-
Відкриті торги
-
Безлотова
-
КЕП
Тверде паливо
Завершена
693 739.00
UAH з ПДВ
мін. крок: 0.1% або 693.74 UAH
мін. крок: 0.1% або 693.74 UAH
Номер:
ae68d2a21933464a99af54e3e83cff2a
Ідентифікатор моніторингу:
UA-M-2020-06-17-000036
Дата прийняття рішення про проведення моніторингу:
17.06.2020 00:00
Період моніторингу:
17.06.2020 16:12 - 09.07.2020 00:00
Статус:
Порушення виявлені
Опис:
ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ
ПІВНІЧНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ
УПРАВЛІННЯ ПІВНІЧНОГО ОФІСУ ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ
В ЖИТОМИРСЬКІЙ ОБЛАСТІ
Н А К А З
17.06.2020
№ 41
Житомир
Про початок
моніторингу закупівель
Відповідно до частини другої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», підпункту 2 пункту 5 Положення про Управління Північного офісу Держаудитслужби в Житомирській області, затвердженого наказом Північного офісу Держаудитслужби від 20 жовтня 2016 року № 18 (зі змінами),
НАКАЗУЮ:
1. Почати моніторинг закупівель відповідно до переліку, що додається.
2. Відділу контролю у сфері закупівель забезпечити проведення моніторингу закупівель, зазначеного у пункті 1 цього наказу.
Начальник Людмила КОСТЮК
Додаток до наказу Управління Північного офісу Держаудитслужби в Житомирській області від 17.06.2020 № 41.
Витяг з переліку процедур закупівель
№ з/п
Унікальний номер оголошення про проведення конкурентної процедури закупівлі, присвоєний електронною системою закупівель, та/або унікальний номер повідомлення про намір укласти договір, опис підстав для здійснення моніторингу закупівлі:
2. UA-2020-03-16-003453-b Інформація, отримана від громадських об’єднань, про наявність ознак порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель, виявлених за результатами громадського контролю у сфері публічних закупівель відповідно до статті 7 Закону України «Про публічні закупівлі»
Етапи закупівельного процесу:
- Планування закупівлі та оприлюднення інформації про її проведення
- Розкриття тендерних пропозицій, їх розгляд та оцінка
- Укладання та виконання договору про закупівлю (прийняття рішення про відміну торгів)
Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:
- Інформація, отримана від громадських об'єднань, про наявність ознак порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель, виявлених за результатами громадського контролю у сфері публічних закупівель відповідно до статті 7 цього Закону
Детальніше
Висновок про результати моніторингу
Статус порушень:
Виявлені
Тип порушень:
- Тендерна документація складена не у відповідності до вимог закону
- Не відхилення тендерних пропозицій, які підлягали відхиленню відповідно до закону
- Порушення законодавства в частині не відміни замовником закупівлі
- Інші порушення законодавства у сфері закупівель
Висновок про наявність або відсутність порушень законодавства:
За результатами аналізу питання дотримання Замовником законодавства у сфері публічних закупівель щодо відповідності тендерної документації вимогам Закону встановлено, що тендерна документація Замовника не відповідає нормам пункту 2 частини 2 статті 22 Закону.
За результатами аналізу питання дотримання Замовником законодавства у сфері публічних закупівель щодо оприлюднення інформації щодо закупівлі встановлено порушення вимог частини 1 статті 23 Закону.
За результатами аналізу питання дотримання Замовником законодавства у сфері публічних закупівель щодо розгляду та оцінки тендерних пропозицій встановлено, що Замовник на порушення вимог пунктів 1 та 4 частини 1 статті 30 Закону не відхилив тендерну пропозицію ТОВ «Вугілля Спец Пром», як таку, що не відповідає умовам тендерної документації та кваліфікаційним критеріям визначеним статтею 16 Закону.
