• Відкриті торги з публікацією англійською мовою
  • Безлотова
  • КЕП

"Реконструкція та технічне переоснащення полігону ТПВ № 5 в с. Підгірці Обухівського району Київської області. Рекультивація ділянки № 1". (Код ДК 021:2015 - 45000000-7 «Будівельні роботи та поточний ремонт»)

Торги відмінено

358 661 216.00 UAH з ПДВ
мін. крок: 0.1% або 358 661.22 UAH
Номер: 15f8896c817740ad8cee5ddff911717a
Ідентифікатор моніторингу: UA-M-2020-07-17-000076
Дата прийняття рішення про проведення моніторингу: 17.07.2020 00:00
Автор: ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ, UA-EDR 40165856
Період моніторингу: 17.07.2020 15:58 - 08.08.2020 00:00
Статус: Порушення виявлені
Опис: ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ Н А К А З 17.07.2020 № 203 Київ Про початок моніторингу процедур закупівель Відповідно до частини другої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», пункту 9 Положення про Державну аудиторську службу України, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 03 лютого 2016 року № 43, НАКАЗУЮ: 1. Розпочати моніторинг процедур закупівель відповідно до переліку, що додається. 2. Департаменту фінансового контролю у сфері закупівель забезпечити проведення моніторингу закупівель, зазначеного у пункті 1 цього наказу. Заступник Голови Олександр ШКУРОПАТ Додаток до наказу Державної аудиторської служби України 17.07.2020 № 203 Витяг з переліку процедур закупівель № з/п Оголошення про проведення процедури закупівлі та/або повідомлення про намір укласти договір на вебпорталі Уповноваженого органу Опис підстав для здійснення моніторингу закупівлі унікальний номер дата оприлюднення на вебпорталі Уповноваженого органу 18 UA-2020-03-20-001959-b 20.03.2020 виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель Директор Департаменту фінансового контролю у сфері закупівель Сергій ЧЕРНЕГА
Адреса: Ukraine, Київ
Контактна особа: ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ ( обл.), +38 (0 44) 485-17-99, litvinov.monitoryng@gmail.com
Етапи закупівельного процесу:
  • Планування закупівлі та оприлюднення інформації про її проведення
  • Розкриття тендерних пропозицій, їх розгляд та оцінка
Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:
  • Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
Детальніше

