-
Відкриті торги
-
Безлотова
-
КЕП
код ДК 021:2015 – 39160000-1 Шкільні меблі (стіл учнівський одномісний регульований по висоті (ростової групи І-ІІІ), стіл учнівський одномісний регульований по висоті (ростової групи ІІІ-V), стілець учнівський (шкільний) регульований по висоті (ростової групи І-ІІІ), стілець учнівський (шкільний) регульований по висоті (ростової групи ІІІ-V)
Більш детально у тендерній документації.
Торги відмінено
1 185 010.00
UAH з ПДВ
мін. крок: 1% або 11 850.10 UAH
мін. крок: 1% або 11 850.10 UAH
Номер:
7a9db5121a764ca4a7e6158394bd965e
Ідентифікатор моніторингу:
UA-M-2020-04-27-000008
Дата прийняття рішення про проведення моніторингу:
24.04.2020 00:00
Період моніторингу:
27.04.2020 11:46 - 20.05.2020 00:00
Статус:
Порушення виявлені
Опис:
ЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ
ПІВНІЧНО-СХІДНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ
НАКАЗ
24.04.2020 №82
(дата)
Харків
Про початок
моніторингу закупівель
Відповідно до частини другої статті 7-1 Закону України «Про публічні закупівлі», пункту 9 Положення про Північно-східний офіс Держаудитслужби, затвердженого наказом Держаудитслужби від 02.06.2016 № 23,
НАКАЗУЮ:
1. Почати моніторинг закупівель відповідно до переліку, що додається.
2. Відділу контролю у сфері закупівель забезпечити проведення моніторингу закупівель, зазначеного у пункті 1 цього наказу.
Підстава: доповідна записка начальника відділу контролю у сфері закупівель Північно-східного офісу Держаудитслужби Костенко П. від 24.04.2020 року.
Начальник Станіслав КОСІНОВ
Додаток
до наказу Північно-східного
офісу Держаудитслужби
від 24.04.2020 № 82
Витяг з переліку
процедур для здійснення моніторингу закупівлі
№ з/п Оголошення про проведення процедури закупівлі та/або повідомлення про намір укласти договір на веб-порталі Уповноваженого органу Дата оприлюднення на вебпорталі Уповноваженого органу Опис підстав для здійснення моніторингу
2 UA-2020-03-18-003831-b 18.03.2020 виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель оприлюдненій в електронній системі закупівель
Начальник відділу контролю у сфері закупівель Павло КОСТЕНКО
Етапи закупівельного процесу:
- Планування закупівлі та оприлюднення інформації про її проведення
- Розкриття тендерних пропозицій, їх розгляд та оцінка
Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:
- Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
Детальніше
Висновок про результати моніторингу
Статус порушень:
Виявлені
Тип порушень:
- Не відхилення тендерних пропозицій, які підлягали відхиленню відповідно до закону
Висновок про наявність або відсутність порушень законодавства:
За наслідками моніторингу питання відповідності тендерних пропозицій умовам тендерної документації встановлено порушення пункту першого, пункту четвертого частини першої статті 30 Закону.
За результатами аналізу питання дотримання Замовником законодавства у сфері публічних закупівель щодо визначення предмета закупівлі, відображення закупівлі у річному плані (додатку), правильності заповнення форм документів, затверджених Уповноваженим органом, оприлюднення інформації щодо закупівлі, відповідності вимог тендерної документації вимогам Закону - порушень не встановлено.
Зобов’язанння щодо усунення порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель:
З огляду на встановлені порушення законодавства у сфері закупівель, керуючись статтями 2 та 5 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», Північно-східний офіс Держаудитслужби зобов’язує здійснити заходи щодо усунення виявлених порушень відповідно до законодавства та протягом п’яти робочих днів з дня оприлюднення висновку оприлюднити через електронну систему закупівель інформацію та/або документи, що свідчать про усунення порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель, викладених у висновку, або аргументовані заперечення до висновку, або інформацію про причини неможливості усунення виявлених порушень.
Інформація про результати моніторингу закупівлі у розрізі стадій проведення процедури закупівлі:
Предметом аналізу були питання: визначення предмета закупівлі, відображення закупівлі у річному плані (додатку), правильності заповнення форм документів, затверджених Уповноваженим органом, оприлюднення інформації щодо закупівлі, відповідності вимог тендерної документації вимогам Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон), розгляд тендерних пропозицій, відповідність тендерних пропозицій умовам тендерної документації, відповідності умов договору умовам тендерної пропозиції переможця.
Під час моніторингу проаналізовано: річний план закупівель на 2020 рік; оголошення про проведення відкритих торгів; тендерну документацію, затверджену рішенням тендерного комітету відділу освіти Харківської районної державної адміністрації (далі – Замовник) від 27.03.2020 №2/ЗТД/Меб1/20 (зі змінами), тендерну пропозицію тендерну пропозицію Товариства з обмеженню відповідальністю «Меблі-Техностиль» (далі – ТОВ «Меблі-Техностиль», учасник-переможець), протокол розгляду тендерних пропозицій від 24.04.2020 року №2/Р-Меб1/20, повідомлення про намір укласти договір від 24.04.2020 року.
В ході моніторингу питання відповідності тендерної пропозиції умовам тендерної документації встановлено, що тендерна пропозиція учасника-переможця не відповідає вимогам тендерної документації, а саме: для підтвердження виконання аналогічного договору учасники процедури закупівлі, у складі тендерної пропозиції, повинні надати підтверджуючі документи їх виконання (оригінал листа - відгуку від підприємства (суб’єкта господарювання) з яким укладено аналогічний договір, із зазначенням номеру та дати договору, строків дії договору та постачання товарів, наявності або відсутності претензій до виконавця), датовані не раніше дати оголошення даної закупівлі.
Так, ТОВ «Меблі-Техностиль» у складі тендерної пропозиції надано копію листа-відгуку, який не містить даних про строк дії договору та постачання товарів, як того вимагає підпункт третій пункту першого Додатку 1 до тендерної документації.
Крім того моніторингом встановлено, що для підтвердження наявності в учасника потужностей (об’єкти), які задіються ним у виробництві та/або в обігу предмету закупівлі, учасником-переможцем у складі тендерної пропозиції надано копію договору купівлі-продажу товару (обладнання) з розстроченням платежу від 28.12.2016 року №36-2407/12, в якому згідно підпункту 2.2 Покупець (учасник-переможець) повинен обрати графік платежів: Додаток №2 до договору (графік платежів за умовою, що загальна ціна Товару буде оплачена до 28.12.2017 року); Додаток №3 до Договору (графік платежів за умовою, що загальна ціна Товару буде оплачена до 28.12.2018 року); Додаток №4 до Договору (графік платежів за умовою, що загальна ціна Товару буде оплачена до 27.12.2019 року).
Однак, у складі тендерної пропозиції відсутній додаток (графік платежів), що не відповідає умовам підпункту першого пункту першого Додатку 1 до тендерної документації та не підтверджує в учасника наявність потужностей.
На підставі вищевикладеного та відповідно вимог пункту першого та пункту четвертого частини 1 статті 30 Закону Замовник повинен відхилити тендерну пропозицію учасника як таку, що не відповідає кваліфікаційним (кваліфікаційному) критеріям, установлених статтею 16 Закону та умовам тендерної документації.
Період усунення порушень:
29.04.2020 12:53 - 15.05.2020 00:00
Дата публікації висновку:
29.04.2020 12:53
Інформація про усунення порушення
Опис звіту:
Інформацію про виконання надано у прикріпленому файлі
Дата публікації звіту:
05.05.2020 14:40