За результатами аналізу питання дотримання Замовником законодавства у сфері публічних закупівель щодо визначення предмета закупівлі, відображення закупівлі у річному плані (додатку), правильності заповнення форм документів затверджених Уповноваженим органом, своєчасності укладання договору про закупівлю, його оприлюднення та відповідності умов договору умовам тендерної пропозиції переможця, – порушень не встановлено.
Зобов’язанння щодо усунення порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель:
З огляду на встановлені порушення законодавства у сфері закупівель, керуючись статтями 2 та 5 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», Управління Північного офісу Держаудитслужби в Житомирській області зобов’язує здійснити заходи щодо усунення виявлених порушень в установленому законодавством порядку, зокрема в межах законодавства вжити заходів щодо розірвання договору від 01.06.2020 року № 6 відповідно до законодавства, та протягом п’яти робочих днів з дня оприлюднення висновку оприлюднити через електронну систему закупівель інформацію та/або документи, що свідчать про усунення порушень законодавства у сфері публічних закупівель, викладених у висновку, або аргументовані заперечення до висновку, або інформацію про причини неможливості усунення виявлених порушень.
Інформація про результати моніторингу закупівлі у розрізі стадій проведення процедури закупівлі:
Дата закінчення моніторингу: 08 липня 2020 року.
Предметом аналізу були питання: визначення предмета закупівлі, відображення закупівлі у річному плані (додатку), відповідність тендерної документації вимогам Закону України «Про публічні закупівлі» (в редакції чинній до 19.04.2020 року, далі – Закон), оприлюднення інформації щодо закупівлі, правильність заповнення форм документів затверджених Уповноваженим органом, розгляд та оцінка тендерних пропозицій, своєчасність укладання договору про закупівлю, його оприлюднення та відповідність умов договору умовам тендерної пропозиції переможця.
Під час моніторингу проаналізовані: річний план закупівель на 2020 рік, оголошення про проведення відкритих торгів, тендерна документація ДПТНЗ «Коростишівський професійний аграрний ліцей» (далі – Замовник), тендерні пропозиції учасників ТОВ «Славресурс», ТОВ «Енік Енерджі Груп», ТОВ «Газенерго-Трейд», ТОВ «НВФ Енергія Плюс», ТОВ «Тепло Житомирщини», ТОВ «Вуглеторфзбагачення» та тендерна пропозиція учасника - переможця ТОВ «Вугілля Спец Пром» (далі – Товариство), протоколи засідань тендерного комітету від 06.04.2020 року №11, від 09.04.2020 року №12, від 13.04.2020 року №14, від 15.04.2020 року №15 та від 21.04.2020 року, повідомлення про намір укласти договір від 21.04.2020 року, укладений договір від 01.06.2020 № 6 та пояснення Замовника від 02.07.2020 року та від 06.07.2020 року.
Відповідно до пункту 2 частини 2 статті 22 Закону, встановлено імперативну умову, що тендерна документація, зокрема має містити вимоги встановлені статтею 17 цього Закону.
Однак, за результатами аналізу відповідності тендерної документації вимогам Закону встановлено, що на порушення вимог пункту 2 частини 2 статті 22 Закону, тендерна документація Замовника не містить вимоги, встановлені частиною 1 статті 17 Закону.
За результатами аналізу розгляду та оцінки тендерних пропозицій встановлено, що відповідно до підпункту 5.1.8 пункту 1 розділу V тендерної документації, учасник процедури закупівлі має надати у складі тендерної пропозиції гарантійний лист про те, що ціна запропонована на торги з урахуванням зниження під час аукціону є актуальною та відповідає реальним ринковим цінам на час подання цінової пропозиції.
Однак, в порушення вимог підпункту 5.1.8 пункту 1 розділу V тендерної документації, тендерна пропозиція Товариства не містить вказаного вище гарантійного листа.
