-
Відкриті торги
-
Безлотова
-
КЕП
Канцелярські товари
Завершена
400 000.00
UAH з ПДВ
мін. крок: 0.5% або 2 000.00 UAH
мін. крок: 0.5% або 2 000.00 UAH
Номер:
51ed84dfd54f4d25bdb83fdd1c0a4592
Ідентифікатор моніторингу:
UA-M-2020-05-26-000003
Дата прийняття рішення про проведення моніторингу:
25.05.2020 00:00
Період моніторингу:
26.05.2020 16:19 - 17.06.2020 00:00
Статус:
Порушення не виявлені
Опис:
ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ
ЗАХІДНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ
УПРАВЛІННЯ ЗАХІДНОГО ОФІСУ ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ У ВОЛИНСЬКІЙ ОБЛАСТІ
НАКАЗ
25.05.2020 № 25-од
Луцьк
Про початок
моніторингу закупівель
Відповідно до частини другої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», підпункту 15 пункту 10 Положення про Управління Західного офісу Держаудитслужби у Волинській області, затвердженого наказом Західного офісу Держаудитслужби від 02.07.2018 № 184 (із змінами, внесеними наказом Західного офісу Держаудитслужби від 14.12.2018 №291).НАКАЗУЮ:
1. Почати моніторинг закупівель відповідно до переліку, що додається.
2. Відділу контролю у сфері закупівель забезпечити проведення моніторингу закупівель, зазначеного у пункті 1 цього наказу.
Начальник Анатолій ОМЕЛЬЧУК
Додаток №1
до наказу Управління Західного офісу Держаудитслужби у
Волинській області
від 25.05.2020 № 25-од
Перелік процедур закупівель для моніторингу Управління Західного офісу Держаудитслужби у Волинській області.
Оголошення про проведення процедури закупівлі та/або повідомлення про намір укласти договір на веб-порталі Уповноваженого органу, унікальний номер та дата оприлюднення на веб-порталі Уповноваженого органу: UA-2020-03-13-001548-c від 13.03.2020. Опис підстав для здійснення моніторингу закупівлі – інформація, отримана від органів державної влади, органів місцевого самоврядування, про наявність ознак порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель
Етапи закупівельного процесу:
- Планування закупівлі та оприлюднення інформації про її проведення
- Розкриття тендерних пропозицій, їх розгляд та оцінка
- Укладання та виконання договору про закупівлю (прийняття рішення про відміну торгів)
Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:
- Інформація, отримана від органів державної влади, народних депутатів України, органів місцевого самоврядування, про наявність ознак порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель
Детальніше
Висновок про результати моніторингу
Статус порушень:
Не виявлені
Висновок про наявність або відсутність порушень законодавства:
За результатами аналізу питання дотримання Замовником законодавства у сфері публічних закупівель при плануванні закупівлі, визначенні предмета закупівлі, відображенні закупівлі у річному плані, оприлюднення інформації щодо закупівлі, правильності заповнення форм документів, затверджених Уповноваженим органом, своєчасності оприлюднення наміру укласти договір, своєчасність укладання та оприлюднення договору про закупівлю – порушень законодавства у сфері публічних закупівель не установлено.
Інформація про результати моніторингу закупівлі у розрізі стадій проведення процедури закупівлі:
Дата закінчення моніторингу: 05 червеня 2020 року.
Предметом аналізу були питання: визначення предмету закупівлі, відображення закупівлі у річному плані (додатку), оприлюднення інформації щодо закупівлі, правильності заповнення форм документів, затверджених Уповноваженим органом, відповідності вимог тендерної документації вимогам Закону України «Про публічні закупівлі» в редакції, що діяла на момент оприлюднення головним управлінням Держпродспоживслужби у Волинській області оголошення про проведення закупівлі (далі – Закон), розгляду тендерних пропозицій, своєчасності оприлюднення повідомлення про намір укласти договір та договору про закупівлю.
Під час моніторингу проаналізовано: річний план закупівель головного управління Держпродспоживслужби у Волинській області (далі – Замовник) на 2020 рік, оголошення про проведення відкритих торгів, тендерну документацію, затверджену рішенням тендерного комітету Замовника від 13.03.2020 № 12 (із змінами від 20.03.2020 №15), реєстр отриманих тендерних пропозицій, тендерні пропозиції товариства з обмеженою відповідальністю «Ромус-Поліграф», товариства з обмеженою відповідальністю «Український Папір», протоколи засідання тендерного комітету Замовника від 03.04.2020 №18, від 08.04.2020 №20, повідомлення про намір укласти договір 08.04.2020, договір про закупівлю від 24.04.2020 № 114.
