• Відкриті торги
  • Безлотова
  • КЕП

Тверде паливо (Вугілля)

Завершена

331 400.00 UAH без ПДВ
мін. крок: 3% або 10 000.00 UAH
Номер: d7514dc96c744366828316dd09658f3f
Ідентифікатор моніторингу: UA-M-2020-05-14-000015
Дата прийняття рішення про проведення моніторингу: 14.05.2020 00:00
Автор: ЗАХІДНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ, UA-EDR 40913650
Період моніторингу: 14.05.2020 13:58 - 05.06.2020 00:00
Статус: Порушення виявлені
Опис: ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ ЗАХІДНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ УПРАВЛІННЯ ЗАХІДНОГО ОФІСУ ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ В ЧЕРНІВЕЦЬКІЙ ОБЛАСТІ Н А К А З 14.05.2020 № 18 Чернівці Про початок моніторингу закупівель Відповідно до частини другої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», підпункту 15 пункту 10 Положення про Управління Західного офісу Держаудитслужби в Чернівецькій області, затвердженого наказом Західного офісу Держаудитслужби від 02.07.2018 № 190, із змінами, внесеними наказом Західного офісу Держаудитслужби від 14.12.2018 №291, НАКАЗУЮ: 1. Почати моніторинг закупівель відповідно до переліку, що додається. 2. Відділу контролю у сфері закупівель забезпечити проведення моніторингу закупівель, зазначених у пункті 1 цього наказу. В.о. начальника Лілія БОЙЧУК Витяг з Додатку до наказу Управління Західного офісу Держаудитслужби в Чернівецькій області від 14.05.2020 року № 18 № з/п, унікальний номер, дата оприлюднення на веб-порталі Уповноваженого органу оголошення про проведення процедури закупівлі та/або повідомлення про намір укласти договір на веб-порталі Уповноваженого органу, опис підстав для здійснення моніторингу закупівлі: 2. UA-2020-03-07-000040-a від 07.03.2020 - Дані автоматичних індикаторів ризиків В.о. начальника відділу контролю у сфері закупівель Інна МОШУК
Адреса: Ukraine, Чернівецька, Чернівці
Контактна особа: ЗАХІДНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ (Чернівецька обл.), +38 (0 37) 255-28-80, olena9407@ukr.net
Етапи закупівельного процесу:
  • Планування закупівлі та оприлюднення інформації про її проведення
  • Розкриття тендерних пропозицій, їх розгляд та оцінка
  • Укладання та виконання договору про закупівлю (прийняття рішення про відміну торгів)
Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:
  • Дані автоматичних індикаторів ризиків
Детальніше

Висновок про результати моніторингу

Статус порушень: Виявлені
Тип порушень:
  • Тендерна документація складена не у відповідності до вимог закону
  • Інші порушення законодавства у сфері закупівель
Висновок про наявність або відсутність порушень законодавства: За результатами аналізу питання відповідності тендерної документації вимогам Закону установлено порушення вимог частини третьої статті 17 Закону. За результатами аналізу питання надання роз’яснень щодо тендерної документації встановлено порушення вимог частини першої статті 23 Закону. За результатами розгляду питань щодо визначення предмета закупівлі, відображення закупівлі у річному плані (додатку), правильності заповнення форм документів, затверджених Уповноваженим органом, оприлюднення інформації про закупівлю, розгляду тендерних пропозицій, – порушень законодавства у сфері публічних закупівель не встановлено.
Зобов’язанння щодо усунення порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель: З огляду на встановлені порушення законодавства у сфері закупівель, керуючись статтями 2, 5 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні» Управління Західного офісу Держаудитслужби в Чернівецькій області зобов’язує здійснити заходи щодо усунення виявлених порушень в установленому законодавством порядку, зокрема вжити заходів передбачених частиною першою статті 31 Закону, та протягом п’яти робочих днів з дня оприлюднення висновку оприлюднити через електронну систему закупівель інформацію та/або документи, що свідчать про усунення порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель, викладених у висновку, або аргументовані заперечення до висновку, або інформацію про причини неможливості усунення виявлених порушень.
Інформація про результати моніторингу закупівлі у розрізі стадій проведення процедури закупівлі: Дата закінчення моніторингу: 27 травня 2020 року. Предметом аналізу були питання: визначення предмета закупівлі, відображення закупівлі у річному плані (додатку), правильності заповнення форм документів, затверджених Уповноваженим органом, оприлюднення інформації про закупівлю, відповідності тендерної документації вимогам Закону України «Про публічні закупівлі» (в редакції, чинній до 19.04.2020, далі – Закон), надання роз’яснень до тендерної документації, розгляду тендерних пропозицій. Під час моніторингу проаналізовано: річний план закупівель на 2020 рік Вижницького коледжу прикладного мистецтва імені В.Ю. Шкрібляка (далі – Замовник); оголошення про проведення відкритих торгів; тендерну документацію Замовника, затверджену рішенням уповноваженої особи (далі – тендерна документація); п’ять звернень за роз’ясненнями до тендерної документації від 10.03.2020 та одне від 11.03.2020, вимоги щодо усунення порушень під час проведення процедури закупівлі від 06.04.2020 та від 08.04.2020 оприлюднені в електронній системі закупівель; роз’яснення Замовника від 17.03.2020; реєстр отриманих тендерних пропозицій; протокол розкриття тендерних пропозицій; тендерні пропозиції учасників Товариства з обмеженою відповідальністю «ЗАКАРПАТОБЛПАЛИВО», Приватного підприємства «Енергозахід», Приватного підприємства «Букенергоресурс»; рішення уповноваженої особи Замовника від 06.04.2020 №1, від 19.05.2020 №1; повідомлення про намір укласти договір від 19.05.2020; пояснення Замовника від 20.05.2020; рішення Постійно діючої адміністративної колегії Антимонопольного комітету України з розгляду скарг про порушення законодавства у сфері публічних закупівель від 08.05.2020 № 8994-р/пк-пз. Моніторинг щодо тих порушень, обставин, підстав, які були предметом розгляду Постійно діючої адміністративної колегії Антимонопольного комітету України з розгляду скарг про порушення законодавства у сфері публічних закупівель, не здійснювався. За результатами аналізу питання відповідності тендерної документації вимогам Закону установлено, що на порушення частини третьої статті 17 Закону Замовник у тендерній документації не зазначив способу документального підтвердження відсутності підстав, передбачених частиною другою статті 17 Закону, для надання таки х документів переможцем процедури закупівлі. Також, за результатами моніторингу встановлено, що Замовник на п’ять звернень за роз’ясненнями щодо тендерної документації від 10.03.2020 та одне звернення від 11.03.2020 надав відповідь 17.03.2020 з перевищенням терміну (три робочі дні), чим порушив норми частини першої статті 23 Закону.
Період усунення порушень: 27.05.2020 15:03 - 11.06.2020 00:00
Дата публікації висновку: 27.05.2020 15:03

Інформація про усунення порушення

Опис звіту: Порушення, виявлені згідно висновку про результати моніторингу процедури закупівлі в системі Прозорро: https://prozorro.gov.ua/tender/UA-2020-03-07-000040-a за предметом закупівлі ДК 021:2015 09110000-3- Тверде паливо (Вугілля) опублікованого Вами 27.05.2020 року, на даному етапі процедури закупівлі (сформовано повідомлення про намір укласти договір 19.05.2020 року) неможливо усунути, так як відсутня технічна можливість на електронному майданчику.
Дата публікації звіту: 28.05.2020 13:33

Запити/Пояснення