Відповідно до підпункту 3.5.2 пункту 5 розділу ІІІ тендерної документації, для підтвердження відповідності кваліфікаційним (кваліфікаційному) критеріям, учасник повинен надати інформаційну довідку в довільній формі про наявність обладнання та матеріально-технічної бази, що необхідні для забезпечення поставки продукції, що є предметом закупівлі, зокрема, оригінал листа-підтвердження орендодавця, лізингодавця який є власником такого майна або іншої особи, яка зазначена у відповідному договорі, щодо не заперечення використання його машин, механізмів, обладнання та ін. для виконання робіт учасником за предметом закупівлі на весь термін робіт.
На виконання вказаних вище вимог, в складі пропозиції Товариства надано довідку про наявність обладнання та матеріально-технічної бази, які необхідні для виконання договірних зобов’язань від 24.03.2020 року №7/7, відповідно до якої, Товариством орендується у ТОВ «Житомироблпаливо» (за договором від 01.02.2020 року №02/20) наступне обладнання та матеріально-технічна база:
- вантажний автомобіль ЗИЛ марка ММЗ 554-М;
- навантажувач ТО-30;
- автомобільні ваги;
- виробнича асфальтна площадка з твердим асфальтним покриттям площею 100м2;
- офісне приміщення площею 38 м2.
Разом з тим, в складі тендерної пропозиції Товариства міститься лист ТОВ «Житомироблпаливо» від 12.02.2020 року №11 із наступним змістом: «ТОВ «Житомироблпаливо» дає згоду учаснику ТОВ «Вугілля Спец Пром», для використання машин, механізмів, обладнання, що нижче вказане яке передане йому в оренду згідно договору оренди №02/20 від 01.02.2020 року, для виконання робіт Учасником за предметом закупівель за ідентифікатором UA-2020-02-07-002816-a на весь термін дії договору про постачання».
Отже, орендодавцем листом від 12.02.2020 року №11 надано згоду використовувати Товариством обладнання та матеріально-технічну базу, переданого по договору від 01.02.2020 року №02/20, по предмету закупівель за ідентифікатором UA-2020-02-07-002816-a, що в свою чергу не стосується предмету закупівель проведеного Замовником.
Враховуючи викладене, в складі пропозиції Товариства відсутній оригінал листа-підтвердження орендодавця, щодо не заперечення використання його машин, механізмів, обладнання та ін. для виконання робіт (надання послуг) учасником за даним предметом закупівлі.
Однак, моніторингом встановлено, що на порушення пунктів 1 та 4 частини 1 статті 30 Закону, Замовник не відхилив тендерну пропозицію ТОВ «Вугілля Спец Пром», як таку, що не відповідала умовам тендерної документації та кваліфікаційним критеріям визначеним статтею 16 Закону.
Також, за результатами аналізу оприлюднення інформації щодо закупівлі встановлено, що Замовником в порушення вимог частини 1 статті 23 Закону, не надано роз’яснення на звернення учасника ТОВ «Укркарбо» від 29.04.2020 року.
Разом з тим, слід відмітити, що відповідно до вимог абзацу 3 частини 1 статті 31 Закону визначено, що у разі неможливості усунення порушень, що виникли через виявлені порушення законодавства з питань публічних закупівель замовник відміняє торги.
Період усунення порушень:
08.07.2020 16:29 - 23.07.2020 00:00
Дата публікації висновку:
08.07.2020 16:29
Інформація про усунення порушення
Опис звіту:
Відповідь
На висновок Управління Північного офісу Держаудитслужби в Житомирській області опублікованого 08 липня 2020 року надаємо наступну відповідь.
1. Тендерним комітетом оцінено тендерну пропозицію учасника ТОВ «Вугілля Спец Пром» інформацію щодо підтвердження цін запропонованих на торгах з урахуванням зниження під час аукціону є актуальною та відповідає реальним ринковим цінам на час подання цінової пропозиції.
У складі Пропозиції Переможця відсутній зазначений вище документ.
Разом з тим, відповідно до інформації оприлюдненої на веб-порталі Уповноваженого органу первинна та остаточна пропозиція Переможця складає - 676 960,00 UAH з ПДВ, тобто запропонована ціна Учасника є актуальною та підтвердженою.
