-
Відкриті торги
-
Безлотова
-
КЕП
Послуги з видалення сухостійних, аварійних та фаутних дерев з територій кладовищ м.Львова
Завершена
950 435.00
UAH з ПДВ
мін. крок: 0.1% або 950.44 UAH
мін. крок: 0.1% або 950.44 UAH
Номер:
df80f37aceb34c6889acca9b4d18ade7
Ідентифікатор моніторингу:
UA-M-2020-05-04-000088
Дата прийняття рішення про проведення моніторингу:
04.05.2020 00:00
Період моніторингу:
04.05.2020 17:02 - 26.05.2020 00:00
Статус:
Порушення виявлені
Опис:
ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ
ЗАХІДНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ
НАКАЗ
04.05.2020 № 75
Львів
Про початок
моніторингу закупівель
Відповідно до частини першої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», статті 2 та статті 5 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», п.9 Положення про Західний офіс Держаудитслужби, затвердженого наказом Держаудитслужби від 02.06.2016 № 23,
НАКАЗУЮ:
1. Почати моніторинг закупівель згідно Додатку, що додається.
2. Відділу контролю у сфері закупівель забезпечити проведення моніторингу закупівель, зазначених у Додатку до цього наказу.
Начальник Роман КРОЛЯК
Додаток до наказу Західного офісу Держаудитслужби від 04.05.2020 № 75.
Витяг з переліку
процедур закупівлі
№ з/п
Оголошення про проведення процедури закупівлі та/або повідомлення про намір укласти договір на веб-порталі Уповноваженого органу, опис підстав для здійснення моніторингу закупівлі, унікальний номер дата оприлюднення на веб-порталі Уповноваженого органу UA-2020-03-23-004836-b 23.03.2020. Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель.
Начальник відділу контролю у сфері закупівель Уляна ГРИГОРЧУК
Етапи закупівельного процесу:
- Планування закупівлі та оприлюднення інформації про її проведення
- Розкриття тендерних пропозицій, їх розгляд та оцінка
- Укладання та виконання договору про закупівлю (прийняття рішення про відміну торгів)
Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:
- Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
Детальніше
Висновок про результати моніторингу
Статус порушень:
Виявлені
Тип порушень:
- Не відхилення тендерних пропозицій, які підлягали відхиленню відповідно до закону
Висновок про наявність або відсутність порушень законодавства:
За результатами аналізу питання розгляду тендерних пропозицій встановлено порушення норм частини 1 статті 30 Закону.
За результатами аналізу питання дотримання Замовником законодавства у сфері публічних закупівель щодо визначення предмета закупівлі, відображення закупівлі у річному плані, правильності заповнення форм документів, затверджених Уповноваженим органом, відповідності тендерної документації вимогам Закону, своєчасності укладання договору про закупівлю та його оприлюднення, відповідності умов договору умовам тендерної пропозиції переможця - порушень не встановлено.
Зобов’язанння щодо усунення порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель:
З огляду на встановлені порушення законодавства у сфері закупівель, керуючись статтею 2 та 5 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», Західний офіс Держаудитслужби зобов’язує здійснити заходи щодо усунення виявлених порушень у встановленому законодавством порядку, зокрема вжити заходів вжити заходів щодо розірвання договору та заходів щодо недопущення таких порушень в подальшому, та протягом п’яти робочих днів з дня оприлюднення висновку оприлюднити через електронну систему закупівель інформацію та/або документи, що свідчать про усунення порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель, викладених у висновку, або інформацію про причини неможливості усунення виявлених порушень.
Інформація про результати моніторингу закупівлі у розрізі стадій проведення процедури закупівлі:
Предметом аналізу закупівлі були питання: відображення закупівлі у річному плані, оприлюднення інформації про закупівлю, правильності заповнення форм документів, затверджених Уповноваженим органом, відповідності вимог тендерної документації вимогам Закону України «Про публічні закупівлі» в чинній на час проведення закупівлі редакції (далі – Закон), розгляду тендерних пропозицій, своєчасності укладання договору про закупівлю та його оприлюднення, відповідності умов договору умовам тендерної пропозиції переможця.
Під час моніторингу проаналізовано: річний план Львівського комунального підприємства «Виробничо-реставраційний комбінат обрядових послуг» на 2020 рік; оголошення про проведення відкритих торгів; тендерну документацію Замовника, тендерну пропозицію фізичної особи-підприємця ДРОБИНА ДМИТРО ОЛЕКСАНДРОВИЧ (далі ФОП ДРОБИНА ДМИТРО ОЛЕКСАНДРОВИЧ), повідомлення про намір укласти договір, договір № 31 від 28.04.2020.
