• Відкриті торги
  • Безлотова
  • КЕП

Тверде паливо

Завершена

693 739.00 UAH з ПДВ
мін. крок: 0.1% або 693.74 UAH
Номер: ae68d2a21933464a99af54e3e83cff2a
Ідентифікатор моніторингу: UA-M-2020-06-17-000036
Дата прийняття рішення про проведення моніторингу: 17.06.2020 00:00
Автор: ПІВНІЧНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ, UA-EDR 40479560
Період моніторингу: 17.06.2020 16:12 - 09.07.2020 00:00
Статус: Порушення виявлені
Опис: ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ ПІВНІЧНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ УПРАВЛІННЯ ПІВНІЧНОГО ОФІСУ ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ В ЖИТОМИРСЬКІЙ ОБЛАСТІ Н А К А З 17.06.2020 № 41 Житомир Про початок моніторингу закупівель Відповідно до частини другої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», підпункту 2 пункту 5 Положення про Управління Північного офісу Держаудитслужби в Житомирській області, затвердженого наказом Північного офісу Держаудитслужби від 20 жовтня 2016 року № 18 (зі змінами), НАКАЗУЮ: 1. Почати моніторинг закупівель відповідно до переліку, що додається. 2. Відділу контролю у сфері закупівель забезпечити проведення моніторингу закупівель, зазначеного у пункті 1 цього наказу. Начальник Людмила КОСТЮК Додаток до наказу Управління Північного офісу Держаудитслужби в Житомирській області від 17.06.2020 № 41. Витяг з переліку процедур закупівель № з/п Унікальний номер оголошення про проведення конкурентної процедури закупівлі, присвоєний електронною системою закупівель, та/або унікальний номер повідомлення про намір укласти договір, опис підстав для здійснення моніторингу закупівлі: 2. UA-2020-03-16-003453-b Інформація, отримана від громадських об’єднань, про наявність ознак порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель, виявлених за результатами громадського контролю у сфері публічних закупівель відповідно до статті 7 Закону України «Про публічні закупівлі»
Адреса: Ukraine, Київ
Контактна особа: ПІВНІЧНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ ( обл.), +38 (0 93) 255-47-20, amatoryzt@ukr.net
Етапи закупівельного процесу:
  • Планування закупівлі та оприлюднення інформації про її проведення
  • Розкриття тендерних пропозицій, їх розгляд та оцінка
  • Укладання та виконання договору про закупівлю (прийняття рішення про відміну торгів)
Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:
  • Інформація, отримана від громадських об'єднань, про наявність ознак порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель, виявлених за результатами громадського контролю у сфері публічних закупівель відповідно до статті 7 цього Закону
Детальніше