Відсутність порушення Замовника торгів в даній частині підтверджується рішенням №10086-р/пк-пз від 22.05.2020 Постійно діючої адміністративної колегії Антимонопольного комітету України з розгляду скарг про порушення законодавства у сфері публічних закупівель
Крім вище зазначеного відсутність порушень в даній частині, підтверджується листом – згодою № 7/5 від 24.03.2020р. в якому учасник надає згоду на виконання умов тендерної документації, а відповідно і ціна запропонована на торгах є актуальною та відповідає реальним ринковим цінам на час подання цінової пропозиції учасником.
2. ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ ПІВНІЧНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ УПРАВЛІННЯ ПІВНІЧНОГО ОФІСУ ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ В ЖИТОМИРСЬКІЙ ОБЛАСТІ встановлено, що 3.5.2 пункту 5 розділу ІІІ тендерної документації, для підтвердження відповідності кваліфікаційним (кваліфікаційному) критеріям, учасник повинен надати інформаційну довідку в довільній формі про наявність обладнання та матеріально-технічної бази, що необхідні для забезпечення поставки продукції, що є предметом закупівлі, зокрема, оригінал листа-підтвердження орендодавця, лізингодавця який є власником такого майна або іншої особи, яка зазначена у відповідному договорі, щодо не заперечення використання його машин, механізмів, обладнання та ін. для виконання робіт учасником за предметом закупівлі на весь термін робіт.
На виконання вказаних вище вимог, в складі пропозиції Товариства надано довідку про наявність обладнання та матеріально-технічної бази, які необхідні для виконання договірних зобов’язань від 24.03.2020 року №7/7, відповідно до якої, Товариством орендується у ТОВ «Житомироблпаливо» (за договором від 01.02.2020 року №02/20) наступне обладнання та матеріально-технічна база: - вантажний автомобіль ЗИЛ марка ММЗ 554-М; - навантажувач ТО-30; - автомобільні ваги; - виробнича асфальтна площадка з твердим асфальтним покриттям площею 100м2; - офісне приміщення площею 38 м2.
Разом з тим, в складі тендерної пропозиції Товариства міститься лист ТОВ «Житомироблпаливо» від 12.02.2020 року №11 із наступним змістом: «ТОВ «Житомироблпаливо» дає згоду учаснику ТОВ «Вугілля Спец Пром», для використання машин, механізмів, обладнання, що нижче вказане яке передане йому в оренду згідно договору оренди №02/20 від 01.02.2020 року, для виконання робіт Учасником за предметом закупівель за ідентифікатором UA-2020-02-07-002816-a на весь термін дії договору про постачання». Та зроблено висновок, що орендодавець листом від 12.02.2020 року №11 надано згоду використовувати Товариством обладнання та матеріально-технічну базу, переданого по договору від 01.02.2020 року №02/20, по предмету закупівель за ідентифікатором UA-2020-02-07-002816-a, що в свою чергу не стосується предмету закупівель проведеного Замовником.
Вимогами 3.5.2 пункту 5 розділу ІІІ тендерної документації, встановлено, що для підтвердження відповідності кваліфікаційним (кваліфікаційному) критеріям, учасник повинен надати інформаційну довідку в довільній формі про наявність обладнання та матеріально-технічної бази, що необхідні для забезпечення поставки продукції, що є предметом закупівлі, зокрема, оригінал листа-підтвердження орендодавця, лізингодавця який є власником такого майна або іншої особи, яка зазначена у відповідному договорі, щодо не заперечення використання його машин, механізмів, обладнання та ін. для виконання робіт учасником за предметом закупівлі на весь термін робіт.
На виконання вимог тендерної документації Учасником ТОВ «Вугілля Спец Пром», було подано лист від орендодавця від 12.02.2020 року №11, який в своєму листі надає згоду на використання ТОВ «Вугілля Спец Пром» обладнання та матеріально-технічну базу, переданого по договору від 01.02.2020 року №02/20, при цьому від учасників не вимагалось вказувати у листі Орендодвця, ідентифікатор закупівлі.
