-
Відкриті торги з публікацією англійською мовою
-
Безлотова
-
КЕП
ГБН Г.1-218-182:2011 "Ремонт автомобільних доріг загального користування. Види ремонтів та переліки робіт". Поточний середній ремонт автомобільної дороги загального користування державного значення Т-21-11 Чугуїв-Печеніги-Великий Бурлук на ділянці км 1+200 – км 27+321 (окремими ділянками) у Харківській області (з розробкою проектної документації) (45233142-6 Ремонт доріг)
Завершена
534 358 000.00
UAH з ПДВ
мін. крок: 0% або 50 000.00 UAH
мін. крок: 0% або 50 000.00 UAH
Номер:
f87643f28a494f45bba46bcb81b34e4a
Ідентифікатор моніторингу:
UA-M-2020-08-06-000016
Дата прийняття рішення про проведення моніторингу:
05.08.2020 00:00
Період моніторингу:
06.08.2020 20:27 - 29.08.2020 00:00
Статус:
Порушення виявлені
Опис:
ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ
ПІВНІЧНО-СХІДНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ
НАКАЗ
05.08.2020 № 159
(дата)
Харків
Про початок
моніторингу закупівель
Відповідно до частини другої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», пункту 9 Положення про Північно-східний офіс Держаудитслужби, затвердженого наказом Держаудитслужби від 02.06.2016 № 23,
НАКАЗУЮ:
1. Почати моніторинг закупівель відповідно до переліку, що додається.
2. Відділу контролю у сфері закупівель забезпечити проведення моніторингу закупівель, зазначеного у пункті 1 цього наказу.
Підстава: доповідна записка заступника начальника відділу контролю у сфері закупівель Північно-східного офісу Держаудитслужби Костенко П. від 05.08.2020 року.
В.о. начальника Владислав КАЛІННІКОВ
Додаток
до наказу Північно-східного
офісу Держаудитслужби
від 05.08.2020 №159
Витяг з переліку
процедур для здійснення моніторингу закупівлі
№ з/п Оголошення про проведення процедури закупівлі та/або повідомлення про намір укласти договір на веб-порталі Уповноваженого органу Дата оприлюднення на вебпорталі Уповноваженого органу
Опис підстав для здійснення моніторингу
7 UA-2020-03-16-002286-a 16.03.2020 виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель оприлюдненій в електронній системі закупівель
Начальник відділу
контролю у сфері закупівель Павло КОСТЕНКО
Етапи закупівельного процесу:
- Планування закупівлі та оприлюднення інформації про її проведення
- Розкриття тендерних пропозицій, їх розгляд та оцінка
- Укладання та виконання договору про закупівлю (прийняття рішення про відміну торгів)
Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:
- Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
Детальніше
Висновок про результати моніторингу
Статус порушень:
Виявлені
Тип порушень:
- Порушення порядку визначення предмета закупівлі
- Не відхилення тендерних пропозицій, які підлягали відхиленню відповідно до закону
Висновок про наявність або відсутність порушень законодавства:
За наслідками моніторингу питання визначення предмета закупівлі встановлено порушення Наказу від 17.03.2016 №454
За наслідками моніторингу питання відповідності тендерних пропозицій умовам тендерної документації встановлено порушення пункту першого частини першої статті 30.
За результатами моніторингу питання дотримання Замовником законодавства у сфері публічних закупівель щодо відображення закупівлі у річному плані (додатку), правильності розміщення інформації про публічну закупівлю, своєчасності укладання договору про закупівлю, внесення змін та їх оприлюднення – порушень не встановлено.
Зобов’язанння щодо усунення порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель:
З огляду на встановлені порушення законодавства у сфері закупівель, керуючись статтями 2 та 5 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», Північно-східний офіс Держаудитслужби зобов’язує здійснити заходи щодо усунення виявлених порушень в установленому законодавством порядку, зокрема вжити заходів, щодо розірвання договору відповідно до законодавства та протягом п’яти робочих днів з дня оприлюднення висновку оприлюднити через електронну систему закупівель інформацію та/або документи, що свідчать про усунення порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель, викладених у висновку, або аргументовані заперечення до висновку, або інформацію про причини неможливості усунення виявлених порушень.
