-
Відкриті торги
-
Безлотова
-
КЕП
код ДК 021:2015 – 39160000-1 Шкільні меблі (стіл учнівський одномісний регульований по висоті (ростової групи І-ІІІ), стіл учнівський одномісний регульований по висоті (ростової групи ІІІ-V), стілець учнівський (шкільний) регульований по висоті (ростової групи І-ІІІ), стілець учнівський (шкільний) регульований по висоті (ростової групи ІІІ-V)
Більш детально у тендерній документації.
Торги відмінено
1 185 010.00
UAH з ПДВ
мін. крок: 1% або 11 850.10 UAH
мін. крок: 1% або 11 850.10 UAH
Період оскарження:
18.03.2020 16:57 - 04.04.2020 00:00
Скарга
Виконана замовником
Скарга на дії Замовника
Номер:
78d5c6669c18467e923540726f6a2ad7
Ідентифікатор запиту:
UA-2020-03-18-003831-b.c2
Назва:
Скарга на дії Замовника
Скарга:
Скарга та докази додані
Пов'язані документи:
Учасник
- 8074.pdf 17.05.2020 16:30
- Скарга ХРДА.pdf 17.05.2020 16:30
- 8074.pdf 17.05.2020 16:30
- рішення від 20.05.2020 № 9831.pdf 20.05.2020 20:50
- Інформація про резолютивну частину рішення від 04.06.2020 № 11088.pdf 05.06.2020 15:05
- рішення від 04.06.2020 № 11088.pdf 10.06.2020 22:19
- Інформація по суті 01.06.2020 скарга меблі.doc 01.06.2020 15:46
- Інформація по суті меблі 01.06.2020.pdf 01.06.2020 15:46
- Відповідь АМК меблі 15.06.2020.pdf 15.06.2020 13:14
Дата прийняття скарги до розгляду:
17.05.2020 16:30
Дата прийняття рішення про прийняття скарги до розгляду:
20.05.2020 20:51
Дата прийняття рішення про вирішення скарги:
10.06.2020 22:19
Дата виконання рішення Замовником:
15.06.2020 13:14
Коментар замовника щодо усунення порушень:
Інформація щодо виконання рішення надана у прикріпленому файлі
Вимога
Вирішена
Вимога щодо усунення порушень Закону
Номер:
0e8382060898415eae5642ca3720d89c
Ідентифікатор запиту:
UA-2020-03-18-003831-b.a1
Назва:
Вимога щодо усунення порушень Закону
Вимога:
У Додатку 4 тендерної документації «ТЕХНІЧНЕ ЗАВДАННЯ» Замовник вимагає надати в складі тендерної пропозиції «протокол випробувань виконаний випробувальною лабораторією не раніше дати оприлюднення закупівлі, яка акредитована у Національному агентстві з акредитації України, що підтверджує відповідність товару, що є предметом закупівлі вимогам ДСТУ ГОСТ 22046-2002 «Меблі для навчальних закладів. Загальні технічні вимоги» або ДСТУ ГОСТ 22046-2004 «Меблі для навчальних закладів. Загальні технічні вимоги», в частині:
- типи та функціональні розміри учнівських столів та стільців (п. 4.1. ч. 4 ДСТУ ГОСТ 22046-2004 «Меблі для навчальних закладів. Загальні технічні вимоги» (ГОСТ 22046-2002);
- стійкість захисно-декоративних покриттів робочих поверхонь товару, що є предметом закупівлі;
- стійкість захисно-декоративних покриттів робочих поверхонь товару, що є предметом закупівлі (п. 5.2.6. ч. 5 ДСТУ ГОСТ 22046-2004 «Меблі для навчальних закладів. Загальні технічні вимоги» (ГОСТ 22046-2002);
- ударна міцність захисно-декоративних покриттів робочих поверхонь (п. 5.2.7. ч. 5 ДСТУ ГОСТ 22046-2004 «Меблі для навчальних закладів. Загальні технічні вимоги» (ГОСТ 22046-2002);
- опори столів та стільців не повинні мати елементи, що ушкоджують або забруднюють підлогу (п. 5.2.10. ч. 5 ДСТУ ГОСТ 22046-2004 «Меблі для навчальних закладів. Загальні технічні вимоги» (ГОСТ 22046-2002).»
Зважаючи на те, що протоколи сертифікаційних випробувань є підставою для видачі сертифікату на продукцію, Замовник не приймає до уваги продукцію, яка вже має сертифікати відповідності зазначеним стандартам, безпечна для використання та виготовляється вітчизняними підприємствами у відповідності до рекомендацій до шкільних меблів для Нової української школи (Затверджені наказом МОН № 283 від 23.03.2018).
Натомість дія сертифікатів відповідності для продукції, що виготовляється серійно, поширюється на всю продукцію, виготовлену в період дії таких сертифікатів, з урахуванням гарантійного терміну придатності і/або гарантійного терміну зберігання за умови дотримання вимог нормативних документів щодо умов транспортування, складування, зберігання продукції.
Наведена вище умова Документації обмежує коло виробників лише тими, які подавали заявку на сертифікацію продукції у чітко визначений час для отримання сертифікатів не раніше оголошення закупівлі та є дискримінаційною по відношенню до інших суб'єктів господарювання.
У зв’зку з викладеним вважємо, що дії Замовника щодо встановлення зазначених вимог Тендерної документації порушують вимоги частини третьої статті 22 Закону та основні принципи здійснення закупівель, визначені статтею 3 Закону, а саме – недискримінація учасників, добросовісна конкуренція серед учасників та вимагаємо привести Тендерну документацію у відповідність із чинним законодавством.
Пов'язані документи:
Замовник
- відповідь вимога 26.03.docx 26.03.2020 16:05
Дата подачі:
23.03.2020 21:50
Вирішення:
Відповідь надано у прикріпленому файлі.
Статус вимоги:
Задоволено