Відповідно до ч. 4 ст.16 Закону України «Про публічні закупівлі» Документи, що не передбачені законодавством для учасників – юридичних, фізичних осіб, у тому числі фізичних осіб – підприємців, не подаються ними у складі тендерної пропозиції та не вимагаються під час проведення переговорів з учасником (у разі застосування переговорної процедури закупівлі). 3. Вимога UA-2020-03-16-003453-b.a2, що подана 29 квітня 2020 о 23:00 год від учасника ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "УКРКАРБО", Код ЄДРПОУ: 37294061, тендерним комітетом була розглянута та оформлена протоколом № 18 від 04.05.2020р. Відповідь на вимогу UA-2020-03-16-003453-b.a2 не була завантажена Замовником з технічних причин у зв’язку із подачею скарги: UA-2020-03-16-003453-b.a3 від ТОВ Вуглеторфзбагачення, Код ЄДРПОУ:21748702, Дата подання: 30 квітня 2020 18:07, процедура була призупинена, а майданчик закритий для завантаження будь якої інформації.
Протокол №18 від 04.05.2020р був направлено поштою ТОВАРИСТВУ З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "УКРКАРБО".
Пунктом 1 ч. 7 ст. 18 Закону України «Про публічні закупівлі», встановлено, що у разі прийняття скарги до розгляду електронна система закупівель автоматично призупиняє початок електронного аукціону та не оприлюднює договір про закупівлю і звіт про результати проведення процедури закупівлі.
Замовнику забороняється вчиняти будь-які дії та приймати будь-які рішення щодо закупівлі, у тому числі укладення договору про закупівлю, крім дій, спрямованих на усунення порушень, зазначених у скарзі.
Дата публікації звіту:
17.07.2020 13:37
Запити/Пояснення
Номер:
79aed00956a7462ebb84c52bd600203b
Назва:
Запит про надання пояснень
Дата опублікування:
30.06.2020 15:25
Дата до якої повинна бути надана відповідь:
04.07.2020 00:00
Опис:
У межах проведення моніторингу закупівлі по предмету «Тверде паливо» (інформацію оприлюднено в інформаційно-телекомунікаційній системі закупівель Prozorro за номером ID: UA-2020-03-16-003453-b) та відповідно до пунктів 6, та 11 статті 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», частини п’ятої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», підпунктів 2 та 9 пункту 6 та пункту 7 Положення про Державну аудиторську службу України, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 03 лютого 2016 р. № 43, постала потреба в отриманні пояснення до наступного питання.
Чому ДПТНЗ «Коростишівський професійний аграрний ліцей» в порушення вимог частини 1 статті 23 Закону України «Про публічні закупівлі» не надано роз’яснення на звернення учасника ТОВ «УКРКАРБО» від 29.04.2020 року?
Пояснення необхідно надати через електронну систему закупівель протягом трьох робочих днів з дня оприлюднення цього запиту.
Номер:
ca6e6d60fdac4f128fa509e76391a99e
Назва:
Відповідь
Дата опублікування:
02.07.2020 15:51
Опис:
Вимога UA-2020-03-16-003453-b.a2, що подана 29 квітня 2020 о 23:00 год від учасника ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "УКРКАРБО", Код ЄДРПОУ: 37294061, тендерним комітетом була розглянута та оформлена протоколом № 18 від 04.05.2020р.
Відповідь на вимогу UA-2020-03-16-003453-b.a2 не була завантажена Замовником з технічних причин у зв’язку із подачею скарги: UA-2020-03-16-003453-b.a3
від ТОВ Вуглеторфзбагачення, Код ЄДРПОУ:21748702, Дата подання: 30 квітня 2020 18:07, процедура була призупинена, а майданчик закритий для завантаження будь якої інформації.
Протокол №18 від 04.05.2020р був направлено поштою ТОВАРИСТВУ З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "УКРКАРБО".