Інформація про результати моніторингу закупівлі у розрізі стадій проведення процедури закупівлі:
Предметом аналізу були питання: визначення предмета закупівлі, відображення закупівлі у річному плані (додатку), правильність розміщення інформації про публічну закупівлю, відповідність вимог тендерної документації вимогам Закону України «Про публічні закупівлі» в редакції від 19.04.2020 (далі – Закон), розгляд тендерних пропозицій, відповідність тендерних пропозицій умовам тендерної документації, своєчасність укладання договору про закупівлю, внесення змін та їх оприлюднення.
Під час моніторингу проаналізовано: річний план закупівель на 2020 рік; оголошення про проведення відкритих торгів; тендерну документацію, затверджену рішенням тендерного комітету Служба автомобільних доріг у Харківській області (далі – Замовник) від 17.04.2020 року № 5, тендерну пропозицію Товариства з обмеженою відповідальністю «Автомагістраль-Південь» (далі – ТОВ «Автомагістраль-Південь»), тендерну пропозицію Товариства з обмеженою відповідальністю «НУР КОНСТРУКЦІОН ІНТЕРНЕШНЛ» (далі – ТОВ «НУР КОНСТРУКЦІОН ІНТЕРНЕШНЛ»), Товариства з обмеженою відповідальністю «РОСТДОРСТРОЙ» (далі – ТОВ «РОСТДОРСТРОЙ»), протокол розгляду тендерних пропозицій від 01.07.2020 №110, повідомлення про намір укласти договір від 01.07.2020, договір від 14.07.2020 №505, додаткову угоду від 22.06.2020 №1 та додаткову угоду від 28.08.2020 №2.
В ході моніторингу питання визначення предмета закупівлі встановлено, що відповідно до оголошення про проведення закупівлі, Замовником здійснюються закупівля послуг з поточного середнього ремонту автомобільної дороги загального користування державного значення Т-21-11 Чугуїв-Печеніги-Великий Бурлук на ділянці км 1+200 – км 27+321 (окремими ділянками) у Харківській області (з розробкою проектної документації) за кодом ДК 021:2015: 45233142-6 — Ремонт доріг.
При цьому, згідно з Технічним завданням до предмету закупівлі, що міститься в Додатку 4 до тендерної документації передбачено два етапи виконання робіт, де першим етапом визначено розробку проектної документації. Річним планом закупівель Замовника на 2020 рік по вищезазначеній закупівлі, крім проведення поточного середнього ремонту автомобільної дороги загального користування державного значення, також передбачено виконання учасником-переможцем процедури закупівлі розробки проектно-кошторисної документації.
Однак, відповідно до пункту 22 частини першої статті першої Закону роботи – це проектування, будівництво нових, розширення, реконструкція, капітальний ремонт та реставрація існуючих об’єктів і споруд виробничого і невиробничого призначення, роботи з нормування в будівництві, геологорозвідувальні роботи, технічне переоснащення діючих підприємств та супровідні роботам послуги, у тому числі геодезичні роботи, буріння, сейсмічні дослідження, аеро- і супутникова фотозйомка та інші послуги, що включаються до кошторисної вартості робіт, якщо вартість таких послуг не перевищує вартості самих робіт.
Згідно з пунктом 17 частини першої статті першої Закону, послуги - це будь-який предмет закупівлі, крім товарів і робіт, зокрема транспортні послуги, освоєння технологій, наукові дослідження, науково-дослідні або дослідно-конструкторські розробки, медичне та побутове обслуговування, лізинг, найм (оренда), а також фінансові та консультаційні послуги, поточний ремонт.
Одночасно, відповідно до предмету закупівлі - товари, роботи чи послуги, що закуповуються замовником у межах єдиної процедури закупівлі, щодо яких учасникам дозволяється подавати тендерні пропозиції або пропозиції на переговорах (у разі застосування переговорної процедури закупівлі). Предмет закупівлі визначається замовником у порядку, встановленому Уповноваженим органом.
При цьому, спосіб визначення замовником предмета закупівлі відповідно до положень Закону установлює Порядок визначення предмета закупівлі, затверджений наказом Міністерства економічного розвитку і торгівлі України від 17.03.2016 № 454 (далі – Порядок №454).
