-
Відкриті торги
-
Безлотова
-
КЕП
Капітальний ремонт даху та утеплення фасаду будівлі «Рокинівского НВК Княгининівської сільської ради» (Код ДК 021:2015 45453000-7 Капітальний ремонт і реставрація)
Завершена
7 675 341.60
UAH з ПДВ
мін. крок: 0.5% або 38 376.71 UAH
мін. крок: 0.5% або 38 376.71 UAH
Номер:
8e1d57c660a047aea654b71bc5142880
Ідентифікатор моніторингу:
UA-M-2020-04-14-000025
Дата прийняття рішення про проведення моніторингу:
13.04.2020 00:00
Період моніторингу:
14.04.2020 23:41 - 07.05.2020 00:00
Статус:
Порушення виявлені
Опис:
ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ
ЗАХІДНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ
УПРАВЛІННЯ ЗАХІДНОГО ОФІСУ ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ У ВОЛИНСЬКІЙ ОБЛАСТІ
НАКАЗ
16.04.2020 № 16-од
Луцьк
Про початок
моніторингу закупівель
Відповідно до частини другої статті 7-1 Закону України «Про публічні закупівлі», підпункту 15 пункту 10 Положення про Управління Західного офісу Держаудитслужби у Волинській області, затвердженого наказом Західного офісу Держаудитслужби від 02.07.2018 № 184 (із змінами, внесеними наказом Західного офісу Держаудитслужби від 14.12.2018 №291).НАКАЗУЮ:
1. Почати моніторинг закупівель відповідно до переліку, що додається.
2. Відділу контролю у сфері закупівель забезпечити проведення моніторингу закупівель, зазначеного у пункті 1 цього наказу.
Начальник Анатолій ОМЕЛЬЧУК
Додаток №1
до наказу Управління Західного офісу Держаудитслужби у
Волинській області
від 16.04.2020 № 16-од
Перелік процедур закупівель для моніторингу Управління Західного офісу Держаудитслужби у Волинській області.
Оголошення про проведення процедури закупівлі та/або повідомлення про намір укласти договір на веб-порталі Уповноваженого органу, унікальний номер та дата оприлюднення на веб-порталі Уповноваженого органу: UA-2020-03-17-003264-b від 17.03.2020. Опис підстав для здійснення моніторингу закупівлі - Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель.
Етапи закупівельного процесу:
- Планування закупівлі та оприлюднення інформації про її проведення
- Розкриття тендерних пропозицій, їх розгляд та оцінка
Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:
- Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
Детальніше
Висновок про результати моніторингу
Статус порушень:
Виявлені
Тип порушень:
- Тендерна документація складена не у відповідності до вимог закону
Висновок про наявність або відсутність порушень законодавства:
За результатами аналізу питання складання та затвердження тендерної документації установлено порушення норм пункту 16 частини 2 статті 22 Закону.
За результатами аналізу питання дотримання Замовником законодавства у сфері публічних закупівель щодо оприлюднення інформації про закупівлю, плануванні закупівлі, визначенні предмета закупівлі, відображенні закупівлі у річному плані, правильності заповнення форм документів, затверджених Уповноваженим органом, розгляді тендерної пропозиції, своєчасності укладання договору про закупівлю та його оприлюднення, відповідності умов договору умовам тендерної пропозиції переможця, – порушень законодавства у сфері публічних закупівель не установлено.
Зобов’язанння щодо усунення порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель:
З огляду на встановлене порушення законодавства у сфері закупівель, керуючись статтями 2 та 5 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», Управління Західного офісу Держаудитслужби у Волинській області зобов’язує здійснити заходи щодо усунення виявлених порушень в установленому законодавством порядку, зокрема, шляхом розірвання договору відповідно до законодавства та протягом п’яти робочих днів з дня оприлюднення висновку оприлюднити через електронну систему закупівель інформацію та/або документи, що свідчать про усунення порушення законодавства у сфері публічних закупівель, викладеного у висновку, або аргументовані заперечення до висновку, або інформацію про причини неможливості усунення виявленого порушення.
Інформація про результати моніторингу закупівлі у розрізі стадій проведення процедури закупівлі:
Дата закінчення моніторингу: 30 квітня 2020 року.
Предметом аналізу були питання дотримання Рокинівським навчально-виховним комплексом Княгининівської сільської ради (далі – Замовник) законодавства у сфері публічних закупівель при плануванні закупівлі, визначенні предмета закупівлі, відображення закупівлі у річному плані (додатку), оприлюдненні інформації щодо закупівлі, правильності заповнення форм документів, затверджених Уповноваженим органом, відповідності вимог тендерної документації вимогам Закону України «Про публічні закупівлі» (в редакції Закону №922-УІІІ від 25.12.2015 із змінами) (далі – Закон), розгляду тендерної пропозиції, своєчасності оприлюднення повідомлення про намір укласти договір, своєчасності укладання та оприлюднення договору про закупівлю, відповідності умов договору умовам тендерної пропозиції переможця.
