• Відкриті торги
  • Безлотова
  • КЕП

Тверде паливо

Завершена

693 739.00 UAH з ПДВ
мін. крок: 0.1% або 693.74 UAH
Період оскарження: 16.03.2020 16:55 - 26.03.2020 23:00
Скарга
Відхилено

Скарга

Номер: 102ff72683234f459e8fcb2fea1d7f0a
Ідентифікатор запиту: UA-2020-03-16-003453-b.c5
Назва: Скарга
Скарга:
Скарга
Дата прийняття рішення про прийняття скарги до розгляду: 06.05.2020 18:13
Дата прийняття рішення про відхилення скарги: 28.05.2020 00:14
Автор: ТОВ "ЕНІК ЕНЕРДЖІ ГРУП", Конопельнюк Юрій Вікторович +380504125282 enik2015@ukr.net
Скарга
Відхилено

Скарга на незаконні рішення, дії та бездіяльність Замовника в порядку ст. 18 Закону України «Про публічні закупівлі»

Номер: 33cb674cd69b4a29b805ba6a9166308f
Ідентифікатор запиту: UA-2020-03-16-003453-b.a4
Назва: Скарга на незаконні рішення, дії та бездіяльність Замовника в порядку ст. 18 Закону України «Про публічні закупівлі»
Скарга:
Скарга на незаконні рішення, дії та бездіяльність Замовника в порядку ст. 18 Закону України «Про публічні закупівлі»
Дата прийняття рішення про прийняття скарги до розгляду: 06.05.2020 19:17
Дата прийняття рішення про відхилення скарги: 28.05.2020 00:16
Автор: ТОВ "ГАЗЕНЕРГО-ТРЕЙД", КУГУКОВА ІРИНА ВОЛОДИМИРІВНА 380675380454 gasenergo2019@gmail.com
Скарга
Відхилено

Скарга

Номер: 2d48b3b6e3234883a09779d59046b0f3
Ідентифікатор запиту: UA-2020-03-16-003453-b.a3
Назва: Скарга
Скарга:
Скарга на рішення Замовника
Пов'язані документи: Учасник Орган оскарження
Дата прийняття рішення про прийняття скарги до розгляду: 06.05.2020 13:45
Дата прийняття рішення про відхилення скарги: 28.05.2020 00:55
Автор: ТОВ Вуглеторфзбагачення, Возінькевич Роман Михайлович +380673542801 vygletorfzb@ukr.net
Вимога
Без відповіді