Номер:
66f1a7e339554305b1decb7d4676ba78
Назва:
Запит про надання пояснень
Дата опублікування:
01.07.2020 08:55
Дата до якої повинна бути надана відповідь:
07.07.2020 00:00
Опис:
У межах проведення моніторингу закупівлі по предмету «Тверде паливо» (інформацію оприлюднено в інформаційно-телекомунікаційній системі закупівель Prozorro за номером ID: UA-2020-03-16-003453-b) та відповідно до пунктів 6, та 11 статті 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», частини п’ятої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», підпунктів 2 та 9 пункту 6 та пункту 7 Положення про Державну аудиторську службу України, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 03 лютого 2016 р. № 43, постала потреба в отриманні пояснення до наступних питань.
В ході проведення моніторингу Управлінням Північного офісу Держаудитслужби надано запит про надання інформації та копій документів ТОВ «Укркарбо», документи якого надано у складі переможця торгів ТОВ «Вугілля Спец Пром», який є виробником предмету закупівлі для ТОВ «Маркет Тренд», який в свою чергу виступає постачальником вугілля для переможця.
Так, за результатами аналізу отриманої інформації та копій документів від ТОВ «Укркарбо» встановлено, що в складі пропозиції переможця ТОВ «Вугілля Спец Пром» надана інформація та копії документів, яка фактично не відповідає інформації отриманої на запит, а саме:
- сертифікати генетичних, технологічних та якісних характеристик №113, №114, № 116 надані переможцем та завірені ТОВ «Маркет Тренд» фактично не були в наявності в ТОВ «Маркет Тренд»;
- договір поставки від 04.02.2020 року №04022020 укладений між ТОВ «Укркарбо» та ТОВ «Маркет Тренд» та наданий в складі пропозиції переможця фактично укладений на поставку вугілля кам’яного марки ДГР (0-200) 69 тн., що в свою чергу суттєво відрізняється від специфікації до вказаного договору завантаженого переможцем;
- гарантійний лист від 26.03.2020 року №2/1 наданий переможцем, ТОВ «Укркарбо» фактично не видавався та не підписувався директором Каленюком В.М.
Відповідно до частини 7 статті 28 Закону України «Про публічні закупівлі» (в редакції чинній до 19.04.2020 року) встановлено, що у разі отримання достовірної інформації про його невідповідність вимогам кваліфікаційних критеріїв, наявність підстав, зазначених у частині першій статті 17 цього Закону, або факту зазначення у тендерній пропозиції будь-якої недостовірної інформації, що є суттєвою при визначенні результатів процедури закупівлі, замовник відхиляє тендерну пропозицію такого учасника.
Разом з тим, відповідно до абзацу 3 частини 1 статті 31 Закону України «Про публічні закупівлі», у разі неможливості усунення порушень, що виникли через виявлені порушення законодавства з питань публічних закупівель замовник відміняє торги.
Враховуючи викладене просимо обґрунтувати позицію
ДПТНЗ «Коростишівський професійний аграрний ліцей», щодо недостовірної інформації наданої ТОВ «Вугілля Спец Пром» та чи являється дана розбіжність суттєвою при визначенні результатів процедури закупівлі?
Пояснення необхідно надати через електронну систему закупівель протягом трьох робочих днів з дня оприлюднення цього запиту.
Номер:
31ad6d5853774135a0092b062577dae3
Назва:
Відповідь
Дата опублікування:
06.07.2020 14:38
Опис:
Відповідно до вимог тендерної документації Замовником вимагається наступне:
«3.6.3. Документальне підтвердження відповідності товару технічним, якісним та кількісним характеристикам має бути надане у формі:
- Копії сертифікату генетичних, технологічних та якісних характеристик на вугільну продукцію, що становить предмет закупівлі за даними торгами, який виданий Технічним комітетом України з стандартизації ТК 92 (або іншою установою уповноваженою по сертифікації вугільної продукції), і який посвідчений мокрою основною печаткою безпосереднього виробника вугілля або його представником (дилером/дистриб’ютором/покупцем) з наданням документального підтвердження повноважень представника (дилера, дистриб’ютора, покупця). Сертифікати повинні бути дійсними на момент розкриття тендерних пропозицій або на відповідну партію товару. В сертифікаті обов’язково має бути зазначено коли він виданий та термін (строк), до якого він дійсний.
