-
Відкриті торги
-
Безлотова
-
КЕП
Масло вершкове, 72,5% жиру, 20500 кг.
Завершена
2 788 000.00
UAH з ПДВ
мін. крок: 1% або 27 880.00 UAH
мін. крок: 1% або 27 880.00 UAH
Номер:
87d7c9ac791c470ca515d7a68bb9481a
Ідентифікатор моніторингу:
UA-M-2020-04-07-000033
Дата прийняття рішення про проведення моніторингу:
07.04.2020 00:00
Період моніторингу:
08.04.2020 09:24 - 30.04.2020 00:00
Статус:
Порушення виявлені
Опис:
ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ
ЗАХІДНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ
УПРАВЛІННЯ ЗАХІДНОГО ОФІСУ ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ В ХМЕЛЬНИЦЬКІЙ ОБЛАСТІ
Н А К А З
07.04.2020 № 19
Хмельницький
Про початок моніторингу закупівель
Відповідно до частини другої статті 7¹ Закону України «Про публічні закупівлі», статті 2 та статті 5 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», підпункту 2 пункту 4 Положення про Управління Західного офісу Держаудитслужби в Хмельницькій області, затвердженого наказом Західного офісу Держаудитслужби від 02 липня 2018 року № 189
НАКАЗУЮ:
1. Розпочати моніторинг закупівель відповідно до переліку, що додається.
2. Відділу контролю у сфері закупівель забезпечити проведення моніторингу закупівель, зазначеного у пункті 1 цього наказу.
Заступник начальника
Західного офісу
Держаудитслужби Анатолій МАРЦЕНЮК
Додаток до наказу Управління Західного офісу Держаудитслужби в Хмельницькій області від 07.04.2020 № 19
Витяг з переліку процедур закупівель, щодо яких виявлені ознаки порушень законодавства у сфері публічних закупівель
№ з/п Оголошення про проведення процедури закупівлі та/або повідомлення про намір укласти договір на веб-порталі Уповноваженого органу Опис підстав для здійснення моніторингу закупівлі Працівник, відповідальний за здійснення моніторингу
унікальний номер дата оприлюднення на веб-порталі Уповноваженого органу публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель.
4 UA-2020-03-24-000532-c 24.03.2020 Дані автоматичних індикаторів ризиків. Задоянчук
В. о. начальника відділу
контролю у сфері закупівель Наталія БОЛДЕЦЬКА
Етапи закупівельного процесу:
- Планування закупівлі та оприлюднення інформації про її проведення
Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:
- Дані автоматичних індикаторів ризиків
Детальніше
Висновок про результати моніторингу
Статус порушень:
Виявлені
Тип порушень:
- Інші порушення законодавства у сфері закупівель
Висновок про наявність або відсутність порушень законодавства:
За результатами аналізу питання щодо надання роз'яснень до тендерної документації та внесення до неї змін установлено порушення норм частини першої статті 23 Закону.
За результатами аналізу питання дотримання Замовником законодавства у сфері публічних закупівель щодо визначення предмета закупівлі, відображення закупівлі у річному плані (додатку), оприлюднення інформації щодо закупівлі, правильності заповнення форм документів, затверджених Уповноваженим органом, відповідності тендерної документації вимогам Закону – порушень не установлено.
Зобов’язанння щодо усунення порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель:
З огляду на встановлені порушення законодавства у сфері публічних закупівель, керуючись статтями 2 та 5 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», Управління Західного офісу Держаудитслужби в Хмельницькій області зобов’язує здійснити заходи щодо усунення виявлених порушень у встановленому законом порядку, зокрема шляхом вжиття заходів щодо недопущення таких порушень в подальшому, та відповідно частини восьмої статті 7¹ Закону України «Про публічні закупівлі» протягом п’яти робочих днів з дня оприлюднення висновку оприлюднити через електронну систему закупівель інформацію та/або документи, що свідчать про усунення порушення законодавства у сфері публічних закупівель, викладеного у висновку, або аргументовані заперечення до висновку, або інформацію про причини неможливості усунення виявленого порушення.
Інформація про результати моніторингу закупівлі у розрізі стадій проведення процедури закупівлі:
Дата закінчення моніторингу: 10 квітня 2020 року.
Предметом аналізу були питання: визначення предмета закупівлі; відображення закупівлі у річному плані закупівель; оприлюднення інформації щодо закупівлі; правильності заповнення форм документів, затверджених Уповноваженим органом; відповідності вимог тендерної документації вимогам Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон).
Під час моніторингу проаналізовано: річний план закупівель на 2020 рік; оголошення про проведення відкритих торгів; тендерну документацію, затверджену рішенням тендерного комітету Національної академії Державної прикордонної служби України імені Богдана Хмельницького (далі – Замовник) від 24.03.2020 №б/н, звернення за роз’ясненнями щодо тендерної
документації від 24.03.2020, відповідь Замовника від 01.04.2020, вимоги щодо усунення порушення від 26.03.2020, відповідь Замовника від 01.04.2020.
За результатами моніторингу встановлено, що на звернення за роз’ясненнями щодо тендерної документації, яке оприлюднено в інформаційній системі закупівель 24.03.2020 та на вимогу про усунення порушень, яка оприлюднена в інформаційній системі закупівель 26.03.2020, Замовник оприлюднив відповіді 01.04.2020 з перевищенням терміну (протягом трьох робочих днів), чим порушив вимоги частини першої статті 23 Закону в частині несвоєчасного надання роз’яснення щодо тендерної документації та внесення змін до неї.
За результатами моніторингу встановлено невідповідність інформації стосовно терміну поставки товару, зокрема, в оголошенні про проведення процедури закупівлі і в тендерній документації Замовника зазначено термін – до 01.12.2020; в проекті договору, що міститься в додатку 5 до тендерної документації – до 31.12.2020.
Період усунення порушень:
10.04.2020 15:47 - 25.04.2020 00:00
Дата публікації висновку:
10.04.2020 15:47