Таким чином, в контексті законодавства з питань публічних закупівель поточний ремонт відноситься до послуг, тоді як розробка проектно-кошторисної документації відноситься до робіт.
Отже, закупівля робіт з розроблення проектно-кошторисної документації та послуг з проведення поточного середнього ремонту є окремими предметами закупівель та повинні проводитися шляхом застосування окремих процедур закупівель.
Крім того, відповідно до ДК 021:2015, для закупівлі робіт з розробки проектно-кошторисної документації передбачено код ДК 021:2015: 71320000-7 - Послуги з інженерного проектування.
При цьому, вищезазначена закупівля проведена Замовником за кодом ДК 021:2015: 45233142-6 - Ремонт доріг.
Таким чином, за результатом проведеного моніторингу встановлено, що визначення предмету закупівлі у річному плані закупівлі на 2020 рік здійснювалось з порушенням наказу Мінекономрозвитку «Про затвердження порядку визначення предмета закупівель» від 17.03.2016 №454 (далі – Наказ від 17.03.2016 №454).
В ході моніторингу питання відповідності тендерної пропозиції умовам тендерної документації встановлено, що тендерна пропозиція учасника ТОВ «Автомагістраль-Південь» не відповідає вимогам тендерної документації, в частині не підтвердження кваліфікаційним критеріям.
Так, підпунктом 1.3 додатку 2 до тендерної документації передбачено надання копії договору (договору поставки асфальтобетону та/або ЩМАС та/або договір надання послуг з виготовлення асфальтобетону та/або ЩМАС тощо), чинного протягом всього строку надання послуг, що є предметом закупівлі (в договорі або в додатках до нього має бути обов’язково зазначено зокрема марка асфальтобетону та/або ЩМАС.
При цьому, наданий у складі тендерної пропозиції договір поставки сумішей асфальтобетонних від 14.04.2020 №0414/2020 не містить інформації марки сумішей асфальтобетону, поділ на які передбачений пунктом 4.6 ДСТУ Б В.2.7-119:2011.
Зазначене не відповідає вимогам підпункту 1.3 додатку 2 до тендерної документації.
В ході аналізу питання відповідності тендерної пропозиції умовам тендерної документації встановлено, що тендерна пропозиція учасника ТОВ «НУР КОНСТРУКЦІОН ІНТЕРНЕШНЛ» не відповідає вимогам тендерної документації, в частині не підтвердження кваліфікаційним критеріям.
Так, підпунктом 1.1 додатку 2 до тендерної документації по І етапу передбачено надання відповідних документів, що підтверджують наявність орендованих адміністративних приміщень організаціями, залученими для виконання І етапу по предмету закупівлі (розробка проектної документації).
При цьому, у складі тендерної пропозиції учасника ТОВ «НУР КОНСТРУКЦІОН ІНТЕРНЕШНЛ» субпідрядником ТОВ «Сінк плюс міжнародна інжинірингова і консалтингова компанія» залученим згідно довідки від 24.04.2020 №1039 до виконання І етапу, надано договір оренди нерухомого майна від 01.06.2017 №03-17, термін дії якого в редакції додаткової угоди від 31.10.2019 №3 становить з 01.06.2017 по 31.12.2020, тобто термін дії більше 3 роки, без нотаріального посвідчення.
Отже, в субпідрядника ТОВ «Сінк плюс міжнародна інжинірингова і консалтингова компанія», залученого учасником ТОВ «НУР КОНСТРУКЦІОН ІНТЕРНЕШНЛ» на момент подання тендерної пропозиції відсутні документи, встановленої статтями 640 та 793 Цивільного кодексу України форми, що підтверджують його право на володіння та користування нежитловими приміщеннями, загальною площею 96,20 кв. метрів. Зазначене не відповідає вимогам підпунктом 1.1 додатку 2 до тендерної документації.
Також, підпунктом 1.1 додатку 2 до тендерної документації по ІІ етапу передбачено надання договорів, які підтверджують надання у користування техніки, необхідної для виконання робіт (надання послуг) за предметом закупівлі.
