-
Відкриті торги з публікацією англійською мовою
-
Мультилотова
-
КЕП
Труби та супутні вироби
Завершена
35 655 071.03
UAH з ПДВ
мін. крок: 0% або 666.04 UAH
мін. крок: 0% або 666.04 UAH
Номер:
e277768af62e40099df11d502a27b656
Ідентифікатор моніторингу:
UA-M-2020-06-22-000024
Дата прийняття рішення про проведення моніторингу:
22.06.2020 00:00
Період моніторингу:
22.06.2020 18:02 - 14.07.2020 00:00
Статус:
Порушення не виявлені
Опис:
ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ
Н А К А З
22.06.2020 № 162
Київ
Про початок
моніторингу процедур закупівель
Відповідно до частини другої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», пункту 9 Положення про Державну аудиторську службу України, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 03 лютого 2016 року № 43,
НАКАЗУЮ:
1. Розпочати моніторинг процедур закупівель відповідно до переліку, що додається.
2. Департаменту фінансового контролю у сфері закупівель забезпечити проведення моніторингу закупівель, зазначеного у пункті 1 цього наказу.
Заступник Голови Олександр ШКУРОПАТ
Додаток
до наказу Державної аудиторської служби України
22.06.2020 № 162
Витяг з переліку
процедур закупівель
№ з/п
Оголошення про проведення процедури закупівлі та/або повідомлення про намір укласти договір на вебпорталі Уповноваженого органу Опис підстав для здійснення моніторингу закупівлі
унікальний номер дата оприлюднення на вебпорталі Уповноваженого органу
19 UA-2020-03-20-000723-c 20.03.2020 виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
Директор Департаменту фінансового контролю у сфері закупівель Сергій ЧЕРНЕГА
Етапи закупівельного процесу:
- Планування закупівлі та оприлюднення інформації про її проведення
- Розкриття тендерних пропозицій, їх розгляд та оцінка
- Укладання та виконання договору про закупівлю (прийняття рішення про відміну торгів)
Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:
- Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
Детальніше
Висновок про результати моніторингу
Статус порушень:
Не виявлені
Висновок про наявність або відсутність порушень законодавства:
За результатами аналізу питання дотримання замовником законодавства у сфері публічних закупівель щодо визначення предмета закупівлі, відображення закупівлі у річному плані (додатку), оприлюднення інформації про закупівлю, правильності заповнення форм документів, затверджених Уповноваженим органом, надання роз’яснень щодо тендерної документації та внесення до неї змін, відповідності вимог тендерної документації вимогам Закону, розгляду ТОВ «Цинор груп» (лот 1), ТОВ «ЗСП» (лот 2), ТОВ «Маяк-Україна» (лот 2), ТОВ «Р-МК» (лот 4), ТОВ «Інтерпайп Україна» (лот 4) – порушень не встановлено.
Інформація про результати моніторингу закупівлі у розрізі стадій проведення процедури закупівлі:
Дата закінчення моніторингу: 03 липня 2020 року.
Предметом аналізу були питання: визначення предмета закупівлі, відображення закупівлі у річному плані (додатку), оприлюднення інформації про закупівлю, правильності заповнення форм документів, затверджених Уповноваженим органом, надання роз’яснень щодо тендерної документації та внесення до неї змін, відповідності вимог тендерної документації вимогам Закону України «Про публічні закупівлі» (в редакції від 17.03.2020) (далі – Закон), розгляду тендерних пропозицій.
Під час моніторингу проаналізовано: річний план закупівель комунального підприємства виконавчого органу Київради (Київської міської державної адміністрації) «Київтеплоенерго» (далі – Замовник) на 2020 рік, оголошення про проведення відкритих торгів, тендерну документацію, затверджену рішенням тендерного комітету Замовника від 26.03.2020 № 560 (зі змінами), протоколи розгляду тендерних пропозицій від 04.06.2020 (лоти 1, 2, 4), реєстри отриманих тендерних пропозицій від 10.06.2020 (лоти 1, 2, 4), протоколи розкриття тендерних пропозицій від 11.06.2020 № 1103 (лот 1), № 1104 (лот 2), № 1105 (лот 4), тендерні пропозиції учасників: товариства з обмеженою відповідальністю «Цинор груп» (далі – ТОВ «Цинор груп») (лот 1), товариства з обмеженою відповідальністю «Тайфу-Метеор» (далі – ТОВ «Тайфу-Метеор») (лоти 1, 2), товариства з обмеженою відповідальністю «Маяк-Україна» (далі – ТОВ «Маяк-Україна») (лот 2), товариства з обмеженою відповідальністю «Завод сталевих профілів» (далі – ТОВ «ЗСП») (лот 2), товариства з обмеженою відповідальністю «Ремонтно-машинобудівна компанія» (далі – ТОВ «Р-МК») (лот 4), товариства з обмеженою відповідальністю «Інтерпайп Україна» (далі – ТОВ «Інтерпайп Україна») (лот 4), запитання до процедури закупівлі від 23.03.2020 (лот 2) та звернення з вимогами щодо усунення порушень під час проведення процедури закупівлі від 04.06.2020, роз'яснення Замовника від 26.03.2020 (лот 2) та від 09.06.2020 відповідно, рішення Постійно діючої адміністративної колегії Антимонопольного комітету України з розгляду скарг про порушення законодавства у сфері публічних закупівель (далі – колегія АМКУ) від 08.05.2020 № 8993-р/пк-пз, повідомлення про намір укласти договір від 12.06.2020 (лоти 1, 2 та 4).
Відповідно до інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель, Замовник 04.06.2020 відмінив торги за лотами 3, 5 – 10 через допущення до оцінки менше двох тендерних пропозицій.
Період усунення порушень:
07.07.2020 17:49 - 11.07.2020 00:00
Дата публікації висновку:
07.07.2020 17:49