-
Відкриті торги
-
Безлотова
-
КЕП
«Нове Будівництво водопроводу від вул. Арктична до вул. Незалежності України та вул. Заповідна, вул. Соколина, вул. Виноградна в смт. Брюховичі Львівської області»
Під кількістю 1 робота слід розуміти обсяг робіт визначений Додатком 2 Технічне завдання
Завершена
3 949 999.20
UAH з ПДВ
мін. крок: 0.5% або 19 750.00 UAH
мін. крок: 0.5% або 19 750.00 UAH
Період оскарження:
24.03.2020 16:37 - 04.04.2020 00:00
Вимога
Є відповідь
Оскарження оголошення переможця і дискваліфікації найнижчої цінової пропозиції аукціону
Номер:
86f23de34a3844a9ba11cb0e7c759794
Ідентифікатор запиту:
UA-2020-03-24-001509-a.b1
Назва:
Оскарження оголошення переможця і дискваліфікації найнижчої цінової пропозиції аукціону
Вимога:
Голові тендерного комітету Департаменту розвитку та експлуатації житлово-комунального господарства
Львівської обласної державної адміністрації
п. Зозулі Т.О.
Заява - вимога
надати додаткову інформацію стосовно причини невідповідності пропозиції умовам тендерної документації щодо закупівлі
«Нове Будівництво водопроводу від вул. Арктична до вул. Незалежності України та вул. Заповідна, вул. Соколина, вул. Виноградна в смт. Брюховичі Львівської області» (ДК 021:2015 – 45000000-7 Будівельні роботи та поточний ремонт)
ПрАТ «Львівське спеціалізоване будівельно – монтажне управління №1» для участі в аукціоні щодо об’єкта публічних закупівель «Нове Будівництво водопроводу від вул. Арктична до вул. Незалежності України та вул. Заповідна, вул. Соколина, вул. Виноградна в смт. Брюховичі Львівської області» (ДК 021:2015 – 45000000-7 Будівельні роботи та поточний ремонт) подало пакет документів, які були оформлені відповідно до вимог Замовника, що він сформулював у своїй ТД.
Після аукціону нашу ТП тендерний комітет розглядав 5 робочих днів, після чого на сайті закупівлі з’явилась інформація, що нас дискваліфіковано. Згідно з Протоколом відхилення від 16 квітня 2020 р., який долучено до рішення про дискваліфікацію, наше підприємство допустило такі дві невідповідності умовам ТД:
- в оборотно-сальдовій відомості, яку ПрАТ «ЛСБМУ №1» долучило на підтвердження свого права власності на механізми, машини та обладнання, Замовник не знайшов кількох одиниць техніки, хоча вони є в переліку активів. У Довідці з переліком обладнання його найменування вказане відповідно до технічних паспортів, які додано до ТП. А в оборотно-сальдовій відомості ці назви внесено відповідно до документів, укладених в момент набуття права власності на ці механізми. Ідентифікувати ці об’єкти не складно досвідченим фахівцям Замовника, але Замовник цього не прагнув;
- Замовник прискіпливо пише про невідповідності кошторисів, поданих ПрАТ «ЛСБМУ №1», і технічного завдання. Проаналізувавши ці «невідповідності», ПрАТ «ЛСБМУ №1» дійшло висновку, що Замовник навмисно вишукував найменші неспівпадіння букв і розділових знаків у нашій ТП. Бо Кошторис складено у повній відповідності до ТЗ, правильно застосовані розцінки на роботи, матеріали, все згідно з ДСТУ Б Д. 1. 1-1: 2013 та чинним «Ціноутворенням у будівництві». У ціну включено всі витрати: прямі, загально-виробничі та інші втрати на будівництво об’єкту (відрядження, перевезення працівників, тощо), прибуток, кошти на покриття адміністративних витрат будівельних організацій, кошти на покриття додаткових витрат, пов’язаних з інфляційними процесами, кошти на сплату податків, зборів, обов’язкових платежів.
