• Відкриті торги
  • Мультилотова
  • КЕП

Деревина

Закупівля деревини паливної здійснюється за рахунок коштів місцевого бюджету

Завершена

970 000.00 UAH з ПДВ
мін. крок: 0% або 350.00 UAH
Номер: 4804e1ad148d4e8eb276c77bb7794288
Ідентифікатор моніторингу: UA-M-2020-05-07-000022
Дата прийняття рішення про проведення моніторингу: 07.05.2020 00:00
Автор: Управління Західного офісу держаудитслужби в Ів-Фр. області, UA-EDR 40913619
Період моніторингу: 07.05.2020 16:53 - 29.05.2020 00:00
Статус: Порушення виявлені
Опис: ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ ЗАХІДНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ УПРАВЛІННЯ ЗАХІДНОГО ОФІСУ ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ В ІВАНО-ФРАНКІВСЬКІЙ ОБЛАСТІ Н А К А З 07.05.2020 № 24 Івано-Франківськ Про початок моніторингу закупівель Відповідно до частини другої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», пункту 10 Положення про Управління Західного офісу Держаудитслужби в Івано-Франківській області, затвердженого наказом Західного офісу Держаудитслужби від 02.07.2018 № 186, із змінами, внесеними наказом Західного офісу Держаудитслужби від 14.12.2018 №291 НАКАЗУЮ: 1. Почати моніторинг закупівель відповідно до переліку, що додається. 2. Відділу контролю у сфері закупівель забезпечити проведення моніторингу закупівель, зазначеного у пункті 1 цього наказу. 3. Контроль за виконанням даного наказу залишаю за собою. В.о.начальника Богдан ГРИЦАК ДОДАТОК до наказу Управління Західного офісу Держаудитслужби в Івано-Франківській області від 07.05.2020 №24 Витяг з переліку процедур закупівель для моніторингу № з/п Оголошення про проведення процедури закупівлі та/або повідомлення про намір укласти договір на веб-порталі Уповноваженого органу Опис підстав для здійснення моніторингу закупівлі унікальний номер дата оприлюднення на веб-порталі Уповноваженого органу 4 UA-2020-03-23-000669-a 23.03.2020 Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель Начальник відділу контролю у сфері закупівель Управління Західного офісу Держаудитслужби в Івано-Франківській області Олена ПЕТРИНА
Адреса: Ukraine, Івано-Франківська, Івано-Франківськ
Контактна особа: Управління Західного офісу держаудитслужби в Ів-Фр. області (Івано-Франківська обл.), +38 (0 68) 219-22-87, sanchenkoga@gmail.com
Етапи закупівельного процесу:
  • Планування закупівлі та оприлюднення інформації про її проведення
  • Розкриття тендерних пропозицій, їх розгляд та оцінка
  • Укладання та виконання договору про закупівлю (прийняття рішення про відміну торгів)
Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:
  • Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
Детальніше

