інструкція з підготовки тендерної пропозиції» тендерної документації та додатку 1 до неї надана оборотно-сальдова відомість за березень 2020 року та документи на основні засоби (свідоцтва на транспортні засоби та механізми), якими ПрАТ «Львівське СБМУ № 1» підтверджує наявність матеріально-технічної бази, зазначеної у довідці № 122/03. Крім того, у складі тендерної пропозиції ПрАТ «Львівське СБМУ № 1» відповідно до вимог пункту 3 частини 6 розділу «Інструкція з підготовки тендерної пропозиції» тендерної документації надано локальний кошторис на будівельні роботи № 2-1-1, який відповідає вимогам технічного завдання передбаченому додатком 2 до тендерної документації. Отже, Замовник на порушення вимоги пункту 4 частини першої статті 30 Закону (в редакції від 17.03.2020) неправомірно відхилив тендерну пропозицію ПрАТ «Львівське СБМУ № 1».
Період усунення порушень: 24.09.2020 16:22 - 09.10.2020 00:00
Дата публікації висновку: 24.09.2020 16:22

Інформація про усунення порушення

Опис звіту: «Нове Будівництво водопроводу від вул. Арктична до вул. Незалежності України та вул. Заповідна, вул. Соколина, вул. Виноградна в смт. Брюховичі Львівської області» (ДК 021:2015 – 45000000-7 Будівельні роботи та поточний ремонт) щодо закупівлі UA-2020-03-24-001509-a. Замовником у межах тендерної документації було встановлено вимогу, де був передбачений перелік механізмів, які варто врахувати до Відомостей обсягів ресурсів та під час виконання робіт, однак у той же час вказано, що: Відповідно до розділу 1 додатку 1 до тендерної документації у складі тендерної пропозиції учасник має підтвердити наявність обладнання та матеріально-технічної бази та надати довідку, що подається у таблиці "а" відповідно до запропонованої форми. Учасник задля виконання вимоги надає довідку з вих № 122/03 від 03 квітня 2020 року, у якій зазначає перелік матеріально-технічної бази, яку він планує залучити до виконання робіт. До того ж, замовником в умовах тендерної документації передбачена вимога щодо документального підтвердження наявності власних машин, механізмів та техніки. Учасники у складі тендерної пропозиції надають за підписом керівника та/або головного бухгалтера та/або бухгалтера, бухгалтерську довідку про знаходження основних засобів (машин, механізмів та техніки, які включені учасником до таблиці), на балансі підприємства. На підтвердження цієї вимоги учасник надає оборотно-сальдову відомість підприємства за березень 2020 року. Замовник шляхом застосування методу дослідження зазначає, що окремі вказані позиції матеріально-технічної бази, які учасник відносить до власних - не відповідають заявленому. Систематизуючи наведені вихідні дані, в оборотно-сальдовій відомості не знайдено позиції 3, 4, 27, 28, 33, 36, 37, 39, 45, 46, 47, які вказані в довідці з вих № 122/03 від 03 квітня 2020 року, а тому відсутнє підтвердження того, що ця техніка знаходиться у власності суб’єкта господарювання, що знаходиться на кваліфікації. Навіть шляхом завантаження та врахування цієї техніки у кошторис, як вказано у моніторингу, Учасник не підтверджує це у своїй власності, адже кошторис не є підтверджуючим документом, який вказує на власну МТБ. До того ж Замовником під час прийняття рішення було проаналізовано ряд рішень органу оскарження та досліджено практику з питань підстав для відхилення. Для прикладе наведемо є Рішення від 06.06.2019 № 7337 Постійно діючої адміністративної колегії Антимонопольного комітету України з розгляду скарг про порушення законодавства у сфері публічних закупівель у якому було розглянуто аналогічну підставу для відхилення. Враховуючи наведене, замовник цілком правомірно відхилив зазначеного Учасника та дотримався всіх принципів здійснення закупівель. Відтак повідомляємо, що замовником не вчинено жодних порушень, що суперечать чинному законодавству та принципам здійснення закупівель, у тому числі такі зауваження не призводять до наслідків, які завдали державі збитків, у зв’язку з чим повідомляємо, що зазначені порушення неможливо усунути.
Дата публікації звіту: 30.09.2020 21:41

Запити/Пояснення