Тому заявляємо, що твердження Тендерного комітету про невідповідності у Кошторисі – це упереджена ціль Замовника відхилити нас будь-якою ціною, бо в даному випадку недослівність назви виду роботи не є невідповідністю її ТЗ.
23 квітня 2020 року ПрАТ «ЛСБМУ №1» зрозуміло, чому його було дискваліфіковано – на сайті з’явилась інформація про переможця торгів, це ТОВ «Інвестиційна Компанія Укрбудсервіс», яке подало для участі свою ТП, в документах якої в кількадесят разів більше дійсно ненадуманих помилок.
ПрАТ «ЛСБМУ №1» ретельно вивчило документи, подані ТОВ Інвестиційна Компанія Укрбудсервіс» для участі в тендері щодо об’єкта закупівель «Нове Будівництво водопроводу від вул. Арктична до вул. Незалежності України та вул. Заповідна, вул. Соколина, вул. Виноградна в смт. Брюховичі Львівської області» (ДК 021:2015 – 45000000-7 Будівельні роботи та поточний ремонт) і зафіксувало набагато більше справжніх недоліків у них і невідповідностей вимогам ТД Замовника, а саме:
1. У п.1 «Наявність обладнання та матеріально-технічної бази» Замовник вимагає: «Учасник під час формування тендерної пропозиції має враховувати, що для виконання робіт потрібні такі будівельні машини та механізми: автогрейдери середнього типу, потужність 99 кВт [135 к.с.]; автомобілі бортові; автомобілі-самоскиди, вантажопідйомність 7 т; агрегати зварювальні пересувні з бензиновим двигуном, з номінальним зварювальним струмом 250-400 А; агрегати наповнювально-обпресовувальнi, продуктивність до 70 м3/год; апарати для стикового зварювання поліетиленових труб діаметром до 315 мм, потужність 3,7 кВт; бульдозери; екскаватори одноковшеві дизельні на пневмоколісному ходу, місткість ковша 0,25 м3; електростанції пересувні; компресори пересувні з двигуном внутрішнього згоряння, тиск до 686 кПа [7 ат], продуктивність 2,2 м3/хв; котки дорожні причіпні на пневмоколісному ходу, маса 25 т; котки дорожні самохідні вібраційні гладковальцеві; котки дорожні самохідні на пневмоколісному ходу, маса 16 т; крани на автомобільному ходу при роботі на монтажі технологічного устаткування, вантажопідйомність 10 т; крани на автомобільному ходу, вантажопідйомність 10 т; крани на гусеничному ходу, вантажопідйомність до 16 т; крани-трубоукладальники для труб діаметром до 400 мм, вантажопідйомність 6,3 т; машини поливально-мийнi, місткість 6000 л; молотки відбійні пневматичні, при роботі від пересувних компресорних станцій; трактори на гусеничному ходу, потужність 79 кВт [108 к.с.]; котли бітумні пересувні; лебідки ручні та важільні, тягове зусилля до 14,72 кН [1,5 т]; трамбівки електричні та трамбівки пневматичні при роботі від компресора».
Учасник не виконав належним чином цю вимогу – не надав інформацію про те, що всю техніку залучить до роботи на об’єкті, а лише кілька одиниць з переліку. При цьому Замовник вимагає: «У разі якщо учасники під час формування тендерної пропозиції планують замінити вищевказані машино-механізми на інші, які виконують аналогічні функції, або роботи, що визначені в технічному завданні, можуть бути виконані без застосування вказаних механізмів, то вони зобов’язані відобразити таку заміну шляхом подання у складі тендерної пропозиції Відомостей ресурсів до кошторисів та (за бажанням) пояснення щодо невикористання вказаних механізмів у своїй пропозиції. Учасник може залучити до виконання робіт й інші механізми, зазначений перелік не є виключним». З цієї інформації слідує, що ТОВ «Інвестиційна Компанія Укрбудсервіс» не має для виконання робіт на цьому об’єкті хоча б крана на автомобільному ходу. Чим переможець торгів буде укладати 1,404 км труб діаметрами 110-200 мм???
