• Відкриті торги
  • Безлотова
  • КЕП

овочі, фрукти та горіхи

Завершена

923 320.00 UAH з ПДВ
мін. крок: 0.5% або 4 616.60 UAH
Номер: 5f1d4ef6e9bb4b0b8b8515efe6d94d7a
Ідентифікатор моніторингу: UA-M-2020-06-09-000011
Дата прийняття рішення про проведення моніторингу: 11.06.2020 00:00
Автор: ПІВНІЧНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ, UA-EDR 40479560
Період моніторингу: 12.06.2020 08:34 - 04.07.2020 00:00
Статус: Порушення не виявлені
Опис: ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ ПІВНІЧНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ НАКАЗ 11.06.2020 № 99 Київ Про початок моніторингу закупівель Відповідно до частини другої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі» від 25 грудня 2015 року № 922-VIII, пункту 9 Положення про Північний офіс Держаудитслужби, затвердженого наказом Державної аудиторської служби України від 02 червня 2016 року № 23, НАКАЗУЮ: 1. Затвердити Перелік процедур закупівель для здійснення моніторингів (додається). 2. Відділу контролю у сфері закупівель забезпечити проведення моніторингу закупівель, зазначених у Переліку. ЗАТВЕРДЖЕНО Наказ Північного офісу Держаудитслужби Від 11.06.2020 № 99 Витяг з переліку процедур закупівель № з/п Оголошення про проведення процедури закупівлі та/або повідомлення про намір укласти договір на веб-порталі Уповноваженого органу Опис підстав для здійснення моніторингу закупівлі унікальний номер дата оприлюднення на веб-порталі Уповноваженого органу 17 UA-2020-03-18-002796-a 18.03.2020 дані автоматичних індикаторів ризиків
Адреса: Ukraine, Київ
Контактна особа: ПІВНІЧНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ ( обл.), +38 (0 93) 548-46-23, dkfc1817@ukr.net
Етапи закупівельного процесу:
  • Планування закупівлі та оприлюднення інформації про її проведення
  • Розкриття тендерних пропозицій, їх розгляд та оцінка
  • Укладання та виконання договору про закупівлю (прийняття рішення про відміну торгів)
Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:
  • Дані автоматичних індикаторів ризиків
Детальніше

Висновок про результати моніторингу

Статус порушень: Не виявлені
Висновок про наявність або відсутність порушень законодавства: За результатами аналізу питання дотримання замовником законодавства у сфері публічних закупівель під час визначення предмета закупівлі, відображення закупівлі у річному плані, оприлюдненні інформації щодо закупівлі, відповідності вимог тендерної документації вимогам Закону № 922-VIII у редакції від 08.02.2020 року, розгляді тендерної пропозиції, відповідності умов договору умовам тендерної пропозиції переможця, укладання договору про закупівлю та його оприлюднення порушень не встановлено.
Інформація про результати моніторингу закупівлі у розрізі стадій проведення процедури закупівлі: Предметом аналізу закупівлі були питання: визначення предмета закупівлі, відображення закупівлі у річному плані, оприлюднення інформації щодо закупівлі, відповідності вимог тендерної документації вимогам Закону України «Про публічні закупівлі» від 25.12.2015 № 922-VIII у редакції від 08.02.2020 (далі – Закон № 922-VIII у редакції від 08.02.2020 року), розгляду та розкриття тендерних пропозицій, своєчасності укладання договору про закупівлю та його оприлюднення, відповідності умов договору умовам тендерної пропозиції переможця, питання виконання Замовником рішень колегії Антимонопольного комітету України з розгляду скарг про порушення законодавства у сфері публічних закупівель (далі – колегія АМКУ). Під час моніторингу досліджено: річний план закупівель на 2020 рік Замовника, оголошення про проведення відкритих торгів, тендерну документацію, затверджену протоколом засідання тендерного комітету від 18.03.2020 №11 (далі – ТД), протоколи розгляду тендерних пропозицій від 09.04.2020 № 14, від 20.05.2020 № 17, від 20.05.2020 № 18, тендерні пропозиції ТОВ «ГУД ФРУТ», ФОП МАЗАРАТІЙ Н. І. (далі – Переможець), повідомлення про намір укласти договір від 20.05.2020, договір від 20.05.2020 № 10\06\20, рішення Постійно діючої адміністративної колегії АМКУ від 12.05.2020 № 9110-р/пк-пз. Моніторинг закупівлі щодо тих порушень, обставин, підстав, які були предметом розгляду колегії АМКУ, не здійснювався. Порушення законодавства у сфері публічних закупівель, щодо яких спрацював автоматичний індикатор ризику (RISK 2-17_2), не підтверджено.
Період усунення порушень: 24.06.2020 14:13 - 30.06.2020 00:00
Дата публікації висновку: 24.06.2020 14:13