• Відкриті торги
  • Безлотова
  • КЕП

Послуги з видалення сухостійних, аварійних та фаутних дерев з територій кладовищ м.Львова

Завершена

950 435.00 UAH з ПДВ
мін. крок: 0.1% або 950.44 UAH
Номер: df80f37aceb34c6889acca9b4d18ade7
Ідентифікатор моніторингу: UA-M-2020-05-04-000088
Дата прийняття рішення про проведення моніторингу: 04.05.2020 00:00
Автор: Західний офіс Держаудитслужби, UA-EDR 40479801
Період моніторингу: 04.05.2020 17:02 - 26.05.2020 00:00
Статус: Порушення виявлені
Опис: ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ ЗАХІДНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ НАКАЗ 04.05.2020 № 75 Львів Про початок моніторингу закупівель Відповідно до частини першої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», статті 2 та статті 5 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», п.9 Положення про Західний офіс Держаудитслужби, затвердженого наказом Держаудитслужби від 02.06.2016 № 23, НАКАЗУЮ: 1. Почати моніторинг закупівель згідно Додатку, що додається. 2. Відділу контролю у сфері закупівель забезпечити проведення моніторингу закупівель, зазначених у Додатку до цього наказу. Начальник Роман КРОЛЯК Додаток до наказу Західного офісу Держаудитслужби від 04.05.2020 № 75. Витяг з переліку процедур закупівлі № з/п Оголошення про проведення процедури закупівлі та/або повідомлення про намір укласти договір на веб-порталі Уповноваженого органу, опис підстав для здійснення моніторингу закупівлі, унікальний номер дата оприлюднення на веб-порталі Уповноваженого органу UA-2020-03-23-004836-b 23.03.2020. Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель. Начальник відділу контролю у сфері закупівель Уляна ГРИГОРЧУК
Адреса: Ukraine, Львівська, Львів
Контактна особа: Західний офіс Держаудитслужби (Львівська обл.), +38 (0 67) 679-35-47, irenya08@gmail.com
Етапи закупівельного процесу:
  • Планування закупівлі та оприлюднення інформації про її проведення
  • Розкриття тендерних пропозицій, їх розгляд та оцінка
  • Укладання та виконання договору про закупівлю (прийняття рішення про відміну торгів)
Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:
  • Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
Детальніше