Вимагаємо у Замовника пояснень щодо того, чому цей недолік ТП ТОВ «Інвестиційна Компанія Укрбудсервіс» ви замовчуєте, не враховуєте при визначенні переможця?
2. В Кошторисі ТОВ «Інвестиційна Компанія Укрбудсервіс» в частині «Відомість ресурсів» допущено ряд помилок, серед них: не вказано, чи механізми, обладнання та транспорт власні чи орендовані – це означає, що ці об’єкти належать переможцю на праві власності. Але їх немає в оборотно-сальдовій відомості.
Чому цього недоліку Замовник не хоче побачити в ТП так званого переможця?
3. У ТД є чітка вимога Замовника у цьому ж пункті щодо наявності свідоцтв на всі транспортні засоби та/або механізми, що підлягають державній реєстрації, та будуть залучені як власні чи відповідно до договорів оренди та/або надання послуг до виконання замовлення. І є чітке формулювання форми подачі таких документів - скановані з оригіналу копії свідоцтва про реєстрацію транспортних засобів (подається у наступному вигляді: сканована копія оригіналу документа). А ТОВ «Інвестиційна Компанія Укрбудсервіс» надав скани не оригіналів, а копій, причому в неякісному стані. Це хіба не є невідповідністю переможця кваліфікаційним критеріям? Просимо пояснити такий підхід до оцінки документів ТОВ «Інвестиційна Компанія Укрбудсервіс»? І відразу застереження: не пишіть, що скан оригіналу і скан копії – це одне і те ж. Ви ж самі писали текст своєї ТД, самі ж вжили два різні поняття «скан оригіналу» і «скан копії». Ваша тендерна документація – це документ, викладений в офіційно-діловому стилі з використанням відповідної технічної і юридичної документації, а не художній твір, де ви вправлялись у вмінні творити поетичний синтаксис, наповнюючи текст рядами синонімічних конструкцій.
4. У «Довідці про наявність обладнання та матеріально-технічної бази» від ТОВ Інвестиційна Компанія Укрбудсервіс» вказано у п.10 механізм під назвою «машина бурильно-кранова (ямобур на колісному ходу БКМ – 630). В техпаспорті на цю машину, який долучено до пакета документів учасника, чітко вказано, що це трактор колісний ХТЗ – 150К-09. Відповідно він не виконає бурильних робіт, а інформації щодо будь-якого додаткового обладнання до нього немає в ТП. Це також повністю влаштовує Замовника? Просимо надати чітку відповідь щодо того, чому учасник надає неправдиву інформацію про механізм, а ви робите вигляд, що цього не помічаєте? І не заміняйте відповідь на це питання поясненням особливостей інших механізмів.
5. У ТД є чітка вимога Замовника у цьому ж пункті відповідно до запропонованої форми надати інфо про наявність матеріально-технічної бази учасника. Матеріально-технічна база повинна включати ще й інформацію про наявність приміщень в господарюючого суб’єкта. Але ТОВ Інвестиційна Компанія Укрбудсервіс» таких даних не наводить. Де ж виконують свої посадові обов’язки ІТР-працівники, робітники, що обслуговують техніку, механізми і обладнання? Така ситуація наводить на думку, що діяльність ТОВ Інвестиційна Компанія Укрбудсервіс» багато в чому є фіктивною. Чому учасник не надає повної інформації про свою МТБ, а Замовник не надає належної оцінки такому документу? Готуючи пояснення цієї ситуації просимо Замовника апелювати реальними фактами, тобто розуміючи, що поняття МТБ – це технічний термін, який включає в себе конкретні складові, які повинні бути в наявності господарюючого суб’єкта. Ми чітко запитуємо про офісні приміщення, ремонтні майстерні та склади – не на деревах же веде свою господарську діяльність переможець?