Висновок про результати моніторингу

Статус порушень: Виявлені
Тип порушень:
  • Тендерна документація складена не у відповідності до вимог закону
  • Не відхилення тендерних пропозицій, які підлягали відхиленню відповідно до закону
  • Порушення законодавства в частині не відміни замовником закупівлі
  • Інші порушення законодавства у сфері закупівель
Висновок про наявність або відсутність порушень законодавства: За результатами аналізу питання дотримання Замовником законодавства у сфері публічних закупівель щодо відповідності тендерної документації вимогам Закону встановлено, що тендерна документація Замовника не відповідає нормам пункту 2 частини 2 статті 22 Закону. За результатами аналізу питання дотримання Замовником законодавства у сфері публічних закупівель щодо оприлюднення інформації щодо закупівлі встановлено порушення вимог частини 1 статті 23 Закону. За результатами аналізу питання дотримання Замовником законодавства у сфері публічних закупівель щодо розгляду та оцінки тендерних пропозицій встановлено, що Замовник на порушення вимог пунктів 1 та 4 частини 1 статті 30 Закону не відхилив тендерну пропозицію ТОВ «Вугілля Спец Пром», як таку, що не відповідає умовам тендерної документації та кваліфікаційним критеріям визначеним статтею 16 Закону. За результатами аналізу питання дотримання Замовником законодавства у сфері публічних закупівель щодо визначення предмета закупівлі, відображення закупівлі у річному плані (додатку), правильності заповнення форм документів затверджених Уповноваженим органом, своєчасності укладання договору про закупівлю, його оприлюднення та відповідності умов договору умовам тендерної пропозиції переможця, – порушень не встановлено.
Зобов’язанння щодо усунення порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель: З огляду на встановлені порушення законодавства у сфері закупівель, керуючись статтями 2 та 5 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», Управління Північного офісу Держаудитслужби в Житомирській області зобов’язує здійснити заходи щодо усунення виявлених порушень в установленому законодавством порядку, зокрема в межах законодавства вжити заходів щодо розірвання договору від 01.06.2020 року № 6 відповідно до законодавства, та протягом п’яти робочих днів з дня оприлюднення висновку оприлюднити через електронну систему закупівель інформацію та/або документи, що свідчать про усунення порушень законодавства у сфері публічних закупівель, викладених у висновку, або аргументовані заперечення до висновку, або інформацію про причини неможливості усунення виявлених порушень.
Інформація про результати моніторингу закупівлі у розрізі стадій проведення процедури закупівлі: Дата закінчення моніторингу: 08 липня 2020 року. Предметом аналізу були питання: визначення предмета закупівлі, відображення закупівлі у річному плані (додатку), відповідність тендерної документації вимогам Закону України «Про публічні закупівлі» (в редакції чинній до 19.04.2020 року, далі – Закон), оприлюднення інформації щодо закупівлі, правильність заповнення форм документів затверджених Уповноваженим органом, розгляд та оцінка тендерних пропозицій, своєчасність укладання договору про закупівлю, його оприлюднення та відповідність умов договору умовам тендерної пропозиції переможця. Під час моніторингу проаналізовані: річний план закупівель на 2020 рік, оголошення про проведення відкритих торгів, тендерна документація ДПТНЗ «Коростишівський професійний аграрний ліцей» (далі – Замовник), тендерні пропозиції учасників ТОВ «Славресурс», ТОВ «Енік Енерджі Груп», ТОВ «Газенерго-Трейд», ТОВ «НВФ Енергія Плюс», ТОВ «Тепло Житомирщини», ТОВ «Вуглеторфзбагачення» та тендерна пропозиція учасника - переможця ТОВ «Вугілля Спец Пром» (далі – Товариство), протоколи засідань тендерного комітету від 06.04.2020 року №11, від 09.04.2020 року №12, від 13.04.2020 року №14, від 15.04.2020 року №15 та від 21.04.2020 року, повідомлення про намір укласти договір від 21.04.2020 року, укладений договір від 01.06.2020 № 6 та пояснення Замовника від 02.07.2020 року та від 06.07.2020 року. Відповідно до пункту 2 частини 