• Відкриті торги
  • Безлотова
  • КЕП

Капітальний ремонт даху та утеплення фасаду будівлі «Рокинівского НВК Княгининівської сільської ради» (Код ДК 021:2015 45453000-7 Капітальний ремонт і реставрація)

Завершена

7 675 341.60 UAH з ПДВ
мін. крок: 0.5% або 38 376.71 UAH
Номер: 8e1d57c660a047aea654b71bc5142880
Ідентифікатор моніторингу: UA-M-2020-04-14-000025
Дата прийняття рішення про проведення моніторингу: 13.04.2020 00:00
Автор: УПРАВЛІННЯ ЗАХІДНОГО ОФІСУ ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ У ВОЛИНСЬКІЙ ОБЛАСТІ, UA-EDR 40913671
Період моніторингу: 14.04.2020 23:41 - 07.05.2020 00:00
Статус: Порушення виявлені
Опис: ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ ЗАХІДНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ УПРАВЛІННЯ ЗАХІДНОГО ОФІСУ ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ У ВОЛИНСЬКІЙ ОБЛАСТІ НАКАЗ 16.04.2020 № 16-од Луцьк Про початок моніторингу закупівель Відповідно до частини другої статті 7-1 Закону України «Про публічні закупівлі», підпункту 15 пункту 10 Положення про Управління Західного офісу Держаудитслужби у Волинській області, затвердженого наказом Західного офісу Держаудитслужби від 02.07.2018 № 184 (із змінами, внесеними наказом Західного офісу Держаудитслужби від 14.12.2018 №291).НАКАЗУЮ: 1. Почати моніторинг закупівель відповідно до переліку, що додається. 2. Відділу контролю у сфері закупівель забезпечити проведення моніторингу закупівель, зазначеного у пункті 1 цього наказу. Начальник Анатолій ОМЕЛЬЧУК Додаток №1 до наказу Управління Західного офісу Держаудитслужби у Волинській області від 16.04.2020 № 16-од Перелік процедур закупівель для моніторингу Управління Західного офісу Держаудитслужби у Волинській області. Оголошення про проведення процедури закупівлі та/або повідомлення про намір укласти договір на веб-порталі Уповноваженого органу, унікальний номер та дата оприлюднення на веб-порталі Уповноваженого органу: UA-2020-03-17-003264-b від 17.03.2020. Опис підстав для здійснення моніторингу закупівлі - Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель.
Адреса: Ukraine, Волинська, Луцьк
Контактна особа: УПРАВЛІННЯ ЗАХІДНОГО ОФІСУ ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ У ВОЛИНСЬКІЙ ОБЛАСТІ (Волинська обл.), +38 (0 95) 646-15-30, vitalik_priymatchuk@ukr.net
Етапи закупівельного процесу:
  • Планування закупівлі та оприлюднення інформації про її проведення
  • Розкриття тендерних пропозицій, їх розгляд та оцінка
Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:
  • Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
Детальніше

Висновок про результати моніторингу

Статус порушень: Виявлені
Тип порушень:
  • Тендерна документація складена не у відповідності до вимог закону
Висновок про наявність або відсутність порушень законодавства: За результатами аналізу питання складання та затвердження тендерної документації установлено порушення норм пункту 16 частини 2 статті 22 Закону. За результатами аналізу питання дотримання Замовником законодавства у сфері публічних закупівель щодо оприлюднення інформації про закупівлю, плануванні закупівлі, визначенні предмета закупівлі, відображенні закупівлі у річному плані, правильності заповнення форм документів, затверджених Уповноваженим органом, розгляді тендерної пропозиції, своєчасності укладання договору про закупівлю та його оприлюднення, відповідності умов договору умовам тендерної пропозиції переможця, – порушень законодавства у сфері публічних закупівель не установлено.
Зобов’язанння щодо усунення порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель: З огляду на встановлене порушення законодавства у сфері закупівель, керуючись статтями 2 та 5 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», Управління Західного офісу Держаудитслужби у Волинській області зобов’язує здійснити заходи щодо усунення виявлених порушень в установленому законодавством порядку, зокрема, шляхом розірвання договору відповідно до законодавства та протягом п’яти робочих днів з дня оприлюднення висновку оприлюднити через електронну систему закупівель інформацію та/або документи, що свідчать про усунення порушення законодавства у сфері публічних закупівель, викладеного у висновку, або аргументовані заперечення до висновку, або інформацію про причини неможливості усунення виявленого порушення.
Інформація про результати моніторингу закупівлі у розрізі стадій проведення процедури закупівлі: Дата закінчення моніторингу: 30 квітня 2020 року. Предметом аналізу були питання дотримання Рокинівським навчально-виховним комплексом Княгининівської сільської ради (далі – Замовник) законодавства у сфері публічних закупівель при плануванні закупівлі, визначенні предмета закупівлі, відображення закупівлі у річному плані (додатку), оприлюдненні інформації щодо закупівлі, правильності заповнення форм документів, затверджених Уповноваженим органом, відповідності вимог тендерної документації вимогам Закону України «Про публічні закупівлі» (в редакції Закону №922-УІІІ від 25.12.2015 із змінами) (далі – Закон), розгляду тендерної пропозиції, своєчасності оприлюднення повідомлення про намір укласти договір, своєчасності укладання та оприлюднення договору про закупівлю, відповідності умов договору умовам тендерної пропозиції переможця. Під час моніторингу проаналізовано: річний план закупівель (додаток до річного плану) на 2020 рік, оголошення про проведення відкритих торгів; тендерну документацію (далі – Тендерна документація), затверджену рішеннями тендерного комітету Замовника від 25.03.2020 р., реєстр отриманих тендерних пропозицій, тендерну пропозицію товариства з обмеженою відповідальністю «АЛЬФА-БУД-ЗАХІД», повідомлення про намір укласти договір, договір про закупівлю робіт від 28.04.2020 №12. В ході проведення моніторингу установлено, що в розділі 1 «Загальні положення» Тендерної документації не вказано посади посадової особи замовника, уповноваженого здійснювати зв'язок з учасниками, чим порушено вимоги пункту 16 частини 2 статті 22 Закону.
Період усунення порушень: 30.04.2020 15:38 - 16.05.2020 00:00
Дата публікації висновку: 30.04.2020 15:38

Інформація про усунення порушення

Опис звіту: Аргументовані заперечення до висновку по моніторингу закупівлі UA-2020-03-17-003264-b
Дата публікації звіту: 07.05.2020 14:46

Запити/Пояснення