6. У Додатку 1 до тендерної документації в пункті 2 «Наявність працівників відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід» є чітка вимога Замовника надати інформацію про освіту ІТР-працівників шляхом надання сканованих з оригіналу копій документів про освіту. Натомість ТОВ Інвестиційна Компанія Укрбудсервіс» надало скани копій, які були неодноразово виготовлені на основі не оригіналів, а копій таких документів. Чекаємо компетентний коментар, а не лірику на тему кольорів копій та оригіналів, тонів і напів тонів.
7. Довідка про субпідрядну організацію сформульована учасником без розуміння того, чи зможе він виконати об’єми робіт самостійно чи ні. Причиною такого формулювання є ситуація з тим, що учасником не надано належним чином даних про його МТБ та працівників, яких він буде залучати до виконання робіт. Хоча Замовник у ТД чітко вимагає описати кожного субпідрядника на момент подачі тендерної пропозиції, а не у віртуальному майбутньому - це у п.7 «Інформація про субпідрядника (у випадку закупівлі робіт)», де зазначено:
«учасник процедури закупівлі зазначає у тендерній пропозиції повне найменування та місцезнаходження кожного суб’єкта господарювання, якого учасник планує залучати як субпідрядника до виконання робіт в обсязі не менше ніж 20 відсотків від вартості договору про закупівлю та подає наступні відомості:
- найменування субпідрядника;
- його місцезнаходження;
- платіжні реквізити;
- код за ЄДРПОУ (інформація підтверджується копією довідки чи відомостей з ЄДРПОУ про субпідрядну організацію);
- види робіт, які передбачається доручити субпідряднику, орієнтовану вартість послуг/робіт субпідрядника у відсотках (%) до ціни тендерної пропозиції та копію всіх необхідних для виконання робіт дозволів та ліцензій на відповідні види діяльності з переліком видів робіт, на які його заплановано залучити;
- лист-згода у довільній формі від кожного субпідрядника, інформація щодо якого зазначається у довідці про залучення субпідрядників на виконання робіт, які передбачаються до виконання субпідрядниками.
У разі незалучення субпідрядних організацій до виконання робіт учасник подає довідку в довільній формі.
У випадку залучення до виконання робіт субпідрядників в обсязі менше ніж 20 відсотків від вартості договору про закупівлю, учасник зазначає в тендерній пропозиції повне найменування та місцезнаходження кожного суб’єкта господарювання та подає копію всіх необхідних для виконання робіт дозволів та ліцензій на відповідні види діяльності з переліком видів робі робіт, на які його заплановано залучити, відповідно до технічного завдання, що наведене в додатку 2* (у разі якщо передбачено законодавством).
* у разі, якщо даний вид робіт не підлягає ліцензуванню такий учасник надає лист-пояснення в довільній формі, за власноручним підписом уповноваженої особи учасника та завірений печаткою, в якому зазначає законодавчі підстави ненадання вищезазначеного документу».
ТОВ «Інвестиційна Компанія Укрбудсервіс» чіткої інформації про субпідрядника не надало, що явно знижує його переваги над тими учасникам, які чітко оцінюють в поданих документах свій матеріально-технічний і трудовий ресурси і потенціал в процесі виконання робіт на об’єкті.
Чому Замовник не надав належної оцінки цьому документу переможця? Адже вимога у ТД сформульована однозначно: в момент подачі пропозиції учаснику надати повну інформацію про субпідрядників.
8. У розділі «Правомочність на укладення договору про закупівлю та підписання тендерних пропозиції» Замовник ставить таку вимогу щодо документів: Для юридичних осіб передбачено подання:
1.1. Сканована з оригіналу копія документу(ів), що підтверджує повноваження особи, яка підписує тендерні пропозицію та/або уповноважена на підписання договору про закупівлю:
- виписка з протоколу засновників або сканована з оригіналу копія протоколу засновників;
- наказ про призначення;
- довіреність або доручення;
-інший документ, що підтверджує повноваження посадової особи учасника на підписання документів.
1.2. Сканована з оригіналу копія Статуту із змінами (в разі їх наявності) або іншого установчого документу. У разі, якщо учасник здійснює діяльність на підставі модельного статуту, необхідно надати копію рішення засновників про створення такої юридичної особи.