Згідно вимог додатку 3 до тендерної документації Замовника, для підтвердження відсутності підстав відмови участі в процедурі закупівлі відповідно до статті 17 Закону переможець торгів повинен завантажити через електронний майданчик в системі «Прозорро» довідку (чи документ іншої форми) у визначеному чинним законодавством вигляді (або нотаріально засвідчену копію), щодо заборгованості зі сплати податків і зборів (обов’язкових платежів) видану уповноваженим на це органом не давніше десяти днів до кінцевої дати подання тендерних пропозицій.
Порядок надання довідки про відсутність заборгованості з платежів, контроль за справлянням яких покладено на контролюючі органи, затверджено наказом Міністерства фінансів України від 03.09.2018 № 733 (зареєстрований в Міністерстві юстиції України 27.09.2018 за № 1102/32554). Зокрема, вказана форма містить такі обов’язкові реквізити, як підписи керівника (його заступник або уповноважена особа) контролюючого органу та посадової особи контролюючого органу, а також відбиток печатки контролюючого органу. Відповідно до статті 7 Закону України «Про електронні документи та електронний документообіг» оригіналом електронного документа вважається електронний примірник документа з обов’язковими реквізитами, у тому числі з електронним підписом автора або підписом. Оригінал електронного документа повинен давати змогу довести його цілісність та справжність у порядку, визначеному законодавством; у визначених законодавством випадках може бути пред’явлений у візуальній формі відображення, в тому числі у паперовій копії.
Проте, подана ФОП ДРОБИНА ДМИТРО ОЛЕКСАНДРОВИЧ довідка (файл – «Податкова.pdf») не містить підписів відповідальних посадових осіб контролюючого органу, відбитку печатки контролюючого органу та, відповідно, не є оригіналом документу або його копією, зробленою з оригіналу; не має накладеного кваліфікованого електронного підпису, що не є електронним документом у розумінні Закону України «Про електронні документи та електронний документообіг».
Згідно пункту 2 частини 1 статті 30 Закону Замовник відхиляє тендерну пропозицію в разі, якщо переможець не надав документи, що підтверджують відсутність підстав, передбачених статтею 17 цього Закону. Водночас, на порушення пункту 2 частини 1 статті 30 Закону Замовником не відхилено пропозицію ФОП ДРОБИНА ДМИТРО ОЛЕКСАНДРОВИЧ, а укладено договір № 31 від 28.04.2020.
Період усунення порушень:
08.05.2020 14:17 - 23.05.2020 00:00
Дата публікації висновку:
08.05.2020 14:17
Оскарження висновку в суді
Опис:
Керуючись п.10 ст.7-1 Закону України "Про публічні закупівлі" подано адміністративний позов про визнання протиправним та скасування висновку про результати моніторингу
Дата публікації:
22.05.2020 18:47
Інформація про усунення порушення
Опис звіту:
АРГУМЕНТОВАНІ ЗАПЕРЕЧЕННЯ ДО ВИСНОВКУ
про результати моніторингу закупівлі
(ID моніторингу: UA-M-2020-05-04-000088)
За висновком Західного офісу Держаудитслужби (Львівська обл) про результати моніторингу закупівлі за кодом CPV за ДК 021:2015 – 77210000-5 – Лісозаготівельні послуги (Послуги з видалення сухостійних, аварійних та фаутних дерев з територій кладовищ м.Львова), ідентифікатор закупівлі UA-2020-03-23-004836-b (далі- Висновок) встановлено порушення законодавства в частині розгляду та/або відхилення (не відхилення) замовником тендерної (тендерних) пропозиції (пропозицій), а саме порушення норм частини 1 статті 30 Закону.
Західний офіс Держаудитслужби зобовязує здійснити заходи щодо усунення виявлених порушень у встановленому законодавством порядку, зокрема вжити заходів щодо розірвання договору та заходів щодо недопущення таких порушень в подальшому, та протягом пяти робочих днів з дня оприлюднення висновку оприлюднити через електронну систему закупівель інформацію та/або документи, що свідчать про усунення порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель, викладених у висновку, або інформацію про причини неможливості усунення виявлених порушень.
