• Відкриті торги
  • Безлотова
  • КЕП

Обладнання для їдальні в комплекті з аксесуарами

Торги відмінено

900 000.00 UAH з ПДВ
мін. крок: 0.5% або 4 500.00 UAH
Номер: e4578bbeb57741fca8f0b0f2b9142730
Ідентифікатор моніторингу: UA-M-2020-05-28-000052
Дата прийняття рішення про проведення моніторингу: 29.05.2020 00:00
Автор: ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ, UA-EDR 40165856
Період моніторингу: 01.06.2020 15:21 - 23.06.2020 00:00
Статус: Вирішено
Опис: ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ Н А К А З 29.05.2020 № 141 Київ Про початок моніторингу закупівель Відповідно до частини другої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», пункту 9 Положення про Державну аудиторську службу України, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 03 лютого 2016 року № 43, НАКАЗУЮ: 1. Розпочати моніторинг закупівель відповідно до переліку, що додається. 2. Департаменту фінансового контролю у сфері закупівель забезпечити проведення моніторингу закупівель, зазначеного у пункті 1 цього наказу. Заступник Голови Олександр ШКУРОПАТ Додаток до наказу Державної аудиторської служби України 29.05.2020 № 141 Витяг з переліку процедур закупівель № з/п Оголошення про проведення процедури закупівлі та/або повідомлення про намір укласти договір на вебпорталі Уповноваженого органу Опис підстав для здійснення моніторингу закупівлі унікальний номер дата оприлюднення на вебпорталі Уповноваженого органу 37 UA-2020-03-17-001063-a 17.03.2020 дані автоматичних індикаторів ризиків Директор Департаменту фінансового контролю у сфері закупівель Сергій ЧЕРНЕГА
Адреса: Ukraine, Київ
Контактна особа: ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ ( обл.), +38 (0 44) 485-17-99, likhachova.monitoryng@gmail.com
Етапи закупівельного процесу:
  • Планування закупівлі та оприлюднення інформації про її проведення
  • Розкриття тендерних пропозицій, їх розгляд та оцінка
Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:
  • Дані автоматичних індикаторів ризиків
Детальніше

Висновок про результати моніторингу

Статус порушень: Виявлені
Тип порушень:
  • Тендерна документація складена не у відповідності до вимог закону
Висновок про наявність або відсутність порушень законодавства: За результатами аналізу питання відповідності вимог тендерної документації вимогам Закону установлено порушення норм пункту 13 частини другої статті 22 Закону (в редакції від 17.03.2020). За результатами аналізу питання дотримання Замовником законодавства у сфері публічних закупівель щодо визначення предмета закупівлі, відображення закупівлі у річному плані (додатку), оприлюднення інформації про закупівлю, правильності заповнення форм документів, затверджених Уповноваженим органом, надання роз’яснень на вимогу ТОВ «БМ Дистрибушн 2.0» щодо усунення порушень, розгляду тендерних пропозицій ТОВ «Самородок ТМ», ТОВ «Волинь холод», ТОВ «БМ Дистрибушн 2.0», ТОВ «С-Проф» (окрім тих питань, що були предметом розгляду колегії АМКУ) – порушень не установлено.
Зобов’язанння щодо усунення порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель: З огляду на встановлене порушення законодавства у сфері закупівель, керуючись статтями 2 та 5 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», Держаудитслужба зобов’язує здійснити заходи щодо усунення виявленого порушення у встановленому законом порядку, зокрема шляхом вжиття заходів з недопущення їх в подальшому, та протягом п’яти робочих днів з дня оприлюднення висновку оприлюднити через електронну систему закупівель інформацію та/або документи, що свідчать про вжиття таких заходів.
Інформація про результати моніторингу закупівлі у розрізі стадій проведення процедури закупівлі: Дата закінчення моніторингу: 03 липня 2020 року. Предметом аналізу були питання: визначення предмета закупівлі, відображення закупівлі у річному плані (додатку), оприлюднення інформації про закупівлю, правильності заповнення форм документів, затверджених Уповноваженим органом, відповідності вимог тендерної документації вимогам Закону України «Про публічні закупівлі» (в редакції від 17.03.2020) (далі – Закон), надання роз’яснень на вимогу учасника щодо усунення порушень, розгляду тендерних пропозицій. Під час моніторингу проаналізовано: річний план закупівель спеціалізованої школи I-III ступенів № 202 з поглибленим вивченням природничо-математичних наук Деснянського району міста Києва (далі – Замовник) на 2020 рік, оголошення про проведення відкритих торгів, тендерну документацію Замовника, затверджену рішенням тендерного комітету Замовника від 02.03.2020 б/н, тендерні пропозиції товариства з обмеженою відповідальністю «Самородок ТМ» (далі – ТОВ «Самородок ТМ»), товариства з обмеженою відповідальністю «Волинь холод» (далі – ТОВ «Волинь холод»), товариства з обмеженою відповідальністю «БМ Дистрибушн 2.0» (далі – ТОВ «БМ Дистрибушн 2.0»), товариства з обмеженою відповідальністю «Торговий дім «С-Проф» (далі – ТОВ «С-Проф»), протоколи засідання тендерного комітету Замовника від 03.04.2020 № 13, від 06.04.2020 № 16, від 07.04.2020 № 17, від 10.04.2020 № 18, від 15.04.2020 № 20, від 21.05.2020 № 38, від 22.05.2020 № 39, від 26.05.2020 № 40, від 02.07.2020 № 43, від 02.07.2020 № 44, вимогу ТОВ «БМ Дистрибушн 2.0» щодо усунення порушень від 08.04.2020, роз’яснення Замовника від 13.04.2020, рішення Постійно діючої адміністративної колегії Антимонопольного комітету України з розгляду скарг про порушення законодавства у сфері публічних закупівель (далі – колегія АМКУ) від 13.05.2020 № 9271-р/пк-пз та від 24.06.2020 № 12491-р/пк-пз, повідомлення про намір укласти договір. Моніторинг закупівлі щодо тих порушень, обставин, підстав, які були предметом розгляду колегії АМКУ, не здійснювався. За результатами моніторингу установлено, що Замовник у пункті 1 розділу IV «Подання та розкриття тендерної пропозиції» тендерної документації не зазначив кінцевого строку подання тендерних пропозицій, чим порушив вимоги пункту 13 частини другої статті 22 Закону (в редакції від 17.03.2020). Ознак порушень законодавства у сфері публічних закупівель, щодо яких під час моніторингу спрацював автоматичний індикатор ризику (RISK-2-13) не підтверджено.
Період усунення порушень: 07.07.2020 18:05 - 22.07.2020 00:00
Дата публікації висновку: 07.07.2020 18:05

Інформація про усунення порушення

Опис звіту: Інформація про усунення порушень
Дата публікації звіту: 12.07.2020 19:59

Підтвердження факту усунення порушення

Результат: Усунуто
Результат по типу порушення:
  • corruptionBiddingDocuments: Так
Опис: Порушення усунуто шляхом відміни торгів
Дата публікації: 14.07.2020 11:19

Запити/Пояснення