У разі, якщо державна реєстрація учасника була здійснена після 01 січня 2016 року, то учасник має право надати опис документів, що надаються юридичною особою державному реєстратору для проведення державної реєстрації юридичної особи із зазначенням унікального коду, що дає можливість доступу до результатів надання адміністративних послуг у сфері державної реєстрації, у тому числі до установчих документів юридичної особи. В описі документів повинні бути зазначені: унікальний код, веб-сайт за яким Замовник має можливість перевірити установчі документи юридичної особи, дата формування витягу.
А ТОВ Інвестиційна Компанія Укрбудсервіс» подала скан-копію, а не скан оригіналу Статуту. І не надала опису документів до реєстрації Статуту. Просимо пояснити, чому Ви прийняли скан копії Статуту, хоча вимагаєте в ТД скан оригіналу? Домисли на тему кольорів, тонів і напів тонів не приймаються. Є ваша чітка вимога і є порушення цієї вимога. Чому немає реагування з вашого боку?
9. У тексті банківській гарантії ТОВ Інвестиційна Компанія Укрбудсервіс» не виконано вимогу Замовника щодо зазначення адреси банку Бенефіціара, що є грубим порушенням в наданні забезпечення ТП. І не пишіть, що адреса – це якесь там широке чи звужене поняття. Адреса юридичної особи - це ті дані, які є в її установчих документах. І не виправдовуйте учасника такими фразами, що Замовник для улюбленого переможця сам у відкритих реєстрах все перегляне і знайде. Ви в ТД вмістили чітку недвозначну вимогу - вказати адресу банку бенефіціара.
10. У п.6 «Інформація про технічні, якісні та кількісні характеристики предмета закупівлі» Замовник вимагає надати учасниками Гарантійний лист, в якому має бути вказано, крім основного гарантійного строку на роботи, ще такий обов’язок підрядника як «продовження гарантійного строку на час, протягом якого об’єкт не міг експлуатуватися внаслідок недоліків, які виникли з вини підрядника». Але учасник-переможець такого обов’язку на себе не взяв, формулювання цієї частини гарантії в його листі відсутнє.
Замовник зобов’язаний зреагувати на цей недолік в ТП від ТОВ «Інвестиційна Компанія Укрбудсервіс», адже гарантія якості роботи і відповідальність за недоліки в роботі - це відповідальність за інвестиції державних коштів і Підрядника, і Замовника. ПрАТ «ЛСБМУ №1» надало Гарантію на виконані роботи в повній мірі. Чому ви не проаналізували цю помилку в документі так званого переможця?
11. У довідці «Відомості про учасника», яка датована 08 квітня 2020 року, ТОВ «Інвестиційна Компанія Укрбудсервіс» надає номер свого банківського рахунку чомусь у старому форматі (не в IBAN). Для чого це вписувати? Цей факт свідчить про те, що дане товариство не йде в ногу з часом, не скрупульозно готує документи для участі в публічних закупівлях.
Та й у довідці, яку надав АТ «Банк Січ», вказано, що немає заборгованості за кредитами і відсотками по старому рахунку переможця 26003013060 (не у форматі IBAN). А по новому рахунку банк інформації не надав! Тому довідка з банку не є чинною! Значить, в ТОВ «Інвестиційна Компанія Укрбудсервіс» приховує заборгованість на своєму рахунку! Де реакція на цю довідку Замовника?
12. У документі учасника «Лист-гарантія про відсутність підстав відмови Замовника Учаснику в участі у процедурі закупівлі відповідно до ст.17 ЗУ «Про публічні закупівлі» є цікавий п.4, в якому ТОВ «Інвестиційна Компанія Укрбудсервіс» стверджує, що бере участь в торгах як фізична особа!!!??? Взагалі, директор читає тексти документів, які підписує? Її підлеглі, які готували документи, не розуміють навіть, що ТОВ «Інвестиційна Компанія Укрбудсервіс» - це юридична особа. А як працівники цієї фірми збираються читати і розуміти технічні документи, складніші юридичні документи? І тим більше реалізовувати в роботі вимоги цих документів?