Під час моніторингу проаналізовано: річний план закупівель (додаток до річного плану) на 2020 рік, оголошення про проведення відкритих торгів; тендерну документацію (далі – Тендерна документація), затверджену рішеннями тендерного комітету Замовника від 25.03.2020 р., реєстр отриманих тендерних пропозицій, тендерну пропозицію товариства з обмеженою відповідальністю «АЛЬФА-БУД-ЗАХІД», повідомлення про намір укласти договір, договір про закупівлю робіт від 28.04.2020 №12.
В ході проведення моніторингу установлено, що в розділі 1 «Загальні положення» Тендерної документації не вказано посади посадової особи замовника, уповноваженого здійснювати зв'язок з учасниками, чим порушено вимоги пункту 16 частини 2 статті 22 Закону.
Період усунення порушень:
30.04.2020 15:38 - 16.05.2020 00:00
Дата публікації висновку:
30.04.2020 15:38
Інформація про усунення порушення
Опис звіту:
Аргументовані заперечення до висновку по моніторингу закупівлі UA-2020-03-17-003264-b
Дата публікації звіту:
07.05.2020 14:46
Запити/Пояснення
Номер:
2f8c2baf3e20439e89f2e2d6db15bad0
Назва:
Наказ про початок моніторингу
Дата опублікування:
15.04.2020 12:13
Дата до якої повинна бути надана відповідь:
21.04.2020 00:00
Опис:
ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ
ЗАХІДНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ
УПРАВЛІННЯ ЗАХІДНОГО ОФІСУ ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ У ВОЛИНСЬКІЙ ОБЛАСТІ
НАКАЗ
13.04.2020 № 16-од
Луцьк
Про початок
моніторингу закупівель
Відповідно до частини другої статті 7-1 Закону України «Про публічні закупівлі», підпункту 15 пункту 10 Положення про Управління Західного офісу Держаудитслужби у Волинській області, затвердженого наказом Західного офісу Держаудитслужби від 02.07.2018 № 184 (із змінами, внесеними наказом Західного офісу Держаудитслужби від 14.12.2018 №291).НАКАЗУЮ:
1. Почати моніторинг закупівель відповідно до переліку, що додається.
2. Відділу контролю у сфері закупівель забезпечити проведення моніторингу закупівель, зазначеного у пункті 1 цього наказу.
Начальник Анатолій ОМЕЛЬЧУК
Додаток №1
до наказу Управління Західного офісу Держаудитслужби у
Волинській області
від 13.04.2020 № 16-од
Перелік процедур закупівель для моніторингу Управління Західного офісу Держаудитслужби у Волинській області.
Оголошення про проведення процедури закупівлі та/або повідомлення про намір укласти договір на веб-порталі Уповноваженого органу, унікальний номер та дата оприлюднення на веб-порталі Уповноваженого органу: UA-2020-03-17-003264-b від 17.03.2020. Опис підстав для здійснення моніторингу закупівлі - Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель.
Номер:
49f6ce42cd1b47ada80f29c394376fca
Назва:
Про надання пояcнення
Дата опублікування:
16.04.2020 10:58
Дата до якої повинна бути надана відповідь:
22.04.2020 00:00
Опис:
У межах проведення моніторингу закупівлі робіт з капітального ремонту даху та утеплення фасаду будівлі «Рокинівского НВК Княгининівської сільської ради» (Код ДК 021:2015 45453000-7 Капітальний ремонт і реставрація) (інформацію опубліковано в інформаційно-телекомунікаційній системі закупівель Prozorro за номером ID: UA-2020-03-17-003264-b та відповідно до пунктів 6 та 11 статті 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», частини п’ятої статті 71 Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон), постала потреба в отриманні пояснень із таких питань.
1. Яким чином Замовником визначено очікувану вартість робіт з капітального ремонту даху та утеплення фасаду будівлі «Рокинівского НВК Княгининівської сільської ради» (Код ДК 021:2015 45453000-7 Капітальний ремонт і реставрація).
Пояснення необхідно надати через електронну систему закупівель протягом трьох робочих днів з дня оприлюднення цього запиту. При цьому до пояснення долучити його документальне підтвердження.
Номер:
ba7fce1697764de0bb9d645cd54b07a4
Назва:
Інформація стосовно розрахунку очікуваної вартості предмету закупівлі
Дата опублікування:
22.04.2020 17:15
Опис:
Визначення вартості проектних та проектно-вишукувальних робіт проводиться з урахуванням видів та обсягів робіт, що планується закупити, відповідно до ДСТУ Б Д.1.1-7:2013 “Правила визначення вартості проектно-вишукувальних робіт та експертизи проектної документації на будівництво“.
Очікувана вартість закупівлі робіт з будівництва, капітального ремонту та реконструкції визначається з урахуванням Правил визначення вартості будівництва ДСТУ Б Д.1.1-1:2013, затверджених наказом Міністерства регіонального розвитку, будівництва та житлово-комунального господарства України від 05.07.2013 № 293, а також Відомчих будівельних норм ВБН Г.1-218-182:2006 “Класифікація робіт з ремонтів автомобільних доріг загального користування”, затверджених рішенням колегії Державної служби автомобільних доріг України від 10.04.2006 № 16 відповідно до розробленої та затвердженої проектно-кошторисної документації. Для перевірки проведених розрахунків Зведений кошторисний розрахунок вартості об’єкта будівництва додається.