2 статті 22 Закону, встановлено імперативну умову, що тендерна документація, зокрема має містити вимоги встановлені статтею 17 цього Закону. Однак, за результатами аналізу відповідності тендерної документації вимогам Закону встановлено, що на порушення вимог пункту 2 частини 2 статті 22 Закону, тендерна документація Замовника не містить вимоги, встановлені частиною 1 статті 17 Закону. За результатами аналізу розгляду та оцінки тендерних пропозицій встановлено, що відповідно до підпункту 5.1.8 пункту 1 розділу V тендерної документації, учасник процедури закупівлі має надати у складі тендерної пропозиції гарантійний лист про те, що ціна запропонована на торги з урахуванням зниження під час аукціону є актуальною та відповідає реальним ринковим цінам на час подання цінової пропозиції. Однак, в порушення вимог підпункту 5.1.8 пункту 1 розділу V тендерної документації, тендерна пропозиція Товариства не містить вказаного вище гарантійного листа. Відповідно до підпункту 3.5.2 пункту 5 розділу ІІІ тендерної документації, для підтвердження відповідності кваліфікаційним (кваліфікаційному) критеріям, учасник повинен надати інформаційну довідку в довільній формі про наявність обладнання та матеріально-технічної бази, що необхідні для забезпечення поставки продукції, що є предметом закупівлі, зокрема, оригінал листа-підтвердження орендодавця, лізингодавця який є власником такого майна або іншої особи, яка зазначена у відповідному договорі, щодо не заперечення використання його машин, механізмів, обладнання та ін. для виконання робіт учасником за предметом закупівлі на весь термін робіт. На виконання вказаних вище вимог, в складі пропозиції Товариства надано довідку про наявність обладнання та матеріально-технічної бази, які необхідні для виконання договірних зобов’язань від 24.03.2020 року №7/7, відповідно до якої, Товариством орендується у ТОВ «Житомироблпаливо» (за договором від 01.02.2020 року №02/20) наступне обладнання та матеріально-технічна база: - вантажний автомобіль ЗИЛ марка ММЗ 554-М; - навантажувач ТО-30; - автомобільні ваги; - виробнича асфальтна площадка з твердим асфальтним покриттям площею 100м2; - офісне приміщення площею 38 м2. Разом з тим, в складі тендерної пропозиції Товариства міститься лист ТОВ «Житомироблпаливо» від 12.02.2020 року №11 із наступним змістом: «ТОВ «Житомироблпаливо» дає згоду учаснику ТОВ «Вугілля Спец Пром», для використання машин, механізмів, обладнання, що нижче вказане яке передане йому в оренду згідно договору оренди №02/20 від 01.02.2020 року, для виконання робіт Учасником за предметом закупівель за ідентифікатором UA-2020-02-07-002816-a на весь термін дії договору про постачання». Отже, орендодавцем листом від 12.02.2020 року №11 надано згоду використовувати Товариством обладнання та матеріально-технічну базу, переданого по договору від 01.02.2020 року №02/20, по предмету закупівель за ідентифікатором UA-2020-02-07-002816-a, що в свою чергу не стосується предмету закупівель проведеного Замовником. Враховуючи викладене, в складі пропозиції Товариства відсутній оригінал листа-підтвердження орендодавця, щодо не заперечення використання його машин, механізмів, обладнання та ін. для виконання робіт (надання послуг) учасником за даним предметом закупівлі. Однак, моніторингом встановлено, що на порушення пунктів 1 та 4 частини 1 статті 30 Закону, Замовник не відхилив тендерну пропозицію ТОВ «Вугілля Спец Пром», як таку, що не відповідала умовам тендерної документації та кваліфікаційним критеріям визначеним статтею 16 Закону. Також, за результатами аналізу оприлюднення інформації щодо закупівлі встановлено, що Замовником в порушення вимог частини 1 статті 23 Закону, не надано роз’яснення на звернення учасника ТОВ «Укркарбо» від 29.04.2020 року. Разом з тим, слід відмітити, що відповідно до вимог абзацу 3 частини 1 статті 31 Закону визначено, що у разі неможливості усунення порушень, що виникли через виявлені порушення законодавства з питань публічних закупівель замовник відміняє торги.
Період усунення порушень: 08.07.2020 16:29 - 23.07.2020 00:00
Дата публікації висновку: 08.07.2020 16:29