Висновок про результати моніторингу

Статус порушень: Виявлені
Тип порушень:
  • Не відхилення тендерних пропозицій, які підлягали відхиленню відповідно до закону
Висновок про наявність або відсутність порушень законодавства: За результатами аналізу питання розгляду тендерних пропозицій встановлено порушення вимог пункту 2 частини першої статті 30 Закону по лоту №2. За результатами аналізу питань дотримання Замовником законодавства у сфері публічних закупівель щодо визначення предмету закупівлі, відображення закупівлі у річному плані (додатках), оприлюднення інформації про закупівлю, правильності заповнення форм документів, затверджених Уповноваженим органом, відповідності тендерної документації вимогам Закону, розгляду тендерних пропозицій ТОВ «ТТЯ» та ФОП Кудин Юлія Анатоліївна по лоту №1, своєчасності укладання договорів про закупівлю по лотах №1 та №2, їх оприлюднення та відповідності їх умов умовам тендерних пропозицій переможців порушень не встановлено.
Зобов’язанння щодо усунення порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель: З огляду на встановлені порушення законодавства у сфері закупівель, керуючись статтями 2 та 5 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні» Управління Західного офісу Держаудитслужби в Івано-Франківській області зобов’язує вжити заходів щодо розірвання договору по лоту №2 відповідно до законодавства та протягом п’яти робочих днів з дня оприлюднення висновку оприлюднити через електронну систему закупівель інформацію та/або документи, що свідчать про усунення порушень (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель, викладених у висновку, або аргументовані заперечення до висновку, або інформацію про причини неможливості усунення виявлених порушень.
Інформація про результати моніторингу закупівлі у розрізі стадій проведення процедури закупівлі: Дата закінчення моніторингу закупівлі: 18 травня 2020 року. Предметом аналізу були питання: визначення предмета закупівлі, відображення закупівлі у річному плані (додатку), оприлюднення інформації про закупівлю, правильності заповнення форм документів, затверджених Уповноваженим органом, відповідності тендерної документації вимогам Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон), розгляду тендерних пропозицій, своєчасності укладання договору про закупівлю та його оприлюднення, відповідності умов договору умовам тендерної пропозиції переможця. Під час моніторингу проаналізовано: річний план закупівель відділу освіти Надвірнянської РДА на 2020 рік, оголошення про проведення відкритих торгів, тендерну документацію (далі – ТД), протоколи від 14.04.2020 №3, 15.04.2020 №4 та 22.04.2020 №6, реєстр отриманих тендерних пропозицій, тендерні пропозиції ТОВ «ТТЯ», ФОП Кудин Юлія Анатоліївна по лоту 1 та ФОП Ковальчук Євген Володимирович по лоту 2, укладені договори від 06.05.2020 №174 по лоту №1 та від 04.05.2020 №172 по лоту №2 (далі-Договори). За результатами моніторингу встановлено, що Замовник у пункті 3 Додатку 5 до ТД, вимагає від переможця торгів довідку, видану уповноваженим органом Державної фіскальної служби України, дійсну на момент її подання переможцем торгів, про відсутність заборгованості перед бюджетом зі сплати податків і зборів (обов’язкових платежів) (оригінал або нотаріально завірену копію паперового документу). Учасник може подати довідку в електронному вигляді, отриману у встановленому законодавстві порядку. При цьому відповідно до вимог пункту 5 розділу ІІІ тендерної документації, переможець надає шляхом завантаження через електронну систему закупівель на веб-портал Уповноваженого органу оригінал електронного документу. Слід зазначити, що таку довідку учасник може отримати у порядку встановленому наказом Міністерства фінансів України від 03.09.2018 № 733 «Про затвердження Порядку надання довідки про відсутність заборгованості з платежів, контроль за справлянням яких покладено на контролюючі органи» як у паперовому вигляді так і в електронній формі з дотриманням вимог Законів України «Про електронні документи та електронний документообіг» та «Про електронні довірчі послуги». ФОП Ковальчук Євген Володимирович, якого Замовник визначив переможцем торгів по лоту №2, оприлюднив в електронній системі закупівель зазначену довідку, проте вона: - не підписана уповноваженими на те посадовими особами та не скріплена печаткою, що не є оригіналом документу або його копією, зробленою з оригіналу; - не має накладеного кваліфікованого електронного підпису, що не є електронним документом у розумінні Закону України «Про електронні документи та електронний документообіг». На порушення пункту 2 частини першої статті 30 Закону Замовник не відхилив тендерну пропозицію ФОП Ковальчук Євген Володимирович по лоту №2 у зв’язку із ненаданням документів, що підтверджують відсутність підстав, передбачених статтею 17 Закону та уклав договір.
Період усунення порушень: 18.05.2020 15:30 - 02.06.2020 00:00
Дата публікації висновку: 18.05.2020 15:30

Інформація про усунення порушення

Опис звіту: На висновок Управління західного офісу Держаудитслужби в Івано-Франківській області від 18.05.2020 року про зобов'язання вжиття заходів замовником щодо розірвання договору по лоту 2 брикети паливні, відділ освіти Надвірнянської РДА повідомляє про виконання умов даного висновку та розірвання договору №172 від 04.05.2020 року укладеного з ФОП Ковальчук Є.В.
Дата публікації звіту: 22.05.2020 16:19