Вимога до Замовника пояснити, чому він «не побачив і цю помилку?
На підставі вищезазначених фактів, керуючись п. 3 ст.30, ст..32 ЗУ «Про публічні закупівлі», у якій регламентовано, що у разі якщо учасник, тендерна пропозиція якого відхилена, вважає недостатньою аргументацію, зазначену в повідомленні, такий учасник може повторно звернутися до замовника з вимогою надати додаткову інформацію стосовно причини невідповідності його пропозиції умовам тендерної документації, зокрема, технічній специфікації та/або його невідповідності кваліфікаційним критеріям, а замовник зобов’язаний надати йому відповідь з такою інформацією не пізніше ніж через п’ять днів з дня надходження такого звернення через електронну систему закупівель. Учасник, якого не визнано переможцем торгів за результатами оцінки та розгляду його пропозиції, може звернутися через електронну систему закупівель до замовника з вимогою щодо надання інформації про пропозицію переможця торгів, у тому числі щодо зазначення її переваг порівняно з пропозицією учасника, який надіслав звернення, а замовник зобов’язаний надати йому відповідь не пізніше ніж через п’ять днів з дня надходження такого звернення
ВИМАГАЄМО:
1. Надати достатню аргументацію підстав дискваліфікації ПрАТ «ЛСБМУ №1» у вищевказаних публічних торгах.
2. Пояснити, у чому полягають переваги тендерної пропозиції ТОВ Інвестиційна Компанія Укрбудсервіс», яку Ви оголосили переможцем торгів 123.04.2020 р., приділивши вивченню їх документації всього половину дня.
3.Крім того, інформуємо про те, що ПрАТ «ЛСБМУ №1» залишає за собою право оскаржити результати торгів в АМКУ відповідно до норм ст.18 вищевказаного Закону.
4. Ситуація з проведенням цих торгів підпадає під ст.. 7-1 ЗУ «Про публічні закупівлі», де передбачено порядок здійснення моніторингу публічних закупівель.
5. Щодо даної ситуації з проведенням торгів плануємо проінформувати фінінспекцію і залучити громадську організацію, яка займається контролем за публічними торгами.
Голова Правління _____________ Хаврак В.В.
(підпис)
Пов'язані документи:
Учасник
- Оскарження результатів 23.04.2020 16:45
Дата подачі:
23.04.2020 16:46
Вирішення:
У відповідь, на ваше звернення повідомляємо, що замовник здійснює оцінку тендерної пропозицій відповідно до ст. 28 Закону України «Про публічні закупівлі». Зазначені у протоколі відхилення підстави щодо ПрАТ Львівське спеціалізоване будівельно-монтажне управління № 1 цілком обґрунтовані, підтверджені практикою АМКУ та не суперечать жодному з принципів здійснення закупівель.
Щодо тендерної пропозиції ТОВ Інвестиційна Компанія Укрбудсервіс:
1. Замовник у ч.1 розділу 1 додатку 1 тендерної документації вимагає надати відомості про матеріально-технічну базу учасника, яку буде залучено до виконання робіт. Однак, зміст вимоги чітко дає зрозуміти, що перелічена техніка замовника є тільки рекомендаційною до залучення. Кожний з потенційних учасників розраховує кошторис (від чого залежить і ціна і термін виконання робіт) з власних можливостей та переліку матеріально-технічної бази. В тому числі примітка нижче зазначає: У разі якщо учасники під час формування тендерної пропозиції, планують замінити вищевказані машино-механізми на інші, які виконують аналогічні функції, або роботи, що визначені в технічному завданні можуть бути виконані без застосування вказаних механізмів, то вони зобов’язані відобразити таку заміну шляхом подання у складі тендерної пропозиції Відомостей ресурсів до кошторисів та (за бажанням) пояснення щодо невикористання вказаних механізмів у своїй пропозиції. Учасник може залучити до виконання робіт й інші механізми, зазначений перелік не є виключним. Замовник не вказує тут імперативної норми, а дає тільки право підряднику для того аби він зміг відобразити заміну у свої кошторисних розрахунках. Саме тому такі дії не є обов’язкові до виконання, тому й не можуть слугувати зауваженням.