При цьому, у складі тендерної пропозиції учасника ТОВ «НУР КОНСТРУКЦІОН ІНТЕРНЕШНЛ» надано договір про надання послуг від 10.08.2017 №10-08/2017 про надання послуг, пунктом 3.1 якого визначено, що орієнтовна вартість 1 машино-години кожної з одиниць техніки визначається Сторонами в додатках, які узгоджуються сторонами в процесі погодження умов виконання кожної окремої заявки Замовника і є невід’ємною частиною даного Договору. Однак, жодних додатків до договору від 10.08.2017 №10-08/2017 щодо вартості роботи техніки у складі тендерної пропозиції не надано. Отже, договір, який підтверджує право користування технікою, необхідною для виконання робіт (надання послуг) за предметом закупівлі, надано не в повному обсязі, що не відповідає вимогам підпункту 1.1 додатку 2 до тендерної документації.
Також, підпунктом 1.2 додатку 2 до тендерної документації по ІІ етапу передбачено надання довідки про наявність матеріально-технічної бази (зокрема офісних приміщень).
Однак, інформацією про перелік матеріально-технічної бази від 24.04.2020 №1040/2, наданою учасником ТОВ «НУР КОНСТРУКЦІОН ІНТЕРНЕШНЛ» за формою «Таблиця 2» Додатку 2 до тендерної документації, наявність офісних приміщень не підтверджена, що не відповідає вимогам підпункту 1.2 додатку 2 до тендерної документації.
Також, пунктом 3 додатку 2 до тендерної документації по ІІ етапу передбачено надання копій аналогічних договорів з усіма додатками та невід’ємними частинами до договору.
При цьому, у складі тендерної пропозиції учасника ТОВ «НУР КОНСТРУКЦІОН ІНТЕРНЕШНЛ» надано аналогічний договір від 26.06.2018 №51-06 без додаткової угоди від 30.12.2019 №6, яка відповідно до підпункту 12.2 договору, є його невід’ємною частиною. Факт укладання додаткової угоди від 30.12.2019 №6 до договору від 26.06.2018 №51-06 підтверджено Замовником шляхом оприлюднення її по процедурі закупівлі за номером UA-2018-04-13-002284-a.
Моніторингом питання відповідності тендерної пропозиції умовам тендерної документації встановлено, що тендерна пропозиція учасника ТОВ «РОСТДОРСТРОЙ» не відповідає вимогам тендерної документації в частині не підтвердження кваліфікаційним критеріям.
Так, підпунктом 1.3 додатку 2 до тендерної документації передбачено надання копії договору (договору поставки асфальтобетону та/або ЩМАС та/або договір надання послуг з виготовлення асфальтобетону та/або ЩМАС тощо), чинного протягом всього строку надання послуг, що є предметом закупівлі (в договорі або в додатках до нього має бути обов’язково зазначено зокрема марка асфальтобетону та/або ЩМАС.
При цьому, наданий у складі тендерної пропозиції договір поставки сумішей асфальтобетонних від 20.04.2020 №0420-7 не містить інформації марки сумішей асфальтобетону, поділ на які передбачений пунктом 4.6 ДСТУ Б В.2.7-119:2011.
Зазначене не відповідає вимогам підпункту 1.3 додатку 2 до тендерної документації.
Також, проведеним моніторингом встановлено, що вимогами Додатку 2 до тендерної документації передбачено надання копії(й) аналогічного(их) договору(ів) з усіма додатками та невід’ємними частинами до договору.
При цьому, у складі тендерної пропозиції учасника ТОВ «РОСТДОРСТРОЙ» надано аналогічний договір від 29.11.2018 №55-Б не в повному обсязі, а саме відсутні розрахунки до договірної ціни (Додаток 1 до договору), що не відповідає вимогам Додатку 2 до тендерної документації.
Відповідно до пункту першого частини першої статті 30 Закону, замовник відхиляє тендерну пропозицію учасника у разі, якщо вона не відповідає кваліфікаційним критеріям, установленим статтею 16 цього Закону.
Період усунення порушень:
31.08.2020 19:59 - 15.09.2020 00:00
Дата публікації висновку:
31.08.2020 19:59
Інформація про усунення порушення
Опис звіту:
Заперечення до висновку моніторингу
Дата публікації звіту:
04.09.2020 15:36