Незаконне визначення переможця закупівлі

Номер: 10724c877cde40cb8b95c73569e04c12
Ідентифікатор запиту: UA-2020-03-16-003453-b.a2
Назва: Незаконне визначення переможця закупівлі
Вимога:
16 березня 2020 ДПТНЗ «Коростишівський професійний аграрний ліцей» (далі за текстом - Замовник) на веб-порталі Уповноваженого органу https://prozorro.gov.ua оприлюднене оголошення про проведення відкритих торгів на закупівлю «Вугілля кам'яне марки ДГ (13-100), ДГКО 25-80 Код за ДК 021:2015 – 09110000-3 - Тверде паливо», ідентифікатор закупівлі - UA-2020-03-16-003453-b. 21 квітня 2020 Замовником опубліковано протокол розгляду тендерних пропозицій, та визнано ТОВ «Вугілля Спец пром» переможцем зазначеної процедури відкритих торгів. ТОВ «УКРКАРБО» не погоджується з таким рішенням Замовника та вважає дії такими, що грубо порушують вимоги ЗУ «Про публічні закупівлі». Нашим підприємством встановлено незаконність дій тендерного комітету вищевказаної закупівлі, які відбулись після розкриття тендерних пропозицій за результатами торгів, під час визначення переможцем підприємства ТОВ " Вугілля Спец пром " , та як наслідок оприлюднення повідомлення про намір укладення договору на веб-порталі Уповноваженого органу. Дії Замовника щодо акцептування пропозиції учасника ТОВ "Вугілля Спец пром", прямо суперечать одному з основних принципів здійснення публічних закупівель - об’єктивної та неупередженої оцінки пропозицій, а також дискредитую систему електронних закупівель в цілому. Незаконність дій тендерного комітету ДПТНЗ «Коростишівський професійний аграрний ліцей» при проведенні закупівлі UA-2020-03-16-003453-b полягає у нижчезазначеному. За результатами оцінки тендерної пропозиції ТОВ «Вугілля Спец пром», тендерним комітетом ДПТНЗ «Коростишівський професійний аграрний ліцей» по закупівлі UA-2020-03-16-003453-b складено протокол №17 від 21.04.2020 року щодо відповідності тендерної пропозиції вказаного учасника вимогам тендерної документації, який у свою чергу підписано усіма членами комітету та опубліковано на веб-порталі Уповноваженого органу. Відповідно до вимог тендерної документації Замовником вимагається наступне: «3.6.3. Документальне підтвердження відповідності товару технічним, якісним та кількісним характеристикам має бути надане у формі: - Копії сертифікату генетичних, технологічних та якісних характеристик на вугільну продукцію, що становить предмет закупівлі за даними торгами, який виданий Технічним комітетом України з стандартизації ТК 92 (або іншою установою уповноваженою по сертифікації вугільної продукції), і який посвідчений мокрою основною печаткою безпосереднього виробника вугілля або його представником (дилером/дистриб’ютором/покупцем) з наданням документального підтвердження повноважень представника (дилера, дистриб’ютора, покупця). Сертифікати повинні бути дійсними на момент розкриття тендерних пропозицій або на відповідну партію товару. В сертифікаті обов’язково має бути зазначено коли він виданий та термін (строк), до якого він дійсний. Учасник повинен підтвердити наявність договірних відносин з виробниками вугілля (шахтою, вугільною компанією, виробником тощо) або його офіційним представником, дилером, дистриб’ютором чи покупцем, що здійснює реалізацію та відвантаження вугілля, шляхом подання у складі тендерної пропозиції оригіналу або нотаріально посвідченої копії договору (договорів), що підтверджує(ють) можливість відвантаження вугілля кам’яного на договірних засадах на користь такого учасника, в тому числі вугілля вказаної в даній документації марки, дійсного на дату оголошення процедури закупівлі. Вказана вимога не стосується безпосередньо виробників вугілля (за умови надання у складі тендерної пропозиції документального підтвердження такого статусу). У разі надання копії договору не з виробником, а з його представником, дилером, дистриб’ютором чи покупцем учасник повинен документально підтвердити наявність відносин між такими представниками та виробником. Вразі поставки товару неналежної якості термін заміни товару Учасником становить шість днів з моменту отримання повідомлення від Замовника, про що в складі пропозиції подається відповідний гарантійний лист.» Після розкриття тендерних пропозицій за результатами торгів нашим підприємством було виявлено неправомірне використання Сертифікатів генетичних, технологічних та якісних характеристик на вугільну продукцію ТОВ «УКРКАРБО» щодо якісних характеристик вугілля кам’яного ДГР 0-200 та ДГКО 25-80 нашого виробництва, учасником закупівлі ТОВ «Вугілля Спец пром». У складі тендерної пропозиції учасником ТОВ «Вугілля Спец пром» подано фотокопію Сертифікатів генетичних, технологічних та якісних характеристик №114 та №116 на вугільну продукцію який виданий виключно для ТОВ «УКРКАРБО» та є нашою власністю. ТОВ «УКРКАРБО» не посвідчувало копії, не надавало дозволу, гарантій та права щодо використання вищевказаних сертифікатів №114 та №116 для ТОВ «Вугілля Спец пром» та для їх подання у складі тендерних пропозицій для участі даного учасника у закупівлі UA-2020-03-16-000672-b. Також, будь яких правових підстав надання або передачі вказаних сертифікатів третім особам нашим підприємством – не надавалось. ТОВ «УКРКАРБО» не має жодних договірних відносин з ТОВ «Вугілля Спец пром» щодо постачання вугілля, спільної взаємодії, тощо. Також, ТОВ «Маркет Тренд» не є офіційним представником ТОВ «УКРКАРБО» щодо реалізації вугілля. Крім того, ТОВ «Маркет Тренд» який вказаний як постачальник ТОВ «Вугілля Спец пром» не зверталось до нашого підприємства із відповідними заявками на постачання вугілля у обсязі, необхідному для проведення вищевказаної закупівлі. ВИКЛЮЧНО наше підприємство має законні підстави використання Сертифікатів генетичних, технологічних та якісних характеристик №113 та 116 на вугільну продукцію «вуггіля кам’яне ДГКО 25-80» та «вуггіля кам’яне ДГр 0-200». Зазначене підтверджує невідповідність тендерної пропозиції ТОВ «Вугілля Спец пром» вимогам пункту 3.6.3. Тендерної документації, отже, Тендерна пропозиція такого учасника підлягає відхиленню на підставі п. 4 ч. 1 ст.30 ЗУ «Про публічні закупівлі» На підставі вищевикладеного. керуючись ст. 18 Закону України «Про публічні закупівлі», ПРОШУ: 1. Прийняти скаргу до розгляду. 2. Прийняти рішення про встановлення порушень процедури закупівлі Замовником. 3. Зобов’язати Замовника скасувати рішення про визначення переможцем ТОВ «Вугілля Спец пром» 4. За неможливості виправити допущені порушення відмінити процедуру закупівлі. Також додатково повідомляємо, що чинним законодавством учаснику торгів надано можливість подання скарги до АМКУ, залучення антикорупційних Громадських організацій, подання звернення до Державної аудиторської служби України щодо початку моніторингу закупівлі з приводу відповідності вимог тендерної документації та порядку обрання переможця законодавству України.
Пов'язані документи:

Документів не завантажено.

Вимога
Вирішена

Вимога на порушення Замовником законодавства з питань публічних закупівель в частині встановлення дискримінаційних умов в тендерній документації.

Номер: 5bc68c42167b445d96d8b82946c005b9
Ідентифікатор запиту: UA-2020-03-16-003453-b.b1
Назва: Вимога на порушення Замовником законодавства з питань публічних закупівель в частині встановлення дискримінаційних умов в тендерній документації.
Вимога:
Замовником встановлено вимоги, які суперечать чинному законодавству з питань публічних закупівель, законодавству України та порушують процедуру закупівлі, у зв’язку з чим їх не усунення зумовлює порушення наших законних прав брати участь у даних торгах згідно встановленого законом порядку їх проведення. Відповідно до ст.5 Закону, Замовники забезпечують вільний доступ усіх учасників до інформації про закупівлю, передбаченої цим Законом та не можуть встановлювати дискримінаційні вимоги до учасників. Умови даної тендерної документації, містять положення, що суперечать діючим нормативним документам, зокрема згідно п.п.3.5.2, п.5, розділу ІІІ Інструкції з підготовки тендерної пропозиції Замовник вимагає, для підтвердження відповідності кваліфікаційним критеріям, надати у складі тендерної пропозиції наступні документи: 1. Інформаційну довідку про наявність складських приміщень/майданчиків/площ для зберігання вугілля на території Житомирської області та про наявність стаціонарних ваг на території Житомирської області. Вказана вимога є дискримінаційною по відношенню до учасників, які не мають складських приміщень/площ та ваг автомобільних для зважування вугілля саме на території Житомирської області , а мають нерухоме майно в інших регіонах та повірені, пересувні автомобільні ваги на території інших областей, які за потреби будуть перевезені за місцем розташування Замовника. У зв’язку із тим, що дана вимога має прив’язку до району розташування Замовника, вважаємо вищезазначену вимогу тендерної документації дискримінуючою по відношенню до учасників із інших регіонів. Підтвердженням дискримінаційності подібних вимог є практика рішень Постійно діючої адміністративної колегії Антимонопольного комітету України з розгляду скарг про порушення законодавства у сфері публічних закупівель, зокрема рішення № 4493-р/пк-пз від 10.03.2020р. Враховуючи вищезазначене, керуючись ЗУ «Про публічні закупівлі» , просимо: Внести зміни у тендерну документацію.
Пов'язані документи:

Документів не завантажено.

Вирішення: Зміни до тендерної документації внесено.
Статус вимоги: Задоволено