2. В кошторисі ТОВ «Інвестиційна Компанія Укрбудсервіс» в частині «Відомість ресурсів» дійсно не вказано, чи механізми, обладнання та транспорт власні чи орендовані. Проте, це не було обов’язком за вимогами тендерної документації (замовник у першому питання надає з приводу цього відповідь). А питання чи техніка орендована чи власна має бути відображене у довідці про залучення матеріально- технічної бази, яка містить таку інформацію в останній колонці форми довідки.
3. З приводу копій чи оригіналів свідоцтв на транспортні засоби повідомляємо, що учасником у складі пропозиції подані скановані з оригіналів технічні паспорти та один технічний паспорт з написом копія. Вимога документації звучала «надання сканованих з оригіналу копій», тобто таки копій. Сканкопія документа може бути як чорно-біла так і кольорова, так як це не уточнено документацією і законодавчо не врегульовано питання визначення «скан-копія». Окрім того, тендерна документація містить перелік формальних помилок, серед якого прописано наступне: «До формальних (несуттєвих) помилок належать: «- не завірення окремої сторінки (сторінок) підписом та/або печаткою (за наявності) учасника торгів; - неправильне (неповне) завірення та/або не завірення учасником копії документа згідно з вимогами цієї документації». Отже, вищенаведене не може вважатися підставою відхилення тендерної пропозиції учасника.
4. Учасником в довідці про матеріально-технічну базу зазначено п. 10 механізм під назвою «машина бурильно-кранова (ямобур на колісному ходу БКМ – 630), на підтвердження чого надано і договір і техпаспорт. Техпаспорт на додаткове обладнання, яке може монтуватися до даного транспорту не видається, оскільки не є колісним транспортним засобом. Попри це, з інформації наданої учасником наявність такого обладнання учасником підтверджено шляхом подання договору оренди саме бурильної машини. Отже, вимогу документації виконано в повному обсязі.
5. Тендерна документація містить вимогу «Відомості подаються у таблиці "а" відповідно до запропонованої форми про наявність матеріально-технічної бази учасника, що визначена у цьому додатку. Вимогами тендерної документації не передбачено, що для виконання робіт, які є предметом даної закупівлі в учасника має бути в наявності приміщення в господарюючого суб’єкта. Це зауваження не може бути підставою для відхилення, адже є тільки вашою суб’єктивною думкою, бо замовник не вимагав цього від учасника. Підрядник надав довідку 8/04-20 від 08 квітня 2020 року та підтвердив свою кваліфікацію у повному обсязі.
6. На підтвердження освіти працівників учасником подано документи на всіх працівників, що вимагалося, якість документів дозволяє встановити зміст того, що вимагав замовник. Вимога документації несе собою такий зміст: «надання сканованих з оригіналу копій», тобто копій. Скан-копія документа може бути як чорно-біла так і кольорова, оскільки це не передбачалось вимогами тендерної документації, до того ж правове поле не містить дефініції поняття «скан-копія». В тому числі, тендерна документація містить перелік формальних помилок, серед якого прописано наступне: «До формальних (несуттєвих) помилок належать: «- не завірення окремої сторінки (сторінок) підписом та/або печаткою (за наявності) учасника торгів; - неправильне (неповне) завірення та/або не завірення учасником копії документа згідно з вимогами цієї документації». Отже, вищенаведене не може вважатися підставою відхилення тендерної пропозиції учасника.
7. Учасник на підтвердження вимоги про субпідрядника надав довідку про те, що не залучатиме субпідрядну організацію. Під час виконання робіт можуть виникнути різного роду форс-мажорні обставини, тому учасник повідомляє замовника, що у разі виробничої потреби і лише за згоди замовника можливо зробить лист-звернення щодо залучення субпідрядної організації. Наголошуємо, що така довідка не впливає на зміст оцінки тендерної пропозиції та не суперечить її вимогам. Отже підстав відхилення немає.