Інформація про усунення порушення

Опис звіту: Відповідь На висновок Управління Північного офісу Держаудитслужби в Житомирській області опублікованого 08 липня 2020 року надаємо наступну відповідь. 1. Тендерним комітетом оцінено тендерну пропозицію учасника ТОВ «Вугілля Спец Пром» інформацію щодо підтвердження цін запропонованих на торгах з урахуванням зниження під час аукціону є актуальною та відповідає реальним ринковим цінам на час подання цінової пропозиції. У складі Пропозиції Переможця відсутній зазначений вище документ. Разом з тим, відповідно до інформації оприлюдненої на веб-порталі Уповноваженого органу первинна та остаточна пропозиція Переможця складає - 676 960,00 UAH з ПДВ, тобто запропонована ціна Учасника є актуальною та підтвердженою. Відсутність порушення Замовника торгів в даній частині підтверджується рішенням №10086-р/пк-пз від 22.05.2020 Постійно діючої адміністративної колегії Антимонопольного комітету України з розгляду скарг про порушення законодавства у сфері публічних закупівель Крім вище зазначеного відсутність порушень в даній частині, підтверджується листом – згодою № 7/5 від 24.03.2020р. в якому учасник надає згоду на виконання умов тендерної документації, а відповідно і ціна запропонована на торгах є актуальною та відповідає реальним ринковим цінам на час подання цінової пропозиції учасником. 2. ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ ПІВНІЧНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ УПРАВЛІННЯ ПІВНІЧНОГО ОФІСУ ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ В ЖИТОМИРСЬКІЙ ОБЛАСТІ встановлено, що 3.5.2 пункту 5 розділу ІІІ тендерної документації, для підтвердження відповідності кваліфікаційним (кваліфікаційному) критеріям, учасник повинен надати інформаційну довідку в довільній формі про наявність обладнання та матеріально-технічної бази, що необхідні для забезпечення поставки продукції, що є предметом закупівлі, зокрема, оригінал листа-підтвердження орендодавця, лізингодавця який є власником такого майна або іншої особи, яка зазначена у відповідному договорі, щодо не заперечення використання його машин, механізмів, обладнання та ін. для виконання робіт учасником за предметом закупівлі на весь термін робіт. На виконання вказаних вище вимог, в складі пропозиції Товариства надано довідку про наявність обладнання та матеріально-технічної бази, які необхідні для виконання договірних зобов’язань від 24.03.2020 року №7/7, відповідно до якої, Товариством орендується у ТОВ «Житомироблпаливо» (за договором від 01.02.2020 року №02/20) наступне обладнання та матеріально-технічна база: - вантажний автомобіль ЗИЛ марка ММЗ 554-М; - навантажувач ТО-30; - автомобільні ваги; - виробнича асфальтна площадка з твердим асфальтним покриттям площею 100м2; - офісне приміщення площею 38 м2. Разом з тим, в складі тендерної пропозиції Товариства міститься лист ТОВ «Житомироблпаливо» від 12.02.2020 року №11 із наступним змістом: «ТОВ «Житомироблпаливо» дає згоду учаснику ТОВ «Вугілля Спец Пром», для використання машин, механізмів, обладнання, що нижче вказане яке передане йому в оренду згідно договору оренди №02/20 від 01.02.2020 року, для виконання робіт Учасником за предметом закупівель за ідентифікатором UA-2020-02-07-002816-a на весь термін дії договору про постачання». Та зроблено висновок, що орендодавець листом від 12.02.2020 року №11 надано згоду використовувати Товариством обладнання та матеріально-технічну базу, переданого по договору від 01.02.2020 року №02/20, по предмету закупівель за ідентифікатором UA-2020-02-07-002816-a, що в свою чергу не стосується предмету закупівель проведеного Замовником. Вимогами 3.5.2 пункту 5 розділу ІІІ тендерної документації, встановлено, що для підтвердження відповідності кваліфікаційним (кваліфікаційному) критеріям, учасник повинен надати інформаційну довідку в довільній формі про наявність обладнання та матеріально-технічної бази, що необхідні для забезпечення поставки продукції, що є предметом закупівлі, зокрема, оригінал листа-підтвердження орендодавця, лізингодавця який є власником такого майна або іншої особи, яка зазначена у відповідному договорі, щодо не заперечення використання його машин, механізмів, обладнання та ін. для виконання робіт учасником за предметом закупівлі на весь термін робіт. На виконання вимог тендерної документації Учасником ТОВ «Вугілля Спец Пром», було подано лист від орендодавця від 12.02.2020 року №11, який в своєму листі надає згоду на використання ТОВ «Вугілля Спец Пром» обладнання та матеріально-технічну базу, переданого по договору від 01.02.2020 року №02/20, при цьому від учасників не вимагалось вказувати у листі Орендодвця, ідентифікатор закупівлі. Відповідно до ч. 4 ст.16 Закону України «Про публічні закупівлі» Документи, що не передбачені законодавством для учасників – юридичних, фізичних осіб, у тому числі фізичних осіб – підприємців, не подаються ними у складі тендерної пропозиції та не вимагаються під час проведення переговорів з учасником (у разі застосування переговорної процедури закупівлі). 3. Вимога UA-2020-03-16-003453-b.a2, що подана 29 квітня 2020 о 23:00 год від учасника ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "УКРКАРБО", Код ЄДРПОУ: 37294061, тендерним комітетом була розглянута та оформлена протоколом № 18 від 04.05.2020р. Відповідь на вимогу UA-2020-03-16-003453-b.a2 не була завантажена Замовником з технічних причин у зв’язку із подачею скарги: UA-2020-03-16-003453-b.a3 від ТОВ Вуглеторфзбагачення, Код ЄДРПОУ:21748702, Дата подання: 30 квітня 2020 18:07, процедура була призупинена, а майданчик закритий для завантаження будь якої інформації. Протокол №18 від 04.05.2020р був направлено поштою ТОВАРИСТВУ З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "УКРКАРБО". Пунктом 1 ч. 7 ст. 18 Закону України «Про публічні закупівлі», встановлено, що у разі прийняття скарги до розгляду електронна система закупівель автоматично призупиняє початок електронного аукціону та не оприлюднює договір про закупівлю і звіт про результати проведення процедури закупівлі. Замовнику забороняється вчиняти будь-які дії та приймати будь-які рішення щодо закупівлі, у тому числі укладення договору про закупівлю, крім дій, спрямованих на усунення порушень, зазначених у скарзі.
Дата публікації звіту: 17.07.2020 13:37

Запити/Пояснення