На виконання даної вимоги Учасником відкритих торгів ТОВ «Вугілля Спец Пром» було надано сертифікат генетичних, технологічних та якісних характеристик на вугільну продукцію ДГКО 25-80, №116 та сертифікат генетичних, технологічних та якісних характеристик на вугільну продукцію ДГР 0-200, №113, завірений основною печаткою постачальника камяного вугілля ТОВ «МАРКЕТ ТРЕНД» при цьому повноваження на використання вище вказаних сертифікатів ТОВ «МАРКЕТ ТРЕНД» отримав на підставі гарантійного листа №2/1 від 26.03.2020р. який завірений основною печаткою наданого від власника вище вказаних сертифікатів ТОВ «УКР КАБО», вище вказані документи наявні в тендерній пропозиції наданої ТОВ «Вугілля Спец Пром».
Право для використання ТОВ «Вугілля Спец Пром» у відкритих торгах сертифікату генетичних, технологічних та якісних характеристик на вугільну продукцію ДГКО 25-80, №116 та сертифікату генетичних, технологічних та якісних характеристик на вугільну продукцію ДГР 0-200, №113 підтверджується наданим в тендерній пропозиції гарантійним листом від ТОВ «МАРКЕТ ТРЕНД» №1903/20/1 від 19.03.2020р.
Наступною вимогою ТД передбачала, що «Учасник повинен підтвердити наявність договірних відносин з виробниками вугілля (шахтою, вугільною компанією, виробником тощо) або його офіційним представником, дилером, дистриб’ютором чи покупцем, що здійснює реалізацію та відвантаження вугілля, шляхом подання у складі тендерної пропозиції оригіналу або нотаріально посвідченої копії договору (договорів), що підтверджує(ють) можливість відвантаження вугілля кам’яного на договірних засадах на користь такого учасника, в тому числі вугілля вказаної в даній документації марки, дійсного на дату оголошення процедури закупівлі. Вказана вимога не стосується безпосередньо виробників вугілля (за умови надання у складі тендерної пропозиції документального підтвердження такого статусу). У разі надання копії договору не з виробником, а з його представником, дилером, дистриб’ютором чи покупцем учасник повинен документально підтвердити наявність відносин між такими представниками та виробником.
Вразі поставки товару неналежної якості термін заміни товару Учасником становить шість днів з моменту отримання повідомлення від Замовника, про що в складі пропозиції подається відповідний гарантійний лист.».
На підтвердження договірних відносин учасником ТОВ «Вугілля Спец Пром» було надано два договори завірених основною печаткою сторін цих договорів, а саме:
1. договір поставки № 04022020 від 04.02.2020р. укладений між безпосереднім виробником камяного вугілля ТОВ «УКР КАРБО», який крім цього являється власником сертифікату генетичних, технологічних та якісних характеристик на вугільну продукцію ДГКО 25-80, №116 та сертифікату генетичних, технологічних та якісних характеристик на вугільну продукцію ДГР 0-200, №113 та постачальником ТОВ «МАРКЕТ ТРЕНД».
2. договір поставки № 2201/20-1 від 22.01.2020р. укладений між постачальником камяного вугілля ТОВ «МАРКЕТ ТРЕНД» та учасником відкритих торгів ТОВ «Вугілля Спец Пром».
Хочемо звернути увагу на те, що сертифікат генетичний, технологічний та якісних характеристик №114 в тендерній документації ТОВ «Вугілля Спец Пром» відсутній, оскільки предметом закупівлі було дві марки вугілля.
На підставі вище викладеного учасником ТОВ «Вугілля Спец Пром» було виконано вимоги тендерної документації шляхом надання відповідних та належно завірених документів, а також з дотриманням вимог Закону України «Про публічні закупівлі».