-
Відкриті торги
-
Безлотова
-
КЕП
Капітальний ремонт даху та утеплення фасаду будівлі «Рокинівского НВК Княгининівської сільської ради» (Код ДК 021:2015 45453000-7 Капітальний ремонт і реставрація)
Завершена
7 675 341.60
UAH з ПДВ
мін. крок: 0.5% або 38 376.71 UAH
мін. крок: 0.5% або 38 376.71 UAH
Період оскарження:
17.03.2020 15:45 - 28.03.2020 23:00
Вимога
Є відповідь
оскарження рішення замовника
Номер:
a1c90e166a4d438e9038cb0bfb8e26b7
Ідентифікатор запиту:
UA-2020-03-17-003264-b.a1
Назва:
оскарження рішення замовника
Вимога:
про перегляд рішення про призначення переможця закупівлі
Пов'язані документи:
Учасник
- вимога 13.04.2020 14:50
Дата подачі:
13.04.2020 14:50
Вирішення:
Доброго дня, шановний Центр соціально-трудової реабілітації інвалідів "Енергія - І" Волинської обласної організації Всеукраїнської організації інвалідів "Союз організацій інвалідів України". У відповідь на Вашу вимогу, щодо перегляду рішення про визнання переможцем процедури закупівлі ТОВ "АЛЬФА-БУД ЗАХІД" та скасування повідомлення про намір укласти договір з переможцем процедури закупівлі, тендерний комітет Рокинівського навчально-виховного комплексу Княгининівської сільської ради повідомляє наступне:
Звертаємо Вашу увагу, що згідно п.4 Порядку розрахунку розміру кошторисної заробітної плати, який враховується при визначенні вартості будівництва об’єктів, затвердженого Наказом Міністерства регіонального розвитку, будівництва та житлово-комунального господарства України 20.10.2016 № 281 (зі змінами), розмір кошторисної заробітної плати, який враховується при складанні інвесторської кошторисної документації (на стадії розроблення проектної документації), визначається замовником (інвестором) у складі вихідних даних на проектування для звичайних умов будівництва за розрядом складності робіт 3,8, але не нижче ніж середньомісячна заробітна плата у будівництві (у розрахунку на одного штатного працівника) за попередній звітний рік, що оприлюднюється центральним органом виконавчої влади в галузі статистики, збільшена на прогнозний індекс споживчих цін на поточний рік (у середньому до попереднього року), який є складовою основних прогнозних макропоказників економічного і соціального розвитку України, що схвалюються Кабінетом Міністрів України. При цьому, у пунктах 5 та 6 цього ж Порядку вказано, що визначення розміру кошторисної заробітної плати при складанні ціни пропозиції учасника (підрядника) конкурсних торгів (договірної ціни) здійснюється учасником виходячи із середньомісячної заробітної плати одного працівника в режимі повної зайнятості, яку учасник планує отримувати на об’єкті будівництва. При взаєморозрахунках за обсяги виконаних будівельних робіт розмір кошторисної заробітної плати визначається, виходячи з розміру, передбаченого у договірній ціні. Уточнення розміру кошторисної заробітної плати здійснюється відповідно до умов договору підряду.
Згідно вимог Розділу 3 Документації, в п.6 зазначено, ціна тендерної пропозиції Учасника означає суму (з урахуванням ПДВ), за яку Учасник зобов’язується виконати всі види робіт, передбачених проектною документацією. Учасник визначає вартість робіт, які він пропонує виконати за Договором, з урахуванням усіх своїх витрат, податків і зборів, що сплачуються або мають бути сплачені (витрати на страхування та інші витрати). До розрахунку ціни входять усі види робіт, у тому числі й ті, які доручатимуться для виконання третім особам. Не врахована Учасником вартість окремих робіт не сплачуються Замовником окремо, а витрати на їх виконання вважаються врахованими у загальній його ціні тендерної пропозиції.
Зважаючи на вищенаведене, вимоги Документації не містили окремих вимог щодо розрахунку кошторисної заробітної плати. ТОВ "АЛЬФА-БУД ЗАХІД" здійснює свою господарську діяльність на власний ризик з метою досягнення економічних і соціальних результатів та одержання прибутку. ТОВ "АЛЬФА-БУД ЗАХІД" вправі самостійно встановлювати розмір кошторисної заробітної плати, адже , умова про врахування середньомісячної заробітної плати у будівництві (у розрахунку на одного штатного працівника) за попередній звітний рік стосується лише замовника на етапі складання проектно-кошторисної документації (тобто, до оголошення закупівлі та визначення її очікуваної вартості).
Підсумовуючи зазначене, тендерний комітет Рокинівського навчально-виховного комплексу Княгининівської сільської ради, прийняв рішення про відсутність підстав для перегляду рішення про визнання переможцем закупівлі ТОВ "АЛЬФА-БУД ЗАХІД" та відсутність підстав для скасування повідомлення про намір укласти договір.
Статус вимоги:
Не задоволено