Висновок про результати моніторингу

Статус порушень: Виявлені
Тип порушень:
  • Не відхилення тендерних пропозицій, які підлягали відхиленню відповідно до закону
Висновок про наявність або відсутність порушень законодавства: За результатами аналізу питання розгляду тендерних пропозицій встановлено порушення норм частини 1 статті 30 Закону. За результатами аналізу питання дотримання Замовником законодавства у сфері публічних закупівель щодо визначення предмета закупівлі, відображення закупівлі у річному плані, правильності заповнення форм документів, затверджених Уповноваженим органом, відповідності тендерної документації вимогам Закону, своєчасності укладання договору про закупівлю та його оприлюднення, відповідності умов договору умовам тендерної пропозиції переможця - порушень не встановлено.
Зобов’язанння щодо усунення порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель: З огляду на встановлені порушення законодавства у сфері закупівель, керуючись статтею 2 та 5 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», Західний офіс Держаудитслужби зобов’язує здійснити заходи щодо усунення виявлених порушень у встановленому законодавством порядку, зокрема вжити заходів вжити заходів щодо розірвання договору та заходів щодо недопущення таких порушень в подальшому, та протягом п’яти робочих днів з дня оприлюднення висновку оприлюднити через електронну систему закупівель інформацію та/або документи, що свідчать про усунення порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель, викладених у висновку, або інформацію про причини неможливості усунення виявлених порушень.
Інформація про результати моніторингу закупівлі у розрізі стадій проведення процедури закупівлі: Предметом аналізу закупівлі були питання: відображення закупівлі у річному плані, оприлюднення інформації про закупівлю, правильності заповнення форм документів, затверджених Уповноваженим органом, відповідності вимог тендерної документації вимогам Закону України «Про публічні закупівлі» в чинній на час проведення закупівлі редакції (далі – Закон), розгляду тендерних пропозицій, своєчасності укладання договору про закупівлю та його оприлюднення, відповідності умов договору умовам тендерної пропозиції переможця. Під час моніторингу проаналізовано: річний план Львівського комунального підприємства «Виробничо-реставраційний комбінат обрядових послуг» на 2020 рік; оголошення про проведення відкритих торгів; тендерну документацію Замовника, тендерну пропозицію фізичної особи-підприємця ДРОБИНА ДМИТРО ОЛЕКСАНДРОВИЧ (далі ФОП ДРОБИНА ДМИТРО ОЛЕКСАНДРОВИЧ), повідомлення про намір укласти договір, договір № 31 від 28.04.2020. Згідно вимог додатку 3 до тендерної документації Замовника, для підтвердження відсутності підстав відмови участі в процедурі закупівлі відповідно до статті 17 Закону переможець торгів повинен завантажити через електронний майданчик в системі «Прозорро» довідку (чи документ іншої форми) у визначеному чинним законодавством вигляді (або нотаріально засвідчену копію), щодо заборгованості зі сплати податків і зборів (обов’язкових платежів) видану уповноваженим на це органом не давніше десяти днів до кінцевої дати подання тендерних пропозицій. Порядок надання довідки про відсутність заборгованості з платежів, контроль за справлянням яких покладено на контролюючі органи, затверджено наказом Міністерства фінансів України від 03.09.2018 № 733 (зареєстрований в Міністерстві юстиції України 27.09.2018 за № 1102/32554). Зокрема, вказана форма містить такі обов’язкові реквізити, як підписи керівника (його заступник або уповноважена особа) контролюючого органу та посадової особи контролюючого органу, а також відбиток печатки контролюючого органу. Відповідно до статті 7 Закону України «Про електронні документи та електронний документообіг» оригіналом електронного документа вважається електронний примірник документа з обов’язковими реквізитами, у тому числі з електронним підписом автора або підписом. Оригінал електронного документа повинен давати змогу довести його цілісність та справжність у порядку, визначеному законодавством; у визначених законодавством випадках може бути пред’явлений у візуальній формі відображення, в тому числі у паперовій копії. Проте, подана ФОП ДРОБИНА ДМИТРО ОЛЕКСАНДРОВИЧ довідка (файл – «Податкова.pdf») не містить підписів відповідальних посадових осіб контролюючого органу, відбитку печатки контролюючого органу та, відповідно, не є оригіналом документу або його копією, зробленою з оригіналу; не має накладеного кваліфікованого електронного підпису, що не є електронним документом у розумінні Закону України «Про електронні документи та електронний документообіг». Згідно пункту 2 частини 1 статті 30 Закону Замовник відхиляє тендерну пропозицію в разі, якщо переможець не надав документи, що підтверджують відсутність підстав, передбачених статтею 17 цього Закону. Водночас, на порушення пункту 2 частини 1 статті 30 Закону Замовником не відхилено пропозицію ФОП ДРОБИНА ДМИТРО ОЛЕКСАНДРОВИЧ, а укладено договір № 31 від 28.04.2020.
Період усунення порушень: 08.05.2020 14:17 - 23.05.2020 00:00
Дата публікації висновку: 08.05.2020 14:17

Оскарження висновку в суді

Опис: Керуючись п.10 ст.7-1 Закону України "Про публічні закупівлі" подано адміністративний позов про визнання протиправним та скасування висновку про результати моніторингу
Дата публікації: 22.05.2020 18:47