8. У разі, якщо державна реєстрація учасника була здійснена після 01 січня 2016 року, то учасник має право надати опис документів, що надаються юридичною особою державному реєстратору для проведення державної реєстрації юридичної особи із зазначенням унікального коду, що дає можливість доступу до результатів надання адміністративних послуг у сфері державної реєстрації, у тому числі до установчих документів юридичної особи. Вимога передбачає таке право а не обов’язок учасника. Учасник скористався правом надати копію статуту, відповідно надання опису документів не є обов’язковим для нього. Учасником відскановано з оригіналу статут і зроблено його копію, яку і завантажено в систему, відтак вимогу документації виконано. Окрім цього, щодо поняття «копія» пояснення надано вище.
9. Згідно з вимогами тендерної документації банківська гарантія повинна відповідати постанові Правління Національного банку України від 15 грудня 2004 року № 639. Банківська гарантія надана учасником містить пункт про відповідність цій постанові, що означає, що оформлена згідно з вимогами до такого документа. Банківська гарантія видана банком містить пункт про назву банку бенефіціара – його назву та адресу, як того вимагає документація та постанова, зокрема – в реквізитах банку бенефіціара зазначено «ДКС України в м. Київ», тобто назва банку та адреса банку які ідентичні тим, що містяться в тендерній документації в розділі «Забезпечення тендерної пропозиції», відтак, вимоги до форми гарантії дотримано, порушень не встановлено. Адреса – це загальне поняття, позначення місця розташування житла людини або будівлі (території) юридичної особи (уточнимо, що зазначення саме поштової адреси не вимагалось). Крім того, ДКСУ України у м. Київ є лише одне, відтак детальніше розташування зацікавлені особи можуть з’ясувати з ЄДРПОУ, що є реєстром з відкритим доступом, запит безкоштовний.
10. Щодо гарантійного терміну, то учасник у складі тендерної пропозиції надає гарантійний лист про те, що гарантійний термін на виконані роботи становить не менше 10 років. Період з якого починається такий гарантійний термін замовник не просить вказувати в цьому листі, проте учасник його вказав. Наданий лист з вих №8/04-25 від 08 квітня 2020 року повністю підтверджує вимоги тендерної документації.
11. Щодо форми відомості про учасника, то вона має встановлену форму у тендерній документації з переліком пунктів, які має заповнити учасник. У складі тендерної пропозиції ТОВ Інвестиційна Компанія Укрбудсервіс надана така форма «Відомості про учасника», що відповідає встановленій, адже заповнені всі пункти. Зазначений розрахунковий рахунок не може бути підставою для відхилення, адже замовник ніде у тендерній документації не вимагає вказувати саме формат IBAN розрахункового рахунку. До того ж звернувшись до відкритих джерел інформації та взявши старий формат рахунку, шляхом безкоштовного запиту можна отримати новий формат розрахункового рахунку IBAN. Суб’єктивні твердження з приводу того, що підрядник «не йде в ногу з часом» не можуть бути підставою для відхилення відповідно до чинного законодавства.
12. Щодо інформації з приводу «Листа-гарантії про відсутність підстав відмови замовника учаснику в участі у процедурі закупівлі відповідно до ст. 17 Закону України «Про публічні закупівлі» повідомляємо, що учасник заповнив примірну форму листа, який поданий у тендерній документації. Пункти, як стосуються юридичної особи, бо учасник є ТОВ, заповнені, а будь-яка інша надана інформація не може братись до уваги замовником під час оцінки документів, окрім тієї, яка прямо вимагається тендерною документацією.
Враховуючи наведене, тендерна пропозиція учасника ТОВ Інвестиційна Компанія Укрбудсервіс відповідає всім встановленим у тендерній документації вимогам. Підстави для відхилення відсутні, тому замовник приймає рішення про визнання такого переможцем.
Статус вимоги:
Відхилено