Період усунення порушень:
05.06.2020 16:10 - 11.06.2020 00:00
Дата публікації висновку:
05.06.2020 16:10
Запити/Пояснення
Номер:
a17b6a1b40f04ab8a962f93a1dc0c1f6
Назва:
Запит на надання пояснення
Дата опублікування:
28.05.2020 14:33
Дата до якої повинна бути надана відповідь:
03.06.2020 00:00
Опис:
У межах проведення моніторингу закупівлі за предметом «Канцелярські товари» (інформацію опубліковано в інформаційно-телекомунікаційній системі закупівель Prozorro за номером ID: UA-2020-03-13-001548-c) відповідно до пунктів 6 та 11 статті 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», частини п’ятої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», постала потреба в отриманні пояснень із таких питань:
1) за яких підстав Вами відхилено тендерну пропозицію учасника ТОВ «Ромус-Поліграф»? Оскільки, в наданій учасником ТОВ «Ромус-Поліграф» довідці про санкції міститься тотожна інформація до вимог тендерної документації.
Пояснення необхідно надати через електронну систему закупівель протягом трьох робочих днів з дня отримання цього запиту. До пояснень може бути долучено їх документальне підтвердження.
Номер:
c004feba66054ab1ba753c944b385ec2
Назва:
Пояснення
Дата опублікування:
29.05.2020 15:20
Опис:
ПОЯСНЕННЯ
Згідно оголошення про проведення відкритих торгів UA-2020-03-13-001548-с Головним управлінням Держпродспоживслужби у Волинській області проведено закупівлю товару код ДК 021-2015 — 30190000-7 «Офісне устаткування та приладдя різне» (Канцелярські товари).
До участі у тендерній процедурі «Відкриті торги» на закупівлю код ДК 021-2015 — 30190000-7 «Офісне устаткування та приладдя різне» (Канцелярські товари) було подано 4 (чотири) тендерні пропозиції, а саме:
Найменування учасника Код згідно з ЄДРПОУ учасника Дата та час подання тендерних пропозицій
ТОВ «Ромус-Поліграф» 25551379 27 березня 2020 18:18
ТОВ «УКРАЇНСЬКИЙ ПАПІР» 25394112 27 березня 2020 18:36
ПП «САМТЕКС ДИСТРИБУЦІЯ» 38402792 27 березня 2020 18:51
ТОВ «КОМПАНІЯ УКРКАНЦТОРГ» 42227163 27 березня 2020 10:54
Тендерна Документація Затверджена рішенням Тендерного комітету (протокол № 15 від 20.03.2020 року) для Учасників щодо підготовки тендерних пропозицій з закупівлі, передбачає:
- зокрема пункт 2 Розділу V Оцінка тендерних пропозицій вимагає на підтвердження відповідності тендерної пропозиції зазначеним вище вимогам, учасником надається гарантійний лист, у якому учасник має обов’язково зазначити, що замовник не несе відповідальність, у разі зазначення учасником недостовірних даних, наданих на підтвердження вищезазначеної інформації.
- відповідно до Закону України "Про публічні закупівлі" замовник враховує вимоги Закону України "Про санкції" (далі - Закон), зокрема в частині заборони здійснення державних закупівель товарів, робіт і послуг у юридичних осіб-резидентів іноземної держави державної форми власності та юридичних осіб, частка статутного капіталу яких знаходиться у власності іноземної держави, а також державних закупівель у інших суб’єктів господарювання, що здійснюють продаж товарів, робіт, послуг походженням з іноземної держави, до якої застосовано санкції згідно Закону України "Про санкції" та іншого чинного законодавства щодо застосування персональних спеціальних економічних та інших обмежувальних заходів.
На підтвердження відповідності тендерної пропозиції зазначеним вище вимогам, учасником надається гарантійний лист
Вищезгадані документи відсутні у складі пропозиції учасника ТОВ «Ромус-Поліграф», що свідчить про невідповідність тендерної пропозиції вимогам тендерної документації.
У Довідці санкції, наданій учасником ТОВ «Ромус-Поліграф» не гарантує дотримання вимог Закону України «Про санкції», а лише іншого чинного законодавства. Тобто ТОВ «Ромус-Поліграф» не гарантує, що дотримуватиметься норми, визначеної Законом України «Про санкції» - заборони здійснення державних закупівель товарів, робіт і послуг у юридичних осіб-резидентів іноземної держави державної форми власності та юридичних осіб, частка статутного капіталу яких знаходиться у власності іноземної держави, а також державних закупівель у інших суб’єктів господарювання, що здійснюють продаж товарів, робіт, послуг походженням з іноземної держави, до якої застосовано санкції згідно Закону України "Про санкції"(п.10. ч1. ст.4 Закону).
На підтвердження відповідності тендерної пропозиції зазначеним вище вимогам, учасником не надано гарантійний лист, у якому учасник має обов’язково зазначити, що замовник не несе відповідальність, у разі зазначення учасником недостовірних даних, наданих на підтвердження вищезазначеної інформації, а лише у Довідці санкції Учасник зазначив, що ТОВ «Ромус-Поліграф» несе відповідальність за зміст своїх тендерних пропозицій.
Отже, враховуючи вищевикладене тендерну пропозицію учасника ТОВ «Ромус-Поліграф» відхилено згідно ч.1 ст.30 Закону України «Про публічні закупівлі» - тендерна пропозиція не відповідає умовам тендерної документації.
Замовник, не відхиливши пропозицію Учасника за недотримання вимог Тендерної Документації, порушив би норми Закону України «Про публічні закупівлі» та іншого чинного законодавства.