Інформація про усунення порушення

Опис звіту: АРГУМЕНТОВАНІ ЗАПЕРЕЧЕННЯ ДО ВИСНОВКУ про результати моніторингу закупівлі (ID моніторингу: UA-M-2020-05-04-000088) За висновком Західного офісу Держаудитслужби (Львівська обл) про результати моніторингу закупівлі за кодом CPV за ДК 021:2015 – 77210000-5 – Лісозаготівельні послуги (Послуги з видалення сухостійних, аварійних та фаутних дерев з територій кладовищ м.Львова), ідентифікатор закупівлі UA-2020-03-23-004836-b (далі- Висновок) встановлено порушення законодавства в частині розгляду та/або відхилення (не відхилення) замовником тендерної (тендерних) пропозиції (пропозицій), а саме порушення норм частини 1 статті 30 Закону. Західний офіс Держаудитслужби зобовязує здійснити заходи щодо усунення виявлених порушень у встановленому законодавством порядку, зокрема вжити заходів щодо розірвання договору та заходів щодо недопущення таких порушень в подальшому, та протягом пяти робочих днів з дня оприлюднення висновку оприлюднити через електронну систему закупівель інформацію та/або документи, що свідчать про усунення порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель, викладених у висновку, або інформацію про причини неможливості усунення виявлених порушень. Висновком встановлено Порушення Замовником норм частини 1 статті 30 Закону, в частині невідхилення тендерної пропозиції ФОП Дробина Дмитро Олександрович, Не погоджуючись з Висновком, надаємо аргументовані заперечення до Висновку. Вимогами додатку 3 до тендерної документації Замовника, для підтвердження відсутності підстав відмови участі в процедурі закупівлі відповідно до статті 17 Закону переможець торгів повинен у строк, що не перевищує 5 днів з дати оприлюднення на веб-порталі Уповноваженого органу повідомлення про намір укласти договір, завантажити через електронний майданчик в системі «Прозорро» довідку (чи документ іншої форми) у визначеному чинним законодавством вигляді (або нотаріально засвідчену копію), щодо заборгованості зі сплати податків і зборів (обов’язкових платежів) видану уповноваженим на це органом не давніше десяти днів до кінцевої дати подання тендерних пропозицій. Примітками до додатку 3 до тендерної документації, передбачено, що у випадку отримання переможцем торгів вказаних у цьому додатку документів у визначеному чинним законодавством електронному виді або іншому але такому який дає можливість онлайн їх перевірки їх справжності (легітимності/автентичності) переможець оприлюднює їх через електронний майданчик в системі «Прозорро» у формі, що дає можливість онлайн перевірки їх справжності (легітимності/автентичності). На виконання зазначеної вимоги ФОП Дробина Дмитро Олександрович 18.04.2020р завантажено Довідку про відсутність заборгованості з платежів, контроль за справлянням яких покладено на контролюючі органи від 16.04.2020р № 22465, що видана ГУ ДПС У Львівській області, у визначеному чинним законодавством вигляді, та формі, що дає можливість онлайн перевірки її справжності (легітимності/автентичності) Відповідно до п.7 Порядку надання довідки про відсутність заборгованості з платежів, контроль за справлянням яких покладено на контролюючі органи, що затверджена Наказом Міністерства фінансів України 03.09.2018р № 733 (зареєстрована в Міністерстві юстиції України 27.09.2018р за № 1102/32554) «довідка надається за вибором платника у паперовій або електронній формі, про що він зазначає у Заяві. Довідку в електронній формі платник отримує у приватній частині електронного кабінету з дотриманням вимог Законів України «Про електронні документи та електронний документообіг» та «Про електронні довірчі послуги». Отримання платником ФОП ДРОБИНА ДМИТРО ОЛЕКСАНДРОВИЧ Довідки в електронній формі реалізовано через приватну частину Електронного кабінету, розміщеного на офіційному веб-порталі Державної фіскальної служби України за посиланням: https://cabinet.tax.gov.ua/login. Функціонал надає можливість заповнити і подати заяву в електронній формі та отримати в електронній формі один з документів: Довідку або лист-відмову. Переглянути видану платнику електронну Довідку у відкритій частині (вхід до якої не потребує ідентифікації) Електронного кабінету (https://cabinet.tax.gov.ua/registers/debit), зацікавлений орган/суб’єкт може шляхом введення податкового номера платника (код за ЄДРПОУ/РНОКПП) та реквізитів довідки (дати і номеру). Відповідно до ч. 7 ст. 28 Закону України «Про публічні закупівлі»: «Замовник має право звернутися за підтвердженням інформації, наданої учасником, до органів державної влади, підприємств, установ, організацій відповідно до їх компетенції.». Тендерний комітет Замовника здійснив перевірку інформації поданої Учасником і здійснив перевірку справжності (легітимності/автентичності) даної довідки. Інформація, отримана в ході перевірки підтвердила дійсність довідки про відсутність заборгованості від 16.04.2020 року, наданої Учасником. Відповідно до ч.2 ст.17 Закону, Замовник може прийняти рішення про відхилення тендерної пропозиції учасника у разі, якщо учасник має заборгованості із сплати податків і зборі (обовязкових платежів) Відповідно до вище викладеного, Висновок щодо порушення п.2 ч.1 ст.30 Закону є безпідставним. З боку Замовника відсутні порушення вимог п.2 ч.1 ст.30 Закону в частині невідхилення тендерної пропозиції переможця ФОП Дробина Дмитро Олександрович. Замовником було дотримано всіх норм Закону України «Про публічні закупівлі». Голова тендерного комітету Річняк О.Я
Дата публікації звіту: 15.05.2020 12:29