Висновком встановлено Порушення Замовником норм частини 1 статті 30 Закону, в частині невідхилення тендерної пропозиції ФОП Дробина Дмитро Олександрович,
Не погоджуючись з Висновком, надаємо аргументовані заперечення до Висновку.
Вимогами додатку 3 до тендерної документації Замовника, для підтвердження відсутності підстав відмови участі в процедурі закупівлі відповідно до статті 17 Закону переможець торгів повинен у строк, що не перевищує 5 днів з дати оприлюднення на веб-порталі Уповноваженого органу повідомлення про намір укласти договір, завантажити через електронний майданчик в системі «Прозорро» довідку (чи документ іншої форми) у визначеному чинним законодавством вигляді (або нотаріально засвідчену копію), щодо заборгованості зі сплати податків і зборів (обов’язкових платежів) видану уповноваженим на це органом не давніше десяти днів до кінцевої дати подання тендерних пропозицій.
Примітками до додатку 3 до тендерної документації, передбачено, що у випадку отримання переможцем торгів вказаних у цьому додатку документів у визначеному чинним законодавством електронному виді або іншому але такому який дає можливість онлайн їх перевірки їх справжності (легітимності/автентичності) переможець оприлюднює їх через електронний майданчик в системі «Прозорро» у формі, що дає можливість онлайн перевірки їх справжності (легітимності/автентичності).
На виконання зазначеної вимоги ФОП Дробина Дмитро Олександрович 18.04.2020р завантажено Довідку про відсутність заборгованості з платежів, контроль за справлянням яких покладено на контролюючі органи від 16.04.2020р № 22465, що видана ГУ ДПС У Львівській області, у визначеному чинним законодавством вигляді, та формі, що дає можливість онлайн перевірки її справжності (легітимності/автентичності)
Відповідно до п.7 Порядку надання довідки про відсутність заборгованості з платежів, контроль за справлянням яких покладено на контролюючі органи, що затверджена Наказом Міністерства фінансів України 03.09.2018р № 733 (зареєстрована в Міністерстві юстиції України 27.09.2018р за № 1102/32554) «довідка надається за вибором платника у паперовій або електронній формі, про що він зазначає у Заяві. Довідку в електронній формі платник отримує у приватній частині електронного кабінету з дотриманням вимог Законів України «Про електронні документи та електронний документообіг» та «Про електронні довірчі послуги».
Отримання платником ФОП ДРОБИНА ДМИТРО ОЛЕКСАНДРОВИЧ Довідки в електронній формі реалізовано через приватну частину Електронного кабінету, розміщеного на офіційному веб-порталі Державної фіскальної служби України за посиланням: https://cabinet.tax.gov.ua/login. Функціонал надає можливість заповнити і подати заяву в електронній формі та отримати в електронній формі один з документів: Довідку або лист-відмову. Переглянути видану платнику електронну Довідку у відкритій частині (вхід до якої не потребує ідентифікації) Електронного кабінету (https://cabinet.tax.gov.ua/registers/debit), зацікавлений орган/суб’єкт може шляхом введення податкового номера платника (код за ЄДРПОУ/РНОКПП) та реквізитів довідки (дати і номеру). Відповідно до ч. 7 ст. 28 Закону України «Про публічні закупівлі»: «Замовник має право звернутися за підтвердженням інформації, наданої учасником, до органів державної влади, підприємств, установ, організацій відповідно до їх компетенції.». Тендерний комітет Замовника здійснив перевірку інформації поданої Учасником і здійснив перевірку справжності (легітимності/автентичності) даної довідки. Інформація, отримана в ході перевірки підтвердила дійсність довідки про відсутність заборгованості від 16.04.2020 року, наданої Учасником.
Відповідно до ч.2 ст.17 Закону, Замовник може прийняти рішення про відхилення тендерної пропозиції учасника у разі, якщо учасник має заборгованості із сплати податків і зборі (обовязкових платежів)
Відповідно до вище викладеного, Висновок щодо порушення п.2 ч.1 ст.30 Закону є безпідставним. З боку Замовника відсутні порушення вимог п.2 ч.1 ст.30 Закону в частині невідхилення тендерної пропозиції переможця ФОП Дробина Дмитро Олександрович. Замовником було дотримано всіх норм Закону України «Про публічні закупівлі».
Голова тендерного комітету Річняк О.Я
Дата публікації звіту:
15.05.2020 12:29