-
Відкриті торги
-
Безлотова
-
КЕП
Канцелярські товари
Завершена
400 000.00
UAH з ПДВ
мін. крок: 0.5% або 2 000.00 UAH
мін. крок: 0.5% або 2 000.00 UAH
Період оскарження:
13.03.2020 18:40 - 24.03.2020 00:00
Вимога
Є відповідь
Порушення вимог Замовника
Номер:
431487f65ad44d31a4e6ca35c19f9fba
Ідентифікатор запиту:
UA-2020-03-13-001548-c.a2
Назва:
Порушення вимог Замовника
Вимога:
ТОВ «Український папір» прийняло участь в електронному аукціоні № UA-2020-03-13-001548-c «Канцелярські товари», який проходив 30.03.2020р.
Протоколом №18 від 03.04.2020 року учасника ТОВ «Ромус-Поліграф» було визначено переможцем закупівлі.
Проаналізувавши пропозицію вищезгаданого учасника, нами було встановлено, що його пропозиція не відповідає усім вимогам Тендерної документації.
Згідно Розділу «Оцінка тендерної пропозиції», п.2 «Інша інформація» Тендерної документації, Замовник вимагав надати:
Гарантійний лист, у якому учасник має обов’язково зазначити, що замовник не несе відповідальність, у разі зазначення учасником недостовірних даних, наданих на підтвердження інформації з приводу Закону України «Про Санкції»;
Вищезгаданий документ відсутній у складі пропозиції учасника ТОВ «Ромус-Поліграф», що свідчить про порушення вимог Замовника.
Просимо:
1) Скасувати рішення №18 від 03.04.2020 року щодо визначення переможцем закупівлі учасника ТОВ «Ромус-Поліграф».
2) Відхилити пропозицію учасника ТОВ «Ромус-Поліграф» як таку, що не відповідає умовам та вимогам тендерної документації відповідно до ст..30 Закону України «Про публічні закупівлі».
Пов'язані документи:
Замовник
- Протокол 08.04.2020 17:00
Дата подачі:
03.04.2020 14:20
Вирішення:
Тендерну пропозицію ТОВ "Ромус-Поліграф" відхилено.
Статус вимоги:
Задоволено
Вимога
Вирішена
Вимога
Номер:
f7b1fd07c2c64e8997ebfed3aa8030db
Ідентифікатор запиту:
UA-2020-03-13-001548-c.b1
Назва:
Вимога
Вимога:
Шановний Замовнику!
Маємо намір прийняти участь в закупівлі UA-2020-03-13-001548-c "30190000-7 Офісне устаткування та приладдя різне". Вивчивши тендерну документацію, були виявлені помилки в технічних, кількісних та якісних характеристиках товара. Поз.20 "Ніж канцелярський" - просимо внести доповнення щодо ширини леза. Поз. 22. "Олівець чорнографітний з гумкою (2НВ)" - за класифікацією твердості олівців показника "2НВ" не існує, є твердість НВ, 2Н, 2В, просимо внести зміни в тендерну документцію. Поз. 32. "Степлер металевий № 24" - просимо внести уточненння щодо кількості аркушів, який повинен скріплювати степлер. Поз. 55 "Календар перекидний настільний (хатинка) на 2020 рік", поз. 56 "Календар перекидний настінний квартальний", поз. 57 "Календар-планер на 2020 рік" - дані позиції відсутні зараз у постачальників у вказаній кількості через те, що даний товар є датованим і його виготовляють в обмеженій кількості в сезон осінь- зима. Тому просимо розглянути пожливість зміни року календарів на 2021, подовжити термін поставки до 31.10.2020, та додати умову поставки згідно наданих заявок.
Пов'язані документи:
Замовник
- Протокол 20.03.2020 17:01
Дата подачі:
18.03.2020 17:43
Вирішення:
Доброго дня! Шановний Учаснику. Тендерний комітет розглянув Вашу вимогу та вніс зміни у Тендерну документацію.
Статус вимоги:
Задоволено