-
Відкриті торги з публікацією англійською мовою
-
Безлотова
-
КЕП
ГБН Г.1-218-182:2011 "Ремонт автомобільних доріг загального користування. Види ремонтів та переліки робіт". Поточний середній ремонт автомобільної дороги загального користування державного значення Т-21-11 Чугуїв-Печеніги-Великий Бурлук на ділянці км 1+200 – км 27+321 (окремими ділянками) у Харківській області (з розробкою проектної документації) (45233142-6 Ремонт доріг)
Завершена
534 358 000.00
UAH з ПДВ
мін. крок: 0% або 50 000.00 UAH
мін. крок: 0% або 50 000.00 UAH
Період оскарження:
16.03.2020 17:06 - 23.04.2020 00:00
Вимога
Відхилено
щодо усунення дискримінаційних вимог
Номер:
c11063b4e09141239ef9c06ed780ee73
Ідентифікатор запиту:
UA-2020-03-16-002286-a.b1
Назва:
щодо усунення дискримінаційних вимог
Вимога:
Вимога до закупівлі UA-2020-03-16-002286-a
Поточний середній ремонт автомобільної дороги загального користування державного значення Т-21-11 Чугуїв-Печеніги-Великий Бурлук на ділянці км 1+200 – км 27+321 (окремими ділянками) у Харківській області (з розробкою проектної документації) (45233142-6 Ремонт доріг)»
Відповідно до додатку 2 тендерної документації з закупівлі послуг: «ГБН Г.1-218-182:2011 "Ремонт автомобільних доріг загального користування. Види ремонтів та переліки робіт". Поточний середній ремонт автомобільної дороги загального користування державного значення Т-21-11 Чугуїв-Печеніги-Великий Бурлук на ділянці км 1+200 – км 27+321 (окремими ділянками) у Харківській області (з розробкою проектної документації) (45233142-6 Ремонт доріг)» (далі – Документація) Учасник по ІІ етапу має надати документальне підтвердження досвіду виконання робіт з будівництва, реконструкції, капітального ремонту та поточного середнього ремонту автомобільних доріг загального користування державного значення будь-якої категорії одним договором або сумарно в обсязі 100 % від об'ємів послуг, визначених Замовником в тендерній документації в натуральних величинах. Основними видами робіт є, зокрема укладання оптимальної щебенево-піщаної суміші з укріпленої цементом.
Зазначеною вимогою Замовник обмежив підтвердження досвіду виконання робіт з укладання оптимальної щебенево-піщаної суміші виключено «укріпленої цементом», позбавивши Учасників можливості підтвердити досвід виконання аналогічних робіт з застосуванням органо-мінеральних сумішей, процес та технологія використання яких абсолютно нічим не відрізняється від укріплення щебенево-піщаної суміші цементом, що підтверджується нормами ВБН В.2.3-218-539:2007 "Влаштування шарів дорожнього одягу автомобільних доріг загального користування із холодних сумішей, що містять фрезерований асфальтобетон, ГБН В.2.3-37641918-554:2013 Шари дорожнього одягу з кам'яних матеріалів, відходів промисловості і грунтів, укріплених цементом". Вищезазначена умова є необґрунтованою, безпідставною та дискримінаційною по відношенню до Учасників.
Також тендерною документацією передбачено підтвердження Учасниками досвіду із стабілізація слабкої дорожньої основи із додаванням цементу в обсягах - 1000 м2, об’єм - 56,6. Встановивши вимоги щодо підтвердження обсягів виконання робіт, Замовник обмежив коло потенційних учасників процедури закупівлі при цьому не довівши та не підтвердивши документально необхідність встановлення у ТД такої вимоги. Отже, вищезазначена умова також є необґрунтованою, безпідставною та дискримінаційною по відношенню до Учасників.
Ст. 3 Закону України «Про публічні закупівлі» (далі за текстом - Закон) визначено, що закупівлі здійснюються, зокрема, за принципом недискримінації учасників, відкритості та прозорості на всіх стадіях закупівель. Згідно положень статті 3 Закону України «Про публічні закупівлі» одним із принципів здійснення закупівлі є недискримінація учасників, замовник не може встановлювати дискримінаційні вимоги до учасників. Частиною четвертою статті 22 Закону передбачено, що тендерна документація не повинна містити вимог, які обмежують конкуренцію та призводять до дискримінації учасників.
За змістом ст. 5 Закону України «Про публічні закупівлі» вітчизняні та іноземні учасники всіх форм власності та організаційно-правових форм беруть участь у процедурах закупівель на рівних умовах. Замовники забезпечують вільний доступ усіх учасників до інформації про закупівлю, передбаченої цим Законом. Замовник не може встановлювати дискримінаційні вимоги до учасників.
Міністерство економічного розвитку і торгівлі України в своєму листі від 07.02.2017 року №3302-06/3812-06 підтверджує той факт, що тендерна документація не повинна містити вимог, що обмежують конкуренцію та призводять до дискримінації учасників.
Ця думка також підтверджується Рішенням Постійно діючої адміністративної колегії Антимонопольного комітету України з розгляду скарг про порушення законодавства у сфері публічних закупівель № 759-р/пк-пз від 23.01.2019
Виходячи з вищевикладеного, просимо Замовника усунути порушення законодавства про публічні закупівлі шляхом виключення з тендерної документації (додаток 2) пункти:
№ з/п 1 «Стабілізація слабкої дорожньої основи із додаванням цементу»
№ з/п 2 «Укладання оптимальної щебенево-піщаної суміші з укріпленої цементом».
Пов'язані документи:
Документів не завантажено.
Дата подачі:
02.04.2020 15:45
Вирішення:
Роботи з "Регенерації конструктивних шарів дорожнього одягу за технологією холодний ресайклінг" можна вважати як аналогічний вид робіт з улаштування основи щебенево-піщаної суміші укріпленої цементом у разі приготування "регенерованої" суміші в установці, з подальшим улаштуванням основи механізованим способом (автогрейдер та асфальтоукладальник тощо).
Роботи зі стабілізації слабкої дорожньої основи із додаванням цементу визначені під час складання дефектного акту як обов’язковими та є одними з основних видів робіт на даному об’єкті ремонту. Виконання інших робіт з відновлення дорожнього одягу неможливе без 100% виконання робіт зі стабілізації слабкої дорожньої основи із додаванням цементу."
Статус вимоги:
Відхилено