Висновок про результати моніторингу

Статус порушень: Виявлені
Тип порушень:
  • Не відхилення тендерних пропозицій, які підлягали відхиленню відповідно до закону
  • Порушення законодавства в частині не відміни замовником закупівлі
Висновок про наявність або відсутність порушень законодавства: За результатами аналізу питання розгляду тендерної пропозиції ТОВ «Будівельне управління механізації» установлено порушення вимог пункту 4 частини першої статті 30 Закону та абзацу шостого частини першої статті 31 Закону. За результатами аналізу питання дотримання Замовником законодавства у сфері публічних закупівель щодо визначення предмета закупівлі, відображення закупівлі у річному плані (додатку), оприлюднення інформації про закупівлю, правильності заповнення форм документів, затверджених Уповноваженим органом, відповідності вимог тендерної документації вимогам Закону та внесення до неї змін, надання роз'яснень до тендерної документації, розгляду тендерних пропозицій ТОВ «Альянс-трансбудсервіс», а також ТОВ «Промін Буд Сервис» і ТОВ «Будівельна компанія «Адамант» (окрім тих питань, що були предметом розгляду Колегії АМКУ) – порушень не встановлено.
Зобов’язанння щодо усунення порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель: З огляду на встановлене порушення законодавства у сфері закупівель, керуючись статтями 2 та 5 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», Держаудитслужба зобов’язує здійснити заходи щодо усунення виявлених порушень в установленому законодавством порядку, зокрема шляхом відміни торгів та протягом п’яти робочих днів з дня оприлюднення висновку оприлюднити через електронну систему закупівель інформацію та/або документи, що свідчать про усунення порушення законодавства у сфері публічних закупівель, викладеного у висновку, або аргументовані заперечення до висновку, або інформацію про причини неможливості усунення виявленого порушення.
Інформація про результати моніторингу закупівлі у розрізі стадій проведення процедури закупівлі: Дата закінчення моніторингу: 5 серпня 2020 року. Предметом аналізу були такі питання: визначення предмета закупівлі, відображення закупівлі у річному плані (додатку), оприлюднення інформації про закупівлю, правильності заповнення форм документів, затверджених Уповноваженим органом, відповідності вимог тендерної документації вимогам Закону України «Про публічні закупівлі» (в редакції від 17.03.2020) (далі – Закон) та внесення до неї змін, надання роз'яснень до тендерної документації, розгляду тендерних пропозицій. Під час моніторингу проаналізовано: річний план закупівель приватного акціонерного товариства «Київспецтранс» (далі – Замовник) на 2020 рік, оголошення про проведення відкритих торгів, тендерну документацію, затверджену рішенням тендерного комітету від 20.03.2020 (із змінами), тендерні пропозиції товариства з обмеженою відповідальністю «Будівельне управління механізації» (далі – ТОВ «Будівельне управління механізації»), товариства з обмеженою відповідальністю «Промін Буд Сервис» (далі – ТОВ «Промін Буд Сервис»), товариства з обмеженою відповідальністю «Будівельна компанія «Адамант» (далі – ТОВ «Будівельна компанія «Адамант»), товариства з обмеженою відповідальністю «Альянс-трансбудсервіс» (далі – ТОВ «Альянс-трансбудсервіс»), пояснення та документи, отримані 30.07.2020 через електронну систему закупівель, рішення Антимонопольного комітету України з розгляду скарг про порушення законодавства у сфері публічних закупівель (далі – Колегія АМКУ) від 02.07.2020 № 12940-р/пк-пз. Моніторинг закупівлі щодо тих питань які були предметом розгляду Колегії АМКУ не здійснювався. За результатами проведеного моніторингу установлено невідповідність тендерної пропозиції учасника ТОВ «Будівельне управління механізації» вимогам тендерної документації. Пунктом 12 частини 1 розділу 3 тендерної документації вcтановлено вимоги до учасників торгів щодо надання довідки(ок) виданої(их) банківськими установами, у яких обслуговується учасник, про наявність поточних рахунків та про відсутність заборгованості по сплаті відсотків за кредитами. У разі наявності кількох рахунків або обслуговування учасника більш ніж однієї банківською установою – довідка надається кожною установою за всіма відкритими рахунками. У складі тендерної пропозиції ТОВ «Будівельне управління механізації» міститься довідка від 26.05.2020 № 03-9/02/4288, видана акціонерним товариством «Банк інвестицій та заощаджень» (далі – АТ «Банк інвестицій та заощаджень») про розміщення коштів ТОВ «Будівельне управління механізації» у сумі 1 700 000,00 грн, які є грошовим покриттям банківської гарантії. Проте у складі зазначеного учасника відсутня довідка АТ «Банк інвестицій та заощаджень» про відсутність заборгованості по сплаті відсотків, що не відповідає вимогам пункту 12 частини 1 розділу 3 тендерної документації. Однак на порушення вимог пункту 4 частини першої статті 30 Закону Замовник не відхилив тендерну пропозицію учасника ТОВ «Будівельне управління механізації», як таку, що не відповідала умовам тендерної документації, та як наслідок, на порушення абзацу шостого частини першої статті 31 Закону не відмінив торги.
Період усунення порушень: 07.08.2020 19:05 - 22.08.2020 00:00
Дата публікації висновку: 07.08.2020 19:05

Інформація про усунення порушення

Опис звіту: На виконання висновку фін моніторингу було прийняте рішення тендерного комітету від 14.08.2020 року про відміну відкритих торгів на закупівлю «Виконання робіт по об’єкту «Реконструкція та технічне переоснащення полігону ТПВ № 5 в с. Підгірці Обухівського району Київської області. Рекультивація ділянки № 1» (Код ДК 021:2015 - 45000000-7 «Будівельні роботи та поточний ремонт») з причини неможливості усунення порушень, що виникли через виявлені порушення законодавства з питань публічних закупівель.
Дата публікації звіту: 14.08.2020 13:49

Підтвердження факту усунення порушення

Результат: Усунуто
Результат по типу порушення:
  • corruptionAwarded: Так
  • corruptionCancelled: Так
Опис: Усунуто
Дата публікації: 18.08.2020 18:47

Запити/Пояснення